Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Parvati, zuiver landras, medische waarde THC CBD 50/50?

Recommended Posts

Poehee, even diep in mijn geheugen graven.

Wat ik mij herinner was het een week of twee na het sproeien kwamen de ballekes, en nog twee weken later de stuif.

Maar ik kan er hier en daar een weekje naast zitten. Morgen even in m'n oude verslagje kruipen.

 

Zo zagenm mijn omgebouwde NDB meisjes er uit met het stuiven ....

gallery_22580_9520_1736912.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

LC

 

Zeker best een fraaie dame/heer uhm dinges nog voor haar leeftijd.

Ik moet wel zeggen dat ze de laatste tijd binnen in de schuur voor een raam bivakkeert. Met al het blad van de bomen en struiken vallend in de tuin is ze niet meer echt te verstoppen. Alleen als ik thuis ben en er is een zonnetje staat ze buiten met wat plaatmateriaal ervoor.

Dus opvangen ven het eventuele stuif is dan geen probleem.

 

Als alles lukt en ze is bestoven wil ik flink gaan kortwieken zodat alles weer wat minder opvalt. Nou ja eerst maar bevruchten.

 

Chassie,

 

Het aantal weekjes is nu hier lastig te bepalen. Ik heb nu niet echt regelmatig bespoten, dus wanneer het aangeslagen is weet ik niet.

Heb jij dat toen wel bijgehouden? Is vast een uitdaging voor je. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ? en Bijhouden ? Dat is een administratieve taak hoor !!!

Maar gelukkig had ik ze in een topic staan. (tip voor de meelezers: Een topic is ook een groot voordeel voor jezelf)

 

Ik heb indertijd behandeld met LD op 5 maart de eerste sproeibeurt.

Met veel terug lezen, rekenwerk en wat hoofdpijn kom ik op de eerste week april dat ze zijn begonnen met stuiven.

Dat was nog in de tijd van DJZusje zelfs ;)

 

Dus een goed week of 4 tot 5 na het bespuiten kwam het eerste stuifmeel. Op de oude foto's zie ik dat ze daar tenminste twee weken mee door zijn gegaan en steeds heviger.

 

Misschien toch nog wat zaad straks uit 2013?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_19177_16058_3428248.jpg

 

gallery_19177_16058_2617770.jpg

 

gallery_19177_16058_1535522.jpg

 

gallery_19177_16058_312818.jpg

 

Afgelopen week de man/vrouw buiten neergezet met het idee om ze daar te laten. Maar na de hevige regen van de afgelopen nacht vandaag maar verhuisd naar het kasje. Niet dat het daar lekker warm is maar wel een stuk droger.

 

In de tussentijd is het mannelijke deel veel groter geworden, een deel bespuiten werkt toch verder dan ik dacht.

 

Ook is er wel wat stuifmeel gevallen, maar heel weinig. Alles wat er is gevallen heb ik wel over de topjes gegooid dus de kans op bevruchting is aanwezig :D Helaas is daar niet echt wat van te zien met al dat vocht.

Zolang als het redelijkerwijs mogelijk is blijft ze staan.

 

Wie weet toch wat zaad om volgend jaar te proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja als het mannelijk deel steeds groter wordt, dan vindt ie het vrouwelijk deel vast erg aardig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja noem het maar pervers. :lol:

 

van de week een takje afgeknipt met mannelijke genen en binnen in een glaaje water gezet, buiten is het erg koud en vochtig.

 

Eindelijk wat zichtbaar stuifmeel. als het even droog wordt van het weekend dit ook maar even gaan gebruiken, wie weet toch wat meer kans op succes.

 

gallery_19177_16058_1134622.jpg

 

gallery_19177_16058_1600553.jpg

 

gallery_19177_16058_194539.jpg

 

trosje bananen?

 

gallery_19177_16058_116606.jpg

 

 

nou maar hopen dat de plant nog een tijdje redelijk gezond blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaaaa, zij Hij doet het !!!

Nu moet je het nog een geïnteresseerde dame aansmeren :whistle:

Of een onbespoten takje natuurlijk ............

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-19177-0-55693300-1385068057_thumb.jpg

 

post-19177-0-92414900-1385068064_thumb.jpg

 

 

Ik heb een aantal topjes bestoven, maar de meeste haren waren al bruin vermoedelijk van het vocht buiten. Dus denk ik niet dat er wat is gebeurd.

 

wat er nu nog aan stuif afkomt vang ik wel op als het genoeg lijkt, voor een ander moment in de toekomst.

 

Wel ben ik een andere dame aan het ombouwen. kijken of dat beter gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennuh, wat voor dame is dat? We zijn natuurlijk wel nieuwsgierig hoor !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mooie groene kristalrijke dame. :whistle: ik kan natuurlijk niet in het grote parvati-topic een beetje vreemdgaan.

ergens anders hier staat haar avontuur vermeld. ;) nog in de kinderschoenen weliswaar.

 

Vandaag de parvati van top tot teen uitgebreid bekeken en geen enkele vorm van zaadvorming te bekennen, maar alleen maar bruine haartjes van een stilstaande dame. Dus de eventuele mannelijk stuifmogelijkheden in een glas water gezet, voor het geval er nog wat vanaf komt.

En de plant opgeruimd.

 

Ik heb nog Parvati zaad liggen, dus kan het altijd nog een keer gaan proberen, eerst maar even zien hoe om te gaan met de LD en de juiste verhoudingen vinden.

 

De restanten

 

post-19177-0-63231700-1385334074_thumb.jpg

 

Jammer maar helaas.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjips, het had zo mooi kunnen zijn ...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...