Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Smoke & Fly

"150 deentjes" Second try

Recommended Posts

Die laatste gaat misschien nog wel.

Maar de rest zou ik niet doen. Te donker/ te nat..

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is wel moeilijk, die natte plekken Mijn autoflowers redde het wel op een vochtige plek, maar andere soorten en zelfs de denen waren weggerot. Maarja het was ook wel erg vochtig afgelopen jaar. Ik ga het dit jaar weer proberen, maar nu zet ik ze in potten zonder bodem, kijken of dat werkt. Vaak zijn dat soort plekken wel ideaal qua onvindbaarheid voor andere en de hoeveelheid zon. Zulke spots zijn hier ook veel in de buurt. Ook met wilgen/essen enzo, deze worden wel eens in de zoveel jaar gesnoeid. Maar met denen zul je het denk ik wel redden voor die tijd B)

 

Succes, Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo smoke and fly.....

 

dat nummer van sizzla nah apologize is een ENORM fout nummer en past totaal niet in je verhaal, of hebben "batty boys " je geript?...en dan nog.....

 

 

en je spots zijn veeeeeeeeeeeeeeeeel te nat, als er in de zomer een regenbui komt zakt dat niet weg....... ( ik heb het over de eerste spots )

 

succes, hopelijk vind je de ideale spot!!!!

 

ejb

 

stukje uit het nummer van sizzla, hopelijk denk je niet echt zo......:

 

 

Rastaman don't apologize to no batty-boy

If yuh dis' King Selassie I,mih gunshot yuh boy

Gimme de whole ah de girls dem 'cause ah dem have de joy

Inna de lake of fire me dash yuh boy

Badman don't apologize to no batty-boy

If yuh dis' Black people,ey,mih gun will shot yuh boy

Gimme de whole ah de girls dem 'cause ah dem have de joy

Inna de lake of fire me dash yuh...ahhoy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo weer eens,

 

@bassi ja zeker iets proberen om uit te volgelen of het afgelegen is ja

 

@highlife en Monti ja ideaal zijn ze niet maar als er geen betere spots worden gevonden zouden deze wel gebruikt moeten worden

 

@EJB ik weet dat het nummer niks met rippers te maken heeft, maar vond het wel een passend liedje, ik weet ook wel en begrijp ook wel wat ze ermee bedoelen, ik zeg niet dat ik het ermee eens ben maar in zekere zin ook niet mee oneens maar iedereen zijn mening tog? ;)

En ja de ideale spot die moet nog gevonden worden ja :whip: Hopelijk binnenkort wat minder natte plekjes,

 

Smoke&Fly B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

equal rights and justice......dus ook voor de batty boys !!!!!!!!!!!!! one love.....

 

hypocriete die rasta's soms................

 

maar goed....heb 1100 reggae lp's in huis.....en die anti batty boy tunes, FOK THEM.......we zijn allemaal gelijk !!!!! dat is wat ze zelf uitdragen......

 

en je weet wat ze zeggen over batty boy haters hahahahhahaha

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist ejb, a Rastaman is a righteous man. Het jammere is dat er nogal wat muzikanten door het leven gaan die haatdragende teksten zingen over battyboy's of het ter hand nemen van wapens, maar dat is niet wat de ware Rasta voor leeft: Zoveel mogelijk 1 zijn met de natuur en je medemens, het is jammer dat dat een beetje verloren is gegaan nadat we veel mensen zijn kwijtgeraakt die dat goed konden verwoorden in muziek zoals Bob Marley, Peter Tosh, Jacob Miller en Gregory Isaacs enzo.

 

@Smoke & Fly. Ga voor meer licht zou ik je als grootste advies willen geven. Zoals Carpi altijd zegt: "Licht is opbrengst", vergeet dat niet. Al die takken en struiken zitten straks in het voorjaar vol met bladeren. Dan heb je als je aankomt met je paar weken oude plantjes dicht aan de grond weinig direct zonlicht met een jungle rondom.

 

Natte plekken kan je altijd proberen, wie weet wordt het een droge periode tussen mei en september en kom je er goed mee weg. Wat nu nat is, net nadat alles aan het ontdooien is, kan later wel eens een perfecte plek zijn. Je weet het nooit, experimenteer, maar niet met te donkere plekken is mijn advies.

Succes dit jaar, Haile H.I.M., vergeet niet alleen maar positief te zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey iedereen weer,

 

Ben een beetje geschrokken van de commentaren :D, ik denk dat jullie me verkeerd hebben begrepen,

Ik heb dat liedje erop gezet door het gevoel bij het liedje niet perse tegen battyboys, ook niet om haat te zaaien

als jullie dat denken, maar ik bedoelde hettegen rippers in plaats van battyboys het gaat meer het gevoel daarbij,

sorry voor iedereen die dacht dat ik nu in mijn topic EXPRES haat zou zaaien tegen battyboys,

 

Ben zelf een heel erg reggae van rastafari dreadlocks en alles, mijn mening is dat iedereen moet doen wat hij of zij wilt,

ook al is het batty, maar begrijp ook dat ik daar moeite mee kan hebben, ik zou nooit een battyboy iets aandoen omdat hij

dat is, ik bedoelde dit dus niet de manier dat jullie dit opvatte, Sorry daarvoor ;)

 

One Love

 

Smoke&Fly :)

Rastafari

Share this post


Link to post
Share on other sites

prima, zoals je het nu beschrijft heb ik er geen problemen mee!!!!!! no worries !!!!!

 

iedereen in zijn waarde laten, niemand lopen dissen, eigen mening mag je zekers hebben !!!! ik zeg niet dat je vriendjes met homo's/lesbiennes moet worden maar de songs over ze vermoorden.......ik snap je nu beter....

 

ik heb lady g eens live gezien over een sound, begon ze opeens tegen batty boys, de meiden juichen.....en toen opeens begon ze ook fel tegen lesbiennes, ze vroeg welke meiden in de zaal wel eens een meid hadden gezoend hahahah STIL werd ut bij de meiden hahahahaha sukkels hahahah

 

 

maar goed, no worries.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen weer,

 

Ik ben zo blij, ja zo blij ;) het zonnetje schijnt weer,

het is niet me stervens koud buiten, en er is weer een potentiel goed spotje

gespot :ninja:

 

Hier een foto van de zaadjes hier ook even een overzich

 

Zaad vorig jaar (volgens mij RDxRD)= 65 <-----------------------)

Shop zaad (?)=7

Easy Sativa x (RDxTY)= 5 <-----------------------)

RD x IC = 25 <-----------------------) dank aan mede wietforumer :tu

RD x (RDxTY) = 110 (ongeveer :lol: ) <-----------------------)

 

gallery_29723_13316_83940.jpg

 

Hier een foto van de plantjes die nog op de oude spot stond ( had alleen de toppen geknipt)

gallery_29723_13316_409974.jpg

 

Hier een paar fototjes van een potentiele goeie spot,

Ik heb wel naar jullie geluisterd dat de grond waar de dennen op staan niet goed is

maar kon het tog niet laten een kijkje te nemen, Ik liep dus door weer dichte dennen

en opeens een grote openplek, wel wat hout op de grond, maar geeneen menselijk spoor,

alleen herten gezien en wat poep van herten,

Fotos zeggen meer dan tekst dus hier

 

gallery_29723_13316_184404.jpg

gallery_29723_13316_518937.jpg

 

een iets beter beeld

gallery_29723_13316_670912.jpg

gallery_29723_13316_70152.jpg

 

Wat bladeren wegschuiven :), en de grond bekijken

gallery_29723_13316_56712.jpg

gallery_29723_13316_288262.jpg

gallery_29723_13316_63260.jpg

gallery_29723_13316_179032.jpg

 

De bovengrond zag er wel aardig uit, wel wat wortels enzo maar wel beter dan wat eronder kwam,

Werd een soort klei van dat grijze grond dat in elkaar zit, dat word dus met aarde slepen neem ik aan?

 

Of iemand andere suggesties?

 

Nog een plekje van de spot

gallery_29723_13316_196682.jpg

 

 

Smoke&Fly :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan grond opwaarderen heb je zeker een heel werk. Die grond is te zuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeee hoe staaat die er hierrzo voooor dan :verrygood ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bless Bless

 

Leuke topic aan het worden. No bad words about the real rastaman.

Rasta's zijn geen hypocriete mensen.

Ik zou bij elk spot dat je denkt, dat gaat hem niet worden. Gewoon eigenwijs een plantje plaatsen.

Just try it man, and its gonna be alright.

Ik ga je volgen!

 

Ga je toevallig naar Summerjam 2012 in KOLN...

als je nooit bent geweest, dan moet je dit jaar gaan.

 

Love up!

 

Sparta-rotterdam. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je de aarde daar wel opgewaardeerd met kalk? Zal wel lekker zuur grondje zijn in het bos...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hallo,

 

@jj20

Ja alles staat er nog niet echt goed bij, ben al 3 weken met dit mooie weer niet actief geweest :P

Komt doordat me vervoer kapot is gegaan, en doordat het nogal een drukke en belangerijke periode is :o

Ik ga binnenkort, misschien vandaag nog ff kijken hoe het ermee staat,

Alleen het is een beetje moeilijk om op de fiets aarde en scheppen te vervoeren naar een bos :D

 

@sparta-rotterdam

Ja precies tog, bless up, everything is gonna be alright :)

Gewoon neerzetten en natuur zijj ding laten doen,

En nee ik ben nog nooit op dat festival geweest, is het echt een aanrader?

Was laatst wel naar alpha blondy geweest, en daarvoor alborosie heeeel erg leuk :verrygood

 

@twitchy

Ik was van plan, de grond daar met cocos bricks, kippenmest korrels en misschien nog een andere toevoeging,

Gelukkig heb ik alle tijd over een weekje of 2, als dat dan maar niet te laat is :D

 

Laten we hopen op een zonnige warme zomer :P

 

Smoke&Fly

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo hallo iedereen,

 

Door drukte kon er weinig gebeuren, nu alle tijd van de wereld :)

 

laatst naar een paar spotjes geweest en hier het resultaat tot nu toe,

 

EERST:

 

Spot 1

gallery_29723_13316_11157.jpg

 

Spot 2

gallery_29723_13316_32054.jpg

 

NA:

 

Spot 1

gallery_29723_13316_142470.jpg

 

Spot 2

gallery_29723_13316_31843.jpg

 

Nog zeker niet klaar, moet nog veel gebeuren en dat ook nog wel zo laat, maar het gaat gebeuren :)

kost ook wel iets meer werk als je niet echt goed gereedschap hebt en in je eentje bent, maar dat maakt niet uit :)

 

Ik neem aan dat ik geen reuzen krijg maar ik hoop wel op een paar mooie plantjes :)

zeker nu ik zo laat ben kan ik niet echt veel verwachten neem ik aan, maar het is niet anders,

 

Wat er nog moet gebeuren:

1. planten verwijderen spots

2.gaten graven (moeilijk met alle wortels in de grond)

3. zaadjes ontkiemen in bekertjes

4. grond vervoeren en dumpen

5. opwaarderen

6. Let the herbs grow :)

 

Nog een hele lijst zo laat in het seizoen al, maar het kon niet anders :wacko:

 

 

Hopen op een goeie zomer,

 

Smoke&Fly

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo laat ben je niet hoor, als je nog effe lekker doorwerkt kan je nog prachtige planten krijgen :wacko:

Die spots moeten zich alleen nog gaan bewijzen. Nog wel wat doen tegen de lage pH waarschijnlijk.

Wel chill, een topic lezen met een beetje reggae op de achtergrond :)

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaaat lekkkker moooie spot man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie spots idd, ik ga de aankomende 3 weken nog aanplanten, tiet zat hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey,

 

Ff een klein vraagje, ik wou morgen gaan planten maar omdat het niet echt zonnig of warm word, zit ik te twijfelen. :wacko:

Van plan elk zaadje apart in een bekerte met potgrond, op de geurillaplek.

 

Vorig jaar ook zo gedaan :) , en zeker wel goed gegaan, alleen te droog laten staan.

 

Dus morgen ontkiemen met slecht weer of ff wachten?

 

@iedereen

bedankt voor de reacties, zoals ik te horen krijg valt het dus wel een klein beetje mee met mijn achterloop :)

 

Vandaag gevonden en vond het erg goed :)

 

 

Smoke&Fly

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles gelukt en op z'n plekkie?

Van te droog staan dit jaar geen last gehad, zeker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat dit niet word geupdated hoor daar hebben we niks aan <_<

 

groet shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...