Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Vijf amnezen in een tentje

Recommended Posts

Ik heb een PM van verleden jaar ,Iemand zei me "ik wordt al high als ik in een topje knijp en dan er aan ruik de geur heeft zich naar mijn idee verdubbeld "

 

Ik ben benieuwd of je ook zoveel meer oogst in een dr 120.

 

Ik heb 10cm meer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja.....die van mij is 10 cm kleiner............... :rofl

Had een paar topjes eerder geknipt.....geur is beter dan vorige ronde,zelfde al dat topje wat ik bewaard had :D

 

De geknakte uitelkaar gerekte moeder die af mag bloeien,en het waak konijn :D

 

gallery_16683_14157_293488.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de moeder verduisterd mooi weet af te bloeien heb je een top amnees!

Deze zal een andere werking hebben als je indoor. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees staat hier al vanderzelf in bloei.....je kan wel stoppen :D

 

 

Daar had je eigelijk al in begin julli mee moeten beginnen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi art,

 

Het is erg stil, gaat alles goed daar?

 

Ik was benieuwd naar je opbrengst van deze ronde maar ben bang dat het nog even moet drogen.

Heb nu mijn t neon amnees ook op de kop te drogen gehangen.

Ben benieuwd naar de smaak.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even lekker vakantie..............opbrengst komt rond de 650gram droog,moet nog wat fluf knippen en toppen bijknippen.

Helemaal tevreden ben ik niet,veel kleinere topjes dit keer,............

 

Volgende ronde worden vijf amnezen in 25liter smartpots onder een Gavita DE 1000Watt.

Als ik de spullen op tijd heb wil ik een keer een minerale ronde draaien met GHE.

Ik heb ruim stekkken gesneden een aantal weken geleden zodat ik de beste vijf kan selecteren,de andere gaan de kliko in.

 

 

De moeder die nu in bloei staat,

 

gallery_16683_14157_2552902.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschil tussen Bac en GHE Bio-Sevia ,eerlijk gezegd merk ik weinig verschil i.c.m. buffertabs,de voedingen lijken opelkaar waarbij Bac voordeliger is vanwege de concentratie.

Volgende ronde wordt speciaal,ik ga met iets totaal anders en nieuw hier voeden,drie verschillende samenstellingen waarvan je thee trekt.

Dit alles gaat i.c.m. 25liter Smartpots, schimmels van Extreme Garden,Gold Label Custum mix,onder de Gavita DE 1000Watt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Art, toch een mooie score, is niet gemakkelijk, je plannen klinken bekend en super, vooral de 1000watter, dus toch niet mineraal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he art. 650 gr op een 600 watter!!! en jy gaat veranderen in styl keroll je durft wel ik hoop ook ooit zon canna cowboy te mogen worden als jy.

 

mensen zoals jouw op dit forum zouden ze moeten betalen om hier je verslagen te droppen altyd erg leerzaan.

 

voor je temperatuur probleen was ik ook voor een 2de hok gegaan ben je daar van af ( maar dat weet je volgens my ook donders goed :) )

 

ik kijk al uit na je volgende verslag

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi,

Nee,toch niet mineraal...............wil wel eens een minerale ronde draaien maar deze nieuwe producten zijn mooi,echt pure organische bestanddelen in drie verschillende samenstellingen waar je thee van trekt i.c.m. custommix en een paar buffertabs en schimmels.

 

Had het gisteren nog met Doc erover,eigenlijk kan je met alle goede voedingen(mineraal/organisch) goeie resultaten behalen,alles valt of staat met het klimaat :)

Organisch spreekt mij het meest aan,en als je dan met schone gecontroleerde organische bestanddelen kan werken is de keuze snel gemaakt,tenslotte is het voor mijn eigen gebruik :D

 

@hemprenaissance,

 

Thx!

Klimaat......sinds ik met een grote afzuiger werk,constant gedimd met variac,dus niet steeds aan en uit gaat het goed.......

Ik doe echt niets bijzonders,laat me planten veel met rust en geef om de dag wat water en later elke dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke plant heeft zo'n 12 elementen nodig die in iedere zelfrespecterende voeding zit.

Een goede kweker kan met een simpele voeding topresultaten halen. :)

De grootste factor blijft altijd klimaat en licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij bent toch een zelfrespecterende voedings fabrikant?

 

Elke plant heeft zo'n 12 elementen nodig

 

Wat dacht je van 17 :D

 

BRON

 

jaja die laatse 3 hebben we allemaal maar dan mis ik er toch nog 2 bij je :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben meer benieuwd welke je in een gripzakje het lekkerst vind ruiken,de BAC of GHE :P

 

En proef/ruik je verschil :D

Kan je zien wat een verschil goed drogen kan maken............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...