Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vrouw van Bl0wer

test Cli-Mate FC2010-T Fancontroller met 5 ssh x diesel cheese

Recommended Posts

nu bewezen is dat dit toestel niet voldoet aan het vooropgestelde verwachtingspatroon mag ik aan nemen dat per direct een prijsverlaging zal worden doorgevoerd?

 

mvg ;)

 

Beetje triest om zoiets te vragen terwijl duidelijk te lezen is dat het nog niet helemaal duidelijk is wat het probleem is :D

 

 

dus u zegt dat blower een incompetente tester is?

 

 

mvg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat blower een maandag model heeft !!

 

Lijkt me niet normaal dat hij op 3 afzuigers een brom geeft , terwijl hij bij andere leden op het forum gewoon perfect werkt. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zit het uberhaupt met de temp regeling?

Bandwide instelling etc. Hoe bevalt dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Tim, mij bevalt dat echt prima, je stelt maximum temp in, en met de bandwide kan je in max 9 stappen de motoren van de afzuigers harder laten draaien, dus niet in 1 keer voluit en dan weer minimaal.

Wel zet ik m`n max temp 2C lager dan gewenst, dan blijft hij constanter :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus trapsgewijs gaat de afzuiger op maximaal ¿

 

soort modulatie regeling als ik het goed begrijp..

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zit niet dagelijks mee te lezen omdat ik het ook gewoon druk heb.

 

Ik vind het toch een beetje vreemd dat je het te druk hebt om een test te volgen waar je een product voor hebt gegeven.

 

Als je eerder op deze test had ingesprongen om advies te geven was het waarschijnlijk niet zo ge-escaleerd.

 

 

 

Tippie

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik vind dat sammy het heel netjes probeerd(e) op te lossen hoor..

 

@Blower ik vind dat jij een beetje fel reageerd. Ik zie nergens een raar bericht van hem?? of dit moet geedit zijn ?? maar neem aan van niet.

 

@ sammy jammer dat je zo snel de handoek in de ring gooit wat betreft verdere testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ik je eens wat zeggen Tippie? Wat jij vind interesseert me helemaal niks eigenlijk. En dat geld wel voor meer mensen hier. Ik had nooit een product moeten weggeven hier. Ik krijg een hoop verwijten naar mijn hoofd, van een of andere gefrustreerde jongen, die nog geen 2 woorden kan typen zonder spelfouten te maken. En daar moet ik nog serieus op ingaan? Of wat??? Ik financier een product, waar eigenlijk weinig mee fout kan gaan, want het is een goed product. Hij is getest door mij en Wazzup zonder problemen. Dan verkloot hij de hele test en nu is het allemaal ook nog mijn schuld dat het uit de hand gelopen is, want ik had moeten ingrijpen. Laat jezelf nakijken joh.

 

En de tester, die me in elke post die hij plaatst belachelijk zit te maken; jongen, je houdt het ding maar lekker, ook al bromt hij nog zo hard. Je kunt er niks mee, maar wel al te bang om hem terug te sturen. Want ja, JIJ zou hem NOOIT meer van me krijgen, dat had je goed door. Ik ben die grote waffel van jou nu wel moe. Mij ga jij hier niet in de zeik zetten terwijl ik alleen maar wilde helpen en ook nog dat ding voor je betaald heb.

 

En al kost wat ik hier schrijf, me elke klant van het forum, dan interesseert me dat ook niks. Iedereen met wat verstand heeft kunnen lezen dat ik zonder enige aanleiding word weggezet als een of andere idioot, die mag betalen en verder zijn bek moet houden. Maar zo werkt dat bij dus even niet.

 

En op die meelopers en meelullers zoals bijvoorbeeld DOC e.a., ga ik helemaal niet in. Die blijven maar lekker muggenziften en meewaaien met de rest.

 

Ik ben er verder klaar mee.

 

Goedemiddag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best triest ben je wel een beetje sammy damnn dacht dat ik erg was haha

 

Maar idd je krijgt hem niet terug gooi hem nog liever in kliko omdat mijn vermoeden in jou laatste post dik word bevestigd jij vind duidelijk dat ik de test verkloot hebt omdat mijn afzuigers brommen

 

Dus sjah jij verteld dat je door mij afgezijkt word nu weet je dan ook waarom want dit maakte je me de hele tijd al duidelijk hoor.

 

En idd is het ding door whazzup getest zonder brom en misschien ook wel door jou maar goed product laat me toch niet lachen man.

 

Chineze troep die niet eens fatsoenlijk is afgewerkt en waar ze niet eens de moeite konden nemen om er 2 aansluitingen op te maken en een normaal stil ventilatortje in konden zetten nee hoor als je wilt dat die afgezijkt word kan ik dat heel goed doen.

 

 

In mijn ogen is het gewoon een KUT chinees goedkoop prul waar je bergen geld voor zou moeten betalen brrrrrr ben allang blij dat ik dat niet heb hoeven doen daar wil ik je dan nog wel voor bedanken Sammy.

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja blower, je kraakt het product en de schenker er van af, je vindt het een chinees goedkoop kut ding, maar je wilt hem wel houden :S

 

beetje dubbele standaard in mijn ogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zal ik je eens wat zeggen Tippie? Wat jij vind interesseert me helemaal niks eigenlijk.

 

wanker.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen die aan deze jongen nog aandacht besteed is zelf niet goed wijs. Een blinde kan zien waar hij op uit is. Maar als hij me zo blijft uitdagen dan komt er een nieuw topic; namelijk een verslag hoe ik dat ding persoonlijk bij hem ga ophalen. Want het gaat me nu te ver. Of dit topic wordt nu gesloten, of ik maak er werk van. Dat laat ik over aan de moderators.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :D

Dreigen .........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie daagt wie nou uit joh en als je denkt dat ik bang ga worden van dat soort dreigementen heb je het fout.

 

En waar ben ik op uit dan jij vind toch dat ik een test verneuk omdat mijn afzuigers brommen ? En gaat gelijk er van uit dat ik lieg sjah verteld meer over jou als over mij hoor.

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iedereen die aan deze jongen nog aandacht besteed is zelf niet goed wijs.

 

tijd om 1tje te roken.

alles effe rustig relativeren.

 

 

mvg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat een goed bedoelt iets van beide kanten.

Uitloopt op dit.

 

Echt Jammer.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Best triest ben je wel een beetje sammy damnn dacht dat ik erg was haha

 

Maar idd je krijgt hem niet terug gooi hem nog liever in kliko omdat mijn vermoeden in jou laatste post dik word bevestigd jij vind duidelijk dat ik de test verkloot hebt omdat mijn afzuigers brommen

 

In mijn ogen is het gewoon een KUT chinees goedkoop prul waar je bergen geld voor zou moeten betalen brrrrrr ben allang blij dat ik dat niet heb hoeven doen daar wil ik je dan nog wel voor bedanken Sammy.

 

Groet Bl0wer

 

Ik wil nog wel even zeggen dat ik geen dreigementen uit, althans was dat niet mijn bedoeling. Maar als deze quotes niet de kat op het spek binden is, dan weet ik het niet meer. Ik zou het fijn vinden als het topic gewoon op slot gaat, zodat het afgelopen is met de beledigingen over en weer. Moderator grijp in. Maak hier een einde aan, want het werkt niet.

 

En aan Wazzup die schijnbaar zijn PM's niet meer leest, of wellicht niet beschikbaar is; haal dat ding voor me terug. Er is namelijk niet gedaan wat mij beloofd is. Zo niet haal ik hem inderdaad zelf terug, linksom of rechtsom, terugkomen zal hij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorzitter : Bl0wer

Penningmeester : Doc

Secretaris : JPC

En dan niet te vergeten de 2 belangrijkste testers van het pannel

Tippie en Vrouw Van Bl0wer

 

 

 

Denk dat je beter lid van de hamburgerclub kan worden sammy ........

 

 

Maak je niet zo druk was een wijze les !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met koppig te zijn komt niemand iets verder.

 

Open en eerlijk op een respectvolle manier komen we het verst...

 

Dit voelt als opgebouwde frustraties die momenteel van een mug een olifant aan het maken is.

 

Waarom geen nieuwe test doen?

 

Hoeven we toch geen ruzie om te maken, misschien is het wel handig om gewoon enkel en alleen over het product te praten en niet wat je gevoelens zijn bij iemand anders.

 

Nog een prettige dag verder...

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van wat ik gelezen heb :D is er toch de mogelijkheid gegeven om de controller terug te sturen om na te laten kijken? En in geval van een defecte of niet goed functionerende controller, de tester (Blower in dit geval) of iemand anders alsnog een kans krijgt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er al bekent wat er nu aan de hand is of waar het aan kan liggen ?????? of blijven we rellen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup is ook gewoon welkom hoor dat is het probleem echt neit want zit er niet op te wachten het apperaat hier te houden als ik er toch niets aan heb.

 

Wat ik alleen wel wil is dat Whazzup de brom ook even hoort voordat ik straks als leugenaar word afgemaakt.

 

Kan die dat nog netjes als afsluiter van dit topic er bij zetten.

 

 

Groetjes Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn jullie nu echt allemaal blind? Of hoe zit dat nou? Ik heb MEERMALEN aangegeven, nog voor dat dit uit de hand liep, dat hij het ding kan terug sturen en ik deze vervang voor een nieuwe om defect uit te sluiten. Daarop kreeg ik NEGATIEF antwoord. Hij is namelijk bang dat hij "de Chinese kutrommel", zoals hij het noemt, niet meer terug krijgt. Want ik maak er inderdaad liever een ander blij mee. Maar zoals iedereen heeft kunnen zien, krijg ik hem niet terug en gooit hij hem nog liever in de kliko en bedankt hij me nog wel voor het gratis weggeven van het apparaat.

 

Leuk he :D

 

Leuk zo'n forum...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...