Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

criticalwidow

Yep! 2de ronde maar nu met 600watt en uitblaas naar buiten ;)

Recommended Posts

Voor jou ook de beste wensen en een gelukkig 2012 gewenst... :o

 

Herinner je je die woorden nog wat je enkele maanden geleden zei?

 

' dan laten we ze eens een toppie ruiken ' :)

 

Goed bezig critical.... ;)

 

grtjs blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal! :wave:

 

 

Allereerst iedereen een gelukkig en vooral groen nieuwjaar!!!

 

@blowke:

 

Thanks kerel, dat waren idd mijn woorden ja :P En ruiken dat doen ze zeker ;)

 

@iedereen:

 

Ik hoop dat de jaarwisseling voor jullie beter is verlopen dan die van mij ..... :huh:

Heb ik een keer een 4 * hotel geboekt met alles erop en eraan in antwerpen, met 2 grote tassen vuurwerk in mijn hand ..... mag je daar niet eens vuurwerk afsteken :rofl

Geloof het of niet maar ik lag dus al om 20:15 in mijn auping nest!!!!

 

ON:

 

Omdat ik een weekendje ben weggeweest stonden de meiden een beetje droog weer :wacko:

Sommige bladeren zijn aan de onderkant aan het vergelen en vallen er al af.

Bij 2 potten hingen de bladeren bijna tegen de hoofdstam aan zowat ;)

 

Maar goed, vrijdag stonden de dames 8 weken 12/12 en de trichromen beginnen al aardig bruin te worden B)

Ik geef nu nog maar de helft van het aanbevolen hoeveelheid voeding mee en ga snel beginnen met "spoelen"

 

Pics:

 

Rechtsachter:

 

gallery_27271_13059_1472692.jpg

 

Budshot 7Ltr potje madshack:

 

gallery_27271_13059_1490599.jpg

 

Budshot 7Ltr potje kollosus:

 

gallery_27271_13059_753459.jpg

 

Budshot 12Ltr Sugarpunch:

 

gallery_27271_13059_972543.jpg

 

Sugarpunch:

 

gallery_27271_13059_455688.jpg

 

 

Totale plaatje:

 

gallery_27271_13059_871428.jpg

 

 

Ik zie geen veranderingen meer in mijn tentje en denk dat ze op hun eind zijn!

Daarom ga ik a.s donderdag beginnen met spoelen .....

Ik ga voor de volgende ronde mijn setup een beetje upgraden om vooral de temperatuur op orde te houden/krijgen.

Miischien dat ik ook voor de blumats gaat volgende ronde want ik wordt :) van dat water geven!

Ook wil ik misschien 18 liter potten aanschaffen, kijken wat dat voor effect gaat geven ;)

Ben alleen nog niet uit welk soortje ik wil gaan growen maar ik blijf wel even bij sannie seeds :lol:

 

 

Tot Zover ......... See Ya :wave:

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik vind het er allemaal erg lekker uitzien ik hoop dat alles onder controle blijft ook in de laatste dagen :wacko:

 

En natuurlijk ook de beste wensen vanaf hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er idd lekker uit, over twee weken nog maar eens kijken hoe of wat, misschien kan er nog wel een weekje bij, ze moeten nog wat gewicht erbij krijgen en lekker zwellen en hard worden, beste wensen man :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ groninger & Krasi

 

 

 

Hey boyz thanks voor de lovende woorden :) ;)

Misschien dat ik ze idd nog een week laat staan krasi even kijken of de dames zich nog verder ontwikkelen de laatste dagen....

 

 

ON:

 

 

Ik ben er in ieder geval uit welk soortje ik ga growen de volgende ronde!

Dit gaan de Sannie's Jack worden :wave: :rofl :wacko:

Heb hier nu al zoveel over gelezen dat je dit soortje zeker in je tentje moet hebben gehad!

Ondanks de wat langere bloeitijd ben ik van mening dat de opbrengst weer een hoop goed maakt :wave:

Alleen ben ik er nog niet uit of ik grotere potten gaat aanschaffen of meerdere (16) in de 12liter potten....

 

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie keuze CW, Sannie`s Jack is een überpotente Jack Herrer geselecteerd door de maestro zelf, een echte opbrenger en kwaliteits combo, dat wordt weer een mooie ronde :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie keuze CW, Sannie`s Jack is een überpotente Jack Herrer geselecteerd door de maestro zelf, een echte opbrenger en kwaliteits combo, dat wordt weer een mooie ronde :rofl

 

Hey krasi, idd al veel over gelezen ook "de making off" in sannie's corner schitterend!!

Maar wat zou jij doen? 16x12ltr potten of 9 x 18ltr potten?

Ik ben ook bereid om eventueel de freebees in een smartpot te zetten om even mee te maken wat dat nou precies is :wacko:

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

9x18 all the way, vooral als je organisch kweekt, meer medium meer buffer, (meer kans dat kleine foutjes corrigeren) :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
9x18 all the way, vooral als je organisch kweekt, meer medium meer buffer, (meer kans dat kleine foutjes corrigeren) :wacko:

 

 

Hey krasi,

 

 

Alleen is het zo dat ik (nog niet) organisch aan het kweken ben.

Ik wil eerst mijn canna produkten opmaken voordat ik over ga op bio.... :rofl

En zou ik dan ook moeten voorgroeien want ik heb begrepen dat ze minimaal een meter hoog worden en de eerste 4 weken 12/12 zowiezo doorgroeien ...

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
9x18 all the way, vooral als je organisch kweekt, meer medium meer buffer, (meer kans dat kleine foutjes corrigeren) :rofl

 

die snap ik niet helemaal.. :wacko:

bij optie 1 heb je namelijk in verhouding tot de ''hoeveelheid plant'' meer medium dan bij optie 2.

als je 1 pot individueel bekijkt heb je wel gelijk, maar over het geheel gezien weer niet.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

optie 1=16x12ltr

optie 2=9x18ltr

 

Ik koos optie 2 toch :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

High folks! :)

 

 

Ik heb net ff een vette :wave: gerold van mijn laatste madshack toppie en ik heb nu alweer een droge smoel :rofl

Voordat mijn lampie aanging heb ik weer ff een 5 tal dames eruit gehaald voor nadere inspectie ;)

Ik kon het niet laten om een paar foto's met jullie te delen.....

Na een dag zag ik de zogehete foxtails op de dikste sugarpunch verschijnen :wacko:

 

SUGARPUNCH!

 

gallery_27271_13059_605070.jpggallery_27271_13059_1051204.jpg

 

MAD SHACK!

 

gallery_27271_13059_1047657.jpg

gallery_27271_13059_742452.jpg

gallery_27271_13059_1208370.jpg

 

KOLLOSUS!

 

gallery_27271_13059_664338.jpg

 

Helaas waren de foto's van de kollosus niet echt gelukt dus vandaar maar 1.....

 

 

ALLE 5 OP EEN RIJ.....

 

gallery_27271_13059_1305342.jpg

gallery_27271_13059_410138.jpg

 

 

 

 

Ik kan jullie vertellen dat ik nu erg ongeduldig zit te wachten om met mijn nieuwe ronde te beginnen :lol:

Nou dit was m weer voorlopig morgen moet ik helaas weer aan het werk dus update ik pas weer in het weekend :wave:

 

 

 

Groetjes Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke topjes al CW, nice pics :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
optie 1=16x12ltr

optie 2=9x18ltr

 

Ik koos optie 2 toch ;)

 

had alleen de optie cijfers even door elkaar gehaald... :wacko:

edit heeft plaats gevonden :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar omdat alles in aparte potten gaat dus wel, grotere pot is toch meer medium, dan heb je toch een grotere buffer :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je plant word ook groter dus in verhouding gaat dat weer niet op....

 

als ik 1 plant plaats op 1 vierkante meter in een 50 liter pot heeft hij in verhouding minder medium dan 10 kleintjes in 10 liter potten op die meter...

10x 10 liter is 100 in plaats van de 50 die de grote dame zou krijgen, en dat terwijl ze wel allemaal die 1 vierkante meter moeten opvullen.

 

snap je hem nu... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep ik snap hem, snap jij hem nog CW :wacko:

Het is dus net wat je wilt, met grotere potten en minder planten moet je wel iets langer voorgroeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sta wel achter je keuze hoor, ook ik zou kiezen voor de 18 liter potten :wacko:

alleen klopte dat 1ne puntje niet, vandaar.. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yep ik snap hem, snap jij hem nog CW :huh:

Het is dus net wat je wilt, met grotere potten en minder planten moet je wel iets langer voorgroeien.

 

 

B) Snappen doe ik het wel :P , maar begrijp het alleen niet! ;) :wave:

 

Nee hoor ik snap 'm ;)

Alleen heb ik nog 2 vragen.... Hoelang moet ik dan voorgroeien aangezien het een monster gaat worden en met hoeveel ml moet ik 18 ltr potten inwateren??

 

Ps dat inwateren zal dan ook pas voor het eerst gebeuren ;) :) :rofl :lol:

Ik bedenk me ineens dat ik dat de vorige 2 rondes ook niet had gedaan dom he?.......

En oh ja ik was het bijna vergeten te zeggen ik ga dus toch over op bio :wacko:

Ik ben van plan om bij sannie die starterskit te gaan proberen :wave:

Moet ik daarbij ook wat aanvullingen doen of hoeft dat niet?

 

 

Gr CW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi CW,

 

2 weken 18/6 voorgroeien lijkt me zat met 9 op 1.20x120m, 10 dagen ook wel, m`n 19ltr potten waterde ik in met 2,5ltr.

Starters pakketje kan, al moet je wel 27 buffertabs hebben, 3 per pot.

Nieuwe lightmix aarde, en een beetje wormenmest (10%) is genoeg tot week 5 bloei, verder alleen water met een beetje wortelstimulator (GL of Bac) en eens per 2 weken bacto is voldoende.

Daarna 1xper week bac bio bloei en 1xper 2 weken een beetje bacto.

 

Greetzz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je planten zien er goed uit. redelijk groot als ik ze uit het tentje zie, dat word smullen :wacko:

 

en zoals krasi zegt, je starterspakket zal wsl te klein zijn. er zitten maar 10 buffertabs in.

bac pk zou je er mss ook bij kunnen gebruiken ? alhoewel ik beslist heb om het hier zonder te proberen...

wat ook belangrijk is om je tabs er niet te vroeg in te steken ...

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

die steek je er toch in voor je de plantjes er in zet? zodat je ook in de groei er iets van meepikt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...