Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sex' n Combi

Jouw visie voor de toekomst

Recommended Posts

Gratis energie...echt waar joh..? :)

Dit is klinkklare onzin uiteraard.

 

Jij hebt dit dus zelf geprobeerd,neem ik aan?

Laat me raden,het lokale magnetische veld was niet geschikt/de magneten waren net verkeerd gericht/de fan was niet de goede...oftwel,waarom werkt het alleen bij deze meneer in dit (overigens niet continue)filmpje?! :verrygood

Deze was er al in 2010 btw :

En nog is dit nog geen algemeen bekend nieuws of word dit ook maar ergens gebruikt...i wonder why...(not). :lol:

 

Een ding geef ik toe,hoe dichter bij de 1212-2012 komt hoe meer effect het 'gullabilityfield' lijkt te hebben... :D

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je leeft nog in 18 vuursteen met je gedachte over energie, zelfs in die tijd had je al knappe knoppen.Je kan achterover leunen in je stoel & elke keer de energierekening gaan betalen, maar op den duur loop je tegen de muur.

In Ijsland wekken ze energie dmv geothermische energie & zelfs de wietkwekerijtjes op dat eiland maken dus gebruik van gratis energie.Tis een andere vorm dan die van de magneetmotor,die trouwens verder ontwikkeld moet worden, maar acht het niet onmogelijk, zeker niet als je 2 gelijke polen tegen elkaar houdt.

 

Of het te maken met 2012 weet ik niet, maar weet wel zeker dat het olietijdperk op zijn einde loopt, dus men moet op zoek naar andere vormen van energieopwekking.Wie niet waagt, die niet wint.

 

Over de energie voorziening hier in NL

 

Eindelijk is het zo ver: we mogen 130. Hoera!

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil die dingen wel proberen en er een topic over maken, lijkt me wel leuk onderzoeken.

 

De manier waarop we nu met energie omgaan is gewoon decadent en gemanipuleerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu in Belgie

Op dit moment bezig met de productie van vrije energie generators die 3,5kW of 10Kw continu produceren, zo bereikbaar voor de particulier. Gezien het een onafhankelijke organisatie is kosten ze wel redelijk wat (min 5000euro).

Maar hoe meer verspreid, hoe meer mensen op de hoogte, hoe toegankelijker voor iedereen.

 

Change is in the air, lets bring it on the earth!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eisenhower zag he gewoon zien komen, en nog een paar andere op de zelfde periode

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tussenoplossing voor de toekomst blowbubbles.gif

 

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_20996_12910_94863.jpg

Teenage girls from Africa invent a urine-powered generator.

A liter generates six hours of electricity.

 

Four African girls — the eldest of which is just fifteen years old — have worked together to invent a generator that's powered by urine. The group presented their creation at this year's Maker Faire Africa.

 

How it works:

 

Urine is put into an electrolytic cell, which cracks the urea into nitrogen, water, and hydrogen.

The hydrogen goes into a water filter for purification, which then gets pushed into the gas cylinder.

The gas cylinder pushes hydrogen into a cylinder of liquid borax, which is used to remove the moisture from the hydrogen gas.

This purified hydrogen gas is pushed into the generator.

 

1 Liter of urine gives you 6 hours of electricity.

 

Read more:

Link A] http://io9.com/5958887/oh-this-just-some-t...wered-generator

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teenage girls from Africa invent a urine-powered generator.

A liter generates six hours of electricity.

 

Wat een onzin!

Zes uur stroom uit een liter pis?

De eenheid die ontbreekt is KWh.

 

In plaats van hier klakkeloos vage berichten te dumpen, kun je beter eerst uitzoeken hoeveel kweeklampen er kunnen branden op een liter zeik!

 

Je maakt mij de pis niet lauw!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verkeerd uit bed gekropen deze morgend?

 

Het is altijd de moeite waard een bron te checken, zeker en vast.

 

Niet alles wat ik post kan ik daarom checken en een sceptische blik werpen op dingen is zeker goed.

 

Er is maar 1 manier om uit te zoeken of die werkt of niet en dat is het zelf eens proberen, maar het is veel makkelijker om commentaar te geven dan iets te testen, ik spreek ook voor mezelf.

--------------------------------------------------------------------

 

Mooi filmpje elmanito...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet alles wat ik post kan ik daarom checken ...

 

Waarom niet?

 

Ook de Keshe Foundation is pure oplichterij.

En ze beschuldigen iedere scepticus van schizofrenie.

 

Gratis energie en ook nog van akelige ziekten verlost!

Doet me aan Jomanda denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel mogelijk, maar ben soms ongeloofelijk lui.

 

Kan zijn dat het pure oplichterij is, ninove is niet ver voor mij en daar zou hun hoofdcentrum zijn, dus dacht van ik kan het wel even uitpluizen.

 

Ben wel benieuwd naar die baterij, even contact opnemen en vragen voor een demostratie, ik laat wel weten hoe het gegaan is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben bang dat je daar eerst drie boeken moet kopen en een cursus volgen.

 

Ze werken ook aan een zonnepanneel dat ook snachts stroom levert!

Koekoek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat zo is, is het dikke bullshit!

 

Maar eerst even gaan kijken voor ik ga oordelen.

 

Dat lichtpaneel in plaats van zonnepaneel bedoel je? Heb er ook al het een en ander van gehoord, kan ik daar inneens ook een demostratie van vragen.

 

Als ze me geen kleine demo kunnen laten zien, verwijder ik meteen de berichten die ik van hun gepost heb.

 

En in het vervolg ga ik mijn bronnen checken, is een goede les voor mij. Heb dan liever dat er 1 goed idee gepost wordt dan 10 met bullshit. Want daar kan je toch niet verder op bouwen en enkel discussie veroorzaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keshe kan de zwaartekracht opheffen en een auto laten zweven.

Gratis schone energie leveren met een plasma-generator,

de ziekte MS genezen voor 3000 euro, en Prins Friso uit zijn coma halen.

En zal ook voor wereldvrede zorgen.

 

In 2009 verkocht hij ook kaartjes voor goedkope ruimtereizen.

En hij ontwikkelde een "UFO"voor Iran.

Sinds kort geeft hij ook lezingen en cursussen in Sierra Leone,

en heeft hij Afrika een eigen ruimteschip beloofd.

 

Zijn eigen "pseudologia fantastica" is blijkbaar ongeneeselijk.

Op 14 december wordt zijn 5Kw generator in Brussel gedemonstreerd.

Daar zullen ook drie astronauten bij aanwezig zijn, waarvan er één zelfs op de maan heeft gewandeld!

Dat mag je niet missen!

Hier een voorproefje:

 

 

Dat zijn demonstraties meestal niet doorgaan of mislukken is natuurlijk allemaal één groot complot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om dan toch maar eens mijn schunnige mening te geven als we het over complotten en de (nabije) toekomst hebben, :lol: zou ik jullie eerst door moeten verwijzen naar diverse docu's en filosofen van deze tijd anders ben ik te lang aan het tweevingertypen.

 

in een notedop:

 

De mens is in het vergane werelddeel Lumeria gekruisd met buitenaardsen van het "reptielachtige"soort.

 

Dik 10000 jaar terug vond er soortement van "apocalypse"plaats, die gepaard ging met hoge temperaturen en aardbevingen en vulkaanuitbarstingen.

 

De overlevenden ervan zetten kolonies in azie, amerika en europa op.

 

Dit "natuurverschijnsel" treedt ééns in de 5128 jaar op, dus in 3112 voor christus was het weer raak.

 

Het betreft hier een explosie, ergens in het centrum van de melkweg, die een enorme stofwolk richting ons genereert en als een deken rond de zon (tijdelijk) zal gaan zitten.

 

Dit betekend voor ons dat het erg warm wordt en gepaard met het stof, zal er veel (electromagnetische) storing meekomen, die onze huidige communicatieapparatuur zal vernietigen.

 

De (oude) egyptenaren waren bekend met dit verschijnsel en je weet vast wat ze dus deden......

 

Daarnaa kwam de tijd zoals we die hedendaags kennen, bijbelverhalen, schepping etc.

 

Vanaf ongeveer dat moment, vonden bepaalde "mensen" het nodig het bestaan van dit verschijnsel voor de "gewone mens" te verdoezelen.

 

Denk aan Hiram abiff, die slechts "en passant " in de bijbel wordt genoemd als "de Vader".

 

Ok. dat is het voor nu, maar ik zou zo nog een paar dagen door kunnen tikken, maar ik heb ook nog een leven. :lol:

 

Wel raad ik je aan wat dingen te bekijken en/ of te downloaden.

 

Hier komen ze;

 

 

Er is een lange versie, maar dit is de notedop.

 

http://torrentchannel.com/

 

veel over de aanhangers van eerder genoemde hiram.....

 

http://www.bibliotecapleyades.net/sociopol...t_photogall.htm

 

Zeer interessante tekeningen, te vinden in het nieuwe vliegveld van denver, let op de symbolen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7Gfql4DZUek

 

Over symbolen gesproken, deze man weet het.

 

 

 

http://topdocumentaryfilms.com/dont-talk-about-the-weather/

 

Dit gaat over de veranderingen in de lucht ( die je misschien opgevallen zijn) .

 

Meer over weersmanipulatie... google HAARP en kies dan niet de bovenste hit.

 

Ok nu mogen jullie me voor gek verklaren

 

Succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe kunnen we hiervoor het beste preppen?

 

2761078935_c3e9b57c7a_o.jpg

 

De (oude) egyptenaren waren bekend met dit verschijnsel en je weet vast wat ze dus deden......

Mummies maken en pyramides bouwen?

 

The-Egyptian-Museum-the-jewelry-of-Cairo-5.jpg

 

De mens is in het vergane werelddeel Lumeria gekruisd met buitenaardsen van het "reptielachtige"soort.

Waren dat niet slechts een paar families? De "shapeshifting" Bilderbergers?

 

QueenEye.jpg

 

Het betreft hier een explosie, ergens in het centrum van de melkweg, die een enorme stofwolk richting ons genereert en als een deken rond de zon (tijdelijk) zal gaan zitten.

Het centrum van de Melkweg is een groot zwart. Volgens Einstein kan niets daaruit ontsnappen.

Behalve Keshe met zijn anti-gravitatie ruimteschip. Om vervolgens de hele universum in een colaflesje te stoppen.

 

331lwk5.jpg

 

Mijn toekomstvisie?

In onze moderne tijd is er voor de mens geen evolutionair voordeel meer te behalen uit slimheid.

Sterker nog, de dommeriken planten zich nu in een hoger tempo voort. De mensheid zal aan stupiditeit ten ondergaan. De eerste voortekenen daarvan zie je ook in dit topic.

 

space-logo_c-190.jpg

(Donaties welkom)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Yo!

 

Fool

 

Begrijp je?

 

Het is al een hele tijd een heel gedoe op deze aardkloot!

 

Ik maak er al jaren een geintje van, maar als het waar is, zijn we waarschijlijk fuckedup!

 

Inderdaad het engelse koningshuis speelt een hoofdrol.

 

Maar heb jij ook een antwoord hier op; ik bedoel wat kunnen we, al is iets hiervan waarheid?

 

Er zijn zoveel aanwijzingen dat er iets aan de hand is, maar niets is ooit in de (gewone media) bewezen.

 

Maar dat zegt niets dat het niet is....

 

Ik bedoel; ik leef m'n leven prima door , maar.. wat als plotseling alles anders blijkt... :lol:

 

By the way; stewart swertlow heeft interessante seminars hierover gegeven.

 

Ach wat zal het ook, binnen een maand zien we het ook wel toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...