Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BUZZ

Word nederland nou Amerika

Recommended Posts

Leuke vergelijking met die kikker, helaas gaat het wel zo :)

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor het delen, mooi artikel. maar ik word zo boos hier van. zo boos..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan hun gang maar, kweektechnieken worden steeds beter en de verdiensten steeds hoger wanneer het weer ondergronds gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het blijft altijd een kat en muis spel,

ongeacht de regels.

 

LAAT ZE HET A.U.B VERBIEDEN!

 

zodoende stijgen de prijzen op straat, wat alleen maar meer kwekers in spe wakker schudt.

 

En tja dat artikel is ook gewoon 1 van de duizenden geschreven berichtjes van een voorstander van wietjes...

Er hangt heel wat meer aan. maar dat wordt niet besproken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LAAT ZE HET A.U.B VERBIEDEN!

Iedereen heeft recht op een mening natuurlijk,dus hierbij geef ik mijn mening,dat dit op zijn zachts gezegd een nogal ongenuanceerde mening is. :)

 

Welgemeend,Aad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ongenuanceerd is die mening niet.

Wat denk je wat er gebeurt wanneer het legaal zou worden?

 

- 100% Accijns bovenop de kostprijs.

- Daarover 19% BTW

- Vergunning nodig om te kweken.

- Oerwoud van regels om vergunning te krijgen.

 

Kortom een hobbykweker schiet er niets met op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat de mening wel zeker onder de noemer ongenuanceerd valt hoor.

Er zitten,zoals je zelf al aangeeft,namelijk een heleboel kanten aan.

En een lekker populistische kreet in hoofdletters voegt in mijn ogen weinig toe aan het debat. :)

Feit is dat het illegale karakter de georganiseerde misdaad in de hand werkt en ik persoonlijk denk,dat we daar nou niet echt op zitten te wachten. ;)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

wel gedateerd dat stukje is nog uit de tijd van harry potter met zn wormen en maden.

 

 

gallery_7335_4882_5391.jpg

fuckdrugs en dat staat daar met een blik bier in zn klauwen.

 

en een beetje het water opwarmen kan lekker zijn hoor

laat maar komen!!

 

*************

 

 

 

houzgroen

macerror

Edited by Aad
Voor dit soort pics zijn er genoeg andere sites,hier maar niet svp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amerika wordt Nederland, Nederland wordt Amerika. In sommige Staten komt Legalisatie al erg dichtbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad

 

spanje , portugal en californie(en nog 13 staten) staan er een pak beter voor als Nederland.

 

Van de belgen verwacht ik wel dat ze over zich heen laten lopen , maar ik verwacht toch dat dit in Nederland niet zomaar zal gebeuren.

 

Ik ken de Nederlanders als zeer mondig en ben ervan overtuigd dat als ze met genoeg betogen dit moet kunnen worden tegengehouden.

 

Of ja ik mag toch altijd dromen , nietwaar

 

Voor Belgie heb ik alle hoop al opgegeven.

 

 

Daarom ben ik gestart met cursussen spaans. Eens ik spaans goed onder de knie heb wil ik naar daar verhuizen.

 

Voor het weer en de wetgeving, en in toerisme is altijd werk als je veel talen kent.

 

We zijn hier echt terug naar gestapo toestanden aan gaan.

 

We kregen vb in Belgie een brief in de brievenbus met het nummer van een anonieme drugskliklijn

 

 

Dit is gewoon zieklijk

 

Voor mij is het duidelijk , de echte criminelen zitten in het parlement

 

 

 

LAAT ZE HET A.U.B VERBIEDEN!

 

 

 

:D :) ;) :D :lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijk volgen wij Nederland (en Europa) toch weer Amerika zodra het daar legaal geworden is, en daardoor nog duidelijker wordt dat de War on Drugs nutteloos is. Waarschijnlijk volgen dan ook veel meer landen in derest van de wereld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg goed geschreven, Totaal mee eens....vooral het vergelijk met zede zaken is meer dan waar. maar te zwijgen over oude vrouwtjes beroven. en dergelijke...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff offtopic

 

Feit is dat het illegale karakter de georganiseerde misdaad in de hand werkt en ik persoonlijk denk,dat we daar nou niet echt op zitten te wachten.

 

deze zin doet me denken aan een kentekenplaathouder die ik laatst zag, die luide: de misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog.

 

:) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op het moment dat ze wiet teelt legaliseren, dan zullen normale bedrijven en ondernemers in stappen om op grootschalige wijze het plantje te telen.

Wanneer dit gebeurt, dan is het het einde van het verdienen aan dit plantje voor de particulier. De zeer kleine hobby kweker die zelf zijn rokertje wilt zal er vast nog wel blijven, maar dan is het over en uit met het vol zetten van kamers/huizen met plantjes en het stelen van stroom. Dus ja.......... ergens is legalisatie niet in ons belang zou je zeggen.

 

Enige waar men zich hier boos over maakt is dat de kleine thuis kweker met 20 planten bijna net zo hard wordt aangepakt als de grotere kweker met 400 planten die zijn stroom steelt.(alleen afrekening van stroom leverancier) Dat er ook niet of nauwelijks wordt gekeken of de kweek opstelling een gevaar vormt voor de omgeving. En dat een MMA ook doodleuk zegt dat ze zelfs erg graag die kleine kwekers ook pakken. (ja ja, tante bep van drie hoog achter met 20 planten is natuurlijk veel veiliger om op te pakken dan een of andere bajes klant met 3 vuurwapens in huis, stroomdraden overal en allerlei boobytraps)

 

Dus ja... eigenlijk weet ik niet zo goed wat er van te vinden. Toch heb ik liever geen gezeur van de overheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Publicatie: 10-01-2008

 

Verder denk ik dat wiet nooit legaal word in ons kikkerlandje tenzij doede premier word.

 

Ik vind het zoals nu gaat prima, het is jammer van de plantages die worden opgerolt maar als alles legaal word is het ook allemaal een heisja en dan kweekt iedereen binnen de kortste keren wiet en raakt de magie er ook vanaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ xtrm: Veel respect voor Doede, maar er zijn meer mensen die aan het legaliseren werken.

Vind jij de prijzen/kwaliteit in de koffieshop prima? Of dat mensen uit hun huis worden gezet om dat ze hun rokertje kweken? Vind het zelf verre van prima.

Voor mij blijft Cannabiss magisch, kan geen wetboek tegen op. Of het nou legaal of illegaal is.

 

Peace

Edited by CannaWizz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van doede is meer als grap bedoelt.

 

Koffie shop is 3x niks, maar ik ben niet anders gewend van Nederland, ik heb geen idee waar het naar toe gaat met ons land.

Zo ging ik even het land uit en was ik behoorlijk blij nadat ik dat bericht las dat 5 planten onder lampen e.d prima kon en bij ondekking afstand gedaan moest worden,

ben ik een tijd niet meer op wietforum geweest, en dan keer ik terug en zie ik tot mijn grote verbazing dat het weer afgeschaft is.

 

Kan toch niet? slapende kwekers wakker maken en dan maar weer net doen of er helemaal niks is gebeurd.

 

Verder heb ik me vorige bericht nogal haastig getypt en typte ik meer met de gedachten van mijn eigen situatie en de vorige wet.

Helaas zijn er mensen die in een huur huis wonen en met dit nieuwe beleid gewoon het huis uit worden geknikkert voor een onschuldig rokertje.

Ik maak me niet druk over de politie en lig er ook niet wakker van, zelf al ben ik een keer gepakt met een kleine hoeveelheid.

 

Hoe je het ook went of keert legalizeren of criminaliseren allebij heeft haar nadelen en voordelen, voor de een is het beter voor de ander is het minder,

het enigste wat we kunnen doen is wachten op de 3rde rijkleden die dingen criminaliseren waar ze zelf geen ervaring mee hebben en geen idee hebben van wat de voordelen zijn omdat ze te geindoctrineerd zijn en ook veel groeps druk krijgen van de kamer leden.

 

Ze hebben nog nooit gebruikt en toch verbieden ze alles vanwege wat ... centen, het is en blijft moeder natuur, als ik flink wat nootmuskaat naar binnen werk zie je me ook nekken en raar doen maar dat word verkocht in de winkel legaal

Als ik samen met cannawizz een kweek opstart hij wiet en ik pepers en bijde kwekerijen worden opgerolt blijft mijne staan.. maar het ging om brandveiligheid ?

 

Me bericht zal weliswaar wat wazig en onduidelijk zijn aangezien ik niet veel van onze wetten heb kunnen eten, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.

 

Maak het gedoogbeleid wat soepeler geen gerommel met huizen want ieder mens heeft recht op een dak boven zijn hoofd.

Gewoon inbeslag name en klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol

 

Zeer uitgebreid, post met zeer veel waarde, ben het met je eens op bepaalde punten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

*************** zucht *************

 

Ik ga nog maar even doorlezen bij de verslagen, anders kan ik weer niet slapen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...