Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik ben zojuist terug van de magische reis van de DMT, en chinezen is tot nu toe de ver na weg de beste manier om dmt te roken.

 

Nadat ik had geinhaleerd, voelde ik me meteen anders worden, raar beeld, het begon allemaal te golven, ik zag diepte in 2D om maar op zn raarst uit te leggen.

Ik weet er amper meer wat van maar heb zeker 10-15 minuten zitten trippen en ook niet zo zacht ook...

 

Alle zintuigen waren door mekaar gegooid, alles wat ik wist van het leven, alles was in een pot gegooid en moesten weer worden gesorteerd, zo voelde het, alles was zo raar, waarom is dit zo waarom dat zo? wat is het leven raar...

 

 

Dit is echt een STERK goedje, en echt, wie het wil proberen denk goed na en bereid je op het ergste voor, want dit is niet uit te leggen hoe raar deze wereld is.

 

Iemand anders nog zeer rare ervaringen met DMT gehad, want dit was echt freeaaakyy!

 

~Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMT chinezen?

0.jpg

 

Ben je sjieneesj dan Skillz? :huh: :huh:

 

on topic:

 

Tsja, het is DE manier he, verhitten en de rook inhaleren..

Hoe prachtig ik het ook vond, de poepspraysmaak/geur weerhoudt me ervan het ooit nog te doen.

Gatverdamme wat was dat een misselijkmakende geur zeg... :)

heel jammer want het was een erg aangename ervaring

 

Tof dat jij het ook erg mooi beleefd hebt.

Staat er al een volgende reis gepland?

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn beste manier was de verdamper van evert... de dmt tussen 2 gaasjes leggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vriend van mij deed het met een metalen pijpje en een storm aansteker, goed zuigen en iemand anders houdt vol de vlam er op, woesj weg, woef alles in de longen, blaf daar begint het....

 

Kwartier later werd ie alleen wakker... 'wtf' hoeveel weken ben ik verder ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha nee niet die chinezen BeeKaa xD

 

Echt een hele rare ervaring vond ik het maar, alle zintuigen waren ook raar, ik had dubstep muziek op van cookie monsta - Optimus prime en swamp monsta, oh wat klonk dat toch mooi en apart tegelijk, beetje raar..

 

En nee ik heb het gerookt en alles, alleen in de bong vond ik het echt SUPER ranzig, maar chinezen/ pijpje goed vaporizen is het echt te doen, en proef ik er niet meer van dan een joint hijs.

 

BeeKaa, ik plan mijn reis eigenlijk nooit, en doe het als ik er ten eerste zin in heb, ten tweede als ik me goed voel. misschien volgende week, misschien over een paar maanden, denk niet binnekort eigenlijk.. tis wel erg heftig :huh:

 

En @keesthemad, een metalen buisje hol met ergens in het midden een beetje dmt dan stormaansteker gewoon op dat deel houden? klinkt wel cool, maar ook onhandig, want ik merkte ook dat de DMT goed vloeibaar werd met een kleeein beetje vlam er nog maar onder, misschien door het alu folie denk ik :huh:

 

tot nu toe is deze manier zeker de beste, en zeeeer intens. had ook nog open eye visuals golvend en kleurpatronen :)

 

~Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik dit pijpje, werkt perfect, bijna dicht dus minimaal verlies. butaanaansteker eronder zodat je geen roet krijgt op je pijp en hopa!

 

http://www.azarius.nl/headshop/pipes/glass...s_base_classic/

 

ik doe de dmt dan trouwens met een spatel door het mondstuk, wel ff stabiel houden

 

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://...259&bih=651

 

En wat de trip betreft, als je een goeie dosis hebt schrik je je elke keer rot in het begin, maar toch heb ik nooit echt een badtrip gehad zoals ik wel eens heb met paddo's. misschien omdat het zo snel gaat dat je niets anders kan doen dan eraan overgeven. Maar het heeft ook wel de eigenschap dat je echt in trance raakt maar toch is er iets in je dat wel helder nadenkt ofzo. met paddo's heb ik altijd een veel chaotischer en onrustig gevoel dat ik geen idee heb wat er nou gebeurt, met dmt weet je dat wel duidelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat pijpje wou ik ook nog een keer halen bij Smokey's in enschede :) is gewoon een crack pijp maar ach werkt er ook goed voor toch dus wat maakt het uit :huh:

 

En ik heb dat spateltje ook, maar ik heb niet zon kommetje maar een hetzelfde als die ene kant maar dan in bol vorm zon schepje :no

Is denk ik wel handig daarmee ja anders denk ik dat het een beetje een knoeiboel word :huh:

 

En zeker is het even schikken dat heb ik ook wel gemerkt als je goede dosis hebt gehad, en dan is het ook drna wow ik ben weer terug maar waarvandaan nou? :D

Heel raar is het en ik probeer het over me te laten gaan maar t lukt me niet elke keer, ben soms beetje gefrustreerd of nerveus, maar dat was deze keer niet echt..

 

En met paddos nee dat viel bij mij wel mee, was wel een rustig maar aparte ervaring sinds dat mijn eerste keer trippen was :tu

 

~Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag dude

 

Ik gebruik dmt op verschillende manieren

Chinezen heb ik nog niet geprobeerd , een aanrader lees ik wel

 

Vaak maken we changa dat rookt makkelijker in een bong en met een goede butaan aansteker rook je alles eenvoudig weg

Ook de glazen pijp van azurius heb ik maar heb nog niet de juiste rook techniek te pakken en nadat we changa gingen roken zijn we daar eigenlijk bij gebleven

In twente heb ik die pijp nog niet zien liggen , die van mij heb ik bij de old men in amsterdam weg voor een kleine 6 euro

 

In het begin gebruikte ik een gloeilamp vaporizer en dat ging prima , vooral de hoeveelheid die je binnenkreeg was zo prima te doseren

 

8_vap1_1.jpg

 

Daarna "the machine" gebouwd en daar hebben we een best tijdje van gerookt

Prima ding en geeft een betere hit als van de gloeilamp

 

Hier staat een uitgebreide uitleg en bouw beschrijving: http://forums.mycotopia.net/attachments/bo...3484machine.jpg

 

Nu dus aan het stoeien met verschillende kruiden om zo een heerlijke changa te maken

Denk oa aan munt , dreamherb , passiebloem , blauwe lotus , b. caapi , mullein enz. enz.

!!!Let wel op de maoi's van sommige kruiden en het zeer strenge dieet wat erbij hoort!!!!

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@guesswho? !!!Let wel op de maoi's van sommige kruiden en het zeer strenge dieet wat erbij hoort!!!!

 

Is dat strenge dieet gemaakt omdat in bepaalde voeding ook stoffen zitten die door het MAO enzym dan snel zouden worden afgebroken en dat je lichaam die stoffen dan ook opneemt en dat is bij sommige dingen denk ik niet zo goed:P

 

Ook had ik ergens gelezen dat als je geremt bent door de MAOI dat je dan van een banaan hoofdpijn kon krijgen :P

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat dit wel mag op dit forum verbaast me enigzins en vind het hardcore junkiestyle.

 

Ik speel niet op de man maar op de bal en zou het liever wat meer "softdrug" gerelateerd zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje rare opmerkingen, de gene die het junkie noemt, is aan het trollen of dom en naief.

 

A. Wie zijn jullie om te veroordelen?

 

B. Het onderscheidt tussen harddrugs en softdrugs is niet simpel zwart/wit, zoals misschien jullie eigen wereld.

 

Kom dan gewoon met argumenten: in mijn ogen zijn junkies mensen die verslaafd zijn en iets met grote regelmaat nemen. Dmt is niet verslavend, degene die een trip hebben meegemaakt wachten al gauw twee maanden op de volgende, sommige doen het een paar keer per jaar.

Ik zie hier mensen die elke dag de hele dag jointjes roken, ik vind het prima maar als je geen aandoening hebt waar de voordelen tegen de nadelen opwegen ben je misschien wel een junk.

 

Dmt is een natuurlijke stof die overal voorkomt, ook in je eigen lichaam, geef me 1 onderzoek waar schadelijkheid of verslaving uit blijkt. Ik kan wel een paar dubbel blind gerandomiseerde niveau 4 onderzoeken geven waar de schadelijke effecten(vooral roken) en verslaving van wiet uit blijken. Dus stakkers maak je school af en zoek een baan of hou gewoon je mond en ga naar een anti-drugs forum of zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, helemaal niemand.

B, Ik dacht dat het een site was voor (hobby) kwekers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit hoekje heeft juist niks met wiet te maken, daarom is het ook een apart hoekje. Nu moet ik toegeven dat DMT wel een apart gevalletje is, aangezien de stof wel (overal) in de natuur zit, maar je moet het wel chemisch extraheren. Ik heb geen idee hoe je cocaïne of heroïne maakt (en dat hoef ik ook niet te weten), maar ik weet wel dat dat óók uit planten komt, dus dan zou dat hier ook kunnen..?

Waarschijnlijk is het omdat DMT niet (erg) schadelijk is en al helemaal niet verslavend, dat het hier wordt toegelaten. In het aparte non-wiet hoekje natuurlijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chikkenstorm,

Ik zie dat ik duidelijk in het verkeerd hoekje zit te posten.

My bad en idd Hero en Coke ondergaat ook een chemisch proces maar om Opium nou bv als onschadelijk te bestempelen dat lukt ook niet ( als iets verslavend is dat het wel denk ik ).

Zo zwart wit zie ik het niet ;)

 

Zand erover, ;)

 

Gr Zap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet is schadelijker en verslavender dan DMT, daarbij verandert DMT mensen in bewust denkende en verlichte mensen,

DMT is een tripmiddel.... een MEDICIJN! , geen opiaat, roesmiddel, of iets dergelijks, het is een medicijn dat al duizenden jaren gebruikt word door sjamanen.

 

voordat je oordeelt zou je je even moeten verdiepen in DMT of ayahuasca en de bijkomende prachtige belevingen en inzichten die mensen ervan krijgen.

 

Nou snap ik dat de hele base-rook techniek junkerig kan overkomen, en dat is dan ook de westerse manier he....

changa ziet er gewoon uit als kruiden en rook je in een waterpijpje, net als wiet dus....

ayahuasca wordt helemaal niet chemisch bereid en al duizenden jaren gebruikt voor allerlei fysieke en psychologische genezingen.

Er zijn zelfs junks afgekickt van heroine door 1x changa/dmt/ayahuasca te gebruiken.

 

Daarbij wil ik nog even vragen "heb je dan nooit getript op cannabis?" zonee, zonde, moet je toch aan je chakras gaan werken gozert,

maarja dat is natuurlijk allemaal flauwekul en hippiegelul in jou ogen? be open minded and YOUR world will change!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe maak je of kom je aan dmt?

of is het nog illegaler dan een wietje?

 

sorry weet t echt niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

behalve ayahuasca dat is legaal.... en die kruiden kun je gewoon bij elke smartshop bestellen....

of je gaat naar de ayahuasca kerk... of je zoekt een sjamaan die ayahuasca ceremonies doet....

 

alleen de freebase vorm (extractie ---> naar kristallen) is illegaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dag dat ik ga trippen van een wietje is de dag dat ik stop met het roken ervan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Om te trippen heb ik paddo's in de wei. ;)

 

nu al????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een keer toen ik dmt inhaleerde. ging ik op een stoel zitten, en ik had het gevoel dat ik achterover viel, maar dat gevoel bleef aanhouden. alsof ik achterstevoren over de kop bleef rollen, door de poster heen die achter de stoel stond. en een heel vaag beld residu van de poster, maar dan aan de andere kant, waar ik mijn kamer zag als een poster, maar dan wat scherper. wat meten veranderde en een draaiende tunnel, met een "brrrrrrrrrroem" geluidje van laag naar hoog (klik met je ogen dicht zodat je de titel of plaatje niet ziet, en probeer te visualiseren)

 

En dat geeft dan heen beetje het gevoel van die DMT trip,

 

 

edit, ik vond een beter filmpje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...