Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
soca

Kilo's drugs, geld en springstof bij growshop Breda

Recommended Posts

16/02/2011 Tijd: 12:28

Auteur: Erik Eggens

 

BREDA - Bij een growshop, vermoedelijk JJTop aan de Oude Baan in Breda, zijn 350 kilo hasj, vijf kilo cocaïne, miljoenen aan contact geld, tien wapens en vermoedelijk springstof gevonden. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt.

Een speurhond sloeg aan bij een plek, waarna door de handhavers een verborgen ruimte werd aangetroffen.

 

Lees de rest hier.

 

Foto's.

 

Tsja, er zijn ook verkeerde shops.

Goed dat ze die ruimen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat krijgt hier de schuld van? Niet de slechte wetgeving die zo'n dingen mogelijk maakt, maar cannanbis zelf...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door dit soort eikels heeft wiet z'n onterechte slechte naam gekregen en kunnen we straks alleen maar met veel moeite onze kweekspullen kopen.

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is geen goede reclame voor de wiet branche.

We weten allemaal hoe de media ons bestookt met rare leugens over wiet,

maar dit is''echt''nieuws(iets wat zeldzaam is)in de krant.

 

Jammer,het word tijd dat eigen kweek en wiet legaal word,

dan komt de wiet weer uit de onderwereld.

 

Deze foto zou onze opstelen eens moeten zien:

megavondst_drugs_en_wapens_03.jpg

 

Hetgeen waar deze man zo fel achter staat geeft in feite een vrijbrief om zoveel geld te kunnen verdienen met lef.

Immers,niet iedereen durft zich in die wereld te bekoren,dit is voor de echte gangsters weggelegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje jammer dat er zulke growshops zijn heeft bijna niks meer met wiet te maken!! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb enkele dagen geleden op Panorama op één een reportage gezien over de Go-Fasts vanuit Frankrijk enz , deze gingen zich bevooraden in Breda , wie weet zijn het de leveraars van die fransmannen die opgepakt zijn want in de reportage zie je die fransmannen tot breda rijden en daar 150kilo hasj en 8 kilo coke halen ...

 

echt een zotte reportage :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belgische tv: Breda schakel in drugsroute

door Geert Nijland. zondag 13 februari 2011 | 22:30 | Laatst bijgewerkt op: maandag 14 februari 2011 | 15:14

 

Tekstgrootte

 

Foto: ANP

 

 

BREDA - Breda is een belangrijke schakel in een drugsroute die van Nederland naar de grote Franse steden loopt. Dat blijkt uit een Franse reportage, zondagavond uitgezonden in het Belgische actualiteitenprogramma Panorama.

 

 

Zie ook:

•'Magnifique handelt niet in drugs'

Een camerateam volgde een Franse drugshandelaar. De beelden laten zien hoe de man in één dag vanuit Frankrijk op en neer rijdt naar Breda. Op een adres in het centrum van de stad koopt de man 9 kilo cocaïne en 150 kilo hasj. Hij betaalt contant 600.000 euro en houdt daar naar eigen zeggen 145.000 euro winst aan over.

 

Volgens de handelaar rijdt hij drie keer per maand naar Nederland. Hij suggereert dat Breda het vaste reisdoel is. In Frankrijk noemt men dit soort drugshandel 'Go Fast'. Er zouden talloze Franse Go-Fasthandelaren zijn. Ze rijden vrijwel zonder uitzondering op Nederland en Spanje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb enkele dagen geleden op Panorama op één een reportage gezien over de Go-Fasts vanuit Frankrijk enz , deze gingen zich bevooraden in Breda , wie weet zijn het de leveraars van die fransmannen die opgepakt zijn want in de reportage zie je die fransmannen tot breda rijden en daar 150kilo hasj en 8 kilo coke halen ...

 

echt een zotte reportage :smoke

 

ze is hier terug te bekijken:

Panorama: Grote jongens uit de cité

 

http://www.deredactie.be/permalink/1.962872

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor nederlanders niet te kijken.... zover ik kan zien :P :smoke

 

Stephan is een zogenaamde go-faster, letterlijk voor het snelle geld. Met twee wagens vertrekken ze naar Breda waar ze 150 kilo hash en negen kilo cocaïne zullen inslaan. Een rijdt voorop en zorgt voor een veilige doortocht, de coke ligt op de achterbank van de tweede wagen. Dat doen ze gemiddeld drie keer per maand, goed voor 450 000 euro winst.

 

Maar buiten dat hebben de heren een tamelijk gemiddeld gezinsleven.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wou dat ik dat zo maar ff kon doen, met 3-4 maanden vind ik het wel weer ff welletjes :smoke

 

ik ken de wegen niet anders ging ik ook fast, ik heb het geld ook niet daar niet van :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk hebben de go fasters een appeltje voor de dorst als ze goed hebben doorgewerkt zijn ze redelijk binnen .....indien verdiensten goed zijn geplaatst en idd die gasten uit die reportage zijn opgespoord naar mijn mening via info tv bron :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
@carpe_diem

 

Die groene vingers zullen blijven jeuken.

 

 

ach :P ...geraniums zijn toch ook leuk :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...