Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
andy321

samples aanbieden

Recommended Posts

Haai forumleden en/of ads.

Mijn eerste Candy red van tuintechn. is klaar, 3 weekjes gecured. Tjezus ik vind hem echt heftig, graag zou ik dat met iemand delen van het forum, want ligt het aan mij??. Maar hier mag je niet aanbieden, hoe pak ik dit aan ?? zonder dat mijn mailbox overloopt met de vraag mag ik wat??

greetings Andy

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is niet de bedoelling van het forum geloof ik, echter is het er stilletjes aan een beetje aan het insluipen dat stikkie graag zijn eigen opoffert voor `n testje; bovendien verschijnd er altijd een mooi verslag over wat zeker een toevoeging aan het forum is! stuur de keurmeester een pb zou ik zeggen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag zou ik het sturen naar iemand die het echt kan gebruiken, en medisch kan beoordelen, dit heb ik niet vermeld, de klachten die ik heb zijn spierkrampen zenuwuitval en een erg pijnlijke onderrug, het merendeel lijkt te verdwijnen na een vette smoke..

Op mijn zoektocht naar de voor mij goede wiet is dit een topper..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Om de forumregels hier niet te overtreden kan je een mail sturen naar deze website die speciaal opgericht is voor mensen die Cannabis medicinaal gebruiken.

 

http://bsemc.nl/

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat erom dat ik het kan delen met medepineuten die een goede pijnstiller hebben/kunnen hebben..

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak je geen zorgen , ik ben lid van het bsemc ;)

 

maar inderdaad is het heel erg dat een gedegen ruil of sample

meteen valt onder handel/verstrekken.

Doch kan WF niet anders, omdat dit 1 van de dunne lijntjes is, die echt niet overschreden kan worden.

Evenals alle andere wietfora.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Graag zou ik het sturen naar iemand die het echt kan gebruiken, en medisch kan beoordelen, dit heb ik niet vermeld, de klachten die ik heb zijn spierkrampen zenuwuitval en een erg pijnlijke onderrug, het merendeel lijkt te verdwijnen na een vette smoke..

Op mijn zoektocht naar de voor mij goede wiet is dit een topper..

grtz..

 

je moet mijn medische lijstje eens bekijken, val je stijl achterover... :spliff:

 

niet dat ik er de tijd voor had hoor... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan ook de ooievaars zullen vliegen pm'tje..welk een klote land warin we leven....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op meetings kun je je gang gaan toch?

 

veel van wat jij hebt heb ik ook overigens en mogelijk zijn we er meer bij gebaat als je een topic opent in de medicinale hoek over dit soortje, krijg je genoeg reacties volgens mij en heb je een veel beter startpunt dan dit topic en zo klote is het hier (nog) niet ;)

 

Herijuana doet hetzelfde voor mij als dat soortje voor jouw doet en een topic waarin diverse soorten (met andere smaak etc) wel genoemd staan lijkt me een uitkomst, krijg je een beetje een strain database maar dan anders .

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd. een goed plan om zoiets op te starten, verschillende soortjes geprobeerd die wel als mediwiet staat aangeschreven maar niets voor mij kan betekenen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij kunnen (en willen) niet voorkomen dat leden elkaars samples beoordelen maar één ding is absoluut niet toegestaan: dat die transactie op het forum tot stand is gekomen. Vandaar dat we ook NIET teksten in topics willen zoals "vandaag kwam de postbode het sampletje van Koos Koets bezorgen".

 

Je kunt dus NIET over de transactie praten, die overigens ook NOOIT op wietforum of via wietforum mag plaatsvinden, en ook geen samples vragen of beloven!

 

Die wens kenbaar maken alleen al is een overtreding van de forumregels (je vraagt namelijk om handel via het forum!) dus ook dit topic is hierbij gesloten. Er zijn hele duidelijke richtlijnen over handel op het forum en 8 van de 10 bans zijn hieraan gerelateerd. We accepteren het echt NIET, onder geen enkele omstandigheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...