Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dretjuhhh

secret jardin 2.40-1.20-2.00 op cocosslabs

Recommended Posts

het jongens bedankt voor jullie reactie.

 

de ph is goed hij is word elke keer ff gecontrolleerd in ijkvloeistof.

ben bang dat de kou gwn niet goed heeft gedaan. en de tent moest paar keer open wnr het donker was om te bhandelen tegen meeldauw..

de drain is ec 1.5/1.6 en ph is dan 6.0/6.1

dit lijkt me niet echt verkeerd . ik ga niet weer opnieuw beginnen dit is net nieuwe ronden was al keer opnieuw begonnen dus deze draai maak ik af dan maar met verlies... wou zoizo co2 toegaan voegen maja moet maar zien baal als een malle hiervan!!!

 

groetjesss dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen!! FF update TIME:D

 

het is dag 30 waarvan 22 dagen 12/12:D

 

vorige week niet echt tijd op goeie update te maken dus vandaar nupas weer een update

waren 2 druke weken. het wil nog niet echt lukken boven kreeg de warmte niet echt goed veelste koude nachten van 12 graden...

dit vonden de plantjes niet lekker dus heb ik ff wat dingen aangepast....

de afzuiger staat uit wnr de lampen uit zijn vanwege de kou.

heb vatverwarming geplaatst. en toen dacht ik alles opgelost te hebben.... maaaaaar

 

ik ben doordeweeks niet thuis inverband met mijn beroep... mijn vrouw belt mij vandeweek dat de bladeren geel werden.. dit was donderdag vrijdag avond gaan kijken en snapte er eigenlijk niks van... vrijdag een nieuw vat aangemaakt en alles weer ingesteld ec van 1.8 en ph van 5.8. het laatste beetje water wat nog in het was zat had ook een ph van 5.8 maar een ec van 2.13... dit zullen de plantjes al niet zo lekker gevonden hebben. nou afgelopen nacht gwn weer 5x per nacht 1 minut laten druppelen en heb ik in een maatbeker een druppelaar gedaan kijken hoeveel die nou per nacht water geeft.. kom ik net bij de tent zie ik in de beker.. amper 30 ml water. dus denk dat de druppelaars dicht slippen ofzo. nu krijgen ze de volgende nacht 3x3min water en 2 x 2 min en gaan we kijken hoeveel water er dan uit komt. de slabs waren nu ook super licht.

de bladeren zijn licht groen tot geel aantoe.. (zie foto's)

ik baal hier ontzettend van en hoop dat dit ook weer goed komt.. het water dat begin vorige week wel gedraint is heb ik gemeten ph van 5.9 en een ec van 1.55 dus dit leek niet verkeerd... oja heb ook een co2 emmer neer gezet met slangetje achter in de ventilator die waait het lekker over deplantjes heen afzuiger op 30% en testen of het nou wat opleverd...

temperaturen zijn max 30.4 en min 23.8...

 

naja verder zijn de plantjes nu 35 cm hoog.. niet echt groot maar kwa toppen zitten ze echt vol het is nu al bijna bij elke plant 1 hoofdtop. ze zijn al bijna dicht of tegenelkaar aan hoe je het maar zeggen moet... dus die zijn wel lekker bezig.

maja hebben jullie nog tips of idee's of dit weer bijtrekt of dat het erg schadelijk is wat er gebeurt is?

 

FOTO'S

gallery_25123_13073_97839.jpg

 

gallery_25123_13073_767475.jpg

 

gallery_25123_13073_52973.jpg

 

gallery_25123_13073_593754.jpg

 

gallery_25123_13073_2045818.jpg

 

naja we hopen natuurlijk dat het nog lekkere dikke dames worden... met nog 6 weken te gaan..

 

groetjes dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

Klote voor je man! dat ziet er idd niet zo goed uit. :D

 

Heb je al eens goed gspoeld en de vraag die MRT al stelde wat zijn je drainwaardes?

 

Verder begreep ik dat je druppelaars verstopte? gebruik je iets als dripclean? en hoeveel water geven ze normaal per minuut? 5 druppelbeurten van één minuut is bij mij 125 ml dus in deze fase veels te weinig. Hoeveel geven ze per minuut bij jou?

 

Heleboel vragen maar ja je moet echt even zoeken waar het mis gaat anders kun je een redelijke oogst wel op je buik schrijven.

 

Oh ja die tent...heb je er al vaker in gedraaid? Het beeld wat ik zie zou ook giftent kunnen zijn maar als ik je verslag lees kan het ook een helboel andere dingen zijn. Probeer even goed de vragen te beantwoorden dan kunnen we misschien achterhalen waar het mis gaat.

 

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er een beetje uit alsof ze amper wortels hebben aangemaakt. die zullen de komende weken ook onder dit probleem lijden. word geen topoogst dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo dretttje ,,

heb het zo zitten bekijken ,, en ik heb nooit zo,n zin om me er mee te bemoeien , maar dit vindt ik kut voor je zulk mooie hardware ,, ,,, 1 vertimex is een sloper(mischien waren ze al gevertimexxxt) ,,,2 antimeeldauw,is troep , 3 te koud ,,,,(nieuwe tent weet je nog niet ) 4 co2 emmer ,, heb niet zo veel zin als alles al kut gaat , 5vorige keer ook kut ,, (cocoslabs of tent met gif )

dus bij deze helaas af maken deze ronde ,,minder water , sneller afbloeien , lampen volaan , zo laag mogelijk desnoods elke dag veranderen , dan haal je 20 x 54 met een beetje geluk ,, en begin je over 3 weken weer opnieuw maar dan met steenwol , hoef je niet zo veel te veranderen

 

hoop dat je er wat aan heb

 

oja wat voor soort stek is het

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk PP'tjes :D

 

Ziet er inderdaad niet echt goed uit, ik hoop voor je dat het nog bijtrekt de tijd zal het leren.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jongens

 

bedankt voor al jullie reacties maar is geen giftent vorige ronde was gwn goed met gezonde planten...

denk nu dat ze gwn ff teveel last hebben gehad van de kou en en foute ec..

ik maak deze ronde gwn af zolang het goed gaat.

het is wel balen allemaal maja wil gwn deze ronde afmaken anders ist ook zonde...

 

groetjess dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is dit een probleem met de (hoeveelheid) verse lucht en de mogelijke kwaliteit van deze lucht..

 

Verse lucht aanvoer en circulatie is belangrijker dan 2C meer op de thermometer

 

Heb zelfde tent en geen giftent, het zit vaak in de aanvoer en circulatie van de lucht in de tent zelf en met jouw slabs opzet kun je toch prima de temperatuur bij de wortels wat o peil houden met je druppelaars als deze genoeg water geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jongens weer ff update time!

 

we zitten eind week 4 bloei we gaan dus de 5de week in!!

 

deze week veel gedaan om alles proberen te redden.. ennnn ja volgens my lukt dit aardig.

nadat lostchild zei van dat lucht heb ik snachts ook de afzuiger weer aangedaan en de temp is maar 3 graden gezakt.

de temperatuur is nu min 19.9 en max 28.6 dit lijkt mij perfect!!!

verder meer waterbeurten zodat ze goed drainen en de ec op 1.7 klaar gemaakt met ph van 5.7/5.8

ze drinken als gekken vorige week zondag eerste vat aan gemaakt woensdag was deze alweer leeg en ze drainden gwn niet. 2de vat aangemaakt en meer waterbeurten gegeven en gister was deze alweer leeg en het is niet zo dat ik nou zoveel drain dat helevat eruit gegooit word max 5 L per nacht.

ze zijn groener geworden en ze zijn al helemaal dicht gegroeit. en ze dikken ookal lekker aan. ze zijn nu 40 cm hoog denk niet dat dit nog groter word. maar ze zitten van onder tot boven vol met top.

 

hierdan ff wat foto's ook vergelijk foto met paint gemaakt van vorige week en nu kan je mooi zien hoe het veranderd is!!!

 

gallery_25123_13073_1625667.jpg

 

gallery_25123_13073_1465740.jpg

 

gallery_25123_13073_2115774.jpg

 

gallery_25123_13073_1409404.jpg

 

gallery_25123_13073_2184298.jpg

 

gallery_25123_13073_100229.jpg

 

gallery_25123_13073_135614.jpg

 

zo dit was het weer gozers ben benieuwd wat jullie er nu van vinden!! :tu

commetaar is natuurlijk ook altijd welkom ;)

 

groetjess dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy dreetjuhh

 

Die zijn behoorlijk dik geworden ;) gaat mooi zo , hoop dat je blad nu ook de goede kant op gaat

succes en groeten pac :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yowwww

 

 

Zier er goed uit man!

Hopend dat alles blijft zoals het is,hopend op geen tegenslagen ze zien er in ieder geval super uit!!!

 

 

Greetz Bubble Cheese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Dat is al een aardige vooruitgang lijkt me! Jammer dat je foto's met hps aan zijn nu kunnen we de bladkleur niet zien, misschien tof om ons dat binnenkort nog even te showen?

Ik hoop voor je dat ze lekker doortrekken, succes! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow dree,

 

plantjes zijn lekker bijgetrokken houden zo, en laat ze knallen vind ze aardig dik!

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jongenss ff updatje tussen door.

ze staan vandaag percies 6 weken waarvan 5 weken bloei.

 

weer bedankt voor de reactie's leuk die complimeten te krijgen! :tu

deze week zijn er een aantalblaadjes wat krom getrokken. en beetje verbrande bladpuntjes.

de drain gaf geen hoge ec aan ph was wel wat hoog (6.6) maar dit kan ook omdat het oploopt in de opvangbak.

heb ze zonet ff gespoelt met water van ph 5.2 en ec 1.2 gedraint tot ik een ph had van 6.0. toen wast water ook op in het vat ;)

de lampen hingen nog 60cm van de planten af nu las ik op internet dat dit veelste kort op de plant is voor een 1000watter. dus ze heb ze nu 75cm van de plant af. dus eigenslijk alles aangepast van wat het kan weze dat het blad krom trekt en nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

 

heb foto's gemaakt met de lampen uit en ook ff colafles ernaast gezet beetje ter vergelijking. :specool

 

gallery_25123_13073_1227621.jpg

 

gallery_25123_13073_586517.jpg

 

gallery_25123_13073_53.jpg

 

gallery_25123_13073_830807.jpg

 

gallery_25123_13073_2015070.jpg

 

gallery_25123_13073_773632.jpg

 

gallery_25123_13073_219271.jpg

 

zo dit was hem weer zondag doe ik weer ff update..

 

groetjess dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zikn aardig bij getrokken...mooi..

Geen topronde.. Maar iig wat te roken.. Hopelijk wotden ze zwaar!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt de kleur er mooi terug ingekregen, netjes Dre ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey gozersss

 

MRT: ze zijn inderdaad lkkr bij getrokken, het is geen topronde nee maar als ik de 1200 gram maar aantik dat was mijn doel en daar hoop ik dus op ;)

dus ze mogen lekker aandikken de lengte van een cola hebben ze al nu de dikte nog maar we gaan nu de weken in van het dik worden :spliff:

en natuurlijk ook hopen dat ze kijhard worden!!! je hebt niks aan colas die compleet inslinken bij het drogen!!

 

 

Krasi: heb zeker de kleur mooi terug gekregen had dit niet verwacht hoor maar het is toch gelukt :D

 

Groetjess dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jongens ff snel update

we zitten nu in week 6 en het gaat nog steets allemaal lekker

 

niks bijzonders verder te melden

temp max 29 graden en min 19 graden.

ph/ec in vat 5.7/1.78.

naja hoop dat ze nu gewoon flink aan gaan dikken en gewicht gaan maken voor de laatste 3 weken!

 

hier nog ff wat foto's en dan vrijdag weer foto's met lampen uit... :spliff:

 

gallery_25123_13073_635882.jpg

 

gallery_25123_13073_629871.jpg

 

gallery_25123_13073_1836219.jpg

 

gallery_25123_13073_1309520.jpg

 

dit was het dan weer voor deze week.;)

 

groetjess dretjuhhhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er erg goed uit dat gaan flinke harde knuppels worden.

 

Ben benieuwd naar wat je eraf gaat halen straks, het ziet er best wel veelbelovend uit.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jongenss! ff update. we zitten eind week 6. nog 3 weken te gaan!!!

 

het ziet er allemaal lekker uit jongens en het loopt mooi

ze drinken nog steets goed en de toppen zijn lekker aangedikt!

ze krijgen nog 2 weken voeding mee en dan nog week op wtr.

ze mogen nu wel gewicht aan gaan maken cola's zijn het al.

heb ook ff vat schoon gemaakt en ff nieuwe aangemaakt voor deze week, ze krijgen nu nog 2 weken hoge doses explote mee (150 ml op 100 liter water)

heb ook ff foto's voor vergelijking gemaakt met vorige week.

 

hier dan de foto's jongens!

 

gallery_25123_13073_2196250.jpg

 

gallery_25123_13073_1215010.jpg

 

gallery_25123_13073_350086.jpg

 

gallery_25123_13073_1009739.jpg

 

gallery_25123_13073_150639.jpg

 

gallery_25123_13073_933659.png

 

gallery_25123_13073_1269261.jpg

 

gallery_25123_13073_1876509.jpg

 

gallery_25123_13073_2462172.jpg

is het verschil niet mooi met vorige week?? wat kan het toch veel veranderen in 7 dagen!!

gallery_25123_13073_183090.jpg

 

zooowwww dat was hem weer voor week 6.

groetjesss dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die dree!

 

mooie dikke bonzai cola's man!

 

word een leuk oogstje,

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wonderlijk hoe die sletjes zich hersteld hebben :huh: Worden dikke knuppels als het zo doorgaat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hersteld hoor Dre, against all odds :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...