Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GanjaGirl

Start leeftijd

Recommended Posts

Op welke leeftijd zijn jullie begonnen met wiet?

 

 

 

Mijn eerste en tweede was ik 16 en daarna niet meer tot mijn 18.

En van mijn 18 tot 23 rookte ik sporadisch enkel in de weekends.

En van mijn 23 tot nu rook ik dagelijks.

De laatste 16 jaar als medicijn voor dagelijkse pijnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb sporadisch een jointje gerookt op mijn 17-18. Vanaf mijn 18-19 wat gaan verdampen.

 

Maar ik denk dat dit alemaal best in 1 topic had gepast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

blowen vanaf 21, roken vanaf 22. ben nu 25. 1 a 2 per dag, als er een goed sfeertje is dan meer.

 

beetje onzin trouwens om 3 verschillende topics te openen met dezelfde strekking, hoeveel, hoelang, vanaf..

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel te vroeg 14/15 het internaat waar ik zat stoned in de buurt van een coffeeshop.

/zODd <3 osdorp en nu ik erover denk was altijd Thaistick of Temple Afgaan.

 

En ik Damp sinds December en niet meer gerookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) stonede zODd bedoelde "stond" lol zelf nog niet gezien.

Ty Jan de Ripper denk dat ik te stoned was lol.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben op mijn 13e begonnen met hasj, tot mijn 17e want toen ging ik over op zwaardere middelen tot mijn 19e. Toen helemaal niks meer tot mijn 34e en toen ben ik wiet gaan roken voor het kalmerende effect. Ik heb allerlei medicatie gehad om kalm te worden maar 2 trekjes van een joint werkt beter dan al die pillen. Wel kalm maar wel nog 'bij' zodat ik aan mijn verplichtingen overdag kan voldoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gemiddelde leeftijd hier waarop mensen beginnen is 14.

Ik zelf was 12.

 

Veeeeels te vroeg .

Merk ik ook in mijn vriendengroep ; mensen die vroeger beginnen , worden fcking snel immuun , en hebben meer last van verslavingskenmerken

Share this post


Link to post
Share on other sites

veels te vroeg (volgens de massa), maar ook hier een internaatsklantje....

en nooit meer gestopt nu al 25 jaar dagelijks functioneer gewoon op de lichamelijke beperkingen na en HBO diploma gehaald....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, wat is beginnen? "Gebruiken" tegenwoordig is wel iets anders dan wat wij vroeger deden toen we jong waren. Praat ik al over 35 jaar geleden... Je ging misschien één of twee keer per maand iets halen, zoveel koffieshops waren er nou ook weer niet in de jaren '70 en die werden ook regelmatig bezocht door de politie. Ik heb het een hele tijd niet regelmatig gerookt, het lag zelfs oud te worden in de la. Dat het oud wordt komt ook nog wel eens voor maar dat komt dan meer omdat ik niet meer weet waar ik het had gelaten ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zelfs het aantal dagen uit kunnen rekenen als ik zou willen, was namelijk 1 dag na m'n 15e verjaardag

wel grappig btw dat ik eigenlijk nooit getwijfeld heb over wiet, was toen al een paar maanden ermee bezig en wist al dat ik hert zou proberen en er ook nooit over getwijfeld of ik het fijn zou vinden en of ik ermee door zou gaan alleen kwam toen pas de gelegenheid voorbij het te proberen(naar een festival/concert met een paar vrienden, 2 daarvan hadden een joint bij zich, de ene ontmoette ik die avond voor de eerste keer, de ander wist ik niet eens van dat die ooit geblowd had volgens mij)

eerste keer bakte ik er niks van, was nooit gestart met roken zoals vele anderen dus ik wist niks af van inhaleren, heb nog vaak van die vrienden gehoord dat het zo grappig was dat ik eerst veel te lang veel te hard aan die joint zat te hijsen, en daarna had ik een gigantische hoestbui(de hoestbui herinner ik me nog, niet prettig)

ik heb ook altijd direct over m'n longen gerookt(ook voornamelijk puur, nooit een fan van tabak geweest), hoorde pas na een jaar ofzo dat veel mensen het eerst in hun mond schijnen te verzamelen en dan in 1 keer de longen in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was een jaar of 12 toen ik het voor het eerst deed, ik was er al een tijd in geintresseerd en ik wist dat een oudere jongen die ik kende het wel eens had gedaan en er aan kon komen.

Vroeg hem vervolgens om wat voor me mee te nemen en dat ging toen elke weekend zo vanaf die tijd.

Toen rookte ik nog alleen in het weekend en icm tabak.

Daarna ben ik dagelijks gaan roken en sinds een aantal jaar heb ik dankzij dit mooie forum zelf de kennis om me eigen te growen...

En rook sinds een paar jaar ook zonder tabak, dit blijkt veel beter qua effect en smaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was net 17 geworden toen ik voor het eerst een jointje rookte (had nog nooit sigaretten ofzo gerookt) ik dacht toen dat ik ging sterven van het hoesten ;)

heb het nog een paar x geprobeerd en ben nog steeds niet gestopt, rookt nu al een jaar bijna elke dag, word er 20 dit jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste joint was toen ik een jaar of 14 was, op school stiekem in de pauze haha, daarna steeds meer gaan gaan roken eigelijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben in aanraking gekomen met wiet toen ik van de basisschool naat de LTS ging.

Ik denk een jaar of 12-13 dat ik was.

Dat is inmiddels 20 jaar terug.

Heb eerst gewoon joints gerookt en pijp. Mee gestopt vanwege astma, slijm ophoping in me luchtwegen, benauwd.

Toen ik 18 was ben ik gestopt voor 1.5 jaar en toen alleen maar puur.

Meestal alleen in het weekend.

Toen ik 29 was weer gestopt vanwege partner.

Vorig jaar na de relatiebreuk weer begonnen :wOOt

Tegenwoordig (ben nu 33) damp ik maar rook ook nog wel eens pijp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel internaatklanten hiero :D

 

Ik begon ook op het internaat toen ik +- 13 was

rookte vast vanaf 14-15 denk.

kben noui gestopt vanwege omstandigheden

kan ni wachte totk weer een joint ken roke :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...