Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kushmeister

growshop exoticgarden

Recommended Posts

Jeetje wat een zooitje dat bedrijf. Growshops in het algemeen vind ik rare bedrijfjes. Veranderen heel snel van eigenaar of zitten er opeens niet meer. Op industrieterreinen in van die huurboxen zitten ze veel en zijn ook vaak zo weer weg. Of ze zijn dicht of ze zijn maar een paar uurtjes open.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan iemand me misschien vertellen wanneer ik in de winkel kan langstgaan?

Ik wil wel is tot daar rijden maar wil wel zeker weten dat er dan iemand aanwezig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig ben ik er al meer als een jaar niet meer geweest.

 

De reden daarvoor was dat ik met een grote lijst aankwam met spullen die ik moest hebben.

Hij had bijna niks liggen, sommige dingen kwamen die dag binnen en sommige dingen pas een week later.

Frans vertelde mij dat hij er geen zin meer in had en de shop al sinds vorig jaar zomer te koop had staan.

 

Gelukkig heb ik er toen al afscheid van genomen.

 

Daarvoor was het wel top maarja daar heeft niemand nu wat aan :rolleyes:

 

 

Wat wel een aanrader is:

EUGROWSHOP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet in wat voor omstandigheden Frans verkeert maar dat het niet goed zit dat is wel duidelijk. We weten inmiddels allemaal dat we daar niet moeten bestellen voor er meer duidelijkheid is.

 

Ik sta niet toe dat zakelijke geschillen tussen leveranciers op het forum worden uitgevochten, ervaringen van eindgebruikers (mits eerst getracht het uit te zoeken met de leverancier) kunnen hier wel geplaatst worden.

 

Wat betreft de white list / black list discussie:

 

Als een shop niet meer aan de kwaliteitseisen voldoet gaat hij van de white list af. Het is veel eenvoudige om te kijken waar je wel kunt bestellen dan om te controleren waar je dat niet moet doen. Dat is ook een veel positievere stimulans dan een black list.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is een goed idee..

Ik zie het als een soort gratis reclame in ruil voor goede service!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat moet je maar doen,aan een growshop voor problemen gaan zorgen,

iemand belt de politie,en wat ga je dan vertellen? Dat je je kweekspullen voor je planten niet hebt gehad???

Je kan beter eerst eens nadenken en gewoon je spullen ergens anders bestellen...

 

grtj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is al spijtig genoeg dat het zo moet lopen met een eerst kwaliteitsgrowshop.

 

De laatste keer dat ik er was in oktober vorig jaar, had hij al geen voorraad meer in zijn sjop.

 

Dat is voor mij ook helaas de laatste keer geweest dat ik er geweest ben.

 

Jammer, Frans is op zich een toffe vent, helaas door priveomstandigheden, is alles uit de hand gelopen. Ook vrienden van mij hebben maanden op hun spullen moeten wachten, maar hebben het uit eindelijk toch nog gekregen.

 

Mag hopen dat degene die nog spullen van hem tegoed hebben, dat ze deze alsnog krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voor de goede orde: Ik denk dat het wel duidelijk is wat het probleem is, en dat is voor alle betrokkenen heel vervelend. Maar daarmee is wietforum nog geen "hangplek voor vraakzuchtige jongeren" geworden.

 

Effe beetje normaal doen, anders sluiten we het topic. Aantal reacties onzichtbaar gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb begrepen( via een kennis van mij)dat er een failisement aan vraag is ingedient ik weet niet of dat is gebeurt door frans of door een van zijn leveransiers.

mijn bron komt van veenbaas ut noord nederland en daar schijnt ook nog een schuld te staan van xxxx,xx dus

 

frans van mijn kant sterkte

ik heb er ook wel s broerd voor gestaan en ik wens jou veel sterkte.

 

 

sic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Wraakzuchtige jongeren?

 

wij willen gewoon halen waar we recht op hebben,

jullie gaan die gast van die growshop hier toch niet verdedigen?

 

Is het nu zo moeilijk om een email te sturen dat de verkoop niet doorgaat, en het geld terug te storten?

 

Ik vind dit zowiezo verkeerd, dit is pure DIEFSTAL !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja blowsterke.

Echt Jammer te zien ben er een paar keer geweest.

Maar altijd de bestellingen gehad de laatste keer duurt het wel lang.

Voor de mensen die in de boot gegaan zijn "he that life move on".

Ik weet het zuigt maar wat doe je eraan

En hier hebben we meteen het nadeel van internet.

 

Voor Frans thja dubbel gevoel erover aan de ene kant was die altijd super vriendelijk en behulpzaam.

Aan de ander kant laat die nu iedereen in de steek.

 

En mensen die aan wraak denken wat denk je wat er dan weer gebeurt als op jullie wraak genomen word.

Denk iets verder dan je emoties.

 

/zODd

 

 

PS, een white list lijk me een top idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wraak is zeker niet de oplossing, Frans zal dit ook zo niet gewild hebben maar soms lopen dingen zoals ze lopen.

Wel ben ik van mening dat hij al een jaar geleden zijn online gedeelte had moeten sluiten.

 

Wat ik zou doen als ik zolang op zijn spullen moet wachten en geen reactie krijg via mail of telefoon.. Aangetekende brief sturen.

vanuit daar kun je volgens mij gerechtelijke stappen ondernemen.

 

Of bel eens Het Juridisch Loket.

 

En voor de duidelijkheid.. spullen die je in een growshop koopt is toch bedoelt voor tomatenplanten of andere agrarische doeleinden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Ik begrijp zelfs niet dat zoiets zo lang heeft kunnen duren.

Moest dat hier bij ons in de buurt geweest zijn, had zo'n winkeltje al bezoek gehad door de beduvelde klanten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Nog steeds geen antwoord kunnen krijgen ( Inmiddels 2 maand ).

Iemand iets anders ervaren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit je daar nu nog op te wachten?

Zou beter eens uitkijken voor ergens anders te bestellen,

ipv 3 maanden zitten te wachten op iets wat toch niet meer komt.

 

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt het raar dat die site nog steeds werkt. :lol:

Wat je hier leest is natuurlijk het puntje van de ijsberg.

Zo kan je natuurlijk slapend geld verdienen aan kwekers die daarna toch niks doen omdat ze bang zijn voor ontdekking.

Als dit een gewone webshop was dan hadden de klanten vast anders gereageerd. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als hij nog een schuld bij jou heeft (bedrijf bij bedrijf) moet er toch wel iets te regelen zijn met de webhost, het lijkt me niet dat er met zoveel klachten de webhost niks gaat doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

Als je mij kunt vertellen welke webhost dat is zal ik er persoonlijk voor zorgen dat de site neerhalen. Weet niet hoe te achterhalen.

Ik schrijf wel een email dan.

 

Groetjes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor .eu gelden andere whoisregels zie hiervoor eurid.eu hier vind je ook gelijk een adres van frans in oosterhout.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Ziezo,

 

Email is verstuurd naar de webhost. Hopelijk halen ze de website neer zodat deze internetfraude stopt.

Ik houd jullie op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een link naar dit topic meegestuurd?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex
Heb je een link naar dit topic meegestuurd?? :)

 

Jep

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha er staat op de site "snelle levering",

rechts van de maincontent :)

je zou het niet denken dat het mongoolrippers zijn, nette strakke site

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Heb 2 emails gehad van XLL Webhosting BV

 

-Beste mevrouw, heer,

 

Hartelijk dank voor uw e-mail. Helaas kunnen wij zonder gerechtelijk bevel geen acties uitvoeren, in het geval van fraude raad ik aan om aangifte te doen. Zodra er dan een gerechtelijk bevel ligt zullen wij actie ondernemen, excuses dat wij op dit moment niets voor u of uw klant kunnen doen.

 

 

-Beste,

Bedankt voor uw reactie. Er is volgens mij een misverstand over de domeinnaam. De domeinnaam die je in het eerste mailtje stuurde was namelijk: www.exotic-garden.eu en die staat niet bij ons geregistreerd. De domeinnaam: www.exoticgarden.eu is geregistreerd via ons, maar de website wordt op webserver van de houder gedraaid. Wij kunnen en mogen daar geen acties op ondernemen.

 

De enige manier hoe wij eventueel kunnen ingrijpen is via een gerechtelijk bevel van justitie, maar dan zal er dus eerst een juridische procedure moeten zijn gestart.

 

Wij begrijpen dat u graag zou willen dat deze website verdwijnt, maar dat kan alleen via justitie.

 

 

Reacties?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...