Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kutkweker

Kutkweker stapt over.

Recommended Posts

Hey Mede Growers,

 

Ja het is waar,

Ook kut zal gaan naar waar vele mij voor zijn gegaan.

Door wat geinen op de chat van wietforum heb ik daar een ban gekregen.

 

Nee ik heb geen handel gedaan,

Nee ik heb geen stekken aangeboden,

 

Het ging over een plantje waarvan Bl0wer beweerd dat hij daar zeggenschap over heeft,. wat er mee gebeurd,.kwa kruizen, enzo

Het ging om de SSHxDC.

 

Ik heb haar gerookt, en vond de smaak over eenkomen met een ko-kush.

Dat ik gek ben weet ik al, is me duidelijk gemaakt via de chat,.

Maar ik vind er een diepe aarde smaak aan zitten die ik ook licht terug proef in de ko-kush. Ook vrienden die ik beide planten hebben gerookt zijn het er over eens, ik spoor niet,. LOL

 

Dat ik na die opmerking word gekickt,. en voor de gein,. snap ik

ben ook de laaste die over een geintje moeilijk doet,.

Maar als ik vervolgens terug kom, en Bl0wer zegt dat Kut niet meer iets van de SSHxDC mag krijgen,. waarop ik zeg dat ik een eigen moeder ervan heb, dus dat ik ook niks hoef van anderen,. werd ik weer gekickt,. vervolgens kom ik terug, kan ik een hele tijd niks zeggen,. op het moment dat ik weer spreek recht had,

 

Heb ik Bl0wer gezegd dat ie een lamlul is,. en dat het niet normaal is iemand zijn mond te snoeren,. vervolgens krijg ik kickban,.

 

Nu ben ik ook niet helemaal op mijn achterhoofd gevallen.

Dus via een andere verbinding weer ingelogd,. ook weer gekickt en ban. toen via Proxy,. met het zelfde gevolg,.

 

Als ik zou willen kan ik nog wel een stuk of 10x inloggen en Ip´s laten blocken, Maar dat is natuurlijk ook geen oplossing.

Vandaar dat ik zelf maar eerst een chat kanaal heb geopent,.

het #kutkanaal,.

Waar het aardig rustig is meestal lol,.

 

Dus heb ik besloten om mij op de chat te begeven van Jointjedraaien.nl dit was een gezellige 1e ontmoeting.

Nu zou ik eventueel 2 forums kunnen bij gaan houden,.

Maar dat is mij te veel werk.

 

Dus Bl0wer, je mag je chatroom voor je zelf houden,. ik ben weg.

 

Voor iedereen anders het was gezellig,. en het irc #kutkanaal blijf ik gewoon bezoeken.

 

Gr Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg: gewoon niet stiekum zaadjes dele en ieder alles voor zich!! vind opstelten wel zo fijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb haar gekregen via via, met Bl0wer zijn stemming.

Lijkt me duidelijk dat je daar dan een moeder van maakt voor eigen gebruik,

Dat had ie ook na kunnen gaan naar de communicatie die we hebben gehad.

 

Gr Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol is het nie zo dat alleen moeder aarde zeggenschap over een plantje heeft :D just sayin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol...,

 

Zijn toch mensen die daar anders over denken, heb ik ook wel respect voor,

Heb voor een kruizing die ik van plan ben te doen, ook eerst de beide breeders gevraagd om toestemming.

Voor ik ook maar iets heb gedaan.

 

Leek me wel zo vriendelijk,.

Sannie en Hupla hebben gewoon toestemming gegeven, wat ik heel tof vind,.

Dus ga die kruizing ook maken,.

Beetje jammer dat de topic niet hier zal komen.

 

Wil hiermee alleen aangeven dat ik niet zomaar loop te kutten met andremans gentica,.

 

Gr Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waardeloze reactie(s) op onbenulligheid zeg :)

Op het moment dat je genetica in huis hebt is de breeder zijn zeggenschap al kwijt: patenteren kan namelijk niet :lol:

naamsbescherming alla maar verder echt niet: moet je de zaden maar niet te koop aanbieden.

 

Als je ze zelf weer gaat verkopen op grote schaal is het een ander verhaal maar daar is hier geen sprake van.

 

 

had je wel willen zien spatteren in het zwembad maar ga daarvoor echt niet naar dat andere forum, waarom niet verder op Opengrow?

krijg je ook meer hydro kenners in je topics ipv NL'ers die geen idee hebben van waterculturen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd een spijtige zaak als pro-cannabis 'strijders' het onderling oneens zijn.

 

Lijkt me de geschikte moment om erop te wijzen dat er meer dan genoeg anti-cannabis people zijn om ruzie mee te maken :)

Collega growers moeten er toch uit geraken, niet ?

 

ik stel een :D voor op de lieve vrede!

 

de groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lostchild,

 

Ja jammer, maar niet onoverkombaar,

Opengrow?

Als mijn engels nou stuk beter was geweest misschien wel,.

Maar dat is het helaas niet,.

 

 

 

Gr Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb haar gekregen via via, met Bl0wer zijn stemming.

Lijkt me duidelijk dat je daar dan een moeder van maakt voor eigen gebruik,

Dat had ie ook na kunnen gaan naar de communicatie die we hebben gehad.

 

Gr Kut

 

even los van wie er fout zit (want dat weet ik natuurlijk niet)

maar het ligt er natuurlijk wel aan wat er afgesproken is, en even vragen is natuurlijk ook een kleine moeite... :lol:

 

daar naast ken ik genoeg mensen die een soortje in handen krijgen van een breeder of iemand die een selectie heeft gedaan..

en 9 van de 10 keer is het niet de bedoeling dat iemand daar een moeder van maakt...

 

tenzij je natuurlijk het charisma hebt van mij of protege... :D

 

 

(maar jointjedraaien.........echt....? :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D niet de bedoeling, er is zoveel niet de bedoeling en dat ligt echt niet aan een stel mooie blauwe ogen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest,.

Dat ik er een moeder voor eigen gebruik van zou maken,.

en als ik iets anders er mee zou doen, het zou overleggen met hem.

 

Gr Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg wt een drama . Kutje : ik heb me net aangemeld voor.opengrow . Als ik moet helpen met engelse pm me dan maar

Wil jou verslagen niet missen ook al reaveer in niet altijd

 

Os kut ype

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D :) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej kut ook ik heb het gehad hier op de chat. (dus niet het forum!)

 

je stelt er een normale vraag en blowke en die reageert als een mongool.

 

ik kom niet meer hier op de chat.

 

en even over die zaadjes!

als je niet wil dat iemand een moederplant ervan maakt of er profijt van heeft hou die troep dan lekker bij je en ga niet iemand zaadjes geven en hem of haar vertellen wat ie moet doen

 

oftewel: kut heeft alle rechten over die plant hahahahahaha

 

 

kutteke ben ik net weer terug op het nest ga je weg .. volgende week zaterdag ga ik van start .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef ook gewoon mijn eigen gemaakt kruising weg.. boeie wat die gene er mee doet.. als het maar smaakt!!

Wiet moet vrijgegeven worden en iedereen heeft het recht om alle soorten uit te broberen en of te groeien.. voor welke reden dan ook..

Wil je dat niet dan hou je soortje voor je eigen..!!

 

Beetje vreemd wat hier nou gebeurd.. jammer Kutkweker.. hoop je toch weer eens te zien hier :)

 

Peace Tuinman :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut het gaat je goed hopelijk in de toekomst, met plezier je topics gevolgd, jammer dat je zelfs via de chat geband kan worden...

grtz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gekuts man :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer Kut,

 

Ik baal er van, ik las altijd met interesse je dwc projecten. door jou kwam het wat meer naar voren op dit forum.

Ik zou je graag daar ook willen volgen op jointje draaien. heb je dezelfde nick daaro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het heel tof dat er zoveel mensen reageren,.

 

Dit doet me wel denken,.

 

Ik vind het ook jammer om hier weg te gaan,. maar moet ik dan, maar over me heen laten lopen?

 

Ik heb gisteren avond /vanacht nog even contact gehad met de gene die me de mogelijkheid heeft gegeven om deze plant te growen

 

Deze geeft ook aan dat ik duidelijk ben geweest, en dat ik heb aan gegeven dat ik er een moeder voor eigen gebruik van zou maken,

 

Als Bl0wer gewoon had gezegd, Hey kut.., vind niet tof dat je haar houd als eigen moeders,

Had ik hem misschien nog gevraagd er een ronde me te mogen doen en had haar daarna weg gehaald,.

 

Maar omdat mijn respect dus danig is gedaald om zijn kinderlijke reacktie, zal ik de plant alleen weg halen als, me hier om gevraagd word doe de goeddoener waar ik haar van heb gekregen.

 

Gr Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach 1 man tegen, de rest is met je.....ik zou gewoon blijven kut... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Belachelijk. Jij krijgt een plant van me maar ik bepaal wat jij er mee mag doen.

Het vriendjespolitieke WF forum doet zijn naam weer eer aan zeg.

Begrijpelijk dat je overstapt, hebben er al veel meer gedaan.

 

Good Luck mate, laat je niet gek maken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep ik ben vrij nieuw hier en hier op de chat al 3x gekickt tot gebanned geweest zonder geldige reden, waaruit ik alleen kan concluderen dat de chat hier nu en dan word beheerd door een stelletje haters die het blijkbaar plezant vinden om mensen af te kraken en uit te dagen.

 

Ik kom er ook niet meer, alleen jammer toch...

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...