Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

theGuitarist

Gavita 250w ir nog te koop?

Recommended Posts

Ik had voor aankomende ronden de Gavita 250w IR al een tijdje op het oog in de wietforum-shop. Echter sinds deze gesloten is kan ik de lamp nergens meer vinden.

 

Weet iemand of deze nog te verkrijgen zijn?

 

B.v.d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet Doc even PM`en, of contact opnemen met growshop-outlet, die kunnen je wel verder helpen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine info bij outlet wachten ze er op

ik heb met hen al contact opgenomen 14 dagen wachttijd vorige week zeiden ze .

 

bij growcenter noord moet je het eens vragen 80 € levertijd 10 dagen zei die .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man heb nog es gemaild met outlet (puksupport)

 

me naam is der wel afgehaald uit de mail :showoff:

 

Goedemorgen .... ,

 

 

Tot mijn spijt moet ik mededelen dat de gavita ir 250 watt nog steeds niet binnen is bij Gavita zodra ik hem weer kan bestellen zal ik hem dezelfde dag nog toevoegen aan de site en ik zal je meteen een mailtje sturen.

 

 

Nog een fijn weekend,

 

 

Rob

 

 

reactie op zondag :verrygood

dit is een nette shop dat alvast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien heeft Greensell er nog wel 1 op voorraad?

Meestal heeft hij nog wel wat liggen en de prijs is ook nog eens interessant :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al aan leplantage.nl gedacht.Als er een shop bij mij naar boven zou komen,buiten de bovengenoemden,dan is het wel leplantage.nl waar je een kansje zou kunnen maken.

 

Succes en mocht het niet lukken kan ik je de digistar 400 aanraden met een gewone spiegelkap :verrygood

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Le Plantage heeft het niet op de site staan, gewoon ff aan de Doc vragen.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok thanks allemaal.

 

Er zijn mooie resultaten behaald op dit forum met deze lamp. Ik ben niet van plan er gelijk een aan te schaffen. Maar voor een volgende ronde lijkt me dit zeer interessant met mijn dr60. Eerst deze ronde even afwachten ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gerucht gaat dat er binnenkort een nieuwe versie van de Gavita IR aankomt. :verrygood

 

Gr, Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor growshop outlet gaan!kannie vast wel regelen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn ze er nog gewoon... Ik zal eens even kijken maandag wat er aan de hand is en wanneer er eventueel weer nieuwe binnenkomen. Het is een beetje een afwijkend product voor Gavita.

 

Het klopt dat we nog steeds testen en verder ontwikkelen. We testen nu een verbeterde burner in de lamp en een 400V versie (voor de Pro 600).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup:

 

Gaat de output van de lampen zelf omhoog? Ik begreep ook dat ze een iets andere vorm krijgen, klopt dat?

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growshop- outlet krijgt ze binnen 2 weken binnnen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, vorm volgens mij niet maar met een betere arc tube heb je uiteraard een betere lichtopbrengst.

 

Ik heb net de voorraad gechecked, ze komen inderdaad aan het eind van de week weer binnen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed begrijp, zit er in de IR een interne breed straal reflector,

nu vraag ik me af of de IR ook gemaakt kan worden met een diep straal reflector ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, deze zijn speciaal gemaakt om juist breed te stralen. Kwekers als A5, Sannie en Fotografe gebruiken deze lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok thx whazzup.

 

Dan toch maar kijken naar de Gavita TripleStar 600, dat is toch eigenlijk de opvolger van de lumatek ?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten laatste woensdag komen ze binnen bij puk support

ze gingen me wat laten weten dus heeft hij dat ook gedaan wat ik heel net vind van die shop :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

wellicht ten overvloede maar ze zijn dus inderdaad binnengekomen en gewoon weer verkrijgbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai

mag ik vragen waarom speciaal een 250 ir ?

een 400 ir kost nog geen 5 euro duurder.

kan iemand mij dit uitleggen ?

en ze waren bij growshop alien (zonder reclame te maken voor hen ) gewoon te koop (tenminste stond niets op de site dat het niet zo was).

gr woesie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oppervlak van je tent? In bijvoorbeeld een DR60 is het lastiger met een 400 watter te werken als in een DR90 bijvoorbeeld.

 

Stroomverbruik? Sommige mensen kweken voor eigen gebruik, die hebben dan liever een lager stroomverbruik, omdat ze evengoed met bijvoorbeeld 200 gram (0,8 gram / watt) weer even vooruit kunnen.

 

Kortom, zo maar even 2 redenen die je zelf ook wel had kunnen bedenken :spliff:

 

Groetjes,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

luister zo dom ben ik ook weer niet

kijk als je op zoek bent naar een lamp en je hebt een digistar die je zelf kan instellen hoef je hem toch niet op 400 te zetten

maar ik snap nu denk ik wel hij zal wel een normale vsa hebben thanx voor je reply donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

even the stupide van me zelf vrij pleiten

ik kende de ir bulpen alleen van de digistar dus nog nooit over nagedacht dat hij natuurlijk ook op gewoon een vsa of e-vsa van een andere merk kan worden gezet.

maar daarom is dit forum toch ook , om vragen te stellen soms domme ,maar ik ben op dit forum (en ik lees heeeeelveeeel)

die situatie ook nog niet tegen gekomen.

maarja beetje denk werk zelf kan geen kwaad

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...