Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blackjerry

Waar heb je "illegaal"gerookt ?

Recommended Posts

Ik had mezelf iets uit eigen tuin opgestuurd. Even stiekum roken, en toen met de lift naar het observation-deck.

 

Toronto%20-%20CN%20Tower-resized-600.jpg

 

Omdat het niet te hard waaide, was ook het hoger gelegen "Sky-High-deck" open, net onder de top. En het was net zo helder als op de foto.

 

Ik hou wel van een beetje uitzicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polen, maar was wel niks waard die wiet eer je het effect voelde moest je er wel 2/3 op hebbn gerookt.

Als k weer richting die kant op ga neem ik wat hollandse wiet mee, zullen ze blij mee zijn haha.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egypte.. 3 stappen uit het resort op straat

4 taxi`s en allemaal hash in dr zak ...

tja

Share this post


Link to post
Share on other sites

overal waar ik geweest ben de platselijke wiet getest en zijn al aardig wat bestemmingen. (ben dol op reizen)

 

geef mij maar nederwiet of van eigen bodem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 grammetjes wiet mee genomen naar Oostenrijk. Na het skien relaxen met een joint en een Weiss biertje. Heerlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

oosterijk, spanje, benelux, duitsland, en griekeland

benelux en duistland had ik het mee genomen, andere had ik het dezelfde avond nog ergens geregeld,

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het niet gedaan maar werd aangesproken nog voordat ik wiet rookte, Dominicaanse republiek :lol:

De volgende keer koop ik wel wat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) Hola hola ; 9 jaar lang elke dag hier op Tenerife :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

waalohaard

 

tsjechye in 95 in een heel klein dorpje vlak by een skie locatie .

er was die avond alleen een buurtkroegje open en daar hebben we toen met de palaatslike jeugd een bong gerookt .

met van die takkige wiet die hier in de jaren eind 70 werd gerookt .

veredelde touw wiet waar je een enorme lachkick van kreeg en meer niet .

t was de eerste avond dat we in het dorpje waren .

en ook heb ik het gerookt op ameland in tijden dat het in luciferdoosjes werd verkocht ( gripzakjes? had men nooit van gehoord ).

en je betaalde de hoofdprijs want ja het was verscheept weetje wel joh hee joh hee .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha in Belgie en Duitsland alleen , dus niet ver van NL af..

 

Wel gewoon zelf meegenomen natuurlijk. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wereldwijd mensen, wereldwijd :)

 

vraag me af of er mensen zijn die het lef hebben gehad om bijvoorbeeld in Indonesië of Thailand te roken :lol: Singapore? :rofl

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een klein stickie in Parijs van een kerel bij de eifeltoren : )

Een waterpijp in de woestijn even buiten Cairo , egypte. Bedouin Tent achtig uiteraard.

Meerdere aankopen in Jamaica,via locals & als je bob marley zijn graf bezoekt word je standaard wel iets aangeboden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een schuttersputje op de stormbaan in de Harskamp in het jaar 1971.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus Extreme ben je al zo oud? :wOOt

Ze hebben mij eens gesnapt ( lees verlinkt ) in Seedorf, 1981.....5 gram rooie Lieb en 3 gram border afghaan.

Mooie tijd was dat, achteraf :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jezus Extreme ben je al zo oud? :wOOt

Ze hebben mij eens gesnapt ( lees verlinkt ) in Seedorf, 1981.....5 gram rooie Lieb en 3 gram border afghaan.

Mooie tijd was dat, achteraf :whip:

 

 

t Harde, hele dag knetter. Roken in een afgesloten tank en daarna tukkie doen. Meestal in een open 4tonner lekker in de zon.

 

Verder in gran canaria lekker hashje gescoort maar dat is niet zo moeilijk, tis 250 km van Marokko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jezus Extreme ben je al zo oud? :wOOt

Ze hebben mij eens gesnapt ( lees verlinkt ) in Seedorf, 1981.....5 gram rooie Lieb en 3 gram border afghaan.

Mooie tijd was dat, achteraf :whip:

 

Scheelt ongeveer 10 jaar, niet waar? Seedorf: groep geleide wapens, LB-bewakingssquadron? Ik ben reserve officier grondverdediging geweest: daar heb ik nog steeds last van. Bij begrafenissen en bruiloften word ik geacht, ter verhoging van het decorum, in uniform te verschijnen. Het enige positieve wat ik daarvan ondervind, is dat ik na 40 jaar nog steeds in mijn uniform pas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wOOt turkije kosten de eerste keer ongeveer 35 euro voor een beetje tak,2de keer eena laaste avond koch ik een waterpijp en toen vroeg ik of hij er ook wat voor in had kreeg ik een zak van 5gram voor niks ,maar zelde shit als waar ik 35e voor betaald had een paar dagen ervoor ,engeland ,duitsland, italie ,frankerijk,tjechie,wel zelf mee genomen ,alleen in denemarken heb ik gekocht in kopenhaven ,en dat was gewoon goede wiet, :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ooit eens gestopt geweest door een police Patrol in de Verenigde Staten Georgia wegens te snel rijden. Tot nu toe alles normaal, tot hij mij vroeg om af te stappen. Ik kwam uit Atlanta, ik had 10 gram weed gekocht ( soort weet ik niet echt). Na mijn aankoop direct in mijn onderbroek gestoken. Bon toen Meneer police man me vroeg om af te stappen dacht ok, eind van mijn verhaal....ik dacht dat hij mij ging fouilleren zoals je op tv ziet.......nada , hij wees mij alleen op mijn snelheid, dat ik niet in Belgie ben en dat ik hier aan mijn snelheid moest houden, ik doe normaal altijd stoer en kom zeker over, tegenover een cop, maar dit keer was ik poeslief. Yes sir, of course sire....have a nice day sire

 

Terug in mijn apt ; damn het jointje smaakte lekker na dit geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amerikanen vind ik een raar volkje. Ik ben ooit in Texas geweest en met iemand meegereden naar een supermarkt. Achter in de cabine zat een houtenschot, waarin zowel een kogel- als een hagelgeweer hing.

En barbeques zijn daar nog weerzinwekkender: ze hangen een kwart rund aan een spies en serveren stukken vlees van een halve kilo aan de buitenkant verbrand en van binnen hardstikke rood op je bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn inderdaad een heel rare volk die Noord-Amerikanen. Domme mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n beetje overal in India :tu

 

Vreemd beleid daar. Officieel kan je er de gevangenis voor in gaan, maar tegelijkertijd is het heilig en zie je de Sadu's (holiman) in Varanasi niks anders doen dan de hele dag chillum roken, en heb je in Jaisalmer (in de woestijn) een Goverment authorized Bhang shop waar Bhang Lassi's verkocht worden (een heilig drankje met wiet om Shiva te eren), en waar je ook rustig je jointje kan roken. Meestal rookte ik gewoon in het hostel, maar zo'n beetje overal in Goa ruikt elk restaurant naar een coffeeshop <_< Wel moesten we 1x in Mumbai bijna 10.000 Roepies betalen (140 Euro) omdat de politie hasj aan onze vingers rook, gelukkig hadden we niks bij ons :lol:

 

Hier een foto van een Sadu in Varanasi:

 

524764_417318985025602_1997314916_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar jaar terug 30 gram wiet meegenomen naar Italie met de auto.

Wiet ingevroren en onder in de koelbox met koelelementen erop.

Heenweg ging perfect. Geen luchtje te bekennen in de auto :) .

Bij de grensovergangen konden we ook steeds snel weer doorrijden.

Op de terugweg hadden we nog 15 gram over :) .

In de rugzak, op de achterbank in de brandende hitte en meteen bij de eerste grensovergang stak een douane-gast zijn kop door het raam :tu .

Ik dacht werkelijk dat we erbij waren, want we waren net een rijdende coffeeshop, wat een lucht (heerlijk toch B) ).

Volgens mij hadden we mazzel dat die gast niet wist hoe wiet ruikt, want na het tonen van de papieren konden we gewoon doorrijden :P .

Gigantisch veel mazzel gehad en ik doe het ook nooit weer (denk ik <_< ).

 

Groeten Beaker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

overal waar ik ben geweest kon ik het wel vonden via vrienden , of gewoon mensen op straat aanspreken.

Zware blowers hebben een aparte oogopslag.ik herken overal ter wereld wie er blowt.

ook doen veel blowers onbedoeld erg verdaht bij het rollen van een toetertje. Die bewegingen herken ik uit duizenden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn militaire diensttijd moest ik ooit een patrouille lopen met een Amerikaanse militair op het vliegveld Volkel. Voor mij een mooie aangelegenheid om buiten het wachtlokaal een voorgedraaide "feesttoeter" Rode Lieb te roken in de vooronderstelling dat die Amerikaan (het was 1970) de lucht niet kon onderkennen.

Tot mijn verbazing begon hij heel melodieus te zingen:

Don't Bogart that joint my friend.

Pass it over to me.

En na het roken van die joint zong hij:

Roll another one

Just like the other one.

 

Nadien hebben we vaak gezamenlijk patrouille gelopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...