Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GanjaRanja

21 X Powerplant 2x600Watt 120X120X200

Recommended Posts

staat achterop t fleske wanneer je pk13/14 bij geeft toch :wave:

 

ziet er prima uit verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ik het deed : pk13/14 geef je 2 weken voor de oogst mee (1week lang) en dan een week uitspoelen , bouw wel op met de pk en vergeet niet ook je gewone bloei voeding mee te geven :tu

 

Mooi tentje vol hoor succes met je kweek en groeten pac :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein updatje

 

Ik ga beginnen met 1l perdag per plant denk ik.

Voeding nog steeds licht. water geef ik nu met de lampen aan, Is het erg als ik weer water geef als het licht uit is?

 

Temp

Max: 27 graden

Min: 21 graden

LV

Max: 60

Min: 30

Grootste plant is 57cm :wave: niet echt super groot ofzo maar ze blijven nog wel ff groeien denk ik.

Verder nog geen bladproblemen ofzo, alleen een paar planten met TMV, maar ik houd mijn temperatuur boven de 21 graden.

 

 

Hier wat foto's!

 

gallery_33551_13590_425409.jpg

gallery_33551_13590_912340.jpg

gallery_33551_13590_283883.jpg

gallery_33551_13590_818824.jpg

gallery_33551_13590_1392019.jpg

gallery_33551_13590_774210.jpg

Flits vergeten

gallery_33551_13590_2905375.jpg

gallery_33551_13590_1759555.jpg

gallery_33551_13590_1004696.jpg

gallery_33551_13590_1284089.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit ganjaranja...

 

Good luck :wave: :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nice uit man,

 

we lopen ongeveer gelijk kwa duur denk ik, en ook voor mij de eerste poging, heb zelf 240/120 tent met +- 48 autoflowers dus in verhouding ongeveer gelijk met wat je hier hebt.

alleen heb het idee dat het erg krap word in de tent omdat het licht eigenlijk alleen van bovenaf de planten bereikt, enige idee

of het misschien beter is om er een paar uit te halen?

 

want hoe minder licht per plant hoe minder je opbrengst, dus als je er een paar uitgooit compenseert dit zich uiteindelijk in de opbrengst!?

 

maar keep up the good work. :wave:

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahh k ga ik niks uithalen :tu ik heb al 2x600 watt dus moet wel meer dan zat zijn. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook geen fan van minder planten. zou in zo geval eerder fimmen. heerlijk hoor zo'n toppen zee. heb al vaak genoeg voor mijzelf een vergelijking gemaakt en je schiet er niks meer mee op dan meer grammen per plant, soms speel je quitte maar vaker een lager eindgewicht.

 

je vraagt of het kwaad kan om het in het donker water te geven, dat kan..maar doe het dan als het licht net uit is of bijna aangaat. ik stoor mn plantjes NOOIT als ze slapen. van wat ik begrepen heb is alles behalve pikdonker een boosdoener voor je bloeiproces.

 

ziet er goed uit :wave:

 

 

 

 

btw: 2 weken van te voren pk 13/14 geven en daarna 1 week spoelen, zou ik 3 weken van te voren van maken en dan 2 weken spoelen.

meestal is dit dus week 7 (week 5/6 bloei)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, absoluut niet nu nog :lol: sry voor de verwarring

 

maar als ik naar die laatste foto kijk ziet er trouwens mooi uit zo, lijken al meerdere belangrijke toppen te worden, 1 enkele staaf heb ik niks mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:jump: wow ziet er goed uit ,zal me kennis ook aan raden de volgende keer een netje te kopen ,staat het er een stuk mooier bij ,

:lol: en ja me nederlands is niet zo goed als ik stoned ben verget nogal een s een letter of uitroep teken te plaatsen :lol: :P

ben benieuwt naar het eind resultaat ,maar veel suces :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks jongens!!

Hier meer geile pics :lol:

 

 

gallery_33551_13590_14641.jpggallery_33551_13590_77290.jpg

gallery_33551_13590_159453.jpg

gallery_33551_13590_269107.jpg

gallery_33551_13590_368726.jpg

gallery_33551_13590_170242.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man ziet er goed uit zeg!

hoe gaat het met de 2planten in 1bak, heb je het gevoel dat je in elkebak er wel 2 kwijt kon?

ik las namelijk ik de essensie een test van een jongen die 3 potten had, 1pot met een getopte plant, 1 met 3planten per pot en 1 met 1plant per pot

de pot met 3planten gaf natuurlijk ge meeste opbrengst... ik heb vaker gehoord dat wortel concurentie de plant ten goede komt

ik denk namelijk dat je in zo'n tentje wel 40planten kwijt kunt als je ze wat sneller op 12/12 zet

dit in verhouding met minder planten die je langer voor groeit zou de eerste methode waarbij je meer planten eerder in de bloei zet meer rendement geven

 

t is maar een idee.. zelf zou ik ook gaan voor een aardebak..

 

 

t is erg interesant om je te volgen, zoals ik zei wil ik iets dergelijks gaan opzetten

 

zelf zit ik met een beperkte ruimte vanwege een schuin dak, ik wil dan 2 dr90's tegen over elkaar zetten, allebij op 12/12

ik zat de denken aan 30planten op 90x90 cm die ik na het wortelen direct onder 12/12 zet, eerste ronde uit zaad

omdat ik zelf stekken wil snijden voor de volgende ronde.. het word voor mij dan ook zoeken naar een kort gedronge plantje met een grote lange massieve hoofdbud

 

anyway, je hebt stiekem meer fans dan je door hebt;)

 

keep it green!

god speed an party on!

 

greetz Skunkmonster :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks man Skunkmonster!

Sommige planten die samen in een bak staan zijn kleiner dan die andere die erbij staat, dus ik denk dat je beter niet 2 in 1 kan doen .

Of je doet er 2 in 20-25L bakken met een iets om de wortels te scheiden.

 

Ik denk dat ik de volgende keer minder planten ga doen, volgens mij maakt het niet erg veel uit of je er nu 5 of 20 in een tent hebt van zo klein. als je maar de bakken groter maakt en langer voorgroeit.

 

Maar waarom maak je niet zelf een ruimte ipv tentjes kopen???

Je kan zelf weten hoe je je kamer inricht en je kan er meer in kwijt dan als je alles goed gebruikt.

Ben benieuwt naar je bouw/kweek verslaagjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog wat foto's, Bloeidag 24

 

 

Enzym en Boost was op van Canna, Dus nieuwe gehaald van H&G, heb et idee dat het veel beter spul is.

En een mooi planten spuit :lol: lekker handig.

 

 

dsc00621ph.th.jpg

dsc00618fc.th.jpg

dsc00617gi.th.jpg

dsc00615y.th.jpg

dsc00612s.th.jpg

dsc00610cp.th.jpg

dsc00609rp.th.jpg

dsc00608v.th.jpg

dsc00607if.th.jpg

dsc00605ce.th.jpg

dsc00604uw.th.jpg

bannermarijuana.th.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

40x 3/4 is nog altijd meer dan 20 x 4/4 :lol:

 

ziet er goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

in zo'n tentje? 40 stuks? XD wel gekkehuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende maand begin in met mn nieuwe set up aan te schaffen

uit nieuwschierigheid ga ik 30 planten op 90x90 cm knallen dan zullen we zien:)

 

ik ga geen kast bouwen, k heb een vriend van me dat zien doen.. kan qua materiaal kosten niet tegen een tentje op

en het gemak van een tentje die je binne 10min opzet, en netzo snel afbreekt als de nood daar is..

 

volgensmij is Zijn Bouw/kweek verslag ook nogwel ergens te vinden: elshamano is zn username geloof ik

 

verder zien je plantjes er nice uit!

blijf je volgen :lol:

 

Greetz Skunkie

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd! haha ziet er ook allemaal goed uit bij jou, je bent iets verder dan ik. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

VOLG JE OOK

 

als het mag ziet er leuk uit man zo je tentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah thanks jongens!!!! Zal ff meer pics posten om het een beetje leuk te houden.

 

Skunkmonster, je hebt toch 2 tentjes van 90x90???

waarom niet in 1 tent 3 planten met grote bakken en 1 tent helemaal vol met 30

en dan kijken welke beter is.... zit eraan te denken om later gewoon minder planten te doen, minder water geven en is veel makkelijker.

 

 

 

Edit: owjaaa... kan ik die pk13/14 er al bij douwen???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...