Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
StoneTwisted

TNT - Post.nl

Recommended Posts

Omdat ik Friesland woon ga ik niet altijd naar de randstad rijden voor mijn spulletjes en daarvoor gebruik ik TNT.

Heerlijk, TNT is een goed bedrijf waarmee ik mijn spulletjes altijd met alle tevredenheid naar mijn huis heb laten opsturen van versterkers, elektrische gitaren tot complete kweektenten met alles erop en eraan (aarde, afzuigers, voeding, alles).

 

Ach ja, bij TNT werken mensen en mensen maken wel eens foutjes.

 

Groetjes

 

 

Kuno

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P :rofl

 

Wat een verhalen lees ik hier allemaal over de TNT zeg...schrik ik wel een beetje van.

Klop het nu direct af,maar heb zelf nog nooit trouble,s met TNT leveringen gehad.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil even melden dat postnl een ***** bedrijf is. Voor sinterklaas een cadeau besteld, moest via postnl. Ja hoor pakketje verdwenen. Nu afgelopen maandag m'n vriendin wat spullen besteld wat we voor de feestdagen moeten hebben, tot op heden niets! Bel je er heen zeggen ze ja meneer we hebben het druk, no shit ***** dat hadden jullie toch ook kunnen bedenken, neem dan meer personeel aan.

 

KOTS

 

Nooit meer postnl.

Edited by Aad
Het gebruik van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of seksueel georiënteerde taal is niet toegestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met pakketjes is het altijd goed gegaan, gewone post niet... die kwamen een paar weken terug een hele stapel brengen wat achter gehouden was. letterlijk maanden aan post had ie bijzich. waaronder ook rekeningen en aanmaningen. had al paar keer aangegeven dat ik nog steeds geen rekening ontvangen had... wél een deurwaarder! ik heb toen gelijk met die chef actie ondernomen dat PostNL voor de kosten op mag gaan draaien. ja excuses meneer, het spijt ons. naar de plomp ermee, betalen en regelen zal je het!

 

toen kwam wel een behoorlijke aap uit zijn mouw, PostNL werkt nu (vooral op de pakketen) met freelancers. mensen die in opdracht rijden voor het bedrijf. hoe meer zij afleveren hoe meer zij verdienen, dus laten ophalen op het postkantoor is verlies voor ze. hierdoor worden de pakketen onbeheerd of bij buren afgeleverd. dit telt namelijk als een bezorging en krijgen ze betaald.

 

bij de post zelf werken er zoveel tijdelijke krachten die de wijken niet kennen dat, om te zorgen dat ze 'klaar' zijn de post achterhouden. vaak met het idee het later als nog na te leveren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, wat l3dnov zegt , heb ik zelf gehoord van een koerier van post.nl, heb nooit problemen mee gehad met online bestellingen en aflevering, dus daar sta ik wel van te kijken, als ik t hier lees.

De feestdagen zijn ook verschrikkelijk druk, dat vraagt uiteraard logistiek veel van deze bedrijven. misschien ook goed daar zelf rekening mee te houden wanneer je iets besteld. Heel veel mensen kopen tegenwoordig online, en zijn vaak niet thuis als de koerier langs komt, dat die jongens niet betaald worden bij aflevering bij de tntstations is dan ook niet handig van het bedrijf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook echt nog nooit problemen gehad met post of pakketten, en ik schrik hier wel een beetje van !

 

Vorige week nog een pakketje ontvangen uit australie, binnen 2 week had ik het! Echt perfect geregeld allemaal, helaas zat er wel een stukje invoering bij, maar dat was gelukkig maar 26€

 

Het zal waarschijnlijk ook erg per regio verschillen ! Ik moet er niet aan denken dat ik zomaar een deurwaarde aan mn deur krijg, wat een rot gevoel moet dat geven ! Zeker als het niet eens je eigen fout is.

 

Ik laat trouwens altijd mijn pakketjes naar mn werk-adres versturen, zo kon je dus voorkomen dat het pakketje niet word aangenomen door iemand zoals de buren bijv, of een luie postbode die die moeite niet eens neemt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een tnt ervaring achter de rug de afgelopen week. Caviakooi besteld voor mn vriendin dr beesten op 17 dec. Zal binnen 3 werkdagen binnen zijn. Week voorbij niks binnen, trackentrace code geeft fout aan, hele gedoe met bellen naar de webshop en naar tnt. Pakje is zoek geraakt! Lekker dan.

Webshop stuurt een nalevering die wel netjes binnen 3 dagen binnen was. Opeens krijg ik gisteren de eerste kooi alsnog binnen :/

Nou maar afwachten of de shop hem gaat claimen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...