Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zeebodem

1 S5 lost in the woods...

Recommended Posts

Hallo hallo allemaal,

 

Na lang wikken en wegen toch maar besloten om ook dit jaar weer wat buiten te spelen.

Dit jaar pakken we (me and Stikkie) het niet zo groots aan als vorig jaar.Grotendeels omdat ik er gewoon te weinig tijd voor heb.

 

Maar helemaal niets vonden we ook zo wat,en omdat we allebij ons uitje naar het bos wouden behouden hebben we toch maar besloten om er een buiten te zetten.

Het oude 400 liter gat van vorig jaar wordt hergebruikt.Gisteren ben ik er naar toe geweest om hem wat om te husselen.Verder wat buffertabjes erin gedrukt,ingewaterd,en gaan met die banaan weer :lol:

 

Als soortje hebben we een mooie S5 stek neer gezet.

 

gallery_3487_2297_98133.jpg

 

gallery_3487_2297_52111.jpg

 

gallery_3487_2297_12849.jpg

 

gallery_3487_2297_88738.jpg

 

Op de foto,s ziet ze er wat "slapjes" uit....maar dit komt door de heenreis in een plastic tasje..

Verder heb ik nog flink wat slakken korrels gestrooid en haar een stokje met ijzedraad te onder steuning gegegeven.

 

Volgende week zullen we weer eens kijken hoe het maar staat,ik hoop dat ze dan lekker aangeslagen is.Plaatjes volgen dan ook weer.

Hopelijk kunnen we van haar net zo`n boom maken als we vorig jaar hebben gedaan in het 400 liter gat :lol:

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeee moooi hoor dat is een best gat haha suc6 ga jullie zeker volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaat het zeker redden als het aan het wortel stelsel ligt :lol:

Mooi Mooi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar het resultaat. Hoeveel had je er vorig jaar van kunnen oogsten uit dat gat van 400l?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook gewoon 1 plant he, haha.. nice

ben heel benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor jullie reacties :)

 

Verleden jaar stonden er een Extrema en een Heribei in,waar we samen ongeveer 700 gram van af haalde (exclusief de rot )

En inderdaad gewoon 1 plant :) Ik wou eigenlijk niet al te veel risico nemen met outdoor,terwijl er indoor ook van alles draaid :wacko: En plus de tijd die we er verledwn jaar ingestoken hebben....pfffff.Daarom dit jaar maar niet zo groots,maar toch in ieder geval wat.Het blijft grandioos om door het bos te klooien naar de spot toe.....staat ze er nog...of..? ... ja hoor...ik zie en ruik haar al hahaha.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hihi, keiharde geurrilla met eenmaal S5 in de bosjes....vroeger was je dan blij om uit t groen te blijven haha

grtz ammelov

 

ps nog effe een kraagje met kopertape om t stammetje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mooi man, die plant heeft het goed! Als ie geen psychische problemen krijgt van het alleenzijn, heeft ie 400 liter goeie grond om in uit te groeien, dat gaat wat worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet hoor ZB, één enorme s5 boom moge het worden....ik zak frequent langswippen om te zien wat jullie vorderingen zijn, veel plezier iig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door de s5`s het bos niet meer zien.

 

:) + bank er bij en ik ga mee genieten.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo zeebodem,

 

veel geluk met je/jullie boom in wording, en vooral veel plezier met de spannende uitstapjes in de wilde natuur.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwt hoe het er nu al bij staaat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is mooi gezegd maatje :)

 

@ De rest,allemaal bedankt voor jullie reacties :wacko:

Als het allemaal een beetje meezit gaan we morgen avond even checken hoe of het haar vergaat :)

 

Gr Zeebodm,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo ZB en Stik!

 

400Liter voor een 1 dame, aan te weinig grond zal het iig straks niet gelegen hebben :)

1kg van 1 plant is een mooi doel Stik, ben benieuwd hoe jullie S5'je er over een paar maandjes bij staat :)

 

Zijn jullie niet bang voor nog meer rot als vorig jaar? Ik weet niet tot wanneer de S5 buiten nodig heeft om klaar te zijn ma als jullie met die Heribei en Extrema al last hadden van rot zal dit tog voor problemen gaan zorgen ofnie? Ik duim iig mee voor een mooie nazomer!

 

Good luck met het creeeren van een heuse Big Momma! :)

 

Peace MJ :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh :) ...nou.... Zeebodem en...Stickmeister ....en.... Melissa..toch :) ?

 

S5 :) int wild .......das echt een uitdaging ja :) ...daar ga ik even voor zitten :D

 

Als dit jullie lukt.... dan zijn jullie mijn nieuwe Helden :)

 

maar jullie staan je mannetjes en vrouwtje......kheb dr echt wel vertrouwen in :)

 

succes :wacko:

 

 

gr :)

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MMJ,

we haden vorig jaar inderdaad wel last van rot ja....

Nou waren de heribei en Extrema ook wel extreem hard en compact en hadden we ook een klote zomer.Hopelijk gaat het deze zomer beter.

Ik schat dat de S5 wel tot half of eind oktober staat...

 

@Carpie,

Mooi dat je er ook weer bij bent B)

Melissa is er inderdaad ook bij hoor,je hebt een scherp geheugen :P Ze is tot nu toe 1x mee geweest....want ze is echt helemaal 1000% panisch van teken :o

Dus dat zal niet eerder worden dan de herfst voordat ze weer meegaat B)

Wij gaan er ons stinkende best voor doen,dat wij jouw helden gaan worden :huh:

 

 

 

Afgelopen woensdag avond heb ik even een kijkje genomen om te kijken hoe ze er voor stond.Stikko was verhinderd en gaat de volgende keer weer mee.

Kleine dametje stond er nog keurig bij gelukkig en de slakken korrels deden hun werk ook uitstekend.Verder dus eigenlijk weinig te melden nog.Ik was allang blij dat ze er nog stond en was aangeslagen.

Volgende week weer een kleine update.

 

gallery_3487_2297_53478.jpg

 

gallery_3487_2297_45560.jpg

 

Ook de slakken lijkjes worden alweer geruimd...Ik hoorde een vreemd geluid...en zie ineens deze tor.

gallery_3487_2297_60481.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeee gaaat lekkkker!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd een fijn gevoel om weer terug te komen en te zien dat het nog staat en is aangeslagen B)

Ik ben echt benieuwd wat dat plantje van die 400L kan maken

Succes he :huh:

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat ik niet mee kon, ziet er wel goed uit... :huh: nu nog een mooie zomer en we zitten gebakken... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo ZB, de stek staat er fier bij, en wat Stik segt, we hebben alleen nog een mooie zomer nodig, voorlopig nog ff afwachten :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja mooi man, die plant heeft het goed! Als ie geen psychische problemen krijgt van het alleenzijn, heeft ie 400 liter goeie grond om in uit te groeien, dat gaat wat worden!

 

Als zij zich erg alleen gaat voelen kan je er nog altijd een mannetje bijzetten voor de gezelligheid hehehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit verloren zieltje alweer teruggevonden? Ik keek stiekum mee en mis wat foto´s in dit topic.

Vraag me af hoe ze erbij staat nu (als ze nog leeft).

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...