Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groengoud

Echte Amnesia

Recommended Posts

Wil nog wel een ervaring delen.

 

De eerste keer dat ik Amnees in me hokje had was ik me er niet van bewust!

Mijn oude verstrooide duitse stekboer vertelde me dat het edellweiss was die wel wat luste.

Dus heb ik de Ec op laten lopen tot wel 2.2/2.4 lekker (ver)vet meste!......... ;)

gallery_22925_8436_42869.jpg

Totaal. was 550gr

Nu weet ik beter.

gallery_22925_8436_413051.jpg

Totaal was 720 gr

De draai voor het blikje tikte de 800gr aan.

En dat is toch wel heeeel lekker....Bah!!

 

Esko je moet eens wat vaker op het forum komen :D

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Amnesia komt trouwens uit VS, en dat was een totale indica vroeger. Nu praat er zelden nog iemand over.

 

Leg eens uit???

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

amnees is 75 /25 sativa indica ongeveer .

 

een egte amnesia plant heeft meer sativa trekjes als indica trekjes

 

anders heb je een wannabe .

ook perfect te herkennen aan de specifieke geur die de super silver niet heeft . <_<

die ruikt anders .

wel verkopen ze je wat ze willen 95 % is fake vooral de royal queen seeds amnesia haze .

is niet de originele bel ff het verleden op en zeg dat je de egte amnees trg wil .

misschien helpt dat wel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

grtz iedereen ;

 

Mag ik hieruit besluiten dat ik met 'n luxeprobleem zit ....?

Welke ga ik eerst groeien ,de S5 of gewoon de SSH of nemen we toch

maar de clone only versie van Hy-pro

 

gallery_23986_9973_2219759.jpg

S5 staat te trappelen

 

gallery_23986_9973_3788941.jpg

Hypro clone versie

 

gallery_23986_9973_1168245.jpg

SSH ( sorry voor de slechte foto ..)

 

Als ik zuiver op de geur afga, moet ik zeggen dat de cloneversie van Hypro de echte is ,

S5 ruikt iets zoeter , en de SSH iets groeniger,zuurder

 

al deze plantjes werden mij geschonken door vrienden hier ....thnx again !

Groeten Poppa <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

At first sorry for bad english .

I grow the Hypro amnesia from seeds. when i finished i missed the typical haze smell.is it normal ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echte Amnesia is een kloon-only plant.(pheno)

Daar bestaan dus geen zaadjes van

 

zoals doc al zei en die komt heel ver weer van neville en deze kloon wordt door meerdere grote en kleine zaden breeders

ingestuurd bij cups en wint al jaren prijzen

Share this post


Link to post
Share on other sites
At first sorry for bad english .

I grow the Hypro amnesia from seeds. when i finished i missed the typical haze smell.is it normal ???

 

never growed amnesia from seed, but all the clones i've seen give that typical haze smell, maybe you're doing it wrong.. growing.. pics?

 

actually i smell the typical haze smell in the clones, not @ one but if you have a few boxes you smell it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mooi die fox-tail-tjes,

je kan dan zoeen foxtail AKA( torentjes top-) grote top heel makkelijk strippen.

Het zijn net besjes die je dan van de takjes af kan ritsen,

ik hou niet van die compacte toppen , die ver-kruimelen veel moeilijker door al die harde takjes die door de hele top heen zitten.

Die foxtail topjes van mijn Mevrouw Jamaica , bijna inéén keer trek ik al die bloemetjes van het takje,

Dat is zo lekker makkelijk verkruimelen en snel een jointje rollen zonder zorgen om takjes in de joint.

 

vooral bij de dutch cheese hier in de shop zitten veel irritante harde takjes

de gewone cheese heeft wat minder van die irritante takjes.

ik denk dat die dutch cheese iets te weinig licht heeft gehad en daardoor meer fluffy is , dus je koopt dan gewoon meer tak ipv wiet.

ze zouden die wiet met veel takjes goedkoper moeten maken of statiegeld moeten geven op de takjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ze verkopen teveel indica hier in de shop, zelfs de Amnesia ligt meer tegen de indica aan dan sativa.Weet niet hoeveel % sativa de Amnesia van PH is??

 

Namaste :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangezien dit topic terug boven komt , en ik toch al even met de twijfel zat .

was aant uitkijken voor amnesia van soma seeds . dacht aaltijd dat soma enkel regular seeds had .

en enkele feminised . nu zag ik onderandere op alienshop . dat ze daar ook feminised zijn .

klopt dit en heb je dan een redelijke goeie amnesia haze in handen als je niet uit stek kan beginnen?

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoeveel % sativa de Amnesia van PH is??

 

Duidelijk Dom zou ik zeggen,heb verder geen idee.

Wat ik wel zie bij mensen die Amnesia pitjes growen het Indica Dom plantjes zijn :spliff:

 

@DJP,Ik zou een regulier gokje wagen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik me eigen nu afvraag is, van alle amnesia STEKKEN die er in omloop zijn.. zit daar veel verschil in kwa sativa/indica dominantie. ik weet dat de stekken die ik haal het bij elke grower anders doen, de een laat hem 8 weken staan, ik 9,5.. andere nog langer.. de een gebruikt veel voeding, de ander weinig, en zo nog duizenden combinaties.. resultaat: ene wietje ziet er perfect uit, ander helemaal niet.. maar of er ook meer of minder dom. in zit..??!!

 

 

 

natuurlijk heb je al verschil als je van somo of hypro of wat dan ook ZAADplanten als moederplanten gebruikt en met die stekken doorfokt..

Share this post


Link to post
Share on other sites
natuurlijk heb je al verschil als je van somo of hypro of wat dan ook ZAADplanten als moederplanten gebruikt en met die stekken doorfokt..

 

Denk dat je hier de spijker slaat.

Er zullen vele zijn die een amnees wouden hebben,waardoor je door de bomen het weed niet meer ziet :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wat Amnesia zaadjes weten te bemachtigen.

Hoe 'echt' is deze Amnesia IBL van JahGreenLabel/Underground Seed Collective?

 

Nog een linkje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Sativa pheno lijkt er wel op ja,althans wat ik heb staan :spliff:

Al betwijfel ik de hardheid van deze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is hier trouwens nog genoeg Hy-pro Amnesia zaad te koop in de buurt.

Ik heb er nu 4 van in de dwc staan.

Op de verpakking staat ook alleen Amnesia, en geen haze. Bloeitijd 11 weken of langer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Hoe 'echt' is deze Amnesia IBL van JahGreenLabel/Underground Seed Collective?

 

Nog een linkje

Dat is altijd de vraag, net als de Colombian Gold x Jamaican Lambsbread.

 

Namaste :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb gisteren amnesia gekocht in een shop te maastricht waar ik hem nog al eens gekocht heb (14€/gr Coolrunnings), superlekkere en mooie weed met een zeer aangename high. Betreffende het effect: een uurtje of 2 na het roken ervan (hooguit 0.15gr) ging ik douchen en wat ik daar heb meegemaakt slaat alles: ik voel dat heet water over mij lopen en daarmee komt er een effect aanvliegen: wtf! Alsof ik uit mijn eigen lichaam trad, zeer raar en nog nooit meegemaakt, dacht even dat ik een zegel oid had gerookt !! :D is dit een eigenschap van amnesia misschien? Want eerlijk dit had ik nog nooit meegemaakt :spliff: Moet er wel bij zeggen dat ik zeer moe was gisteren. Dacht dat deze reactie misschien best in dit "amnees" topic kwam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

GK misschien dat ze er wat chemisch op gespoten hebben en jij hem daar compleet van tripte :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar kun je nu stellen dat Soma voor de normale sterveling het beste adres is om Amnesia zaden te scoren ?

 

 

PS, is dit een beetje te doen voor iemand die alleen een beetje witte cloontjes heeft gekweekt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...