Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

criticalwidow

Yep! 2de ronde maar nu met 600watt en uitblaas naar buiten ;)

Recommended Posts

:) nee die snap ik ook niet!

 

Ik heb gewoon naar het filmpie gekeken hoe het moet :wave:....... nou dat ken nie mis gaan toch? ;)

Misschien dat raggamuffin in de war is met iets anders ?? B)

 

 

Even onntopic:

 

 

Kom net uit mn tentje om even water te geven en de bladeren worden toch al snel geel/bruin van onderen :huh:

Zouden ze nou echt al op hunnie eind zijn of komen ze toch nog wat tekort ...... ik weet t niet!

Volgens de bloeiperiode moeten alle 3 de soortjes met 9 a 10 weken klaar zijn ik weet t nie meer :wave:

De haartjes beginnen nu ook nog bruiner te worden en a.s vrijdag staan ze toch echt 9 weken 12/12.....

Aangezien ik geen andere ruimte heb om de dames te laten drogen ga ik me een beetje zorgen maken :lol:

Ik zou het echt erg vinden als ik het juist de laatste week zal verneuken :wacko:

Morgen zal ik van de "in mijn ogen" rijpe toppen een budfoto maken en mogen jullie ff vertellen wat ik mot gaan doen oke? :rofl ;)

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo!

 

helemaal gelezen nu wel erg benieuwt naar een nieuwe update!

 

Gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei oei, nu heb ik weer iets gezegd *shame on me* :wacko:

ik heb snachts zo'n video'tje gezien... die plantjes waren toen zo'n 10 cm, schat ik, als ze die tabs erin plaatste.

dus ik heb ze een goeie 2 weken laten voorgroeien, verpot, tabs erin, 4 dagen laten voorgroeien en dan op 12/12.

zal morgen eens jullie links bekijken, heb nu echt mijn bed nodig. srry voor het bevuilen van je topic ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
oei oei, nu heb ik weer iets gezegd *shame on me* B)

ik heb snachts zo'n video'tje gezien... die plantjes waren toen zo'n 10 cm, schat ik, als ze die tabs erin plaatste.

dus ik heb ze een goeie 2 weken laten voorgroeien, verpot, tabs erin, 4 dagen laten voorgroeien en dan op 12/12.

zal morgen eens jullie links bekijken, heb nu echt mijn bed nodig. srry voor het bevuilen van je topic ...

 

 

Tjeezz je hebt nog gelijk ook joh ik heb dat zelfde filmpie zitten kijken! :huh:

Nu snap ik hem wel hoor raggamuffin :wave:

 

Dus wat ik zou doen is: een dikke week voorgroeien in 0,5ltr potjes

Dan een laagje lichtmix en wat mycorrhiza's na weer een laag lichtmix hetzelfde..

Even door elkaar gooien en dan een holletje maken met daarin ook nog wat mycorrhiza, plantje erin, aandrukken

dan de buffertabs erin drukken en daarna inwateren met bacto en pas na 2 weken 12/12 bac bloei meegeven toch???

 

 

Ennuh bevuilen van mijn topic? :)

Ik ben juist blij dat je je voorbeelden hier plaatst zodat daar een "gezonde" discussie uit kan ontstaan waar ik en anderen weer van kunnen leren ;) :rofl

 

Bedankt voor het wakkerschudden ragga :lol:

 

 

 

@ l(euroteken)on :

 

 

Thanks 4 watching this topic dude :wave:

Ik zal donderdag/vrijdag weer een update doen met foto's oke?

 

 

@ krasi, DonBone, ragga en stik

 

 

Thanks voor de input heren :wacko:

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal dacht ik dat de buffertabjes beginnen afzwakken vanaf een week of 5. dus daarna kan je als ik het goed heb, bac bloei toevoegen.

maar ik schrik toch altijd als mensen zeggen dat ze een maar een weekje voorgroeien, dan zou ik echt mini mini plantjes als resultaat hebben denk ik.

 

ohja, wat zeggen jou trich's ? zijn er nog veel helder ?

ik moet bekennen dat mijn plantjes volgens schema al 17 dagen geknipt moesten zijn maar dat ze gerust nog een weekje mogen rijpen. het koste mij wel 20 dagen om zichtbare bloei te zien. toevallig ? deze discussie voer ik liever niet maar ik weet het wel... denk ik :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook serieus zitten denken om eens een ronde met sannies starterpakket te draaien,

heb een hele tijd biocanna gebruikt en ben overgestapt naar de terra lijn...

Ben er tot nu tevreden over,draai gemiddeld 0.7gr/watt,wat volgens mij niet slecht is...

En ik doe er zo'n 9 weken over,een kleine week voorgroeien en 8 weken op 12/12,

sommige draaien mss wel bijna 1 op 1 onder een 400 watt lampje,

grotere potten,minder planten,wat van dit en wat van dat,

maar zijn dan wel 3 maanden bezig voor laat zeggen 350gr à 400gr...

Als ik jou was zou ik gewoon door gaan met wat je bezig bent,

het gaat nu goed en het zal alleen nog maar beter gaan :wacko:

 

succes nog critical en ben benieuwd wat je ervan af gaat halen...

 

grtjs blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ook serieus zitten denken om eens een ronde met sannies starterpakket te draaien,

heb een hele tijd biocanna gebruikt en ben overgestapt naar de terra lijn...

Ben er tot nu tevreden over,draai gemiddeld 0.7gr/watt,wat volgens mij niet slecht is...

En ik doe er zo'n 9 weken over,een kleine week voorgroeien en 8 weken op 12/12,

sommige draaien mss wel bijna 1 op 1 onder een 400 watt lampje,

grotere potten,minder planten,wat van dit en wat van dat,

maar zijn dan wel 3 maanden bezig voor laat zeggen 350gr à 400gr...

Als ik jou was zou ik gewoon door gaan met wat je bezig bent,

het gaat nu goed en het zal alleen nog maar beter gaan :wacko:

 

succes nog critical en ben benieuwd wat je ervan af gaat halen...

 

grtjs blowke

 

Tja daar zeg je wat blowke,

 

Zowiezo ben ik nog steeds aan het twijfelen hoor en ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment ook goedkoper uit ben als ik het gewoon nog even bij de canna voeding houdt ;)

Ik zie het allemaal wel joh! Maar 1 ding is wel zeker ...... het gaat nu idd wel beter dan de vorige :huh:

En ik ben zelf ook wel benieuwd wat ik er nu af gaat halen hoor :rofl

Ik denk/hoop dat ik net geen 500 gr overhoudt....

 

 

@ raggamuffin :

 

 

Tja ragga over het voorgroeien valt idd veel over te discuseren...

Ik heb nu langer voorgegroeid dan mijn vorige ronde maar de planten zijn aanzienlijk lager dan hiervoor!

Het ligt volgens mij gewoon aan het soortje dat je op dat moment kweekt.

Mijn nieuwe keus is gevallen op de sannies jack en die groeit net als de killingfield 4 weken door wanneer de klok om is (12/12)

Tja en over die trichs ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben en gewoon nog even een week of 2/3 wachten.....

 

 

:) :wave: Maar dat geduld heb ik gvd niet!! :wave: :lol:

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar zijn we weer zoals beloofd met een nieuwe (foto) update.

De bladeren worden lichter van kleur en de gele bladeren die erop zitten vallen er al af als je er naar kijkt :rofl

Even een 3 tal planten eruit gehaald voor een pica ......

 

 

SUGARPUNCH:

 

 

gallery_27271_13059_238744.jpg

gallery_27271_13059_1479991.jpg

 

MADSHACK:

 

gallery_27271_13059_238744.jpg

gallery_27271_13059_1364937.jpg

 

 

KOLLOSUS:

 

gallery_27271_13059_1029357.jpg

 

Zijtoppen van de KOLLOSUS:

 

gallery_27271_13059_998912.jpg

gallery_27271_13059_917059.jpg

 

 

De trich's zijn over het algemeen nog wel wit maar er zijn er paar dames bij ,waarbij het net lijkt of ze een pak shag in hun haren hebben :wacko:

Net nog even wezen kijken voor een loep/microscoop maar weet niet zo goed welke ik zal/moet nemen.....

Droognet pondszakken en de 18ltr potten zijn iig wel al onderweg ;)

 

 

Nou dat was m weer G's :)

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeieavond allemaal :(

 

 

Aanstaande vrijdag 10 weken 12/12 en ben sinds gisteren begonnen met "spoelen" alleen water en booster en daarmee ga ik door tot volgende week vrijdag. En waarschijnlijk haal ik ze zaterdag om :rofl

 

Om een idee te geven hoe ze nu bij staan heb ik een 5 tal dames eruit gehaald voor een modeshow B)

 

 

gallery_27271_13059_1096245.jpg

gallery_27271_13059_600091.jpg

gallery_27271_13059_656141.jpg

gallery_27271_13059_1170505.jpg

gallery_27271_13059_20208.jpg

gallery_27271_13059_492936.jpg

gallery_27271_13059_1067143.jpg

gallery_27271_13059_549261.jpg

 

 

Nou dit waren ze dan weer zo'n beetje.... ikzelf heb genoten van de modeshow en de dames ruiken errug lekker B)

Ook heb ik een paar foto's gemaakt van een paar bladeren maar die knal ik er morgen wel op want ik geloof dat WF een beetje vastloopt :rofl

Ik heb ook een paar kleine topjes van onderen eraf gehaald om alvast even een voorproefje te krijgen voor wat me dalijk te wachten staat...

 

Nou heren laat maar wat horen zou ik zeggen .....

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi CW, ziet er prima uit man, alleen sommige toppen mogen nog minimaal 2 weken, zonde om die om te halen, gaat je veel gewicht kosten iig de toppen op foto`s nummer 5, 6 en 7, die zou ik iets langer laten staan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi CW, ziet er prima uit man, alleen sommige toppen mogen nog minimaal 2 weken, zonde om die om te halen, gaat je veel gewicht kosten iig de toppen op foto`s nummer 5, 6 en 7, die zou ik iets langer laten staan :rofl

 

Hey krasi thanks dude :rofl

Alleen moet ik alles tegelijk omhalen want ik kan alleen drogen in de tent waar ze nu staan...

Heb je eventueel een goede tip voor me hoe ik dit het beste kan doen dan??

In princiepe zijn het maar 2 of 3 plantjes die nog langer moeten ......

 

 

Alvast bedankt!

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het niet weten, je kan een gedeelte afschermen met vijverfolie, maar het zal toch te snel gaar door de hitte, misschien een klein droogtentje?? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou het niet weten, je kan een gedeelte afschermen met vijverfolie, maar het zal toch te snel gaar door de hitte, misschien een klein droogtentje?? :(

 

Nee afschermen ga ik niet doen en tja, met een droogtentje zal ik ook een afzuiger erbij moeten halen...... toch??

In die kamer heb ik wel een kast waar ik eventueel een plantje of 5 kan hangen .... maar ook geen afzuiger :rofl

Ik heb in die kast trouwens toen ook mijn balkonplantje laten drogen .....ach ik zie het wel!

Toch weer bedankt voor de tips gozert :rofl

 

Ps afzuiger is toch niet nodig tijdens het drogen van 10 plantjes?? of wel?

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absoluut zeker wel, dat gaat meuren :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat het volgens mij niet echt zoveel uit maakt in de eerste 2 weken 12/12 dat de lv wat hoger is kan je misschien een buis/slang tussen je tent en je droogkast maken een klein gaatje in de droogkast voor lucht toevoer en zo afzuigen via je tent let wel op dat hierdoor wel je filter sneller verzadigd is

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ krasi:

 

Tja dat het gaat meuren dat zal wel ja :rofl

Maar de kast kan dicht en omdat ik die balkonplant ook zo gedroogd had, dacht ik dat een plantje of 3 niet zo erg zou stinken vandaar...

Helaas door de dure decembermaand kan ik momenteel niets extra's meer uitgeven aan mijn hobby B)

 

 

@ masterstoner:

 

Bedankt voor het meedenken B)

Alleen denk ik dat mijn buisventje ook al op z'n eind is dus dat lijkt me ook geen optie :rofl

Ik denk dat ik gewoon een nieuw klein tentje gaat aanschaffen en daar mijn oude buisventje inhang....

Dan maar een paar grammetjes minder deze ronde het is niet anders .......

 

 

@ topic :

 

 

Gisteren had ik wat bladproblemen geconstateerd maar ik kon de foto's niet plaatsen, waarschijnlijk omdat het druk was hier op het forum.

Ikzelf denk dat het toch te maken hebt dat de dames al een beetje op hun eind zijn vandaar deze kleuren maar ik wi het toch zeker weten....

En ja ik kan het allemaal zelf op gaan lopen zoeken maar daar heb ik op het moment even geen tijd voor :)

 

gallery_27271_13059_1083793.jpg

gallery_27271_13059_147135.jpg

 

 

Ook moet ik er wel bijzeggen dat ik al een hoop van deze bladeren hebt verwijdered :(

 

 

Alvast bedankt!

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe een gok, maar het lijkt mij een tekort aan calcium.....? Vooral als ik kijk naar die laatste foto met die bruine vlekken (met een bruin randje eromheen).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik doe een gok, maar het lijkt mij een tekort aan calcium.....? Vooral als ik kijk naar die laatste foto met die bruine vlekken (met een bruin randje eromheen).

 

Hey friek bedankt voor het meedenken en heb even nagezocht (growguide) of dat zou kunnen wat jij zegt/denkt:

 

Calcium tekort:

 

Kenmerken

Calcium wordt voornamelijk omhoog vervoerd in de plant en een tekort zal dan ook het eerst zichtbaar worden in de oudere bladeren. Niet de onderste bladeren, maar juist die daarboven, zullen geel/bruine vlekken krijgen met een scherp bruin randje. De groei is vaak geremd en bij een ernstig tekort zullen de toppen klein blijven en niet goed dicht groeien. Een sterk verminderde opbrengst is het resultaat.

 

*Bij een tekort beginnen de vlekken als kleine lichtbruine puntjes die later groter groeien tot scherp omrande vlekken met een bruin randje.

*Na twee weken komen er steeds meer vlekken op de oudere bladeren, en aan de rand van het blad zoals bij een kaliumtekort of verbrandingsverschijnselen. Het verschil met een K-tekort is de scherpe omranding en het begint niet bij de rand van het blad.

*Binnen een week is er een groeiachterstand.

*Soms beginnen de jonge scheuten te krullen en hebben ze magere dunne blaadjes zonder vlekken.

*Oudere bladeren sterven langzaam af en rond de necrotische vlekken kunnen gelige wolkachtige vlekken ontstaan.

*De bloei wordt ook geremd en het aantal haren blijft achter. De toppen groeien niet dicht en blijven klein.

*De stampertjes worden sneller bruin.

 

 

De vetgedrukte zin zegt voor mij al genoeg aangezien de toppen van mij niet stilstaan en doorgroeien :wacko:

Wel kan het zo zijn dat het nog te maken had met mijn wateropname in het medium .....

En dat was nou precies in de week dat ik met pk13/14 was begonnen dusss

 

Misschien laat de laatste foto dit idd zien, maar de eerste foto is volgens mij gewoon herfstverschijnselen (hoop ik) :blink:

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, nu is het wel weer tijd voor een nieuwe update!

Ik zit nu bijna (vrijdag) op 11 weken 12/12 en geef sinds donderdag alleen water met booster mee.

De dames drinken best wel wat, ongeveer 700ml om de dag en ik vind dat best veel voor een dame van nog geen 70cm hoog :o

Ik zou het trouwens echt nog niet weten wanneer ik ze om kan halen maar dat het snel gaat gebeuren is een feit :P

 

Dit zijn de twee grootste/dikste dames: MIJN TWIN TOWERS :rofl

 

gallery_27271_13059_728493.jpg

gallery_27271_13059_55060.jpg

 

Hier is goed te zien wat er nog gebeurd in 2 weken tijd:

 

01-01-2012 SugarPunch

 

gallery_27271_13059_455688.jpg

 

15-01-2012

 

gallery_27271_13059_390643.jpg

 

 

;) Ow zijn we nog niet overtuigt ? :huh:

 

 

 

Kenne jullie deze nog? 30-12-2011

 

gallery_27271_13059_1315326.jpg

 

15-01-2012

 

gallery_27271_13059_34232.jpg

 

OOOOOOWWW YEAHH!! :wtf: :rofl :) :wacko: :blink: :rofl

 

 

Nou ik zal maar weer ff normaal doen ahum.... maar ik ben echt tevreden met deze ronde heren :tu

En toch vind ik het op de foto's wel meevallen maar met het blote oog is er duidelijk verandering zichtbaar.

Ik had een paar topjes laten drogen en gisteren voor het eerst sugarpunch gerookt.

Ook dit is een heerlijk ruikende wietsoort die je never niet in de shop gaat vinden en zeker niet onder deze bijzondere naam ;)

Ik krijg er wel ontzettend een droge muil van zeg tering!! :rofl

Ik kan haast niet wachten om met mijn nieuwe ronde aan de slag te gaan alleen ben ik wat onzeker over mijn nieuwe aanwinstjes .....

DE 18 LITERPOTTEN :lol:

Ik ben bang dat ik dat niet zo leuk gaat vinden maar zeker wel gaat uitproberen.

Waarom bang? Ik wil eigenlijk niet knakken en buigen enz enz... maar vrees dat dat wel nodig zal zijn!

Omdat mijn volgende keuze nogal lekker doorgroeien de eerste 3 a 4 weken 12/12 zal ik maar 3 a 4 dagen voorgroeien ;)

Maar goed ..... eerst nog even deze ronde afmaken :tu

Dit was hem weer van mijn kant en ik hoor het wel allemaal :)

 

 

Greetzz CW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor Critical, puike ronde, en geloof me, als je het eenmaal door hebt is supercroppen nog leuk ook :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ john beton & john007:

 

 

Ik ben idd blij met deze mooie lekkere cola's hoor thanks :rofl

En die terroristen mogen van mij komen hoor! Er staat iemand op de wacht voor ze :blink: :rofl

 

 

gallery_27271_13059_2982.jpg

 

 

Blijft een mooi figuur deze kerel :huh:

 

@ krasi:

 

 

Het gaat idd wel een mooie ronde worden voor mij dit keer he?

Maarre..... supercroppen?? :wacko: Dat is zeker een mooi woord voor knakken buigen duwen trekken doorhalen en af laten glijden ofnie??

:lol: :) :) :rofl :rofl

Nou tegen die tijd dat ik er aan gaat beginnen zal ik je hulp hard nodig hebben maat! ;)

 

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...