Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bonaparte

hotbox

Recommended Posts

Kan iemand met het verstand van een hotbox mij uitleggen hoe ik moet berekenen wat voor hotbox ik moet kopen ,ik heb begrepen dat het met de aantal lampen te maken heeft ,ik wil 20 600 watt lampen gaan gebruiken ,en waar moet ik dat ding neerzetten ,in het hok of bij de aanzuiger ,dat lijkt me het beste ,word de lucht met co2 ook gelijkmatig in het hok verdeeld ,ik sluit namelijk altijd de aanzuiging aan op een brievenbus teminste zo noem ik het ,zegmaar een bak van 250 cm lang hoog 50 cm dik 10 cm ,ongeveer 3 cm van onder zaag ik een sleuf van ongeveer 7 mm ,dat blaast lekker door de planten ,trouwens die gleuf zit dan op een hoogte van 1meter van de grond .Ik heb zo al met 86 planten haze in 17 liter poten 6043 gram droog gehaald .,natuurlijk niet elke keer ,nu wil ik graag weten hoe dat werkt met een hotbox ,ik heb het nog nooit gedaan ,en ik doe het al 13 jaar . :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist ja ....

 

ook welkom :wacko:

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan iemand met het verstand van een hotbox mij uitleggen hoe ik moet berekenen wat voor hotbox ik moet kopen ,ik heb begrepen dat het met de aantal lampen te maken heeft ,ik wil 20 600 watt lampen gaan gebruiken ,en waar moet ik dat ding neerzetten ,in het hok of bij de aanzuiger ,dat lijkt me het beste ,word de lucht met co2 ook gelijkmatig in het hok verdeeld ,ik sluit namelijk altijd de aanzuiging aan op een brievenbus teminste zo noem ik het ,zegmaar een bak van 250 cm lang hoog 50 cm dik 10 cm ,ongeveer 3 cm van onder zaag ik een sleuf van ongeveer 7 mm ,dat blaast lekker door de planten ,trouwens die gleuf zit dan op een hoogte van 1meter van de grond .Ik heb zo al met 86 planten haze in 17 liter poten 6043 gram droog gehaald .,natuurlijk niet elke keer ,nu wil ik graag weten hoe dat werkt met een hotbox ,ik heb het nog nooit gedaan ,en ik doe het al 13 jaar . :wacko:

 

 

met 12.000 watt moet je toch 10 kilo kunnen halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is hier maar een hobbyforum, ik heb geen verstand van jouw aantallen, maar:

"Per 600 watt lamp heb je 0.75 kw aan CO2 generatoren nodig. Dit is gebaseerd op een lange warme zomer in de regio Limburg. Gemiddeld gezien is echter 0.63 kw per 600 watt lamp voldoende." (productinformatie Hotbox)

Dus iets als 4 van 4000 Watt lijkt me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is een hotbox?

 

De kachel met fan hotbox of......de zwavelverdamper hotbox.....of co2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

20x600 en 6 k?

 

Iets doe je niet goed

 

tenzij je niet aan de m2 komt.

450 per m2 is goed. Alles eronder is kut :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hotbox

 

Hotbox

 

waar hebbbie 17liter potjes ? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bedoel ik PH. waar gaat t over?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo snel mensen, hij wil 20 lampen gaan gebruiken. Hij heeft nergens gezegd dat hij die 6 kilo onder 20 lampen vandaan had he ...leren lezen ! :wacko:

 

Niet zo snel mensen, hij wil 20 lampen gaan gebruiken. Hij heeft nergens gezegd dat hij die 6 kilo onder 20 lampen vandaan had he ...leren lezen ! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hotbox

 

Hotbox

 

waar hebbbie 17liter potjes ? :wacko:

hoeveel moet je er hebben ,heel gewoon hoor 17 literse potten .of ben je nog niet op de harde ewg geweest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat bedoel ik PH. waar gaat t over?

ik heb van 20 400 watt lampen ,in een kelder ,met die aantal planten ,meer als 6 kilo gehaald .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Bonaparte,

 

Hier alvast wat te lezen :Nieuwe leden: lees dit eerst!.

En verders voor het een wedstrijdje opscheppen word en ivm de iets te grote ambities voor plaatsing op dit forum...

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...