Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

criticalwidow

Yep! 2de ronde maar nu met 600watt en uitblaas naar buiten ;)

Recommended Posts

Hoi critical, allereerst ziet er mooi uit allemaal :D

 

ik had een vraagje aan je, die mad shack komt die van sannie als freebee?

 

als dit zo is, zou ik je willen vragen of je er een appart fototje van kan maken ;)

 

ik wil graag de structuur zien van dit plantje, en ik ben door je topic heen gesjeest, maar kon niet ontdekken welke 2 het nu zijn :) ;)

 

ik heb er ook 2 zaden van die nu staan te kiemen en hoor graag je mening tot nu toe

 

bedankt vast en succes

 

groetjes

gallery_20709_13170_7729.jpg

 

Hey weeds leuk dat je me volgt sorry voor de late reactie maar ik ben een bezig bijtje :D

Dit zijn idd de freebees van sannie en ik moet je eerlijk zeggen dat deze zeer gewild is door zijn zoete geur!

Qua struktuur is het een volle plant met veel bladeren ken ik je zeggen......

 

Om jou een beetje een indruk te geven hoe de plant eruit gaat zien hier een paar picjes:

 

gallery_27271_13059_1600826.jpg

 

gallery_27271_13059_753706.jpg

 

Ik hoop dat ik je hier wat aan heb.....

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Biobizz lichtmix

 

Aha, hier staat het.

Zoals ik al ergens zei,deze shit droogt (te)snel uit en klinkt te veel in zodat bewateren erg klote is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Krasi & Pac,

 

 

Hey boyz, "de geknakte" dame staat alweer omhoog hoor :)

 

 

@ Topic,

 

 

Nou ik moest even updaten hoor :D

Wat ik me afvraag..... de dames staan dus nu 3 weken 12/12.

De hoogste plant is nu 60cm met weinig blad en zo staat er dus nog 1tje tussen.

De planten zitten nu vol met toppen niet normaal, maar ik vraag me af of ze nog verder groeien want ik heb het idee dat ze gestopt zijn met groeien en nu alleen nog maar bloeien!

Komt dit nou omdat ik heb zitten kloten met die voeding ofwa??

Hier maar ff een paar pics om een indruk te geven hoe ze erbij staan.......

 

gallery_27271_13059_340978.jpg

gallery_27271_13059_540677.jpg

 

 

Ook om even te laten zien dat ze vol met (voor mijn doen) grote toppies zitten een close up:

 

gallery_27271_13059_811357.jpg

gallery_27271_13059_577223.jpg

 

Ik vind de dames "vrij laag" dus ik hoop dt ze nog wel wat verder groeien ;)

Wat mij wel opvalt en vergerlijk met mijn eerste ronde is dat de planten "voller" zijn en meer hoofdtoppen aanmaakt.

Dus al met al denk ik dat het (ondanks het droge medium) en de wat hoge temperaturen tot nu toe uitstekend gaat.

 

Dit was m weer van mijn kant, en ik hoor graag van jullie!

 

 

Gr Cw

 

Biobizz lichtmix

 

Aha, hier staat het.

Zoals ik al ergens zei,deze shit droogt (te)snel uit en klinkt te veel in zodat bewateren erg klote is :D

Hey PH,

 

En ik maar denken dat ik goeie aarde heb.....

Ik ben zowiezo van plan de volgende ronde ander medium te gebruiken.

Een hoop zie ik gold label gebruiken dus wie weet!

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit :) Deze ga ik zeker volgen ;)

 

Gegroet Datacode :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey daar mede forumgangsters,

 

 

Hier weer een update van mijn kant :tu

Vandaag precies 4 weken 12/12 en ondanks dat mijn medium te droog stond staan ze er toch goed bij vind ik zelf ;)

 

gallery_27271_13059_1377833.jpg

 

gallery_27271_13059_386352.jpg

 

gallery_27271_13059_937121.jpg

 

gallery_27271_13059_448831.jpg

 

gallery_27271_13059_970479.jpg

 

Volgens mij gaat het goed tot zover...... iemand die zegt van niet????

Helaas wat gele bladeren gespot dus heb ik nu alleen maar afgezuurd water meegegeven....

Nou tot zover weer deze update en tot volgende week!

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy critical , Veel advies kan ik je niet geven want ben zelf nog maar met me 2e ronde bezig , maar zou de grond wel in de gaten houden zoals dat was aangegeven

Ik hoop wel voor je dat je er niet teveel last van gaat krijgen , verder vind ik ze er mooi uitzien ;)

groeten en succes pacman :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Critical, mooie hoofdtoppen gaan daar aan komen zeg! Vind je het niet zonde dat op sommige plekken het licht op de grond valt? Als je het voor jezelf houdt zal het weinig uitmaken, maar het scheelt wel wat grammetjes natuurlijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi CW, die zijn gegroeid, er is wat verschil in lengte ook, mischien kan je de wat langere de open ruimtes in buigen, kan je lampie wat meer omlaag enraakt je tent wat meer gevuld, ze zien er nog wel gezond uit voor de rest ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heyy critical , Veel advies kan ik je niet geven want ben zelf nog maar met me 2e ronde bezig , maar zou de grond wel in de gaten houden zoals dat was aangegeven

Ik hoop wel voor je dat je er niet teveel last van gaat krijgen , verder vind ik ze er mooi uitzien :(

groeten en succes pacman ;)

 

Hey pac,

 

het medium neemt gewoon weer water op hoor :P

 

 

 

Gr Cw

 

Hey Critical, mooie hoofdtoppen gaan daar aan komen zeg! Vind je het niet zonde dat op sommige plekken het licht op de grond valt? Als je het voor jezelf houdt zal het weinig uitmaken, maar het scheelt wel wat grammetjes natuurlijk ;)

 

Hey tw!tch,

 

 

Ik heb de potten al dicht tegen elkaar gezet maar waarom zegt men tegen mij dan dat ik ze beter uit elkaar kan zetten ivm het groeien in de breedte?? Zoveel rook ik niet hoor want ik zit nu nog tegen de killingfield aan te hikken :tu ;) :blink:

 

 

Gr Cw

 

Hey Critical, mooie hoofdtoppen gaan daar aan komen zeg! Vind je het niet zonde dat op sommige plekken het licht op de grond valt? Als je het voor jezelf houdt zal het weinig uitmaken, maar het scheelt wel wat grammetjes natuurlijk :D

 

Hey tw!tch,

 

 

Ik heb de potten al dicht tegen elkaar gezet maar waarom zegt men tegen mij dan dat ik ze beter uit elkaar kan zetten ivm het groeien in de breedte?? Zoveel rook ik niet hoor want ik zit nu nog tegen de killingfield aan te hikken :specool ;) :no

 

 

Gr Cw

 

Hi CW, die zijn gegroeid, er is wat verschil in lengte ook, mischien kan je de wat langere de open ruimtes in buigen, kan je lampie wat meer omlaag enraakt je tent wat meer gevuld, ze zien er nog wel gezond uit voor de rest :lol:

 

 

Hey Krasi,

 

 

De lengtes zijn idd verschillend maar dat komt ook met name dat er 2 in staan met 6,5 ltr potten.....

En buigen of knakken durf/doe ik niet ;) Lamp staat gewoon nog steeds op 60cm vanaf de toppen :P

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

High folks!

 

 

Morgen 5 weken 12/12 :specool

Ze groeien niet echt meer (helaas) maar de toppen daarintegen ...... ;)

Ik merk dat de kollosus een soort van kaarsenkandelaar effect vertoont :tu dwz alle zijtakken willen hoofdtoppen worden.

Omdat mijn booster op was hebben ze deze week alleen flores en tonic meegekregen of alleen afgezuurd water.

Morgen ga ik volle bak met die booster en kijken of dit nou echt wat op gaat leveren..... ;)

Ik kamp ook met een paar gele bladeren maar dat is sinds dat het medium geen water opnam.

Nu het medium weer opneemt zijn de rest van de bladeren gewoon groen!

Temp is nog steeds onder controle +/- 20 graden lamp uit, en 28 graden lamp aan. Lv rond de 36%

 

Foto's?? hier:

 

 

gallery_27271_13059_287485.jpg

 

gallery_27271_13059_504351.jpg

 

close up:

 

gallery_27271_13059_567083.jpg

 

 

Dit was m weer even vluchtig van mijn kant heren :lol:

Fijne avond en tot snel!

 

 

Greetzzz CW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Critical, gelukkig zijn ze hersteld van en neemt je medium weer water op, wat diversiteit in groei en bloei, maar ach, als dat het ergste is, dat worden mooie toppies hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi Critical, gelukkig zijn ze hersteld van en neemt je medium weer water op, wat diversiteit in groei en bloei, maar ach, als dat het ergste is, dat worden mooie toppies hoor :specool

 

 

Hey Krasi,

 

 

De diversiteit in groei en bloei is idd goed zichtbaar maar dat kan toch eigenlijk geen kwaad ofwel?

Ik probeer zoveel mogelijk "de natuur" zijn werk te laten doen en nou weet ik wel dat ik met een lamp boven het gewas zit maar toch.....

Op deze foto is ook duidelijk te zien dat het niet allemaal even hoog is in mijn tentje :tu

 

gallery_27271_13059_287485.jpg

 

Ik zie bij een hoop dat ze knakken en buigen en weet ik veel wat voor mishandelingen die meiden allemaal moeten doorstaan ;)

Nou ik doe daar "voorlopig" nog niet aan mee en als men bewijs ken leveren dat dat meer grammetjes op gaat leveren dan wil ik het wel gaan overwegen...... :lol:

Ook heb ik de kleine potten direct onder de lamp gezet maar ik heb het idee dat dat geen moer uitmaakt

 

 

Greetzz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met knakken en buigen is wel degelijk een voordeel te behalen, wanneer je de grote planten knakt of buigt, kan de lamp weer een stukje omlaag, dan krijgen de kleine dames ook wat meer licht, je moet het gewoon durven, je zag het al bij die ene dame die per ongeluk geknakt was, die is gewoon weer omhoog gaan groeien, het beste doe je je knak sessies wanneer de plant begint met bloeien, nu zou ik voor buigen gaan, of lekker laten gaan , wat jij wil....Succes maat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey critical,ik heb ook voor het 1st 2 planten moeten knakken,

lijkt pijnlijk voor de plant maar 2 dagen later staan de bladeren van de geknakte plant weer mooi naar het licht gedraaid,

ook kan ik je zeggen dat de top er veel beter en dikker van geworden is.

Ik denk in de toekomst ook niet meer met 25/m² te werken,

maar met een paar plantjes en dan een net erboven,

al erop binden en mooi de lamp erop,

denk dat op die manier toch een veel mooier resultaat te behalen is,

en veel minder flufwiet onderin...

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima als jij de natuur zijn werk wilt laten doen en een paar goed belichte toppen oogst, ik vind het zonde voor de lager gelegen toppen die zich niet goed ontwikkelen nu, je gooit enorm veel (licht)energie weg op deze manier, en in de natuur worden planten ook gebogen en geknakt door dieren die er langs lopen, niks vreemds aan. Dat de plant zichzelf zo goed weet te herstellen, dat bewijst hoe natuurlijk zoiets is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met knakken en buigen is wel degelijk een voordeel te behalen, wanneer je de grote planten knakt of buigt, kan de lamp weer een stukje omlaag, dan krijgen de kleine dames ook wat meer licht, je moet het gewoon durven, je zag het al bij die ene dame die per ongeluk geknakt was, die is gewoon weer omhoog gaan groeien, het beste doe je je knak sessies wanneer de plant begint met bloeien, nu zou ik voor buigen gaan, of lekker laten gaan , wat jij wil....Succes maat ;)

 

Tja dat bedoelde ik ook al krasi, knakken zou ik zelf zowiezo nooit doen wanneer de dames vol met potente "dikke" toppen zitten.

En tja om toch een mooi egaal veldje te creeren zal ik de volgende ronde toch maar ff proberen om te knakken en te buigen :D

Maar voor nu laat ik ze lekker hun gang gaan.... ;)

Thanks voor de reply maat :spliff:

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey critical,ik heb ook voor het 1st 2 planten moeten knakken,

lijkt pijnlijk voor de plant maar 2 dagen later staan de bladeren van de geknakte plant weer mooi naar het licht gedraaid,

ook kan ik je zeggen dat de top er veel beter en dikker van geworden is.

Ik denk in de toekomst ook niet meer met 25/m² te werken,

maar met een paar plantjes en dan een net erboven,

al erop binden en mooi de lamp erop,

denk dat op die manier toch een veel mooier resultaat te behalen is,

en veel minder flufwiet onderin...

 

grtjs

 

Tja nou ik zal het hoe dan ook overwegen de volgende ronde maat....

Zoals ik al tegen krasi zei; ik laat t nu voor wat het is!

En over zo'n netje zat ik ook al over na te denken in de vorm van een scrogg dat lijkt me wel wat .... ;) zowiezo dan minder flutwiet onderin ;)

 

Ook jij bedankt voor de reply :spliff:

 

Gr Cw

 

 

Prima als jij de natuur zijn werk wilt laten doen en een paar goed belichte toppen oogst, ik vind het zonde voor de lager gelegen toppen die zich niet goed ontwikkelen nu, je gooit enorm veel (licht)energie weg op deze manier, en in de natuur worden planten ook gebogen en geknakt door dieren die er langs lopen, niks vreemds aan. Dat de plant zichzelf zo goed weet te herstellen, dat bewijst hoe natuurlijk zoiets is.

 

Daar heb je idd een . Tw!tchy.....

Maar dan nog zou ik ze nu in deze fase niet meer knakken en/of buigen....

En om de topjes onderin te belichten is de manier die jij nu hanteerd (scrognet) de beste manier/oplossing vind ik..... :nerd

Maar dat dit mooie onkruid zich snel weet te herstellen is mij nu wel duidelijk :D

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ja mensen we zijn weer een week verder...... Dus tijd voor een update met pics :huh:

 

6 weken 12/12 4 weken zichtbare bloei :j

 

gallery_27271_13059_695228.jpg

 

gallery_27271_13059_61194.jpg

 

gallery_27271_13059_733069.jpg

 

gallery_27271_13059_1445724.jpg

 

gallery_27271_13059_825528.jpg

 

gallery_27271_13059_75204.jpg

 

gallery_27271_13059_684696.jpg

 

 

Vorige week heb ik een paar dagen +/- 4ml pk13/14 meegegeven op 5 liter water, en ben gisteren begonnen met 7 ml op 5 liter water en die ga ik na 4 dagen weer langzaam afbouwen.

Booster 20ml en flores 30ml op 5 liter water ;)

De toppen worden met de dag dikker en dikker en er komt een geweldig heerlijk geurtje van de dames af :)

Helaas heb ik weer een laatkomertje in de 7liter potjes staan die +/- een weekje achterloopt maar dat mag de pret niet drukken ;)

Ook de dames op hoge poten doen het wel aardig maar niet zo denderend als de rest ......

 

 

Tot zover mijn update en tot volgende week ...... of eerder :P :D

 

 

CW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy critical

 

Ik vind je dames er mooi uit zien :huh: ze zullen wel snel de dikte in gaan

Ik blijf je volgen :) groeten en succes pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie topjes CW, nog lekker jong, die gaan zeker nog opzwellen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Krasi, Friek en Pac,

 

 

Laten we hopen dat jullie gelijk hebben en dat ze idd dalijk ondersteuning nodig blijken te hebben.

De planten zijn niet echt hoog +/- 70cm en de stam redelijk stevig dus .....

Ook omdat ik denk dat ze nog minimaal 4 weken moeten lijkt het echt de goede kant op te gaan dit keer, en haal ik de 500gr wel hoop ik :huh:

 

Helaas ben ik vandaag gestuit op witte bladpuntjes dus zal ik het met voeden wat rustiger aan moeten doen.

Een vraag aan jullie is hoe ik dat het beste kan doen.

 

Moet ik alleen water meegeven 6.0 of gewoon wat minder voeding mee gaan geven..... Ik wil deze toppen namelijk wel een flinke boost mee blijven geven hoor :P

 

 

Alvast bedankt voor de reply's G's :D ik ga naar mijn werk :)

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er uit, ondanks het hoogte verschil. Het levert wel degelijk extra op aangezien je lamp korter op de toppen kan wanneer je buigt en knakt.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je toppen zien er zeker mooi uit ik hoop dat een mooie ronde word voor je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...