Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

john 3

5X Kolossus onder 1200w biologisch

Recommended Posts

Mooi verslag man :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ smokingloads,

 

Als je het zakje opentrekt ruik je een mix van luchten, in eerste instantie een beetje zurig, maar ook wat fruitigs. Qua smaak ben ik heel slecht, maar hij is lekker fris. Het is een prima dagroker, ik kan nog prima functioneren (dat is met Hericules wel anders, dan verzet ik geen stap meer).

 

@ Randax,

 

Thanxs man.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn dikke toppen geworden man en een lekker resultaat, volgende keer 1 op 1 draaien? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Markz,

 

Dit was onder één 600w Gavita, resultaat is 1,42 gram per watt.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dat verandert de boel, dacht ook 1200w..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Amnees,

Dat was in eerste instantie ook de bedoeling, maar er waren wat vervelende ontwikkelingen omtrent de locatie van het oude hok. Er werden twee kwekerijen opgerold in hetzelfde huizenblok, als de straat dan wordt afgezet slaat toch wel een beetje de paniek toe en heb ik alles afgebroken. (op pagina twee heb ik dit ook aangegeven, had even de titel moeten veranderen) Om de ronde toch te draaien heb ik een tentje neergezet met één lamp. Als ik dit met twee lampen zou draaien ben ik zwaar teleurgesteld.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,42 Gram per watt? :whip: :o

 

Heb je de gehele kweek enkel met 600 watt gekweekt?

 

Ik ga dit soortje ook growen in de volgende ronde en dan ben ik toch wel reuze benieuwd naar de opbrengst...

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Donnie,

 

Ik heb echt maar 1 lamp gebruikt, dit was ook geen toevalstreffer. De vorige ronde was het 895 gram onder 1 Gavita 600 watt (wel met 5 planten i.p.v. 4).

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schitterend verslag..! :o

en echt een super resultaat, ik ben zelf nooit verder gekomen dan 1.24..! (was wel zonder evsa)

 

wacht met smart op je volgende verslag :whip:

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Stikkie

Thanx man, je was ook één van de weinige die niet vol ongeloof reageerde toen ik dit topic begon. Voordat ik met kolossus starte draaide ik ook ongeveer 1,2 per watt, maar dit soortje brengt het resultaat toch wel een treetje hoger.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwn een super mooi eind resultaat! Gefeliciteerd! dik verdiend! ;)

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Totaalgewicht is 1653 gram - de zak en het plankje = 854 gram
In totaal 85 + 694 = 779 gram

 

 

 

Totaal gewicht is 1653gr

Het plankje met zak woog 779gr.

 

Kom ik op 874gram uit = 1.45 gr/watt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sowieso erg netjes, of het nou 854 of 874 gram is, alleen vraag ik me dan wel af of alles echt goed droog is en goed geknipt, sowieso dat je standaard al 1,2g/W haalt, weinig mensen halen dat elke ronde weer.

 

Volgende ronde 5 planten en dan... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie oogst hoor,kolossaal ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pablo, thanxs man.

 

Mark, heb nog nooit een klacht over te nat of niet goed geknipt gehad, neem aan dat ze geen vocht of tak accepteren.

 

BBB, was inderdaad een rekenfout. Twee dagen later was het totaal op een geijkte weegschaal 861 gram.

 

Art, beter goed gejat dan slecht bedacht ;) , naar aanleiding van jou huidige verslag ben ik toch overstag gegaan en heb ik er nu twee SH tussengezet.

 

Nieuwe verslag gaat binnenkort van start, ben benieuwd naar de kracht van de SH.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je topic net doorgelezen, heb meteen zin om m'n 1000watter gavita lamp tevoorschijn te halen en m'n hokje weer in elkaar te timmeren en 5 maal dezelfde kolossus te kweken. soortje ziet er erg potent uit, en het knakken/buigen etc van de plant ziet er ook vergelijkbaar uit. goed bezig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees, thanx . Zou zeggen gelijk je hok in elkaar zetten en draaien. Ik ben wel zeer benieuwd wat er dan afkomt.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep misschien als het hier wat rustiger is. heel de zomer verjaardagen, feestjes, bbq's, visite etc. vandaar dat ik het opgeruimd had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dit topic nog eens rustig doorgelezen en het is genieten. ;)

Mooie resultaten hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook gelezen er word veel pk gebruikt misschien is dat de reden van de hoge opbrengst?

Ik vind het erg mooi om te lezen wat een top oogst !

Hopelijk kom je binnenkort weer met een kweek en ga je dat weer delen met ons ;)

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

blij dat dit topic een upje krijgt, ik zal het ook eens doorlezen als ik de resultaten zo bekijk ;)

en over dat veel/te veel pk, heeft dat een groot effect op de smaak of hangt dat meer af van wanneer je met de pk begint of maakt het niet uit zolang je planten het trekken en je goed flusht ?

 

grtz, ragga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, mooi is deze, absoluut.

 

Mooiste verslag op het forum naar mijn mening. Ik denk wel dat dat gaas/net weleens de oorzaak kan zijn geweest van de schimmel, maar gelukkig was ie nog op tijd.

 

Ik hoop dat je er snel nog is 1 op zet ;)

 

ken deze uit mn hoofd =)

 

Gr,

 

 

deF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...