Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blackjerry

Waar heb je "illegaal"gerookt ?

Recommended Posts

@ cannabusiness : Na een maand droogdok in Indonesie (waar ik het wel aangeboden kreeg maar alle signalen al op rood stonden) in Thailand ( Koh Samed) een lekker ruw wietje gepasst gekregen van een Engels vrouwtje. Smaakte me zo goed dat ik voor 500 baht (tientje ongeveer) ook maar een zakje bij haar leverancier gescoord heb. Geen kwestie van lef want in de avonduren rook je overal de wiet op het strand :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met school naar Londen, zelf wat mee genomen op de bus

Op vakantie met de auto, altijd wat bij:

Nederland, uiteraard

Duitsland, al heel wat geblowd, Dusseldorf wat vrienden zitten vroeger, lekker paffen aan de Rijn

Frankrijk, Zelf mee genomen, aan de Seine, nabij la tour eiffel.

Vorig jaar nog in London, niks meegenomen vanwege met de Eurostar, de eerste avond aan het hotel nog even een gewoon saffie paffen op de parking (je mag in Londen nergens binnen roken). Kom ik beneden hangt daar een geurtje, ff me neus volgen en wat verder staat er ene al ongemakkelijk te doen omdat ie merkte dat ik doorhad wat ie deed. I don't mind Sir, I'm from Belgium, nou mocht ik gelijk mee blowen, ben er 4 dagen geweest en elke avond met die gast een J gedampt, heb zelfs nooit zen naam geweten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou eigenlijk gewoon hier in NL. Marokkaanse hasj Zero Zero, eerste zeef kwaliteit hasj. Oef wat was dat spul fucking sterk. Ik had het ook puur gerookt zonder tabak. Had nog heel wat over, daarvan had ik hasj chocolade melk gemaakt. Was echt letterlijk twee dagen high als ik weet niet wat. Koste me ook niks, ik had het gratis gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vers geïmporteerde swazi gold. puur gerookt.ergens in 2002

de mensen met wie ik het rookte hadden net als ik een soort derde oog gevoel.

 

dit was de meest trippy wiet die ik ooit gerookt had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

duitsland spanje portugal italie ,

 

 

egypte .. nog geen uur in het resort ....... en vrouwtje wil naar de winkeltjes aan de andere kant van de straat ...

 

prima toch ...

doen we ...

 

loop het resort uit gelijk 4 taxi`s voor mn neus

 

you need taxi ??

i say no.... no taxi

you need hasish ? 2e vraag :)

 

dus ja kon t niet laten he ....

 

ik zeg

you police or what ?

hij no no

en een blok hash tevoorschijn halen

 

 

Okeee

ik geloof je wel :)

 

 

 

fijne vakantie gehad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook in egypte midden in de woestijn met alleen maar zand om je heen en boven je een pikzwarte hemel vol met sterren, sattelieten en vallende objecten, prachtig was dat.

Makkelijk aan te komen maar owee als ze je pakken dan ben je voorlopig nog niet thuis.

 

In hongarije is een hongaar (duh) helemaal van fured naar boedapest gereisd per trein om 20 euro wiet te halen.

Netjes betaald en hem 20 euro fooi gegeven voor de moeite.

Hele natte nlx die amper te roken was maar zo knetter als een aap.

Daarna elke avond met locals voor hun boardshop een Stick gerookt.

Tot een van die locals mij naar het mooiste uitzichtpunt van de omgeving reed om daar na een flinke klim een stick te roken met uitzicht over een flink deel van het balatonmeer.

 

Verder in, frankrijk, costa rica, brazilie, duitsland en nog wat landen maar dat ging zo stiekem dat voor mij de lol er wel af was.

Ergens achteraf snel snel een stick roken vind ik niet chil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
duitsland spanje portugal italie ,

 

 

egypte .. nog geen uur in het resort ....... en vrouwtje wil naar de winkeltjes aan de andere kant van de straat ...

 

prima toch ...

doen we ...

 

loop het resort uit gelijk 4 taxi`s voor mn neus

 

you need taxi ??

i say no.... no taxi

you need hasish ? 2e vraag ;)

 

dus ja kon t niet laten he ....

 

ik zeg

you police or what ?

hij no no

en een blok hash tevoorschijn halen

 

 

Okeee

ik geloof je wel :)

 

 

 

fijne vakantie gehad :D

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst in duitsland:

Dit was bij een pretpark kermis wunderland ofzoiets.

Was in de begintijd dat ik net wiet rookte, en we hadden 1 dikke haze joint meegenomen ( was wel spannend zijn vader mocht er niet achter komen ).

De vader rijd dus weg, wij op de parkeerplaats die dikke joint aansteken.

We nemen allebij een paar teugen en ineens zit er een inbrander van het begin tot de tip.

We konden de joint dus weggooien helaas, we waren wel stoned omdat het ochtend was en het was op nuchtere maag ( we wouden de joint voordat we het park in gingen weg hebben )

Achja was verder wel leuk, de attracties werden er iig wel een stuk leuker op, heb me kapot staan lachen met die vriend. ( echte lachkicks had ik toen nog ;) )

 

 

Tweede keer in spanje:

2 Weken lang volop gesmoord, wiet was ietsjes duurder maar het viel eigenlijk wel mee, de eerste dag kwamen we een paar blowende jongeren tegen en die spraken we meteen aan.

Telefoonnummers uitgewisseld en hoppa met een contact voor de 2 weken vakantie ;)

Het werd zelfs bezorgd, en de kwaliteit was gewoon zoals we hier uit de shop gewend zijn ( een k2/pp wietje van 8 euro p.g laat maar zeggen )

Was wel fijn, we konden ook gewoon op het strand blowen etc ( ze doen daar totaal niet moeilijk als je maar niet gaat dealen ).

De vakantie werd er zeker wel leuker op dus heb er geen spijt van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zitten nu in Hongarije en heb m'n verdamper en potje amnees gewoon achter in de auto meegenomen.

Lekker dampen net als thuis.. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen mooie reisverslagen jammer genoeg (hahaha) maar ik ging in mijn jeugd vooral veel in belgie blowen was dichtbij voor mij lekker de polder in waarvan ik wist dat ik daar geen wout zou tegenkomen NL of belgisch altijd eigen bij natuurlijk was wel spannend in die tijd maar ja tegenwoordig lekker in eigen land wie weet in de toekomst in het buitenland

 

 

maar eentje zal ik niet gauw vergeten ong een jaar misschien 2 geleden gingen we lekker ff weekendje weg nou wij aangekomen in het hotel blijkt daarachter een politiebureau te zitten WHAHAHA echt geweldig van de kamer waar wij zaten keek ik zo op de achterkant van dat bureau geweldig elke avond lekker ff uit het raam blowtje doen en een goeie 500 meter verderop constant wouten zien lachte me groen geel en blauw daar ;) en een keer stond ik op de parkeerplaats daar bij dat hotel te smoken komt er zo'n witte boorden crimineel aan roept ie voordat ie naar binnen gaat goh dat ruikt sterk zeg WOW had het ff niet meer hahahahaha gelukkig geen gezeik gehad

 

 

 

KEEP SMOKING THE GREEN GOLD :P

Edited by Lijk Beentjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige week de hele week in Italië, maar maar 1x met een joint over de camping gelopen. Had wel veel mensen die naar mij en m'n joint staarden, vooral duitsers die super jaloers keken. :lol: Verder nu in Frankrijk, maar doe 't meestal gewoon uit 't raam met m'n bong, vannochtend wake 'n bake op veranda van de sta caravan. De franse buren keken wel heel erg. :smoke Oja en op de heenreis nog op parkeerplekken in Zwitserland en Duitsland. Wederom veel bekijks hihi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De franse buren keken wel heel erg. :lol:

 

Had ik ook, was op vakantie in France en ik zat in een hotel. Ben toen een jointje gaan roken buiten. Die fransen keken alsof ik een moord pleegde.. iemand vertelde mij later dat daar een celstraf voor staat, maar leek mij een broodje aap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belgie, Duitsland(Hamburg), Italie, Frankrijk, Denemarken(Christiania). Christiania was veruit de leukste ervaring. En in februari kan ik ook Cambodja toevoegen :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...