Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mooiweer

Wietteler sneller uit huis gezet, Leeuwarden

Recommended Posts

Leeuwarden -

 

Wietkwekers in Heechterp-Schieringen zijn tegenwoordig vrijwel meteen hun woning kwijt.

Dat komt volgens directeur Gosé Posthumus van woningcorporatie Elkien door de samenwerking met onder meer politie en opbouwwerkers binnen het frontlijnteam in deze wijk functioneert.

 

Daardoor signaleren we sneller dat ergens een wietkwekerij is gevestigd.

De politie schakelt stroombeheerder Enexis in, die vermoedens kan bevestigen en waarschuwt de corporatie.

 

Die stuurt vervolgens een timmerman om de deur te openen.

Daarna wordt de kwekerij ontruimd en de deur vergrendeld, zodat de bewoner niet meer naar binnen kan.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

bizar........

dat ze zomaar direct een timmerman een ander slot op je huis laten zetten.

 

het lijkt wel een zwaar crimineel vergrijp,het wiet telen.

voor welke crime word je nog meer je huis uit gezet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik sommige electriciteit-kunstenaars bezig zie, heb ik ze ook liever niet bij mij in de flat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap de gemeente niet, dan maken ze plannen om volkstuintjes te creeren(ken iemand die bij de gemeente werkt) voor de mensen in deze wijk, dan beginnen ze al op zichzelf binnen en willen ze ze ineens harder aanpakken... :P

is btw een 'prachtwijk' , volgens vogelaar dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
is btw een 'prachtwijk' , volgens vogelaar dan

Ja dat kan ik beamen... :P

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

veilig&gedoogd werken is een must.

Zowieso voor eigen gebruik.

 

GEEN illigale tapperij,geen knutsel-bedrading van lik me vestje,geen (stank/geluid/water)overlast.

 

Als je jezelf daarmee bezig houdt mag je van mij snel af-taaien met je kadaver,richting de gevangenis (zonder eerst langs start te gaan natuurlijk)

Kweken kan,maar doe het goed/veilig/wettelijk gedoogd,dan is er niks aan het handje.

 

 

betaal je rekeningen,en wees braaf!(doe guerilla ofzow i.p.v. een huis laten afbranden/verzuipen)

 

Terecht dus dat deze lui terecht staan,WIJ WF'ers zijn toch wel met een beetje verstand? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fucking pedofielen en ander gespuis kan overal wonen. Sterker nog, die worden gewoon door de gemeente bij je in de buurt gekwakt. Niet in de wijken waar de

ambtenaren zelf wonen uiteraard.

 

Geen plantjes hoor..................verlies je gewoon je huis mee. Hoe gekker kan het nog. pffff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...