Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doc

Engelsman dood door Wiet kweken

Recommended Posts

Deze is kompleet bizar :smoke :P

DRUGGIE Luke Holmes died in bed after being overcome by the heat from cannabis farms inside his home.

Holmes, 28, set up three foil-lined tents each containing marijuana plants cultivated under a battery of halogen lamps.

 

The powerful lights sent the temperature in his home soaring to more than 100°F (38°C), an inquest heard.

 

Holmes died in his sleep and was found three days later when pals broke into his house in Halifax, West Yorks.

 

Police almost fainted from the heat when they entered the property on a warm day last June.

 

The inquest in Bradford heard that Holmes was a drug user, although no drugs were found in his system.

 

He died from hyperthermia, or excessive heat. Verdict: Accident.

 

Source: The Sun

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke Moet niet gekker worden!

Snel het wietkweken nog verder verbieden voor er nog meer doden vallen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

woow bizar zeg, ik snap niet dat hij niet naar buiten afzuigt...

maar daar is het te laat voor..

vreem verhaal doc :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
cultivated under a battery of halogen lamps

 

onder 'bakken" halogeen kun je ook prima koken/grillen ed, echt een druggie die dacht dat ie klaar was met halogeen bouwlampies.

zelf ook wel gehad met wat maten, bouwlamp gejat en die had 1 van hen onder zijn bank gelegd voor "vloerverlichting" stond stoer..

tot 3u later.. hele bank stond ad onderkant in de fik :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

in het slechtste geval was hij gelijk gecremeerd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk eigenlijk dat dit 1 van de bergen 'media-aangepaste/gefabriceerde berichten' zijn, die worden gebruikt om hennep en al haar mogelijkheden in een kwaad daglicht te zetten ... hier in Nederland kennen we daar inmiddels toch ook wel ons deel van? dat een blad als de sun daaraan meedoet is niet meer dan logisch .. ooit wel eens een voorpagina van de sun gezien?

 

het gros van het klootjesvolk dat dit leest, neemt het zonder blikken, blozen of zelf nadenken voor waar aan, net als alle berichten over aliens en graancirkels ( nog nooit een wietcirkel gezien tenslotte :P ) en dat klootjesvolk wordt dus nog meer gesteund in het idee dat alles wat met hennep te maken heeft, zeer zeer zeerrrrrrrr (auw) slecht is :icecool

 

 

denk je nu echt dat die jongen met halogeen kweekte? zijn maar weinig mensen zo dom om ipv drie hps lampen drie halogeen lampen op te hangen toch? en het begin ... druggie ... dat slaat op ons he ... mensen die wiet gebruiken, om welke ( evt medische ) reden dan ook .. das gewoon mensen voor het bericht begonnen is, al proberen te beinvloeden.. Nu denkt men over een junk ipv gewoon iemand die wat lampjes met plantjes in huis heeft :lol: hoeveel junks zitten hier?

 

Mjah misschien overdrijf ik ook wat :o majah met een blad als de sun en vooral de Nederlandse lobby om softdrugs te verbieden, zie ik eigenlijk gewoon een directe aanval op ons softdrugsbeleid .. en dat rammelt al aan alle kanten, dus zoveel kan ze niet hebben lijkt me ;)

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor je overdrijft niet...

 

. t is gewoon te triest voor woorden dat Wiet/hennep/cannabis

 

nog steeds in een kwaad daglicht gezet word.. :P

 

 

Wat nou als onze lieve heer ...

 

 

Wiet als medicijn bedoelt heeft..

 

maar vergeten is om het in de Bijbel te vermelden....

 

 

Wat dan lieve mensheid..?

 

@ Topic

 

 

 

die gast moet blij zijn dattie godver geen brand heeft gehad... stik maar in je eigen zooi denk ik dan..

 

 

kWEEK VEILIG EN NETJES

 

 

OF KWEEK NIET..

dat soort lui met zulke acties zijn geen goed voorbeeld voor ons kwekertjes,

 

weet niet wat die gast aan de hand heeft gehad in zn huis..

 

als t daar 40 graden is geweest.. :smoke

wat een eend ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dood gaan door de warmte van een kwekerij.....

wie kan dat nou geloven.

Dit is gewoon 1 van de vele gesubsidieerde media leugens om wiet in een kwaad daglicht te zetten.

Jammer genoeg zijn er genoeg mensen (de zogenaamde gehersenspoelden)die het wel geloven.

Wanneer stoppen ze nu een keer met het verdoemen en verbannen van een zeer waardevol geschenk uit onze moeder natuur.Ik blijf het als heilig schennis beschouwen,de natuur is zeer machtig en het is verstandig daar niet tegen in te gaan.........

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb jij inside information ..?

 

heel gouw op tafel leggen dan.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van 40C ga je niet dood, maar als de luchtvochtigheid ook nog eens richting de 100% gaat (en aangezien deze kweker zo'n prutser was is dat nog realistisch ook), kun je niet meer zweten en raakt je lichaam de warmte niet kwijt. Dan kun je dood gaan ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal wel gaan flink gaan stinken bij zulke temperaturen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het echt te warm hebt, dan kun je ook niet slapen, en ga je wel naar buiten om een frisse neus te halen.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zo in je slaap kan sterven.

dit verhaal lijkt me onmogelijk.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...