Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greylighte

swim's deense 2011

Recommended Posts

Oke Tof!

 

Ik las inderdaad al dat Chaz vond dat het soortje nog niet ''af'' was... Nou ben benieuwd dan :spliff:

 

We gaan ervoor ;) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor al die nieuwe soortjes, lekker snel of auto's....

 

ga zelf dit jaar mn eigen PP x AK-47 met een deense kruisen, om daarna weer een aantal keer door te kruisen met AK's....

 

just for fun!!!

 

Laterrrsssss......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik las inderdaad al dat Chaz vond dat het soortje nog niet ''af'' was...

 

vind ik ook...

 

ze moet groter :spliff:

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt moeilijker zonder de groeiperiode te vergroten, en dan gaat het element van de erg snel bloeiende autoflower weer weg, maar krijg je een soort vroegbloeier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

logisch wordt de veg fase langer...met een grote adh heb ik geen probleem ;) ...de/een super auto dus ...

 

gr

Carpie

ps er is nu ook een auto dieselhaze van hfh.....de auto's breken door zo te zien... :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorbeeldje van een van swims plantgaten op spot 1

 

1m2, toplaag opzij geschept.

 

med_gallery_9717_11496_1352531.jpg

 

Kippenmest en compost erin.

 

med_gallery_9717_11496_494177.jpg

 

Toplaag en wat potgrond erbij met tussendoor steeds wat kippenmest.

 

med_gallery_9717_11496_779581.jpg

 

Eindresultaat

 

med_gallery_9717_11496_548056.jpg

 

Binnenkort dekt swim ze af met worteldoek zodat het lekker kan gaan broeien.

 

 

 

Grts Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swims harde swoegen en vroeg bemesten gaat zeker uitbetaald worden :spliff:

 

Ik kom even terug op 3 zaailingen per plantgat.

De kans dat je 3 mannen hebt in een plantgat: is dus 1/2x1/2x1/2=1/8 = 12.5% :D

het loont dus enkele reserves ergens te planten om de lege gaten te vullen.....

 

zonde om 1 op de 8 gaten leeg telaten.... :D

Waar je zo je best voor gedaan hebt... ;)

gr ;)

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi op tijd begonnen ! dit wordt wel wat :spliff:

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpie,(met z'n cijfers)

je hebt zooo gelijk!!beter verlegen dan onverlegen...trust me..i know so!

ik spit er later desnoods liever nog wat gaten bij als blijkt dat ik er teveel zou hebben dan ik er ook maar eentje niet kan vullen!

@greylite,je gaten zien er prima uit man! :spliff:

wel zou ik veel meer ruimte tussen laten als ik jou was want je planten hebben in augustus zomaar een doorsnee van een metertje of drie!!

het zou zonde zijn als ze in elkaar gaan groeien..dat is vragen om problemen!trust me man...i know so..

voor de rest...way to go man..way to go!!

succes

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Indo

 

Swim denkt dat je je een beetje verkijkt op hoe groot die twee spots zijn <_< Die eerste spot is 4 bij 6 meter, hier komt 1 henkes "monsterplant"

 

In de 2 gaten van 70cm x 70cm ( die ook wel zo'n 2 meter uit elkaar liggen ) komen kruizingen van Henkes lolland met manitoba madness. Deze planten worden hoogstwaarschijnlijk een stuk kleiner als de henkes maar wel potenter.

 

Swim vind die canadese semi autoflowers wel steeds logischer klinken voor guerilla's in ons klimaat. Zelfs de guerilla gold die Esben in Denemarken heeft gegrowd deed het heel goed. En ook die kruizing van danish passion met guerilla gold die Esben heeft gemaakt heeft veel succes in zowel Denemarken als Nederland.

 

Guerilla gold topic op ic mag

 

Vandaar dat Swim nu guerilla gold en henkes lolland x guerilla gold zaden heeft liggen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is wel een leuk topic aan het worden heren! Mooie spot, ik hoop dat dit topic november gaat halen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo, Swim is nog druk bezig met de spots maar het schiet al heel erg op, als deze 3 klaar zijn even op zoek naar nog wat terrein :smoke

 

Heeft iemand iets zinnigs te zeggen over het later zetten van die deense planten om ze kleiner te houden?

Bloeien ze dan veel later af of valt dat in het algemeen wel mee?

 

Swim had dit nog te zeggen

 

quote Swim:

 

Pffhh lekker werken nu man met dat kloele weer, en die schep gaat door de grond heen als boter nu die nog zo nat is. Een stuk beter als eind april in je korte broek met hete zon terwijl het zweet en ( de teken ) van je rug druipen alles nog voor te bereiden :P

Alles voor april klaar, de mest kan lekker inwerken en er is nog geen onkruid om sporen in achter te laten.

 

Grtss Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan de zaden later kiemen, dat houd je plant kleiner. Bijvoorbeeld een maand later ofzo. Dat maakt voor het afbloeien niet uit. Wanneer een plant gaat bloeien ligt aan het aantal lichturen. Bij vroegbloeiende soorten gaan ze bij meer lichturen al in bloei dan laatbloeiende soorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen een plant heeft een aantal weken nodig om te groeien voor deze zal gaan bloeien.

zeg 4 weken...

Als je weet dat je plant normaal gesproken +- half juli in bloei gaat. zou ik uiterlijk 15 juni de zaden in de grond doen..

zo zal de plant niet langer bezig/ later klaar zijn met bloeien.

 

Wat je ook kunt doen.. :smoke

 

Is gewoon op 15 mei beginnen en je planten toppen/ fimmen. Zo houdt je je planten ook redelijk in bedwang en haal je er aanzienlijk meer rookbaars van af :icecool (nee geen vis:P )

 

Of je kunt gaan scrogge o.i.d :P

 

 

Veel opties mogelijk..

Bedenk voor jou de beste.

 

 

Voordeel is wel van later beginnen- je spaart weer een paar weken van ontdekking van je spot (+planten)..

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een update van wat er gaande is deze koude dagen, voor swim is het seizoen van start want kijk eens wie er alvast een kijkje kwamen nemen :smoke

 

med_gallery_9717_11496_29824.jpg

 

En in het andere plantgat

 

med_gallery_9717_11496_1345827.jpg

 

Dit zijn waarschijnlijk zaden van een herma auto ak x herijuana of een herma autodieselhaze die vorig jaar gewoon zijn blijven staan. Swim laat ze nog even in de grond zitten voor de lol, vraag me af of ze straks al beginnen te bloeien.

 

Nog even een lekker plantgat gegraven op spot 3, hier komt 1 henkes lolland in.

 

Toplaag opzij geschept

med_gallery_9717_11496_85134.jpg

 

50 cm diep 1m rond. Een mix van potgrond kippenmest en aarde ter plekke.

med_gallery_9717_11496_902195.jpg

 

Plek voor een henkes :P

med_gallery_9717_11496_804686.jpg

 

 

Grts Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

geinig dat vroege spul :lol: .....tja...tis 18 maart 12/12 buiten....dus ja... die gaan gierend in de bloei dus....een soort 12/12 kweekie buiten... als ze niet kapot vriezen....

idd lekker ff laten staan :smoke

je harde zwoegen zal vorstelijk beloond worden...wat steken die kleine brandneteltjes gemeen he... :P

gr :icecool

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe,

 

Man die brandneteltjes zijn verschrikkelijk :P je voelt ze vaak uren later nog, altijd leuk als ze wat groter zijn en er strijkt zo'n blad vol in je bek.

 

Hou me trouwens een beetje op de hoogte als je nog met die autohaze-bigbud aan de slag gaat :smoke , hier worden :

 

royal dane x lowryder

henkes lolland x manitoba madness

Autodieselhaze x autohaze

Guerilla Gold 3

auto ak x double fun

 

bestoven met ( waarschijnlijk ) Guerilla Gold.

 

 

Grts Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

het voorlopige plan is eerst de big bud te vermeerderen in the wild... :P

gr :smoke

carp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enig idee wat er van de royal dane x lowryder valt te verwachten ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamma Lowryder#2:

 

gallery_21454_9685_449108.jpg

gallery_21454_9685_384515.jpg

 

 

 

Pappa Royal dane:

 

gallery_21454_9685_186134.jpg

 

ps

Bedoel je niet het soortje HH x Manitoba Medicine?

Manitoba Medicine; (Freezeland bx X GG#2) x GG#2

 

De spots zien er mooi uit. Op die plek met de bramen.............succes daarmee in de zomer! :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Tjapado: Ik heb geen idee wat ik van deze royal dane x lowryder kan verwachten, iig zullen ze zeer gevoelig zijn voor vermindering van licht maar of ze gaan autofloweren weet ik niet.

 

 

@ Limbic: Yo limbic bedankt voor de aanvulling :spliff: jah inderdaad ik bedoelde manitoba medicine inplaats van madness :shutup: Swim zal die zaden van je is even goed buiten testen en waarschijnlijk vermeerderen.

 

Wat ben jij eigenlijk van plan met die henkes manitoba's?

 

Grtsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ze uiteraard ook gebruiken deze zomer. Plant ze lekker laat en kijken

of ze september halen. :spliff:

 

Heb momenteel in de Micro een kleine 6tal RDxLowryder#2 staan. Ze groeien nog steeds door terwijl

alle andere auto's (op LBH na dan) al in bloei staan na 4 weken. Ik geef ze nu maar 17 ipv 18uur licht.

Ik denk dat het buiten mooie sterke planten kunnen worden, zeker goed voor de guerilla. Alleen hoop ik

dan ook dat de mannen zich allemaal een beetje tegelijk laten zien. :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

 

Swim had al een gevoel dat er iets ging gebeuren, je kent dat wel zo'n stemmetje in je achterhoofd .

 

Aangekomen vlakbij de spot ziet swim wat liggen, een grote plastic zak vol flessen en een handschoen... dacht hij toen, dat zal wel een medekweker zijn die juist hier in het midden van niks naast mijn spot een dikke opvallende vuilnishoop aan kweektroep neerzet.

 

Eerst eens even de spot gechecked, op de spot zelf geen voetafdruk te vinden maar onder wat boompjes bij de ingang van de spot een voetafdruk, van een laars welteverstaan.

 

K*T :lol:

 

Dus toen besloot swim eens te checken wat er in de grote plastic zak zat. Gelukkig was de ingang van het pad dat naar de zak toe liep aan de andere kant van het struikgewas dus niet rechtstreeks langs de spot.

 

Eenmaal bij de zak aangekomen trok swim het plastic weg... BAM schrik van zn leven hart giert door zn keel een schreeuw! En er komt een stinkende oude landloper met zn statiegeld flessen dikke pisgeur en grijs bebaarde koppie uit de zak koekeloeren :)

 

Swim "gvd ik schrik me de pleuris man, gaat alles goed met je?"

Zwerver "Jahwel, jahwel"

Swim "heb je iets nodig?"

Zwerver "neegh"

Swim "Oke succes verder"

 

Deze spot ligt toch niet zo veilig als swim dacht, dus maar even wat spotters plaatsen en laten voor wat ze is.

 

Je maakt wat mee als guerilla, houd de spanning er wel in in deze saaie dagen voor het seizoen begint :rofl

 

Vorig jaar heeft swim een aantal sex speeltjes gevonden die vakkundig aan de lage zijtakken van een boom waren bevestigd hoogst waarschijnlijk om ze eens even goed te gebruiken :D zo'n ventje kom je toch liever niet op een afgelegen plek tegen.

 

Voel je vrij om eventueele meegemaakte avonturen als deze hier te posten! :(

 

 

Grts Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...