Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

leuke Hobby

Lumatek kappen WTF?

Recommended Posts

Ik heb 8 lumatek kappen hangen. Duurzaam zo dacht ik maar...

 

Die zogenaamde handige vervangbare miro kapjes (de bovenste met V) komen gewoon los :rofl

Ze liggen dus klem tussen de fitting en de bulb. Ik denk door de hitte vd lamp.

 

Er zijn er nu 4 los en dit is met een tuin in 5 weken bloei niet meer te fixen. Je kan ze niet ff terug duwen en je moet de hele kap uit elkaar schroeven :rofl

 

Maken ze zo een mooie kap (en dure kap), bezuinigen ze op de bevestiging van de miro plaatjes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan de puntjes een beetje vouwen en dan er opnieuw insteken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas lukt dat niet.

 

De stripjes zitten in een te klein sleufje waardoor ze rammelen en los gaan.

 

Maar als ze hangen dan wil je dit gewoon niet, temeer omdat je er met amnezen van 110cm eronder niet meer bijkan.

 

Een los stripje boven op je bulb :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

We kennen het probleem. Heel vervelend, maar in sommige gevallen komt de topreflectorplaat los door warmte of als de reflectoren warm worden door aanslag. Je kunt bij doc gratis een setje nieuwe platen krijgen. Probleem is dat het materiaal uitzet en krimpt als het te warm wordt en als de plaatjes dan ook maar ietsje te krap zijn (en we praten echt over een milimeter) dan is er de kans dat ze eruit komen. In de meeste gevallen gaat er nooit iets fout, in een aantal gevallen wél. We hebben een kleine modificatie waardoor je het kan voorkomen, zal daar deze week een post over maken. Het terugduwen van de platen is inderdaad geen oplossing. PM doc effe, die regelt het voor je.

 

Met de nieuwe versie van de kap (de TripleStar, die binnenkort op de markt komt) is dat probleem opgelost. Je hebt volledige garantie op je kappen, dus als je problemen hebt worden die gewoon opgelost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb die van mij buiten gebruik genomen nadat ik hetzelfde probleem had, nu werk ik weer reflectorloos.. Al was ik op zich tevreden met de reflector..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb ik er ook last van , na elke ronde heb ik er 0 - 2 van de 5 die los op de bulb liggen

Ik ben al tijden aan een vervangsetje toe maar stel het steeds uit :P

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is denk ik wel goed om dit voortaan zelf naar voren te brengen,

En niet te wachten totdat iemand (openlijk) een probleem ter discussie gaat stellen.

Het is heel goed voor te stellen dat er kinderziektes op duiken in een complex ontwerp als een armatuur.

De warmte-koude brug kan een tricky one zijn.

Maar zoals altijd; zal ook dit probleem vast naar behoren opgelost worden. :P

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk lossen we dat op. Het is zelfs met uitgebreide testen niet altijd te voorzien hoe iets zich in de praktijk gedraagt. De resultaten met de reflector zijn zeer goed, dit is gewoon een heel vervelend euvel dat we structureel gaan oplossen voor jullie en wat niet meer voorkomt in de volgende versie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc en Whazzup,

 

Dit is wat er met service bedoeld word,niet lullen maar fixen, 'k heb niet zo lang geleden nieuwe vsa's aangeschaft dus die gaan nog wel een tijdje mee, Ik weet wel dat wanneer ik nieuwe koop (ergens volgend jaar ofzo) dit gavita's zullen zijn, dit is het eerste negatieve wat ik hoor over een product van gavita en het probleem word zonder blikken of blozen opgelost, veel bedrijven kunnen hier nog een voorbeeld aannemen chapeau.

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is denk ik wel goed om dit voortaan zelf naar voren te brengen,

En niet te wachten totdat iemand (openlijk) een probleem ter discussie gaat stellen.

Het is heel goed voor te stellen dat er kinderziektes op duiken in een complex ontwerp als een armatuur.

De warmte-koude brug kan een tricky one zijn.

Maar zoals altijd; zal ook dit probleem vast naar behoren opgelost worden. :P

 

grtz Weetje

 

Kijk zolang een klant zich bij ons meld word het altijd opgelost.

Er is geen gevaar dus aan de grote klok hangen hoeft niet.

Iedereen die zich bij ons gemeld heeft is ook geholpen.

We gaan niks uit de weg en zien dit topic als een manier om service te leveren en onszelf te verbeteren. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...