Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Parvati, zuiver landras, medische waarde THC CBD 50/50?

Recommended Posts

Zeker Gobru, wel fijn om te weten voor een heleboel fybromyalgie patienten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor alcohol raden jullie aan om tinctuur te maken, ik las dat Strohrum niet erg geschikt is. Hebben jullie ook een link waar de alcohol gekocht ken worden.

 

Bvd :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lousdy: Ik gebruik meestal inmaakalcohol van 96% uit Polen of bij de ouderwetse drogist of wijnmaakshop (vroeger haalde ik dat bij van Gelder in de van Woustraat). Sinds kort vraag ik mij echter af of die niet te sterk is, omdat ik laatst las dat met name CBD wateroplosbaar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

om toch nog een beetje parvati bezig te zijn gisteren besloten om de overgebleven parvati dame met Lesbian dream te gaan behandelen.

Een plant zomaar wegdoen vind ik toch wat lastig, en ik ben benieuwd wat de LD gaat doen.

 

geplopt op 10 December 2012 ongeveer, overwinterd in de schuur en erg verwaarloosd in een hoekje in de tuin but stil alive. ;)

 

gallery_19177_16058_3452926.jpg

 

gallery_19177_16058_4263367.jpg

 

na de snoeibeurt.

 

gallery_19177_16058_2875870.jpg

 

gallery_19177_16058_1712343.jpg

 

uiteindelijk overgepot in een 18 liter pot met gebruikte grond voorzien van wat kalk, mychorizza's en ingewaterd met bacto's.

 

gallery_19177_16058_1118859.jpg

 

vanaf nu ga ik er wat beter voor zorgen en over een week de eerste keer 1 of 2 takken behandelen.

Als alles gaat werken volgend jaar maar eens kijken of er ook werkelijk vrouwelijke zaden komen. Wie weet wie ik er dan blij mee kan maken, maar dat is nog zo ver weg.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een beetje later dan de bedoeling was vandaag de LD gebruikt op de parvati dame. Ben benieuwd.

Verdund 1 op 50 en ca. 30 of 40 % van de plant bespoten.

 

Ze is toch nog redelijk van formaat geworden, en echte bloei is er ook nog niet. Misschien iets te veel licht van de straatverlichting in de tuin.

 

gallery_19177_16058_2434121.jpg

 

gallery_19177_16058_186145.jpg

 

gallery_19177_16058_323811.jpg

 

met een verstekeling erbij.

 

gallery_19177_16058_897182.jpg

 

voorlopig maar even een tijdje verduisteren, ze moet toch echt nu wel de bloei in.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjesus, die spint heeft zwaar aan de anabolen gehangen zeg !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is de reactie van Lesbian Dream op spint, :) gelukkig had ik er maar 1

 

 

vandaag nogmaals behandeld met 1:50 misschien te vroeg maar zie voorlopig alleen maar witte haren en krijg het gevoel dat er niets gebeurt.

 

gallery_19177_16058_821270.jpg

 

gallery_19177_16058_521493.jpg

 

gallery_19177_16058_1140288.jpg

 

gallery_19177_16058_2041707.jpg

 

nou weer verder afwachten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

LD en plantjes = geduld. ...... veel geduld. Stuiven doen ze pas, als het lukt, na 5 weken na de eerste behandeling.

Maar dat is altijd nog sneller dan zeg maar een Coentunneltje bouwen, en dat is al een heel stuk sneller dan een N201'tje.

Dus het is relatief best wel snel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oké nog wat langer wachten dan verwacht, dat zou betekenen dat ik over ca. 2 weekjes wel eens wat mannelijks te zien kan krijgen.

ben alleen bang dat het niet echt wat gaat worden behalve zien of ombouwen gaat lukken. :)

 

nog 3,5 week wachten op stuif, als het al komt. Dan nog een week of 6 á 7 om zaad te laten rijpen. Zitten we al ruim in November dat moet dan wel een hele mooie nazomer worden.

 

een coentunneltje bouwen lukt ze wel, nu nog wat veiliger maken :P

 

we gaan het zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag maar weer een keer inspectie.

 

er lijkt wel wat verschil te komen in de wel en niet behandelde topjes. Niet dat ik wat mannelijks kan ontdekken maar toch.

 

gallery_19177_16058_5613821.jpg

 

wel behandeld.

 

gallery_19177_16058_563411.jpg

 

gallery_19177_16058_51651.jpg

 

en niet behandeld.

 

gallery_19177_16058_1460861.jpg

 

de topjes die niet behandeld zijn lijken wat voller te zijn en de haartjes zijn allemaal wat witter.

 

De plant wordt niet meer verduisterd en bivakkeert gewoon in de tuin. Wel erg weggestopt bijna in een grote struik. Zal wel een uitdaging worden als alle planten de blaadjes kwijt zijn dat verstoppen.

 

Wordt vervolgd.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ze nog wel een stevige sproeibeurt kan gebruiken, met een hoge concentratie, want ze laat erg weinig vooruitgang zien. Of wellicht een nieuw flesje oppikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een keer behandelen zou ik nog wel kunnen proberen, al dan niet met een nieuw flesje. Maar zo langzamerhand lijkt het toch wel wat aan de late kant te worden allemaal.

Wat zou een hoge concentratie zijn dan?

 

als het nog een week of 3 ( of meer) gaat duren voor er stuifmeel komt, en dan nog 6 weken wachten zit ik straks zaad uit de sneeuw te rapen, als we een vlotte winter krijgen. :lol:

 

maar even bekijken wat verstandig is. En of we deze standvastige oudere dame omgebouwd krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vers flesje is altijd handig, al kun je zien als het mis is doordat er dan zwarte korreltjes op de bodem liggen.

Ik zou de dame tot spoed manen met een oplossing van 1 op 25, misschien zelfs wel dagen keer achter elkaar, Een uitvloeier (of dreft) is ook wel behulpzaam voor de opname.

Als het wat langer duurt: Die bruine dingetjes zijn zaden, die witte zijn sneeuwballen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

op 10 Oktober nogmaals behandeld 1 op 25 met een drupje dubro, sorry dreft was op. B) En toch maar met een nieuw flesje.

 

vandaag weer beetje bekeken en volgens mij gebeurd er wat.

 

gallery_19177_16058_1782247.jpg

 

gallery_19177_16058_1618372.jpg

 

De aanhouder wint?

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zouden best wel eens ballen in aankomst kunnen zijn B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jahoor, de ballen !!!!. Nu eens kijken of ze willen stuiven. Soms gaat dat heel overvloedig, maar het gebeurt ook wel dat je het niet merkt.

Ik ben benieuwd !

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_19177_16058_2209885.jpg

 

gallery_19177_16058_843182.jpg

 

gallery_19177_16058_2155457.jpg

 

ballen genoeg nu, maar nog geen zichtbare stuif. Straks wordt het 2014 zaad, dat zal nog een uitdaging worden. Of het moet 20 graden blijven de rest van dit jaar. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zeg met die paarse pistels her en der om plaatje compleet te maken ;)

 

Dat weinig regen de komende weken U ten deel mag vallen, zal verzamelen makkelijker maken van dit (handje geholpen) schoons der natuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...