Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
keesthemad

GEBIEDSVERBOD VOOR STOUTE KINDEREN

Recommended Posts

Beste mensen, de minister van veiligheid is nog maar net geïnstalleerd of de titel van zijn ambt is alweer onderhevig aan verandering. Naar aanleiding van het volgende artikel wil ik voorstellen om "Minister van veiligheid en justitie" veranderen in het veel simpelere en duidelijkere "Minister van politiestaat", dat heeft een veel krachtigere pakking en zal burgers duidelijk maken hoe het zit!

 

http://www.nu.nl/politiek/2373732/minister...-verbannen.html

 

De beste man, ex burgervader van Rotjeknor, is knetterlijp geworden. Totaal het spoor van zijn partij kwijt, liberalisme, wat is dat ?

 

(wiki)

Het liberalisme heeft als uitgangspunt de vrijheid van het individu. Liberalen streven naar een samenleving waarin burgers grote vrijheden genieten, zoals de burgerrechten die het individu beschermen en de macht van de staat en de kerk beperken.

 

Hoe gaan we gebiedsverboden handhaven ???

 

Cameratoezicht met gezichtsherkenning ?

Extra-ausweiß controle ?

Enkelbandjes GPS ?

...

 

Maar nu de vraag of dit iets op lost ? Nee natuurlijk niet, stelen in Singapore stelen mensen ook nog steeds ondanks dat dat op straffe van amputatie van de handen is... Het valt me tegen van de VVD, en Ivo Opstelten in het speciaal dat er hier alweer niet naar het probleem wordt gekeken maar enkel symptoombestrijding.

 

En om nog even de link met onze website hier te maken, icm het voorziene 90% sluitingsbeleid over 2 jaar, zal dit leuke situaties geven, aangezien je voor het roken van een joint dus ook een gebiedsverbod krijgt... En er zijn straks nog maar weinig plaatsen waar je (legaal) wiet kunt kopen...

 

Nou goed, het is allemaal goed bedoeld :verrygood , dus bedankt meneer Opstelten, uw verkiezingsslogan heeft mij verlicht... "Ik vind dat veiligheid boven privacy gaat." Ik wil voorstellen om het huis van de heer Opstelten vol te hangen met camera's en dit live te streamen naar www.nos.nl, onder het mom van veiligheid natuurlijk.

 

Ik zal de VVD alvast maar bedanken voor deze komende jaren... Ik heb ook een nieuwe slogan voor de Regering, die kunnen ze half wegsaneren bij de Belastingdienst; "Leuker kunnen we het niet maken, wel intoleranter"

 

Dit was mijn relaas, ik hoop dat het duidelijk mag zijn dat ik graag in een Wereld woon waar we geen macht op elkaar hoeven uitoefenen, waar we niet bang hoeven te zijn voor elkaar en vooral waar regels en wetten er alleen zijn om mensen te beschermen en niet om ze er mee lastig te vallen (voor de rest van hun leven; strafblad, bibob, etc. etc. etc. tweede kans ofzo ????).

 

Bedankt,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bagger lag eerst alleen in de goot,

maar komt nu uit monden van politici....

 

als iedereen nou gaat letten op iedereen

en als iedereen rapporteert wat buiten standaard is,

buitenstandaard sluiten we op

of shotten we af......

 

verdreven en verbannen mensen gaan haten

armoede van de inteligentsia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las ook een reactie van iemand die zei iets met de volgende strekking;

 

Buurthuizen en jongeren verenigingen worden al decennia weggesaneerd door VVD & CDA, omdat ze niet rendabel zijn. (geen marktwerking)

 

Nu zijn ze het zelf gecreëerde probleem aan het vergroten...

 

Eens een crimineel, altijd een crimineel, het is goed om jongeren vast te laten weten wat hun plek is in de maatschappij, lekker stempeltjes drukken!!!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kees,

 

Ik snap je zorgen. Echter, het betreft hier een doelgroep die de Nederlandse vrijheid niet gewend is en hier, helaas, niet mee om weet te gaan. De Nederlandse grondwet maakt het onmogelijk dit probleem direct aan te pakken, vandaar deze omweg. In steden als Parijs hebben ze te laat ingezien wat de mogelijke gevolgen zouden kunnen zijn. Parijs is goed bereikbaar. Bezoek daar eens een openbaar evenement waar een flinke hoeveelheid jongeren bij elkaar komt. Ik ga er van uit dat je dan dergelijke maatregelen als noodzakelijk ervaart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal de VVD alvast maar bedanken voor deze komende jaren...

En de mensen die op VVD stemden.

 

Boooe. :smoke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees ik denk dat de overheid handvaten nodig heeft om ettertjes die een buurt vergallen aan te pakken. Kun je wel moord en brand roepen maar in mijn vorige buurt was dat ook hard nodig. De ouders van die kutkinderen gaven er ook geen kloot om. Stelletje aso's.

 

Eens een crimineel altijd een crimineel zeg je, maar dat is onzin, jaren van pamperen hebben niet veel goeds gedaan voor die problemen. Wordt eens tijd dat er ingegrepen wordt.

 

Ben het ermee eens dat je niet de comments van de telegraaf moet gaan lezen, dat is echt de onderkant wat mij betreft. Maar de strekking dat er eens wat gedaan moet worden ben ik het wel mee eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp dat er wat aan gedaan moet worden, zeker...

 

Maar mijn ervaring met de politie is dat als je die lui meer vrijheid geeft dan wordt er meer misbruik gemaakt. Ik vind het sneu dat de gemiddelde agent zich als cowboy gedraagt, zeker in de buurt van jongeren. En nu ben ik natuurlijk niet de oudste dus heb ik er wel iets sneller last van als Meneer 45+ net pak aan.

 

Paar jaar terug al eens bijna een boette gehad voor een samenscholing, wist ik veel dat je daar niet met 5 man in een groepje mocht staan, ik moest even m'n veter strikken... :verrygood

 

Ik wil jullie verder even attenderen op het volgende;

http://www.nu.nl/politiek/2375385/teeven-w...cel-houden.html

 

NACHTDETENTIE... Laat die kinderen maar vast wennen waar ze de rest van hun leven slapen...

 

Groentje, ik snap dat er wat gedaan moet worden... Maar binnen 1 week Nederland een politiestaat maken lijkt me wat overdreven, en dit schiet dan ook totaal het doel voorbij. Als we een nullijn trekken nu (wat die ministers nooit nodig vinden want het wordt blablabla al goed geevalueerd, maar stel we doen het wel) dan komen we er heel waarschijnlijk achter dat het over 4 jaar niet beter is geworden... En dan ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf ben ik voorstander van het afschaffen van artikel 1 van de grondwet. We leven in Nederland in een multi-culturele samenleving. Daar horen, in mijn optiek, ook verschillende disciplinaire maatregelen bij. Afgestemd op de cultuur van de delinquent. Artikel 1 staat dat in de weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk zal ik geen dictator worden,maar anders had ik een nieuwe straf uitgevonden.

Namelijk straffen met Botox voor geweldmisdrijven.

 

Als jij losse handjes zou hebben dan krijg je gewoon een botox injectie in 1 of allebei je losse handjes.

Dan hebbie echt losse handjes en kun je die 3 tot 6 maanden niet meer gebruiken.

Ik denk dat als je dit overkomt dat je dan wel eerst gaat nadenken voordat je iemand zomaar op z'n bek ramt.

Het is ook wel heeeel uncool dat je dan iedereen om hulp moet vragen omdat je je handen niet kunt gebruiken.

Je kan niet meer autorijden,je kont afvegen,een blowtje draaien of iemand zomaar op z'n bek slaan.

Weet je ook eens hoe je je als slachtoffer kan voelen.

En na 3 tot 6 maanden hulpeloosheid zou ik wel minstens 2 maal nadenken voordat ik iets zou doen dat tot dit lot zal leiden.

 

Ik zou het alleen toepassen op geweldsdelicten en verkrachtingen.

 

Dus als jullie een nieuwe dictator nodig hebben denk dan aan mij

 

 

Enter (voor een echt veilige samenleving)

 

hahahaha

 

PS als je voor de tweede keer Botox krijgt dan duurt het nog langer voordat het effect over is!!!

en wietkwekers hebben van mij niks te duchten tenzij ze fout zijn

Iemand die verzwaarde of ernstig vergiftigde wiet verkoopt zal verplicht zijn dit zelf op te roken

Ook zal ik ervoor zorgen dat kwekers die onder de 0,51gr/watt blijven een verplichte bijscholingscursus moeten ondergaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zijn we mee bezig, kan dit allemaal zomaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder mijn dictatuur wel!

 

En moslim zelfmoordterroristen worden onder mijn dictatuur in een vat met reuzel begraven.

Heb ik ooit in een stripboek van Roodbaard gelezen.

Probeer dan maar eens in de moslimhemel te komen,besmeurd onder varkensvet.

Dat zal dan ook wel een zeer ontmoedigend effect hebben op eventuele navolgers

Het lijkt mij niet zo halal om je schepper te ontmoeten als je zo besmeurd wordt begraven.

Zal volgens mij een hoop levens redden,maar ethisch is het niet!

 

Met moslims heb ik totaal geen problemen,alleen met fundamentalisten van ieder soort

zoals christelijke abortus artsen moordenaars.extreme nationalisten in welk land dan ook,

en natuurlijk DICTATORS.

 

Uhhhh,ik denk toch maar geen dictator te worden want daar heb ik niet genoeg zelfhaat voor

 

nou ja de groeten dan maar

van Enter

 

PS Ik hoop dat jullie me niet al te serieus nemen in deze topic,

ik wil geen dictator meer worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...