Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ok thnx, ik heb beide potjes besteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ga je te werk met die mix?

 

1x op de dag inspuiten met interval van 2/3 dagen?

 

En tot hoever in de bloei fase kan je deze mix gebruiken? (ik ben net nieuw, mag je helemaal niet spuiten in de bloei?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik in mijn hokje, waar nog nooit gegroeid is, de kratten met nieuwe Mapito of RFX ga spoelen, zou het dan handig zijn om gelijk een dosis Neem mee te nemen in het spoelen? Ik heb namelijk vrij veel over de problemen qua varendouwmug gelezen in RFX en in mindere mate bij Mapito. Mijn hokje wil ik superclean proberen te houden en heb helemaal geen zin in ongedierte, welke ook preventief voorkomen had worden. Dus mijn vraag is heeft het zin om Preventief met Neem mijn substraat te spoelen voordat deze voor de eerste keer wordt gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet doen Mug vernaggel je je pito mee.

Bladbespuiting doen, Neem blijft week of 3 werkzaam, degene die vd Neem geproefd hebben worden steriel en plantmateriaal gaan ze van kotsen na behandeling dus ze hongeren zichzelf dood en planten ook niet meer voort, 2 in 1.

Neem is een olie en ook de emulgator die je inzet (anders kun je Neem helemaal niet gebruiken) kan bij pito in de vlokken gaan zitten met al het gedonder van dien later.

 

@michael

bespuiting met en goedje ivm 'iets' bestrijden' heeft hele andere interval dan 2/3 dgn, als je zo te werk gaat heb je in no time resistentie bij die rakkers, 7-10dgn interval bij meeste goedjes.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet doen Mug vernaggel je je pito mee.

Bladbespuiting doen, Neem blijft week of 3 werkzaam, degene die vd Neem geproefd hebben worden steriel en plantmateriaal gaan ze van kotsen na behandeling dus ze hongeren zichzelf dood en planten ook niet meer voort, 2 in 1.

Neem is een olie en ook de emulgator die je inzet (anders kun je Neem helemaal niet gebruiken) kan bij pito in de vlokken gaan zitten met al het gedonder van dien later.

 

@michael

bespuiting met en goedje ivm 'iets' bestrijden' heeft hele andere interval dan 2/3 dgn, als je zo te werk gaat heb je in no time resistentie bij die rakkers, 7-10dgn interval bij meeste goedjes.

 

Oke, thx, dan ga ik pas over een week weer spuiten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...