Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

EmTee

Hydro-clay-cocos-grow in IntNano (Goldlabel Test)

Recommended Posts

Ziet er nog steeds goed uit Emtee, de eerste kleurspoeling brunette haartjes zijn ook al gespot zie ik.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

BLOEI

Dag 36

 

Heb de lampen er uit gehaald voor een overzichtsfoto (Voor de laatste keer, want het is echt POKKEwerk ;) )

gallery_18397_11216_268588.jpg

 

En hier wat toppen van voren en van boven

gallery_18397_11216_194508.jpg

gallery_18397_11216_404374.jpg

gallery_18397_11216_929249.jpg

gallery_18397_11216_951152.jpg

gallery_18397_11216_927125.jpg

gallery_18397_11216_703738.jpg

 

pH

De pH blijft ondanks de andere pH- elke dag dalen. Er gaat elke dag ongeveer 1,5 liter leidingwater bij de 15 liter voedingswater. Alleen de enorme schommeling die ik normaal in de eerste 24 uur van een nieuw vat had waren wezenlijk minder.

 

@ Reacties

Op naar de flesjes kindercola! Bruine haren komen door te hoge luchtvochtigheid. Hadden kleine lekkage in de kelder. Over 2 weken weer ff spoelen met afgezuurd water.

 

Fijn Weed-kent!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Doc

Ik ga dan toch eerder voor dit:

raak-kinder-cola-330-ml.jpg

 

Die van jou heb ik nu al wel....

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, zat net ff te surfen en te lezen, maar pffff, heb nog wel ff te gaan.

 

De shackzilla staat ingeschat op 10 a 11 weken (nog 40 dagen te gaan) en de freebee schat ik wat betreft kruising op 65 dagen (nog dik 25 dagen) .... had ik al pffffff gezegd? ;)

 

Maar het resultaat mag er waarschijnlijk wel naar zijn.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hou je rekening met de extra tijd die je door TL/PLL ipv HPS nodig hebt? ;)

Maar ziet er goed uit man, over een paar jaar kan je genieten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker vol is niet lelijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

BLOEI

Dag 39

 

Ff snel wat foto's geschoten op standje automatisch, dus let niet op de kleuren...

 

gallery_18397_11216_729735.jpg

gallery_18397_11216_791863.jpg

gallery_18397_11216_172297.jpg

gallery_18397_11216_154694.jpg

gallery_18397_11216_852715.jpg

 

Blije blaadjes:

gallery_18397_11216_803240.jpg

 

@ MarkSter

Nee, houd ik deze keer geen rekening mee. Ik kijk mee in alle shackzilla topics en ik wijk tot nu toe geen cm af ;)

 

@ ooggetuigen

Bloom motherfuckers, bloom :spliff:

 

@ Elmo2007

Nope, lekker vol = lekkeeerrrrrr ;)

 

@ All

Moet nog ff zeggen: het ruikt zo heerlijk zoet in de tent! Die zoete geur ken ik tot nu alleen van mijn double gum kweekje, maar dat was een donkere, zware, zoete geur. Deze dames ruiken licht heerlijk zoet. Kan niet wachten tot dit in een vloeitje ligt.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een mooi vol tentje Emtee, je bent lekker aan het buigen geweest zie ik? Planten lijken het in ieder geval goed naar hun zin te hebben, ga zo door!

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuckyduckyfuckfuck

(Excuse my French)

 

De kleine Tneon is overleden :spliff::(;)

 

Even gauw kijken hoe ik dat op ga lossen ....

 

EmTee

PS.: is alleen bij mij de "opmaak" balk weg bij het opstellen van een reply?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is de opmaak balk gewoon nog aanwezig hoor.

 

heb je toevallig heel veel open staan, of zit er iets in het geheugen van je pc vast?

 

ff control alt delete en bij processen kijken wie de boosdoener is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de Tneon 2 x 36 er maar uit gehaald en de 2 x 75 in het midden gehangen. Kunnen ten minste nog alle planten genieten van de zon.

 

@ Donbone

Ik werk op linux, zal wel een java error zijn. Zal eens rebooten. (Heb ik ook al 2 weken niet meer gedaan) Dacht gelijk aan forum error, maar dat is het dus niet!

 

EmTee

(Gelukkig wel een beetje thuis in html codes)

Share this post


Link to post
Share on other sites

HBoi EmTee,

hebben de kleine T-Neon´s nu ook al problemen?

Maar gelukkig kan man bij deze wattage de EVSA vervangen. :spliff:

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit was een showmodel van KJ. Heeft dus al op ik weet niet hoeveel beursen e.d. gestaan, vaak verhuist etc. Denk dat het daardoor komt. Hij kwam niet nieuw uit doos.

 

@ Torsti

Dat verwachte ik al, dus ik PM-de Doc of hij dat kon leveren. Reactie: u heeft garantie! Garantie op een kado ... ga toch fietsen ... (Ongeloof all over :spliff: )

 

EmTee

PS.: @ donbone: a reboot did it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die t-neon heeft aardig wat uurtjes gedraaid voordat hij bij Emtee terecht kwam. :spliff:

Ik had toen geen zin om hem uit de Nano te slopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu is die kapodt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoppa ik zie EmTee's knokploeg al bij Doc voor de deur staan ;)

Dat wordt door het stof kruipen Doc! ;)

 

@EmTee ze staan er wel lekker vitaal bij!

Zal vast wel heerlijk ruiken.

Bij mij gaat alles dinsdag op 12/12, ben benieuwd hoe ze er dan bij staan na een week varen :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HA

 

gallery_18397_11216_852715.jpg

 

 

 

Ik zie rood op een steeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Doc

Dus het was jouw luiheid die mij de armatuur opleverde? En dan zeggen ze dat lui zijn nergens goed voor is

 

@ Schitzo

Door het stof gaan? Doc is toch geen swiffer? :spliff:

Als ik voor z'n deur zou staan, dan zou ik een andere mee krijgen. Het probleem is meer dat ik aan de andere kant van NL woon en eigenlijk nooit in die kant van NL kom.

 

En het ruikt inderdaad heeeerrrrrlijk. Ik zei het al eerder: kan niet wachten tot deze in een vloeitje ligt.

 

@ Elmo

Kut man ... en ik dacht nog wel dat het zo goed ging..... ;)

 

Update pH

Met de nieuwe pH- van Goldlabel blijft mijn pH wel stabieler, maar daalt toch elke dag. Knikker er elke dag 1,5 L water bij en dat staat de meter weer netjes op 5.8 Op die manier begin ik de week met 15 liter en hou ook 15 liter over als er een nieuwe inhoud in het vat komt.

 

Update lamp

Doc gaat even informeren of ze er 1 op kunnen sturen. En zo niet, vette pech, even goede vrienden, even een weekje wachten op geld en dan gauw een nieuwe 2 x 36 bestellen. De dames vinden het maar niets, zo weinig zon.

 

EmTee

PS.: Zal kijken of ik morgen weer wat plaatjes kan schieten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik weet ook wel dat Doc je gelijk een andere zou sponsoren.

En een swiffer is hij zeker niet! Denk eerder dat ie van het Zwaffelen is :spliff:

Ik woon jammer genoeg ook helemaal aan de andere kant van Nederland en dan bedoel ik van Noord naar Zuid ipv Oost naar West.

Maar als ik er een keer in de buurt ben en tijd over heb race ik sowieso even langs om eens een babbeltje en rokertje te doen bij em.

 

@Doc beetje gekheid moet kunnen he? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

BLOEI

Dag 44

 

Want ondanks de technische problemen gaan de planten gewoon door. Ook al staan ze voor de helft in de schaduw. (Paars op sommige foto's ff negeren, was wat aan het spelen met de verkeerde knoppen ;) )

 

gallery_18397_11216_116474.jpg

gallery_18397_11216_493494.jpg

gallery_18397_11216_755736.jpg

gallery_18397_11216_23313.jpg

gallery_18397_11216_124226.jpg

gallery_18397_11216_414955.jpg

gallery_18397_11216_476358.jpg

gallery_18397_11216_442546.jpg

gallery_18397_11216_536242.jpg

gallery_18397_11216_643769.jpg

 

Het is duidelijk te zien welk topje van de freebee is. Deze is veel gevoeliger voor de hoge luchtvochtigheid die ik laatste weken had (70%). We hadden een lekkage in de kelder en nu deze een week verholpen is, is deze al flink gezakt (naar 60%). De freebee zal nog een week of 3 moeten. Spannend ;)

 

pH update

De pH is nu al 24 uur stabiel. Dat gebeurde eerst pas op maandag. Verbetering dus!

 

Zoooo, nu tijd voor bed! (Zo vroeg? Ja, zo vroeg :spliff: )

21.7

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even geheel onzinnig iets tussendoor om het verschil tussen shop-wiet en veel-liefde-aandacht-hobby-wiet

 

Ik had een vriend laats wat meegegeven van mijn laatste oogst en krijg zojuist het volgende smsje:

"Yo, die wiet van jou is echt zwaar geniaal"

 

Weer iemand blij gemaakt! <_<

 

@ Topic

KJ products stuurt mij een nieuwe armatuur 2 x 36 watt ... overmorgen in huis. De dames kunnen niet wachten.

 

Verder gaat alles rustig verder. Morgen hopelijk weer tijd voor een foto-update.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

Helaas is de foto-update gisteren niet gelukt. Laat thuis en ben beetje ziek, dus was blij dat ik in bed lag.

 

Kreeg net mail van Tippie van KJ dat de vervangende Tneon onderweg is <_<

 

Dan hebben de dames dus 9 dagen lichttekort gehad.

 

Morgenavond gaat de nieuwe armatuur erin, worden er nog wat takjes naar beneden gebogen, worden er uitgebreid foto's gemaakt etc etc. (gelijk even alles eruit, goed schoonmaken, dames weer eens spoelen met schoon en afgezuurd water ...)

 

Stay tuned!

 

EmTee

PS. ik zit al op bloeidag 49 .. whoohooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...