Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zeebodem

2,25M2 Casey Jones onder 1000watt.

Recommended Posts

Hoi Zeebodem,

 

Vraagje;

Je gebruikt de GL custom grond, maar volgens mij adviseren ze bij Sannie de lightmix samen met de producten van ze.

Kan je daardoor misschien lichte probleemtjes hebben met de dames?

 

De setup is wel 1 voor mij om te volgen omdat ik met ongeveer dezelfde gear wil starten rond augustus.

Dus ga je volgen :)

 

Grtzz GbSC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet verstandig om gelijk opnieuw te beginnen?

als de problemen erger worden ben je alleen maar nog verder van huis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx everybody :)

 

@GBSC,

Gr Zeebodem,

Nee dat denk ik niet.Deze combie heeft zich al bij anderen bewezen.En custom mix is in principe ook een lightmix ;)Spulletjes van Sannie tebruik ik hoor :wacko:

@Amecheesia,

Die gedachten is ook zeker door mijn hoofd gegaan hoor.Toch wil ik het nog heel even aankijken,aangezien ik denk dat het komt omdat ze wat te nat hebben gestaan icm het warme weer van laatst.Toen had ik het 32+ in de tent....Ik zie inmiddels alweer 5 vingers terug komen dus....

Wordt het toch niet wat,trek ik het er alsnog uit.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vraagje;

Je gebruikt de GL custom grond, maar volgens mij adviseren ze bij Sannie de lightmix samen met de producten van ze.

Kan je daardoor misschien lichte probleemtjes hebben.

 

Grtzz GbSC

 

Nee,Gold Label Custommix is juist speciaal door Sannie ontworpen voor organische voeding :)

In lightmix zit perliet.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

De GoldLabel Custom is een lightmix met ipv perliet een gedeelte cocos.

Ook de calcium is wat hoger ingezet omdat dat goed is bij 1 componenten organische voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen,

 

Ik heb niet heel veel tijd,dus ik knal even vlug wat foto,s in het topic.

Zoals gezegd...nog een beetje aan het reveggen,maar ik zie nu ook al 7 vingers verschijnen,dus het gaat de goede kant op.

 

gallery_3487_2297_1087417.jpg

 

Wilde vertakkingen :huh:

gallery_3487_2297_2166050.jpg

 

gallery_3487_2297_2384097.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update,

 

Het is even een poos stil geweest in dit topic....omdat het gewoonweg zwaar k#t ging met de casey,s...

Het reveggen heeft toch een boel tijd en energie opgeslokt en een kleine week terug was me de moed zover in de schoenen gezakt,dat ik bijna op het punt stond om de stekker eruit te trekken.

Op dat moment waren er nog 2 planten die die echt reveg verschijningen hadden,dus ik heb besloten om ze er toch maar door prberen door te trekken en dat is gelukkig nu gelukt.

 

Ik wijt het reveggen aan de te hoog opgelopen temp in combinatie met het te nat staan...En bij nader inzien zaten de lucht toevoeren me ook niet helemaal lekker.

Deze heb ik ook verwijderd boven uit de tent,en heb nieuwe flensen gemaakt aan de onderkant.Nu komt dus alle verse lucht van onderen af.

 

Inmiddels staat alles dus weer met 5 en 7 vingers en heb ik vandaag de klok omgezet.

Vrijdag ochtend was de laatste plant back on track met haar 5 vingerig blad...gelukkig.Inmiddels hebben ze dus alwel 28 dagen op 18/6 gestaan.. :)

Nu dus de eerste dag op 12/12.

Drinken doe ik iets gedoseerder nu...ze krijgen zo,n 3 liter om de 2 a 3 dagen.

 

Hier wat plaatjes dan..dat reveggen helpt niet mee aan mooie uiterlijk van je planten...maar alles is weer volwassen gelukkig.

gallery_3487_2297_82321.jpg

 

gallery_3487_2297_861643.jpg

 

gallery_3487_2297_3791707.jpg

 

gallery_3487_2297_262179.jpg

 

Nieuwe lucht inlaten..

gallery_3487_2297_879920.jpg

 

Deze plant is het laatst terug gekomen uit het reveggen...

gallery_3487_2297_167764.jpg

 

gallery_3487_2297_2432168.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn wel lekker bossig nu

ik duim mee voor een mooi resultaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de tegenslagen ZB....

Maar ik denk dat het je uiteindelijk toch gaat lukken om er wat lekkers eraf te halen :o

Succes met die casey's, ook dit soortje zou ik wel eens willen growen...

Ken ik dit soortje ook ergens bestellen? (fem) En zo ja, van welk merk/breeder moet ik ze dan aanschaaffen iemand een idee?

 

 

Good Luck :)

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou net zeggen, ze staan er veel beter bij nu, wat een breedte hebben ze, nu ff in toom houden die beesten, aan het begin van 12/12 willen ze nogal graag groeien :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He zeebodem.

 

Ze zien er nu toch goed uit. Vond de eerste foto,s dat de bladeren wat donker waren.

Maar ze hebben zich super hersteld.

 

Leuk .

Heb zelf ook cj staan.

En vandaag ook op 12-12 gegaand.

 

Veel succes.

 

gr prettig. :yummy:

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal weer voor de fijne reacties.

 

Ik ben ook zeker blij met hoe ze er nu bij staan :yummy:

Die groei kan ik nog wel even gebruiken,want hij moet wel vol matuurlijk ;)

 

@Critical Widow,

Ik zou het niet weten man...

Ik had deze Casey's als stek...

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn toch mooi bijgekomen.

Dat de rond verder zonder problemen mag verloopt.

 

Dit is dezelfde Casey als die Ouwe Ketser had

Die van O.K

gallery_1018_2673_542446.jpg

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut van dat revegge..

Op naar een goeie ronde.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ZB!

 

Gaat wel goedkomen man, knap dat je het gewoon hebt volgehouden om ermee door te gaan :lol:

Hopelijk geven de dames je er wat moois voor terug! Ze ogen iig een stuk frisser dan de laatste update, die gaan wel knallen tog!

 

Peace MJ :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

THNX voor de reacties :lol:

 

ik heb weer een breede lach op mijn gezicht als ik de rits open trek:D

Het knalt zowat de tent uit hahah.Ze hebben het lekker naar de zin nu.Vanavond ga ik de boel knakken en het net spannen.Ik zal dan ook even updaten inclusief foto`s :lol:

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor zeebodem aan de CJ!

jammer van dat reveggen enzo, vooral omdat deze genetica niet geheel stabiel is ( hermatrekken,maakt mannenbloemen ) dit trigger je volgens mij extra door de stress die ze nu hebben gehad door de reveg....

Wel heele zieke genetica. en zeker de extra moeite waard die je er extra voor moet doen. hele goeie brenger ook!

 

succes ik kom af en toe is kijken hoe het staat.

 

grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor je reactie Ouwe Ketser.

Ja ik weet het man....ik baalde er ook van.Hopelijk krijgen ze er dan niet een al te grote tik van.

 

 

En weer een update..

 

We staan vandaag 9 dagen op 12/12.De boel knalt allemaal lekker door nu.Ik heb alleen wel weer een ander klote dingetje ontdekt.. :lol: Trips....die vuile kutbeesten.

Ik zag ineens wat wittige/zilverachtige vlekjes zitten op een paar blaadjes.Toen ik ze beter bekeek zag ik een paar tripsen :lol: Ik heb een sproeimiddeltje van Ecostyle gehaald bij de Intratuin....morgenochtend als de lamp uit gaat zal ikze benevelen.

 

Verder heb ik gisteren de boel hier en daar een beetje geknakt en een netje alvast gespannen.Dat wat ik geknakt heb heb ik in de richtigen gedaan waar ik het voller zou willen zien worden :lol:

Als drinken krijgen ze enkel water met heel af en toe een vleugje Bacto er doorheen.

 

Verder zijn de temp en LV% specs mooi onder controle gelukkig.Deze tent blaast naar buiten af,maar het hok wat ernaast staat blies op dezelfde zolder binnen af.

Deze afvoer van het hok heb ik nu ook naar een andere ruimte gebracht,en samen met de aangepaste luchtinlaten voor de tent lijken de dames dit goed te waarderen :wub:

Inmiddels schijnt het zonnetje ook al 1½ week op 1000watt.

 

Goed...wat plaatjes dan.

 

gallery_3487_2297_2297719.jpg

 

gallery_3487_2297_666742.jpg

 

Geknakt hier en daar en een netje gespannen.

gallery_3487_2297_3905742.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen van de trips, hardnekkige beesten, soms nog venijniger dan spint, voor de rest ziet het er erg mooi uit, onwijs groen, lekker vol ook, succes met uitroeien man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi veldje,...

 

Een netje wat krulspelden, zo zijn het echte dames,...! :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worden al flinke struiken zeg en jij was bang dat het niet vol zou komen ... :lol:

 

Zilvere vlekjes ... trips viking_smiley_81.gif Sloop die krengen ik hoop dat je een middel hebt wat dodelijk is voor trips. BotaniGard (klik)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor de reacties :lol:

 

@RW,

Nee die heb ik niet....ik heb een kant en klaar middeltje van Ecostyle voor luizen,trips en witte vlieg.

Ik heb het alleen nog niet gebruikt omdat ik er wat sceptisch tegen over sta....

 

Ik heb om zeker te zijn van mijn zaak een leger roofwantsen aan laten rukken.

Ik hoop dat ik ze vrijdag in huis heb.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...