Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mitc

verkoop van hasj verboden

Recommended Posts

Verkoop van hasj verboden

 

door Dennis Naaktgeboren

DEN HAAG - Er moet een totaalverbod op hasj worden ingevoerd. De populaire softdrug mag niet langer in coffeeshops worden verkocht.

 

Dat wil de Tweede Kamer. Regeringspartij VVD pleit vandaag bij minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) voor deze vergaande maatregel en wordt gesteund door het CDA en de PVV. Volgens de liberalen faciliteren onze coffeeshops buitenlandse criminele organisaties met de verkoop van het verdovende middel.

Hasj komt voornamelijk uit landen als Afghanistan en Marokko. „Het komt uit landen waar we niet willen meewerken aan het faciliteren van criminele organisaties. Met de verkoop hou je die import in stand”, constateert VVD-Kamerlid Van der Steur.

 

waar gaat het heen :) greetz mitc

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een sukkels zijn het ook in die regering

laat ze allemaal de ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Loekino

Haha ja las het net, maak het dan nou eens gewoon legaal om te groeien dan hoeven we ook niet meer te importeren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las het ook net... Waar gaat het heen!!

Ooit was de VVD liberaal...

 

Vandaag is er debat, ben erg benieuwd wat daar uit komt...

 

Anders zeg ik... Revolutie! Franse stijl... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Loekino

Ze hebben wel een punt waar ik het helemaal mee eens ben. alleen de manier hoe ze die op willen lossen is een punt waar ik het helemaal niet mee eens ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar gaat dit heen............................................................

 

Opstand moet er komen en wel snel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als dit lukt kunnen ze wiet ook verbieden want dat is helaas vaak ook crimineel.......

 

hopelijk gaan ze de ikea en de c&a, Nike ook verbieden, chocolade ook trouwens, deze bedrijven gebruiken kinder slaven om hun producten te laten maken.......is ook niet pluis.....

 

Ik heb maar een mbo diploma ( werk wel op hbo niveau ) maar ik lijk meer te snappen dan de hoge heren in de tweede kamer.

 

alsof er geen coke in nederland aankomt, of dope hahahahahahahah SUKKELTJES.....

 

wat zal er veel verdiend worden zeg door de dealers, afghaan has 20 euri de gram.

 

maar jongens en meiden, laat ze maar even alles verbieden, laat ze maar.......het wordt één grote puinhoop en dan willen ze weer terug naar de goede ouwe tijd.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik schreeuw al maanden dat er acties moeten komen

heb nog steeds niks gezien

 

ja nol van schaaik die zegt waar het op staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

stemmen nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ad poll

 

 

zoals de stand nu is is 46 % voor het stoppen van import

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigen volk eerst......

 

Nederhash!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PH.. een totaalverbod van hasj.. zal ook wel nederhasj bedoeld worden dan?

 

wel een klein beetje raar dat ze uitgerekend vandaag met deze onzin komen.

 

heb er ook zelden iemand over gehoord.. en nu moet het in 1 keer verboden worden? 4-20 duurt nog te lang man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom willen ze alle hasj dan meteen verbieden? In nederland kunnen we dat ook prima maken, en als de teelt even gelegaliseerd wordt dan ben je de criminelen ook kwijt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees,

Hasj komt voornamelijk uit landen als Afghanistan en Marokko. „Het komt uit landen waar we niet willen meewerken aan het faciliteren van criminele organisaties. Met de verkoop hou je die import in stand”, constateert VVD-Kamerlid Van der Steur.

 

Import.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ejb

 

inderdaad, laat ze alles maar verbiedenen (linksom of rechtsom houden wij ons rokertje toch wel). Ze zullen volgend jaar smeken wie er alsjeblieft een coffeeshop wil openen om de overlast tegen te gaan. Misschien krijg je er dan zelfs wel subsidie voor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer ik over dit soort dingen nadenk hoe meer ik me erover op loop te winden. Alsof er GVD niks beters te doen is in ons land! Lijkt me dat ze zich beter druk kunnen maken om die 28 MILJARD euro die volgend jaar bezuinigd moet worden. Maar nee, laten we gaan debatteren over een fokking wietpas en een verbod op hasj, dat zet zoden aan de dijk!

 

En als ik dan weer verder nadenk moet ik ook denken aan die vrouw die ze van de week hadden gevonden in een huis. Maandenlang misbruikt op de meest vreselijke manieren, de buren hebben contact gehad met de politie over vreselijke geluiden die uit het huis kwamen. Maar ging de politie naar binnen? Nee, natuurlijk niet! Maar als ze vermoeden hebben van een witplantage staan ze met 15 man je deur in te beuken om je 20 plantjes te vernietigen. GADVERDAMME!!

 

:) ;) :D :) :P :) :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik schreeuw al maanden dat de regering niet goed wijs is

 

en nu worden de mensen pas echt boos

 

 

 

alleen maar goed

 

oprotten met deze regering

 

 

 

binnen nu en 10 jaar is cannabis wereldwijd gelegaliseert

 

dus waar wachten we nog op hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOLY SHIT!

Val zowat van m'n stoel af hier!

 

Dat Nederland ondertussen 's werelds zesde grootste wapenexporteur is, is natuurlijk helemaal geen probleem voor Ivo.

 

 

Dit natuurlijke prachtige tactiek voor het debat:

Je weet dat men je het vuur aan de schenen wil leggen met moeilijke vragen over je beleid wat er al is.

Vlak voor het debat kom je met een nog veel extremer voorstel. (totaalverbod hash)

Resultaat: de helft van het debat wordt besteed aan het bediscussieren van het extremere voorstel en je oorspronkelijke beleid blijft buiten schot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij oke

alle criminelen het gevang in

MAAR DAN MOET DE REGERING ER WEL VOOR ZORGEN DAT ZE ZICHZELF OOK DE BAK IN DRAAIEN

DAT ZIJN PAS ECHTE CRIMINELEN

 

Don Corleone zij je bent pas een echte grote criminel als je voor de staat kan werken ( of beter gezegd bewerken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fair trade hash door legalisatie.

Meer per kilo betalen aan de boeren daar. Goedkope legale import, maar wel invoerrechten betalen.

Uiteindelijke kosten in de shop voor klanten, wordt dan ook minder omdat het illegale circuit er tussenuit is.

Zo krijgt de boer meer geld, vangt de overheid belasting, en betalen we minder per gram in de shop, en verdient iedereen eraan. (behalve de criminelen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PH, Met de verkoop hou je die import in stand.

 

hoe wil je Nederlandse hasj blijven gedogen en buitenlandse hasj illegaliseren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

legalizeren !

Share this post


Link to post
Share on other sites

van deze 75+1 komt nog veel meer.. van deze strekking...en ze zitten er pas net... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet heel lang meer

 

laat maar klappen dat kabinet

 

 

 

oprotten met die incapabele idioten

Share this post


Link to post
Share on other sites

lost niks op :) ....een cda of vvd houd dan de nieuwe voorstellen tegen... ;)

 

alleen een linkse meerderheid kan verandering brengen...en das een utopie in nl... :D ...imho

 

nu.. nog hopen dat ik dr naast zit... :P

 

 

 

ah...tis weer feest vanavond bij de straat dealertjes... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig dit he...

 

Hasj zoals icehasj is super zuiver, en dus ideaal voor medicinaal gebruik. Alleen maar werkzame stoffen en geen troep. Dit zal dus ontnomen worden.

 

Ik hoorde op de tv dat ze dit wouden doen aangezien hasj vooral uit landen kwam zoals Afghanistan. En daar is oorlog en daar zou het bij de Taliban in handen komen....

En men vond het niet kunnen dat wij dus goederen in wat voor vorm dan ook, dit soort landen "subsideren"; troepen, voedsel, geld.

Hasj komt inderdaad vaak uit het buitenland want het transporteren van hasj is VEEL lucratiever dan dat van wiet. Alleen al het volume van het product.

Maar wil je echt geld verdienen met het transporteren van volumes zijn er veel lucratievere oplossingen. Liter cocaïne of heroïne is natuurlijk veel meer geld waard, en de trip doe je toch.

 

Hasj komt veelal uit Marokko; 12% van de wereld consumptie. (Riff gebergte, gemakshalve 1 op de 8 kilo)

 

Daar komt bij dat ze de wiet van mindere potentie wouden hebben in de coffeeshops, weet je dat nog?!

Dat betekend dus dat je eigen voorraad aan medicinale stoffen af zou moeten nemen.

Prettig hoor, voor je het weet mag je alleen nog maar ruderalistopjes kopen.... :lol: ;)

 

Maar ff terug naar de oorlog. Want OH OH wat is het daar toch erg en we moeten de zorgen dat de "Taliban" geen geldstromen binnenkrijgt door de handel in drugs.

Misschien een leuk weetje, maar Afghanistan staat niet speciaal bekend om de hasj distributie en productie. Maar die van de verslavend en dodelijke producten zoals Heroïne/ Opium. Misschien ken je de beelden nog wel van de klaproosjes.... Die hebben ze niet omdat ze zo veel maanzaad bolletje maken/eten. ;)

 

Dus Heroïne/Opium gaat gewoon door, is veel interessanter voor transport, schadelijker, dodelijker, verslavender en BEPERKTE medicinale functies.

En dacht je dat we die niet steunden?!

 

http://www.youtube.com/watch?v=aj-b3pB6M7s

 

http://www.youtube.com/watch?v=56XpRyNkf6w

 

 

 

Er zijn tal van filmpjes te vinden waarin weer wordt gegeven dat de productie van Opium wordt gepromoot daar.

 

 

Laat je niks wijsmaken jongens. De bedoeling is niet dat een geneeskrachtige een veelzijdige plant zoals cannabis een bestaansrecht heeft binnen het huidige bestuur.

 

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Albert Einstein

US (German-born) physicist (1879 - 1955)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...