Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Krasi goes guerilla

Recommended Posts

B-tot-de-art, i like to hope so :)

 

Mr Stoned A Lot, thanks man, dit is ook mijn eerste guerilla, en ik heb ook wat gesneuvelden gehad, maar de big ones doen het erg goed, en hopelijk blijft dat zo :)

 

Kingpin, ze zijn 1 meter gegroeid in twee weken, echt geweldig, ik denk dat de laatste zeer zonnige week ze het mest goed hebben gedaan :)

 

DCDamien, thanks man, ik geniet er ook van, nu al m`n grootste planten ooit :)

 

Monti, thanks, die paarse is heel mooi idd, die auto`s zijn wel dwergjes, maar ze ruiken erg lekker.

Ik heb idd de situatie nog eens goed bekeken, en we gaan aankomde week nog eens een beetje snoeien, maar ze krijgen redelijk veel licht hoor :)

 

Macerror, gaat zeker lekker, haha m`n maatje deelt gewoon mee en dus ook in het werk, hij strooit daar slakkenkorrels :wacko:

Ik heb weleens gehoord dat buitenwiet erg lekker smaakt dus ik hoop snel eens wat van ze te proeven :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil niet dat er plantjes sneuvelen :)

als dat gebeurd dan moet ik in de rouwperiode :)

 

als er een plant sneuvelt en ze vragen aan mij hé mister alles goed dan ga ik helemaal uit men dak :wacko: ALLES GOED? ik ben vandaag men vrouw verloren !!!

hahaha, ik wil gewoon dat ze allemaal de lucht inschieten als een kanon en dat er van die knoerten van toppen aankomen ! zakke vol jongheuh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig uit Krasi en maat! Mooi plekje/.

Hopen dat er geen hert of konijn aan je boompjes gaat knagen.

Mijn buitentuintje is twee weken geleden gehalveerd door achterlijk zware hagelstenen.

 

 

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr. Stoned -A-Lot & Zepher, het sneuvelen van plantjes is idd erg rot, wat nog rotter is, is dat je spot wordt ontdekt door iemand die niks met cannibis te maken wil hebben, en dus alles verwoest, dat is gebeurt op spot 2, we waren er al eens gezien door iemand met land ernaast, hij is gaan zoeken, we hebben zijn pad gevolgd tot op onze spot, en troffen een lege spot aan, nou ja, hij heeft 5 plantjes, deze vielen denk ik niet zo op, laten staan, en 1 hele smartpot, hoe dan ook de plek is gecomprimeerd en bij deze als verloren beschouwd, jammer van al het werk, tijd en een beetje geld, maarja dat kan je verwachten met guerilla, eigenlijk moet je er goed rekening mee houden, dan is de teleurstelling niet zo groot.

 

Wel ff foto`s geschoten.

 

 

gallery_30844_13649_1282802.jpg

 

gallery_30844_13649_3537147.jpg

 

gallery_30844_13649_123136.jpg

 

gallery_30844_13649_1387874.jpg

 

De enige achtergelaten smartpot

 

gallery_30844_13649_2756538.jpg

 

En de overlevenden

 

gallery_30844_13649_1335357.jpg

 

gallery_30844_13649_3074769.jpg

 

gallery_30844_13649_2488567.jpg

 

gallery_30844_13649_4787972.jpg

 

Wat ook raar was, aan het begin van het begroeide gedeelte waar het pad begon, vonden we een kale plek, en een gat gevuld met potgrond, gecamoufleerd met omgehakte berenklauwen :)

 

Maar goed, we zijn al bezig met een nieuwe spot, en denken alweer aan nog een reserve, veel werk dus nog...that`s guerilla :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt zonde :wacko: , maar zoals je zelf aangeeft: blijven doorgaan!!! Precies een duracell rabit die Krasi :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sodejuu :) ...het eerste slachtoffer is alweer gevallen....maar hij vecht al terug :)

 

schiet nog wat extra kogels de grond in :) ....neem wraak :wacko:

 

 

"Rise O fallen fighters, rise and take your stance again,

He who fight and run away, ....live to fight another day"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks peepz, mooie cheer-ups, tuurlijk gaan we door, guerilla forever man!!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer man , maar gewoon lekker door knallen man :)

 

het is dat ik geen perfect buiten soortje kan bemachtigen anders ging ik het zeker weer op me stek proberen

komt geen mens en heb er tog 2 jaar een aantal planten gehad maar helaas niks kunnen oogsten "damn"

 

succes mate :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx dude....vanmiddag weer foto`s vanuit het guerilla bos :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer man..

 

maar laat je niet kennen!

 

guerilla word sneller ontdekt maar dan ist niet van jou he :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee krasii jammmer van je planten man maar gelukkig heb je er nog zat staaan :)

 

kan ook ni w8ten tot de fotos vanmiddag :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Krasi,

gecondoleerd met je verlies.

Misschien is het een schrale troost... beter nu vernietigd dan dat je enthousiast bent over de toppen en ze oogsten net een weekje eerder dan de eigenaar.

Dat dacht ik van de week wel na een bezoek van konijntjes(die alles opgegeten hebben).

 

Succes met het vinden van een nieuwe spot!

(valt bij mij niet mee :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn .... ergens snap ik dat toch niet goed , als ik morgen in het bos iemand zen planten tegen kom laat ik ze staan .... ik zou er zelfs bewust niet meer van in de buurt komen .... ach ja gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde toch ? maaaaaaaaaaaaaaar hier is geen plek voor negativiteit :) keep up the good work !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juicy, coming up bro :P

 

Linkinpark, zo is het maar net :D

 

JJ20, en dat is ook waar :)

 

Sharkattack, er kan idd van alles misgaan in de guerilla kweek, jij ook gecondoleerd man, spots zoeken is idd niet makkelijk, vanavond maken we een 3e spot af, nu genaamd 2B, en we gaan snel nog een echte nr3 erbij zoeken, we hebben nog een week of 3 ;)

 

Mr. Stoned A Lot, sommige mensen zien het als drugs, verderf, evil...en willen er niks mee te maken hebben, kapot moet het, dood, maar zoals al zovaak gezegd, het zijn de risico`s, voorhoofd afvegen, schep erbij halen en gewoon weer opnieuw beginnen B)

 

Topic, tijd voor een update uit het bos B)

 

 

Toe we aankwamen op locatie, waren enkele planten omgewaaid, wel nog in leven, en weer richting de zon aan het groeien, we hebben de planten voorzien van stokken, nog wat slakkenkorrels gestooid en foto`s gechoten, en toen weer op zoek gegaan naar een volgende plek :D

 

1.75m werd 1.93m, bijna 2mtr :o

 

gallery_30844_13649_1005169.jpg

 

gallery_30844_13649_535325.jpg

 

De Afghan Kush Special die het maar niks vindt allemaal

 

gallery_30844_13649_1465471.jpg

 

Ook de white widows vinden het niet echt denderend in het bos

 

gallery_30844_13649_95967.jpg

 

Alhoewel 2 van hen begint met aclimatiseren

 

gallery_30844_13649_2907432.jpg

 

gallery_30844_13649_2014173.jpg

 

De NDB en NDBxIerdbei genieten volop van hun plekkie tussen de woudreuzen

 

gallery_30844_13649_3255945.jpg

 

gallery_30844_13649_4754737.jpg

 

gallery_30844_13649_1646390.jpg

 

De bloeiende autoflower dwergen hebben al harde topjes, en ruiken heerlijk

 

gallery_30844_13649_210063.jpg

 

gallery_30844_13649_1446697.jpg

 

gallery_30844_13649_166723.jpg

 

gallery_30844_13649_393482.jpg

 

Wie houdt er nog meer van paars :huh:

 

gallery_30844_13649_2520911.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zow donders krasi ! Klote dat ze het hebben verkloot op die ene plek !

 

op andere spot staan ze er prachtig bij ! mooie foto's B)

 

Hoelang moet de autoflower nog denk je ?

 

grtn skull :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Skull, ik denk nog wel 3 weken voor de auto`s, vroeg rokertje :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi krasi , ik hoor dikwijls slecht praten over autoflowers maar mij lijkt er niets slecht aan als ik die mooie topjes zie :huh:

binnen drie weekjes kan jij al gaan oogsten terwijl wij nog slakken zitten te plukken B)

ja kmoet toegeven dat ik jaloers ben op je plantjes :o maar als alles goed komt heb ik dat binnenkort zelf ook :P

jouw foto's geven mij in ieder geval veel ''goesting'' om meer bezig te zijn met guerilla !

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

jammer zonde en klote voor je werk krasi .

gewoon doorgaan .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga zo door, is kut,. maar het klinkt dat je eral mee kan leven, dat is goed, kan gebeuren namelijk, misschien wel een zog. "mede"guerilla grower die het niet kon hebben dat jij daar bezig was.

In ieder geval een mafkees geweest, maar op naar de oogst van je planten die wel met rust zijn gelaten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr. Soned A Lot, de autoflowers zijn leuk, alleen blijven ze te klein, er komt niet veel aan, wel een vroege roker idd, ook waren ze bij mij al te vroeg gaan bloeien, voortaan alleen boom-achtige strains :huh:

Over je vraag, ik moet eerlijk zijn, een meter of 3 vanaf de planten, die van ons staan midden in het bos, en het bos absorbeerden reinigd een hoop lucht B)

 

Mac, such is life....het vevelende aan deze leuke hobby is, is dat het zo verslavend is, dus stoopen...no way :P

 

NYABINGHI, ja joh, ingecalculeerd, uitgaan van nada, het was gisteren een ramp, vandaag kut en morgen niet zo leuk, we move on to the next one, over een half uur sta ik te scheppen op yet another spot :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

aah klote van die ene spot maar op die andere spot staan ze er heerlijk bij :o

 

was net ook even wezen kijken bij mijn spot maar daar zijn er heel wat niet blij geweest met de harde regen :huh:

 

gewoon doorgaan eh B)

 

Greetz kingpin

Share this post


Link to post
Share on other sites

yowww!! gaat lekker hier, spots al gevonden en planten die er oogstrijp uitzien! Het is pas 5 juni Krasi, het seizoen is pas begonnen man! Prachtig topic heb je, lekker leesvoer. Succes met de avonturen in de avonduren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kingpin, ja is naatje maar we hebben gisternacht een 3e spot voorgewerkt, 53 plantgaten in een bijna ondoordringbaar maar zon overgoten gebied, morgen nacht aarde in de kuilen en opwaarderen, hopelijk maandag of dinsdag de planten erin B)

 

Slappy, haha bedankt, idd, we hebben nog even tijd, zoals boven vermeld dus hard gewerkt aan een nieuwe spot, en onze verkenner is alweer op zoek naar weer een nieuwe......dan wordt het weleens wat :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...