Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Outdoor 2011

Recommended Posts

Wie heeft er al zin in Outdoor 2011 en wat zijn de plannen of ben je al met de voorbereidingen begonnen........

 

Ben benieuwd.

 

Ikzelf ga alleen op mijn dakterras kweken dit jaar en uiteraard verduisteren. Hopelijk wordt het dit jaar een betere zomer als de vorige.

 

Een soortje is in ieder geval de Heribei, uiteraard ga ik ook weer Santashiva en S5 planten en er zullen nog wel meerdere soortjes voorbij komen. Zou graag in het bezit komen van wat Deense zaden, daar lees ik veel goeds over, vooral die Henkes Lolland,

 

Dus op naar een mooie zomer.............

 

gallery_6979_11037_86119.jpg

 

gallery_6979_11037_192543.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey blowsterke

 

ik ga thuis niks neerzetten, maar wel wat in de natuur.

soortjes wat deense, libanon en mischien wat autoflowers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik ben nu eindelijk ook eens outdoor plannen aan het maken,

in 4 a 5 landen. ;)

in ieder geval met een aantal autoflowersoorten om te testen,

maar ook de smacksoorten gaan buiten spelen,

californie orange kruisingen,

en de rest moet ik nog wat nachtjes over slapen.

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou graag in het bezit komen van wat Deense zaden, daar lees ik veel goeds over, vooral die Henkes Lolland,

Laat ik die nou hebben ;)

Stuur me een pm dan krijg je ze in bezit :D

 

Het resultaat mag je me laten proeven op WF goes rotjeknor 2011....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Blowsterke,

 

Heb heel erg veel zin in outdoor in 2011.

Ik kweek in de winter ook, maar heb er niet veel mee. Om de avond naar de zolder ... de tenten .. ja.. het is niet anders. Het is niet echt mijn ding. Op de volkstuin ligt nog steeds een ongebruikt stuk. Daar zet ik de autoflowers AK 47 in ( 32 stuks) die ik van Bioman heb gekregen.

Als het een beetje gaat bloeien pak ik een paar mannen en vrouwen en die zet ik op een andere plek neer. Heb al een mooie spot gevonden, niet ver van huis.

In het voorjaar komt er weer leven in de brouwerij buiten en op ons forum!

Nu is het een dooie boel.

Bedankt voor je topic .. het wordt weer lente. ;)

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook opzoek naar een deens soortje heb er een gevonden royal dane via zenseeds.com zijn hun vertrouwelijk iemand ervaring?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die is zeer betrouwbaar..kijk nog even in de deense sticky in de plantkamer voor meer adressen...

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gelukkig weer bijna zover.

 

Ik doe een lenteronde DCF Cph-o-matic (AF van Frobanken) die vanaf 1 feb eerst onder Tneon mogen groeien om zodra het weer het toelaat in de tuin in een tunnelkasje te mogen afbloeien. Er gaat een menneke en een vrouwke naar een andere locatie voor een zaadkweekje en alles zou oogstklaar moeten zijn rond half/eind mei.

 

Voor de zomerronde vanaf mei (waarbij ik alles verduister) houd ik opruiming in de zaadjesdoos omdat ik van van alles nog 2 of drie zaadjes heb liggen: NL, Misty, Kali Haze, Dragon Haze, Afghaan en Thai. Dit is allemaal rond 1 sept klaar.

 

Dan heb ik nog wat DCF zaden zoals Afghaan, RD08, RD09, Ramone mix en Risskov II en nog wat lekker zaden (LibxLeb, HL, RD10) uit de koker van wat vriendelijke mede forummers die op een andere locatie los mogen gaan, daar hoop ik een selectie van tussen 1 sept en half okt binnen te mogen halen.

 

Plannen zat: 2012 wordt het jaar waarmee ik los wil met zaadjes van Sannies en al die smakelijke soortjes waar o.a. Blowsterke mee bezig is.

 

Het licht in mij groet het licht in jou.

Nice Day

Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag onderstaande advertentie op Growshop.nl,wordt royal dane feminized aangeboden,heb mijn twijfels of het wel feminized is.

 

 

 

 

feminized Royal Dane zaden € per stuk

 

te koop

 

feminized/vrouwelijke Royal Dane zaden.

 

ideaal voor buitenkweek in mais etc. oogsttijd eind augustus/half september

 

prijs euro per zaadje.

 

duizenden op voorraad

 

opbrengst 100 tot 300 gram per plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook al met de voorbereidingen bezig..

 

Guerilla 50 stuks en in de achtertuin een 10 tal autoflowers..

en die ontkiem ik pas in juli dan is het meestal de mooiste periode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2011 wordt weer volledig Deens!!! ;)

oa...

 

Royal Dane

Henkes Lolland

Danish Gold

UK 08 x Danish Gold

Oldfarmer Nepal

 

En als alles goed gaat wordt van bovenstaande soortjes een zaadkweekje gedaan ergens diep in de maïsvelden! B)

 

Heb er weer zin in!!

Waar blijft die zon?? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al zaden ingeslagen :D

 

Heribei ga ik mee aan de slag, feminized ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor deze zomer heb ik weer 5 flinke emmers in de tuin staan....

 

2 rondes autoflowers deze zomer.... Lowryderz en Green-O-Matics.....

 

Dan heb ik nog wat zaden liggen die in de overige gaan. Blue Mistic, Power Flower en Skunk#1

 

Verder wil ik voor het Guerilla project zo'n 50 Lowryderz wegzetten op verschillende plaatsen..... Eens kijken hoever we daar mee komen. Zit alleen te twijfelen of ik daar ook twee rondes mee ga doen, denk het niet want met de rest kan ik als het goed is wel weer even vooruit....

 

Hopelijk word het een mooie en vooral zo nige zomer zo der al te veel regen want de rot die ik vorig jaar heb weg kunnen knippen was echt toe schandalig!

 

R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien zijn bij iedereen al lentekriebels aanwezig en de echte outdoorliefhebbers zijn eigenlijk heel het jaar bezig met te plannen van wat, waar en wanneer. Zie al heel wat soortjes voorbij komen, vooral de Deense en autoflowers.

 

De eerste die naar buiten gaan, zijn dus nu al aan t voorgroeien, om half maart buiten af te bloeien. Ik oogst graag een aantal keer outdoor per jaar en verduister dan ook.

 

Medicinaal werkt outdoor dan ook super.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zag onderstaande advertentie op Growshop.nl,wordt royal dane feminized aangeboden,heb mijn twijfels of het wel feminized is.

...

Ik vertrouw het niet. Ik had hem in oktober al een mailtje gestuurd met wat vragen over het proces om feminised seeds te krijgen. Over Zilverthiosulfaat etc. maar nooit antwoord op gekregen. Dus volgens mij heeft hij gedacht "wtf waar heeft hij het over".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeker de outdoor kriebels zijn weer prominent aanwezig. Plannen voor 2011: M'n NDB meisjeszaadjes gaan in de wijde omgeving wonen. In de tuin wil ik wat van Basic seeds neer zetten, misschien een ierdbei of een blue crystal, of iets nieuws. Camoufleren met Leonotis leonorus, dan kan ik ook meteen eens kijken wat die met me doen :D En ... natuurlijk ook heel belangrijk: Hier lekker lezen hoe het met de anderen gaat, en een topicje neersetten hoe het bij mij gaat B)

 

Veel buitenspeelplezier allemaal ;)

 

Chassie

 

@lolo edua: Als je meer wilt weten over sts enzo: google eens op "Lesbian Dream STS" en zoek de gebruiksaanwijzing, dan lukt het vast wel ..... (als het echt net lukt klik dan hier en lees in plaats van 2,5%: 0,25 % of sterker naar mate de vrouwelijke plant zuiverder is. (werkt ook voor andere merken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeker...ook hier is het begonnen te kriebelen :D

Wij willen ook wat deense soortjes in de natuur groot gaan brengen.2 mooie spots zijn alvast gevonden.

Zelfs vandaag hebben de vrouw en ik de kaplaarzen weer aangetrokken om er nog een paar mooie spots bij te vinden...nog niets nieuws gevonden btw.

 

Laat de lente maar komen ;)

 

Veel succes allemaal met de plannen!

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites
@lolo edua: Als je meer wilt weten over sts enzo: google eens op "Lesbian Dream STS" en zoek de gebruiksaanwijzing, dan lukt het vast wel ..... (als het echt net lukt klik dan hier en lees in plaats van 2,5%: 0,25 % of sterker naar mate de vrouwelijke plant zuiverder is. (werkt ook voor andere merken)

Bedankt voor de info. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga waarschijnlijk voor een selectie uit:

 

DCF - Afghaan

DCF - Erdpurt x White Widow 07

DCF - Royal Dane 09

Sannie - Herijuana

AfghaanXndb (thanks to duvelduvel)

Nycdiesel (thanks to duvelduvel)

Autoflower low-whitey (lowrider #2 x batch dwarfmix) (thanks to duvelduvel)

Autoflower orange ryder (dieselryder x lowryder#2 x dwarfmix) (thanks to duvelduvel)

Andere autoflowers

 

Moeilijk kiezen met zoveel topper ;)

 

Nogmaals special thanks to duvelduvel! :D

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij wordt het een auto-flower jaar. Speciekuip met wat verschillende soortjes op semi-hydro waarschijnlijk.

 

@ Blowsterke

Als je nog wat royale denen naast die andere denen wilt hebben, geef dan maar een gil.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites
2011 wordt weer volledig Deens!!!

 

Bij mij ook.

Deze soortjes worden over een paar maanden verspreid over verschillende guerilla spots.

 

Royal Dane

Royal Dane x Tyfhoon

Henkes Lolland

Danish gold

Danish gold x UK08

UK08-09

Nadia Regina

Tyfhoon

CPH O-matic.

 

Laat de lente maar komen. ;)

Edited by JB87

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga een poging wagen om northernlight buiten te zetten dit jaar... bosgrond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van plan weer een guerilla te doen, ik heb al wat omgespit op twee spots. Ik heb voor Denen en Auto's gekozen, mijn soortjes zijn

 

Royal Dane

Royal Dane x (UK08x Danish Gold)

Henkes Lolland

Rocket Chunk

Afghan x Erdpurt

 

Super Cali Haze

Big Runner

 

 

Misschien komt er nog wat bij, ben nog aan het plannen maken....

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga zetten komend jaar.

 

ADH47

Early Pearl

Hollandshope

Ierdbei

Royal Dane

Henkes Lolland

Deens outdoor mixje

 

En nog wat anderen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis een beetje saai maar ik ga ook voor de deentjes. Heb nog wat NDB die ik ook wel ga kiemen. Mischien nog een latertje erbij dat weet ik nog niet. Heb alleen nog geen Henkes. Ik ga voor guerilla in mijn eigen tuin. Dat wil zeggen dat ik probeer om 30 planten te verstoppen, waar er dan 15 van over blijven. Misschien nog een echt guerilla avontuurtje maar dat weet ik nog niet. Heb nog geen geschikte spot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...