Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Boshoer

dode vogeltjes en visjes all over the world :(

Recommended Posts

Zit je toch met Vietnam, Haïti, Nieuw-Zeeland etc & dan klop je theorie ook niet helemaal.Spreeuwen eten geen vis, meeuwen wel maar die vallen niet uit de lucht (voorlopig).Ik denk vanaf morgen toch maar een aluminium helm gaat dragen.:wacko:

 

Namaste B)

Toch wel elmanito de basis van de voetselketen zijn de bacterien,als de bacterien bij zo'n extreme ramp het in eerste instantie kunnen opvangen dan kan dat op kleinere schaal ook.

 

Ik denk dat er steets meer problemen komen omdat het begin van de keten steets meer vervuiling binnen krijgd en de rest van de keten ook steeds meer.

 

 

De teorie van de verplaatsing van de as van de aarde zou in mijn ogen voor heel andere problemen zorgen dan inwendige bloedingen,dan zou je eerder verdwalingen verwachten.

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje.

Als ik gelijk heb met de teorie dat het met de voetselketen te maken heeft wil nog niet zeggen dat ik weet of het na de bacterien stopt of dat het nog verder in de keten gaat komen.

 

Meschien is het wel de aarde die ons gaat stabiliceren zoals ze dat tot nu toe altijd op de wereld heeft gedaan.

Er is al te weinig eten op de wereld en een ramp in de voetselketen zou alles versnellen en stabiliceren qua wereldbevolking.

 

 

Meschien breekt het af in de loop van de keten en is dit iets wat hierna weer minder gaat worden .

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
De teorie van de verplaatsing van de as van de aarde zou in mijn ogen voor heel andere problemen zorgen dan inwendige bloedingen,dan zou je eerder verdwalingen verwachten.

 

Je vergeet de maansverduistering op 21 december j.l. + zonsverduistering 4 januari 2011 + pole shift.Je weet niet wat dit doet met de natuur dat kan leiden tot rare verschijnselen.de wetenschap weet tenslotte ook nog niet alles.We moeten meer gaan luisteren naar de indianen. :wacko:

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dit pas het begin is, dan staat ons nog wat te wachten, dit zal voor veel mensen de ogen moeten openen, of ze houden luikjes op. :wacko:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof ook wel in die zon- en maans verduisterings theorien.

 

Ik ben met mijn vriendin bij die totale zonsverduistering geweest in Frankrijk.

Het is te bizar voor woorden om plotseling te horen dat de vogels stoppen met fluiten en dat andere (nacht-)dieren het gaan overnemen!

 

Dus ik wil wel geloven dat vissen en vogels uit hun doen zijn en bijvoorbeeld de verkeerde kant op vliegen (eehh die vogels dus>>)

En voor vissen hetzelfde. Anders dan anders met de gevolgen voor hun fragiele leefpatroon.

Plotseling veranderen van de warme of juist koude golfstromen en dergelijke.

 

Ik maak me pas druk als er 1000+ mensen uit de lucht vallen of aanspoelen op een of ander exotisch strand. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 40 000 crabben bv zijn door de enorme koude temp. gestorven..

 

volgens mij is de aarde gewoon aan het veranderen, op vele vlakken; vandaag waren er in bv duitsland zware temperatuursfluctuaties van ong. 20 graden! een vriend van me die daar woont kon da bevestigen!

 

Daarboven op ook nog eens die magnetische shit: de aarde is gewoon aan het veranderen, dit heeft al meteen een effect op de meest gevoelige dieren: de vissen en de vogels..

 

we gaan gewoon door een fase, niks om bang voor te hebben, tis gewoon natuurlijk!

 

leef je leventje met veel plezier en liefde en volg het nieuws en de verandering goed, op de voet op een blije manier. Geen zorgen maken, alles komt goed wat er ook gebeurt

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 theorieen over de wereldwijde

 

Over de hele wereld -de Verenigde Staten, Europa, Zuid Amerika, het Verre Oosten, Australië (4)- zijn er in korte tijd vele duizenden vogels, vissen en andere dieren op mysterieuze wijze aan hun einde gekomen. In de Amerikaanse staten Arkansas en Louisiana vielen duizenden merels zomaar dood uit de lucht. In de eerstgenoemde staat spoelden tevens bijna 100.000 dode vissen aan en in de staat Maryland lieten zelfs 2 miljoen vissen het leven (7). In Engeland zijn 40.000 dode krabben aangespoeld, in Brazilië spoelden vele tonnen gestorven vissen aan op de kust (6) en ook in Zweden vielen op één plek zo'n 50 a 100 vogels dood neer op de grond. 10 theorieën over wat er mogelijk aan de hand zou kunnen zijn: (1)

 

 

http://xandernieuws.punt.nl/?id=617823&r=1

 

 

 

 

 

Opnieuw massale vissterfte in VS ANNAPOLIS - De Amerikaanse autoriteiten onderzoeken de dood van circa twee miljoen vissen in Chesapeake Bay voor de kust van de staat Maryland. Vermoedelijk is een plotselinge daling van de watertemperatuur de vissen fataal geworden, stelde de overheid van Maryland donderdag.

Eerder deze week werden in de rivier de Arkansas al tienduizenden dode zoetwaterbaarzen gevonden. De autoriteiten daar gaan uit van een ziekte, aangezien er geen dode vissen van andere soorten werden aangetroffen. Ook kwamen op twee plekken in de Verenigde Staten spontaan vogels dood uit de lucht vallen.

 

In de VS doen inmiddels de wildste geruchten de ronde over de mogelijke oorzaak van de massale sterfte van vogels en vissen. Volgens sommigen zou het einde der tijden nabij zijn. Anderen zoeken de oorzaak in ufo's of complottheorieën die met chemie te maken hebben. Wetenschappers gaan er evenwel van uit dat het om afzonderlijke incidenten gaat en dat de dood van de dieren een natuurlijke of menselijke oorzaak heeft.

 

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8671737...land,buitenland

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ga voor deze!!!

 

8. Geomagnetische veranderingen en minder zuurstof

Naast menselijke zouden er ook natuurlijke -maar niet minder bedreigende- oorzaken kunnen zijn. Het is bekend dat onze magnetische noordpool aan het verschuiven is richting Rusland, evenals het feit dat de magnetosfeer van de Aarde steeds minder krachtiger wordt, waardoor onze planeet kwetsbaarder wordt voor schadelijke straling uit de ruimte, zeker omdat ook het magnetisch veld van de zon, dat fungeert als bescherming tegen die deeltjes, is afgenomen. Uitbarstingen op het zonne oppervlak zouden dan ook makkelijker dan gewoonlijk deeltjes in onze atmosfeer kunnen slingeren. Een andere zorgwekkende verandering die vorig jaar door professor Ralph Keeling werd geconstateerd is dat de hoeveelheid inadembare zuurstof op Aarde aan het verminderen is (3). Ook rivieren en oceanen worden hierdoor getroffen.

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ERG veel in Tornado Alley in usa......

 

Ja, ik heb het gezien! Kijk maar waar ik vandaan kom B) .

Had helaas m'n camera niet mee :wacko: .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
the answer is 42

Inderdaad, 42 is "Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything"

42

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mindere kenners onder ons, waar ik zelf onder behoor, wil heel graag weten wat je bedoeld, Rodney.:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo allemaal!!

 

Ik wil mezelf even voorstellen en wat over mijzelf vertellen.

 

Ik ben dr Rodney Mckay ben geboren op 1968 in canada, als kind wou ik pianist worden maar op 12 jarige leeftijd vertelde mijn piano leraar dat ik te klinisch voor het spel was met als gevolg dat ik stopte met muziek. Ik besloot toen dat de wetenschap de beste manier is om van mijn talenten gebruik te maken. Ik ben toen astrofysica en theorethise natuurkunde gaan studeren en tijdens een van mijn school projecten bouwde ik een atoombom. Al was het geen werkende bom, de CIA toonde toch interesse en na een interview werd ik ingehuurd voor een baan bij deze geheime dienst. Later ben ik overgeswitched naar Area 51 om expert te worden voor de United States Air Force als een expert in astrofysica, naquadah, technologie van de Ouden en de Stargate netwerk zelf. Door de door mij verworven compententies ben ik naar een paar jaar gevraagd voor het SGA team. Omdat we in een andere galaxy zitten is er onvoldoende voorraad wiet omhanden daar door heb ik besloten met sheppard en ronan om ons eigen kweektuintje op te zetten. Natuurlijk is dit geheel nieuw voor mij en denk ik dat ik wel de nodige informatie kan gebruiken. Vandaar dat ik ook graag lid wilde worden van dit forum om snel een mooi verslag te maken en met jullie hulp een goede oogst te behalen.

 

groeten uit pegasus

 

Dr Rodney McKay.

 

mooie woorden van de kenner onder ons :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inderdaad, 42 is "Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything"

42

 

kabbala bevestigt dit. en kabbala is 1 van de methoden die het universum ook buiten onze wereld perfect verklaart.

 

 

Voor de echte kenners onder ons hoef ik maar een woord te zeggen.

 

FLASHFORWARD!

 

ZERO POINT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I believe in the fundamental interconnectedness of all things.

 

Grtz. Aad(AKA Dirk Gently :wacko: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zit je toch met Vietnam, Haïti, Nieuw-Zeeland etc & dan klop je theorie ook niet helemaal.Spreeuwen eten geen vis, meeuwen wel maar die vallen niet uit de lucht (voorlopig).Ik denk vanaf morgen toch maar een aluminium helm gaat dragen.:wacko:

 

Namaste B)

 

oke spreeuwen eten geen vis . maar zijn wel lijkevretertjes wat voor beestjes hebben mischien die spreeuwen gegeten die aan de vis hebben zitten snoepen. ..

maar voorlopig herstel me als ik fout zit

vallen alleen maar beesten neer die migreren en gebruik maken van het magnetische veld

 

of niet ????

 

laten we maar hopen op snel een antwoord

 

greetz smokey!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
oke spreeuwen eten geen vis . maar zijn wel lijkevretertjes wat voor beestjes

 

Bij uitzondering eten ze afval, maar algemeen eten ze insecten, zaden, fruit of nectarachtige substanties, dus geen vis.Ik woon zelf vlakbij zee, maar heb ze zelf nooit aan de zeekant gezien, wel verderop in de duinen.

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook erg benieuwd of ze snel oorzaken kunnen achterhalen voor deze vreemde dingen.

Bij die stervende vissen kan ik me wel een paar (o.a. B.P) oorzaken indenken maar vogels die uit de lucht vallen is wel erg bizar en kennelijk ook geen incident B)

 

Er is de afgelopen tijd natuurlijk best veel aan natuurlijke verschijnselen gebeurd dat onverwachte gevolgen zou kunnen hebben zoals een aantal vulkaanuitbarstingen

Die hebben vaak ook een lange nasleep, en de periodieke verschijnselen als rode vloed en el nino zijn natuurlijk bekende faktoren die zo nu en dan opduiken, vogelgriep ed ;)

 

Maar voor massaal sterven terwijl je vliegt zijn wel hele uitzonderlijke faktoren nodig :wacko:

 

groeten P

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het kort

  • Titel:Asteroid impact
  • Zender:National Geographic
  • Datum: 9 januari 2011
  • Uitzendtijd:21:00 - 22:00 uur
  • Genre:Wetenschap

Six degrees could change the world

[/color][/b] Ontdek wat er kan gebeuren als de aarde opwarmt. Deze film laat zien dat het eerder is gebeurd sinds het ontstaan van onze planeet, maar ook waarom het gebeurt en wat we er tegen kunnen doen.

 

 

 

 

In het kort

  • Titel:Six degrees could change the world
  • Zender:National Geographic
  • Datum: 9 januari 2011
  • Uitzendtijd:17:00 - 18:00 uur
  • Genre:Documentaire

 

Paar interessante docu s morgen :wacko:

asteroid_0427.jpg

 

gallery_6979_9442_43127.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moerdijk zal zijn aandeel ook wel leveren in de nabije toekomst....want daar is een mooie waslijst aan giftige goodies in de lucht en te water is gekomen :wave:

 

Mooie paarse sloten, kan je zo een paar KF´jes tussen planten lekker onopvallend hehe

 

 

salu2

Pierre Paf

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...