Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jeepeecee

Suriname

Recommended Posts

Mogge,heren en dames

 

zoals de titel al zegt,ik moet/wil voor me werk 4maand naar Suriname

 

nou is mijn vraag,is daar een beetje knappe wiet te verkrijgen?

zijn er onder de leden van wf, mensen die me verder kunnen helpen?

of moet ik daar alles mee naar toenemen?ut hoe of wat ik het daar krijg is al geregeld.

 

kheb wel paar Surinaamse collega's waar ik goed mee ben en wietjes rook maar zie ze te weinig voor echt contact.

Neem wel zaadjes mee dus met beetje mazzl,bloei ik daar nog af(tis ideaal klimaatje :))

 

Anyone?

 

liefst wat feedback van Nederlandse Surinamers of Surinaamse Nederlanders :lol:

 

greetz

 

jpc

 

p.s ben meer chatter dan poster,sávonds na 20uur meestal wel op wf-chat en anders weten de regulars daar me wel te vinden. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk man!

 

Neem ook in ieder geval wat mooie zaden mee terug naar hier.

Ben wel benieuwd naar wat daar groeit en bloeid.

 

Mvg.

Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi JPC,

 

volgens mij kun je het slechter treffen <_< kun je wel een beetje crossen daar?

 

ik kan je niet helpen met een anytwoord, maar have fun.

 

grtz,

Dj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neem wel zaadjes mee dus met beetje mazzl,bloei ik daar nog af(tis ideaal klimaatje <_< )

 

Anyone?

 

 

je kan elmanito vragen per pm of hij hier wil reageren....

hij is een soortjes expert...

 

ik ken suriname niet maar lijkt me erg/ te vochtig voor wiet....maar hij weet wat je daar kan growen en welke soortjes niet...

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

de wiet die je daar krijgt is net als een colombiaanse/thaise als je er van houd

op zn tijd vindt ik het wel lekker een dikke colombiaanse joint

Share this post


Link to post
Share on other sites

zorg maar dat je niet gepakt wordt in suriname, volgens mij zijn ze niet zo liberaal <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Een sativa pheno van de Black Widow / White Widow zou kunnen, maar beter is de echte Manga Rosa te pakken zien te krijgen.Dat is nml goed voor de biodiversiteit.Verder zou soortjes zoals Pahari, Parvati heel goed kunnen, wanneer ze daar geen eigen soortjes hebben.We moeten tegenwoordig erg zuinig zijn op die oude leuke soortjes.

 

Ik weet niet hoe het beleid daar is op dit moment ivm de nieuwe presidente. :lol:

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon op t strand gaan liggen en een babbeltje maken met een van de vele gozers die je armbandjes/kettingen/dvd's aan komen smeren!

Deze gasten hebben vaak ander koopwaar zodra de zon ondergaat <_<

 

 

Have fun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je er wel redelijk bij helpen,

 

ik ben dus zo ned/sur :lol: en kan je zeggen dat de wiet niet echt super is veel takjes en soms wat zaad er tussen (mijn ervaring)

als je wiet wil kopen kan je beste gewoon even vragen aan de jongens die op de hoek staan, er is altijd wel iemand die aan wiet kan komen <_<

het beleid over aangehouden worden etc, valt mee als ze zien dat je nederlander bent met geld kom je een heel eind daar, ik ben

een jaar geleden aangehouden zonder rijbewijs en kon voor € 20 rustig verder rijden.

Over het telen kan ik je een paar adviezen geven,

 

-neem grond uit het (oerwoud) het is donkere grond lijkt op een soort kokos/aarde mengsel, wel even schoonmaken takjes etc.

- je kan ze in de volle grond zetten of in potten uiteraard, alleen moet je wel rekening houden met de volgende dingen.

in de volle grond groeit het erg leuk alleen als het regent gaat het meteen erg hard! dus kans op afbreken van takken en etc is er groot

het voordeel met potten is dat je ze kan verplaatsen en onder een afdakje kan zetten, nadeel aan potten is dat ze erg snel kunnen uitdrogen

in de volle zon.

- het soortje dat je kan kweken en dat het beste goed doet vind ik is thai x skunk en haze x skunk, goeit lekker en geeft een lekker wietje

als je goed rond vraagt kan je ook wel aan zaad komen ze hebben er een soortje bleuberry jamaica die het leuk doet, maar wat voor

strain het precies weet ik ook niet. ik zal binnenkort eens proberen een paar fotos op te zoeken.

 

 

@ el negrow stranden heb je er helaas niet wel de suriname rivier, maar daar word je niet vrolijk van :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogge

 

dank allemaal voor de snelle reacties.

 

@ wubbo,eerst maar eens daar geraken!

 

@djzusje/broertje,quad gaat niet mee, :blink:

 

@carpie ,deed ie hier al

 

@hupze maatje thanx :lol:

 

@super woman ben meer van onze soortjes,verwend zeg maar :)

 

@gamezz we zien wel

 

@ elmanito thanx man voor info

 

@el negrow ,ben 6dagen in week aan de gang dus weinig strand denk ik

 

@brianw kijk das info waar ik wat aan heb,thanx man <_<

 

@VvB wat dat ik topic maak?,of me projectje overzees lol

 

 

nogmaals elke feedback is welkom

 

greetz

 

jpc

Share this post


Link to post
Share on other sites
@VvB wat dat ik topic maak?

<_<

Wietforum is geëerd met een topic van JPC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben daar een maand of 8 geweest en kan je vertellen dat de JeJo goedkoper en makkelijker te verkrijgen is dan weed :)

Moest altijd kijken wat ze er in gingen doen als ze zeiden ïk ga een jonko draaien.....weed of JeJo <_<

 

Zaailingen gaan direkt in bloei!

Verleng de dag met een simpel TL tot ze rijp zijn voor 12/12.

En vergeet de greenspan niet,geen overbodige luxe in de regentijd :lol:

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

overkomt de de meesten...verwend met NL wietjes, dus daar heb je het antwoord al hehe

Je zal over het algemeen waku waku spul tegenkomen, oftewel 3 pure jointjes om op gang te komen :)

 

Leuk is als je locale kwekers via fora of kennissen kan treffen of zelf daar knallen in de jungle

goede reis :blink:

 

 

cheerio

PP

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...