Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tim

De Ultieme Hydro kweek met Advance nutrients

Recommended Posts

Het word toch maar eens tijd dat de geschiedenis van Advanced Nutrients hier komt.

 

Big Mike en Gino waren vroeger de eigenaren van de grootste hydroponicstores in BC.Maar er waren problemen met de leveranciers zoals GH en enkele anderen.REr was niemand die zich richtte op de indoor cannabis teelt.Iedereen beweerde dat ze ervoor waren maar deden onderzoek op aardbeien,graan en bloemen zoals rozen en chrysanten.Allemaal heel leuk,maar wij willen toppen met kristallen.Geen rode waterballen,geen gele popcornstaven of een geurige roos.De leveranciers zijn toendertijd benadert met de problemen,maar wilde ze niet verhelpen.De klant was het probleem werd er gezegd.Dat was dus het moment dat Advanced Nutrients is opgericht.Doordat anderen rommel maken en het niet opruimen,zijn de eigenaren van AN naar wat contacten gegaan,hebben een labaratorium opgericht(ja je leest het goed WIJ HEBBEN EEN LABORATORIUM VOOR INDOOR CANNABISTEELT) om onderzoek te doen wat het plantje nu echt wil en waar de problemen vandaan komen.De eerste producten die eruit kwamen waren Heavy Harvest,Carboload en als ik me niet vergis Piranha.

 

Maargoed,de Good Old Boys(lees concurrenten) waren hier niet blij mee.Ze raakten niet alleen 1 van hun beste klanten kwijt.Ze kregen er ook nog een sterke concurrent voor terug.Het werd zo erg dat Advanced Nutrients volledig buiten de markt werd gehouden.Althans ze probeerden het,maar de eindgebruiker bepaalde anders.Wij waren niet welkom op beurzen en in tijdschriften.De meeste kennen het verhaal van San Fransisco en de helikopter wel en ook Rosebud is hiervan een voorbeeld.Mogen wij niet met jullie bal spelen,dan maken we een eigen bal.

 

Conclusie:Als GH niet zulke rommel had gemaakt en gewoon naar hun klanten hadden geluisterd,was er nooit een Advanced Nutrients geweest.Ze hebben er zelf voor gezorgd dat AN opgezet is.

 

Onze 3-componenten Grow Micro Bloom valt totaal niet te vergelijken met de serie van GH.De toegepaste ingredienten en chelaten zijn van dusdanige hogere kwaliteit dat er grote verschillen tussen zitten.Als je het wil hebben over hetzelfde als GH,dan hebben wij Jungle Juice.Identiek aan GH 3 componenten alleen 40% goedkoper.Wie naait wie??

 

Succes Tim!!

 

Grtz twin

 

Ps voor degene die naar Hightimes cup komen,vraag aan Big Mike persoonlijk the story of Advanced Nutrients maar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In your face ph........

 

Straight on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom staat dit verhaal niet op hun site :)

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zijn amerikanen niet van gediend.

En dan zullen er zeker rellen ontstaan "maffiabizz"

 

Wel een mooi stukje tekst btw.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
WIJ

40% goedkoper.

maar :)

 

Dat alles in een flesje beter werkt dan wat ik in al die tijd heb gezien is maar de mening van een klant van 47 die op zijn 21 de eerste 12 plantjes in zijn tuin pleurde

Volgens hem is het goedkoper dan veel potjes om alles een te maken ;)

 

En dat was een klap op de weegschaal Tim ;) , jij bent nog zoekende naar wat jij hier allemaal laat zien waar mee je kwantacolla's kweekt :D

 

En je bent trouwens ALTIJD goedkoper uit als je het niet in de GS koopt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het word toch maar eens tijd dat de geschiedenis van Advanced Nutrients hier komt.

 

Big Mike en Gino waren vroeger de eigenaren van de grootste hydroponicstores in BC.Maar er waren problemen met de leveranciers zoals GH en enkele anderen.REr was niemand die zich richtte op de indoor cannabis teelt.Iedereen beweerde dat ze ervoor waren maar deden onderzoek op aardbeien,graan en bloemen zoals rozen en chrysanten.Allemaal heel leuk,maar wij willen toppen met kristallen.Geen rode waterballen,geen gele popcornstaven of een geurige roos.De leveranciers zijn toendertijd benadert met de problemen,maar wilde ze niet verhelpen.De klant was het probleem werd er gezegd.Dat was dus het moment dat Advanced Nutrients is opgericht.Doordat anderen rommel maken en het niet opruimen,zijn de eigenaren van AN naar wat contacten gegaan,hebben een labaratorium opgericht(ja je leest het goed WIJ HEBBEN EEN LABORATORIUM VOOR INDOOR CANNABISTEELT) om onderzoek te doen wat het plantje nu echt wil en waar de problemen vandaan komen.De eerste producten die eruit kwamen waren Heavy Harvest,Carboload en als ik me niet vergis Piranha.

 

Maargoed,de Good Old Boys(lees concurrenten) waren hier niet blij mee.Ze raakten niet alleen 1 van hun beste klanten kwijt.Ze kregen er ook nog een sterke concurrent voor terug.Het werd zo erg dat Advanced Nutrients volledig buiten de markt werd gehouden.Althans ze probeerden het,maar de eindgebruiker bepaalde anders.Wij waren niet welkom op beurzen en in tijdschriften.De meeste kennen het verhaal van San Fransisco en de helikopter wel en ook Rosebud is hiervan een voorbeeld.Mogen wij niet met jullie bal spelen,dan maken we een eigen bal.

 

Conclusie:Als GH niet zulke rommel had gemaakt en gewoon naar hun klanten hadden geluisterd,was er nooit een Advanced Nutrients geweest.Ze hebben er zelf voor gezorgd dat AN opgezet is.

 

Onze 3-componenten Grow Micro Bloom valt totaal niet te vergelijken met de serie van GH.De toegepaste ingredienten en chelaten zijn van dusdanige hogere kwaliteit dat er grote verschillen tussen zitten.Als je het wil hebben over hetzelfde als GH,dan hebben wij Jungle Juice.Identiek aan GH 3 componenten alleen 40% goedkoper.Wie naait wie??

 

Succes Tim!!

 

Grtz twin

 

Ps voor degene die naar Hightimes cup komen,vraag aan Big Mike persoonlijk the story of Advanced Nutrients maar ;)

 

hmmmmm Twinny, :)

 

Ik heb je wel eens verteld dat je die situatie uit Amerika niet in Europa wilt.

Wat je met dit verhaal doet is vragen om een reactie.

Er is echt een reden waarom ze niet naar beurzen mogen komen of niet mogen adverteren.

In de US zijn andere regels en manieren om met elkaar om te gaan qua zaken dan dat we dat in Europa doen.

Laat je nooit uit over je concurent en ga het zeker niet doen in de pers of op een forum want je krijgt altijd je eigen quote terug.

Gewoon jezelf niet uit de tent laten lokken. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja.

We gaan gewoon dikke toppen kweken hier.

 

En nu is de historie duidelijk. Dus klaar :-P.

 

Maar ph ik ben niet zoekende.

Ik test graag. En ik mag niet klagen.

 

Ik kweek altijd nog leuke rondes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tim, denk je er aan de spiegel kapjes voldoende naar de planten te beugen.

 

Als je de reflector zonder topshield gaat toepassen is dat van groot belang.

 

Niet te zuinig, beter iets te veel dan weinig !!!

 

Ik dank U

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik dit keer de topshields wel hoor...

alleen de ventilators heb ik eraf gehaald.

 

en alsnog heb ik de kappen iets naar binnen gezet ;)

j

vandaag dag officieel dag 4 op 24 uur licht.

de wortels vinden hun weg en de steeltjes dikken lekker aan.

Opzich is er weinig spannends aan de hand...

 

Ze ontwikkelen gewoon goed.

 

het dieven laat ik toch maar ff achter wegen, gezien ik achteraf toch maar gewoon de planten hun gang laat gaan.

wel ga ik proberen met nylon draden de planten iets wat te manouvreren zodat alle scheuten mooi egaal belicht worden.

 

 

 

of mischien toppen...maar dat zullen we maar zien als ik de foto update zondag doen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi, dat is wat ik bedoel.

 

Als je de kappen naast elkaar plaatst is het zinvol om de flapjes naar de planten te buigen.

 

Als je naar de foto kijkt die je ik geloof bij Murcielago.sv hebt gepost.

Je hebt daar aan de rechter kant een buis lopen.

Daar staan geen planten, achteraf gezien had aan die kant de spiegelkap naar de planten toe gebogen moeten worden.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag 12 dames getopt, dit doordat ik graag lagere planten wil hebben.

Of dat dit goed uitpakt weet ik ook niet, maar daarom test ik dit bij 12 dames.

om te zien wat dit doet met de eventuele opbrengsten natuurlijk.

 

Er branden sinds gisteren 2 x 600 watt, op 60cm van de stek.

de temperatuur is nu met licht aan 27/28 graden, met een lv van 50%, wat zeer goed is.

En vooral in zo;n klein hokje...

 

betreft de watergeef beurten.

 

Ik geef ze per dag maar 50ml per stek, "200ml per slab" dus,

ze moeten het hiermee maar doen. :)

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk eindelijk een leuke hydro topic te kunnen lezen, is het alleen maar geouwehoer :) , op een paar intressante posts na dan.

 

Waar blijven die foto's nou???? Ben wel benieuwd hoe je planten erbij staan nu.

 

Zeker omdat je geen meters gebruikt.

 

Ben zelf ook een "hydrofiel" ;), dus ben erg nieuwschierig naar de voeding die jij gebruikt nu.

Zit er zelf aan te denken om de voedings lijn van Metrop eens te gebruiken. Biologische hydrovoeding, klinkt mij wel lekker in de oren.

 

Zal regelmatig eens binnen wippen.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

gozert,

 

kun je effe minimaal per pagina onzin een update geven waar je zit, dus aantal dagen 12/12 etc.

 

je hebt t over 28gr 50%rv (wat laag is trouwens die rv in beginstadium) dus neem aan dat je op 12/12 zit?

 

 

wel jammer hoor, dit topic zou ultiem gelul moeten heten en betaald door AN

 

ik ben zeer benieuwd naar hoet t nou precies gaat tim, wil ook een keer advanced gaan proberen nml :)

 

succes kerel en post is een pic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit nu op dag 7 groei. En de rv van 50% tja krijg m niet hoger met lamp aan.

En sproeien kan niet. Want ik ben er niet bij dagelijks.

En hoezo betaald door an? .

 

Ney jouw topic is toppie.

 

Niet zo raar doen polletje...

 

Jullie krijgen morgen een mooie fotoshoot.

 

 

En voor de mensen die alleen maar praten over bullshit posts.

Blijf dan weg.

Kusje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer je temp wat lager te houden, kun je de lampen hoger hangen?

als de lampen hoger hangen en een hogere rv bij de plantjes heb je ook geen strek ;)

 

en die shitposts, ach, ik moet toch ook jou een beetje volgen :D

 

ik dacht dat je de voeding van an had gekregen, vandaar :lol:

 

je maakt immers reklame voor ze...

 

ik zou mijn eerste run op an proberen zo aan te pakken, twinny is de moeilijkste niet en zeker als er wat aandacht op an komt.

is altijd goeie reklame als iemand een mooie run doet op een bepaalde voeding...

 

moet toch is met bac gaan praten denk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou polletje,

de dames strekken absoluut niet, ze blijven echt mooi kort met korte internode opbouw.

en de temperatuur kan wat lager hoor, maar dan zuig ik te hard af, en ik wil zo min mogelijk zuigen.....

des te meer natuurlijke co2 ik erin houdt :)

 

Ik test hier ook Piranha en tarantula.

 

maar wat ik vooral test is, HYDRO ZONDER METEN.

ik meet wel ter controle , zodat ik jullie laat zien wat de waardes doen, maar ik zuur niks af of wat dan ook.

ik volg slechts het SCHEMA.

 

Vooralsnog gaan de dames gewoon weg prachtig.

en de wortels knallen wel serieus hard, dus LIQUID PIRANHA EN TARANTULA DOEN HUN WERK WEL.

 

in me eerste foto post, zag je 9 stekken op 1 slab, nou 5 hiervan zijn er verplaatst naar 3.5 liter potten gevuld met voorbemeste TREF MIX.

nou deze stekken reageren lang niet zo goed op 1 na.( die de cocos voeding mee krijgt van AN. gezien de andere 4 ook alleen water afgezuurd naar ph 6 krijgen met wat BAC wortelstimulator.

 

duidelijk toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kan maar de stekken doen het goed hoor,

de rv is nog niet lager geweest dan 46%. en in de nacht loopt deze naar 70%

 

niks mis mee toch,

 

en zodra ze goed verdampen loopt de rv lekker op, en gaat alles volgens plan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo makkelijk werkt het niet hoor

iets te lage lv en je theorie klopt niet helemaal meer

zou je het tegen de 60% aanduwen zou het imo beter gaan

 

iig een stukje sneller zonder "te" ervoor...............

Share this post


Link to post
Share on other sites
hydrofiel" Grtz

 

KLIK

 

;)

 

HUH?? ikke ff niet snap :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tim zet de boel maar op 12/12 en hou je temp en rv hetzelfde als nu gaan we kijken wie er gelijk heeft ok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan vanavond ook op 12uur.

Want ze zijn nu mooi ontwikkeld.

 

Maar straks eerst fotos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou laat die foto's eens zien, zit hier ongeduldig te wachten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...