Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Opening Wietforum-shop

Recommended Posts

heyy daar,

 

Bedankt voor deze leerzaame en gastvrijdag.

Veel geleerd en gehad..........maar!

 

Vergeet ik een tas.... :P

 

Een tas met allemaal mooie spulletjes wormeshit en nog veel meer.......kut Amnees die ik roook :P

 

Nou hoop ik dat dat tassje gevonden en veilg gesteld is zodat ik deze snel kan komen ophalen?

 

Doc,Sannie knuts....iets gevonden van een verstrooide ph :rolleyes:

 

Ik hooor het wel

gr

 

Ik heb volgens mij je tasje gevonden met alle wormeshit en spulletjes ik heb het apart gezet. anders stuur ik het wel even naar je toe. Of als je het op wil halen ook goed.

 

groet

Wietform-shop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stel me idd ook vragen bij het registreren..

 

Worden onze gegevens wel wat veilig bewaard, want echt goed voel ik me wel niet bij de combi usersname & adres :rolleyes:

 

Wieforumshop ??

 

grts

Richie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 5% moet er zowiezo vanaf van de verkoopprijzen, gezien je zo een hele andere indruk maak op de klanten.

dus je nicknaam invoeren i.c.m een adres is niet meer nodig en meer mensen zullen sneller bestellen gezien ze discreet kunnen bestellen zonder gelinkt te worden aan hun nicknaam( psycholgische gedoe, maar goed)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kan wel de hele website vol met spullen zetten die niet op vooraad zijn dat is niet zo moeilijk maar dat is niet de opzet van wietforum-shop (alles op vooraad is ook bij wietforum-shop echt op vooraad).

 

Denk ook niet dat alle growshops alles op voorraad hebben maar als je goede afspraken hebt met de Leveranciers hoeft de levertijd nooit lang te duren.

Denk dat mensen af haken als het aanbod niet compleet is van A tot Z.

 

Maar goed dat de opening een succes was.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle inlog gegevens gaan via een SSL certificaat (URL is HTTPS) en is dus niet af te luisteren. Alle gegevens worden uiteraard in alle vertrouwen opgeborgen.

De user naam hoeft niet gebruikt te worden om de 5% korting te krijgen, dus als je niet wilt invullen niet doen dan.

 

Wanneer je geheel anoniem je spullen wilt hebben raad ik aan een afspraak met de wietforum-shop te maken en je spulletjes op te komen halen.

 

greetz sannie

 

Ik stel me idd ook vragen bij het registreren..

 

Worden onze gegevens wel wat veilig bewaard, want echt goed voel ik me wel niet bij de combi usersname & adres ;)

 

Wieforumshop ??

 

grts

Richie :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denk ook niet dat alle growshops alles op voorraad hebben maar als je goede afspraken hebt met de Leveranciers hoeft de levertijd nooit lang te duren.

Denk dat mensen af haken als het aanbod niet compleet is van A tot Z.

 

Maar goed dat de opening een succes was.

 

Gr schenkie

 

Helemaal mee eens, probleem is dat je van anderen afhankelijk bent en dit je zwakste schakel kan gaan vormen. Ikzelf houd van een korte en strakke communicatie zover als dat mogelijk is. Probleem is dat we in deze situatie huur moeten betalen voor de opslag van al deze spulletjes.

 

We hebben meer spullen als dat er in de winkel staat maar niet de tijd om alles er op tijd in te zetten. Op zeker dat het assortiment kompleet zal worden maar dit zal tijd kosten. Daarnaast is je winkel nooit kompleet en blijf je zoeken naar nieuwe spulletjes.

 

Nog komplimenten voor de 2 mooie online growshops die je hebt draaien.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Humboldt seminar was erg interessant.

Beetje jammer dat ik zo beroerd was en wij dus helaas veel te vroeg verstek moesten laten gaan...

Gelukkig ben ik nu weer helemaal opgeknapt.

 

;) Mrs Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was een gezellige opening en altijd weer leuk om Roy te ontmoeten. De catering was goed voor elkaar en er werd weer heel erg veel informatie uitgewisseld.

 

Inmiddels is er al wat meer ervaring met Humboldt Nutrients in Nederland en België en worden de verschillen tussen de amerikaanse manier van kweken en de europese wat duidelijker. In Amerika maakt men vrijwel altijd gebruik van een zeer rijk voorbemest substraat. Er wordt veel gewerkt met top dressings (producten in vaste stop die inspoelen met het watergeven), compost thee en wormenmest. De Humboldt voeding wordt daarom ook maar één of enkele keren per week aan de plant gegeven. In het begin maakten velen ook nog de omrekenfout ml/gallon - ml/liter en zo kon het dus gebeuren dat sommigen met een 16x overdosering aan de gang gingen ;)

 

Er waren een hoop vage personen tijdens de seminar :spliff: :

post-5211-1284304095_thumb.jpg

 

En uiteraard hing de plasmalamp ter bezichtiging ende nieuwe GAVITA Pro 600 en Pro 1000. Alleen deze week heeft de shop de GAVITA Pro 600 remote, inclusief lamp ter waarde van 49 euro, als openings aanbieding met zo'n 20% korting. Dus da's het extrerne VSA en de lamp, niet de kap.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inmiddels is er al wat meer ervaring met Humboldt Nutrients in Nederland en België en worden de verschillen tussen de amerikaanse manier van kweken en de europese wat duidelijker. In Amerika maakt men vrijwel altijd gebruik van een zeer rijk voorbemest substraat. Er wordt veel gewerkt met top dressings (producten in vaste stop die inspoelen met het watergeven), compost thee en wormenmest. De Humboldt voeding wordt daarom ook maar één of enkele keren per week aan de plant gegeven. In het begin maakten velen ook nog de omrekenfout ml/gallon - ml/liter en zo kon het dus gebeuren dat sommigen met een 16x overdosering aan de gang gingen :specool

 

Ik heb tijdens mijn testverslag van cheeseberryhaze dus wel iedere dag voeding meegegeven, maar had me aan de helft van de hoeveelheid die Humboldt opgeeft aan gehouden en die langzaam tot het einde verhoogt.

16x overdoseren??? Arme plantjes ;)

 

Leuk om te horen dat jullie allemaal een leuke en leerzame dag hebben gehad, had er graag bij willen zijn maar Smokey was zo ziek als een hond en hoeste nog net niet zijn longen eruit..... Hoop dat Roy nog eens een seminar komt geven in de nabije toekomst.

Kom zeker binnenkort eens de wietforumshop bekijken als ik m'n bestelde spulletjes kom ophalen :spliff:

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je die foto hebt vervaagd Whazzup. Nu is het zo moeilijk raden welk

achterhoofd bij welk forumlid hoort. ;)

 

Nu er meer duidelijkheid is over de verschillen tussen Amerika en hier, hebben

wij dan wel baat bij Amerikaanse voeding als Humboldt. Of is het een kwestie van

dosering/schema aanpassen voor gebruik op arme aarde.

 

Gr

El Andy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je gewoon de voeding moet gebruiken zoals hij is bedoeld, en dat is op een zwaar voorbemest substraat met veel bodemleven. Dat is helemaal niet zo'n afwijkende manier van kweken en geeft bij het gebruik van deze voeding de beste resultaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nog een verzoek: Een sampletje is leuk en Roy stelt dat zeker op prijs, met name als het met HN gegrowd is, maar gaarne géén weckpotten en strijkzakken!! Hou je aan de maximale 5 gram die toegestaan is om voor persoonlijk gebruik bij je te hebben. Breng de shop en de eigenaar van de shop NIET in gevaar. Dus ook geen andere illegale substanties meenemen ;).

 

Oeps lees het nu pas.....is wel opgegaan volgens mij!

 

was gezellig grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) ja geloof het ook...

 

Nog effe over Humboldt voeding: BlackBut sprak me er heel terecht op aan dat je ook fantastische resultaten haalt met light mix, zie zijn topics. Dat vereist mogelijk wel een wat aangepaste toediening inderdaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste Medekwekers,

PH, je gelukkige! Ik mocht de kut van Amnees niet meer ruiken!

Hier heb ik dan toch iets gemist. ;)

Groetjes

Torsten

Hier kan ik wel wat voor je doen hoor..........pm.?

 

Ik heb volgens mij je tasje gevonden met alle wormeshit en spulletjes ik heb het apart gezet. anders stuur ik het wel even naar je toe. Of als je het op wil halen ook goed.

groet

Wietform-shop

 

Te gek man :specool

Ik kwam met 1 rugzak..die doc meteen wat zwaarder maakte,toen een tas met wormeshit en nog veel meer rijkdom der aarde.

Bij het weggaan nog een tas van HN dr bij ....toen een stukkende auto met een zieke bestuurder...

Dit in in combo met Amnees........ Nah dan weetjehetwel ;)

 

Als toetje ging er gister een fles drank over en in de comp tot rokens aan toe. :spliff:

Drank maakt meer kapot dan...;)

 

Leuke dag bedankt!! :lol:

 

Ben van plan om het te komen halen,vertrouw de post niet :P

Dinsdag aanwezig..?

 

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites
kut Amnees die ik roook ;)

En wat wil je nou PH, kom je langs of moet ie het opsturen? :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie die Amnees werkt de hele dag.of rook ik het :spliff:

 

;)

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

This was a great meeting, very pleased to know you all. You'r all very nice ladies & guys...

Really proffessionnal dudes and friendly atmosphere !

Cheers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great to see a Opengrow guy in Holland. ;)

Thanx for comming Hiwatt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wazzup :spliff:

 

Vage personen? Ken je zo vertellen wie der allemaal zat van links naar rechts van onder naar boven ;)

Heb je toevallig meer foto's van die dag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola :spliff:

 

goed om te horen dat het succesbol is verlopen! Veel goodies misgelopen zo te zien hehe

Anyway sterkte de komende maanden en op naar de 1 jarig jubileum ;) :specool:lol:

 

Oh oh die amnees is wel zo verraderlijk lekker....man man man ik spreek uit ervaring

Geeft allemaal niks weer een leuke anekdote erbij toch

 

salu2

Pierre Paf

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plekkie heppie daar WF Shop. ziet er strak uit, heel veel succes maar dat zal wel lukken, bedankt voor de leuke openingsdag en de tasjes met handige inhoud en de coole t-shirts

Share this post


Link to post
Share on other sites
toen een stukkende auto met een zieke bestuurder...

 

altijd beter als een zieke auto met een stukkende bestuurder :specool ...maar je ben wel gebracht waar je heen wilde...tduurde wel wat langer ja...( oorzaak: vocht in de electronische sleutel ;) )

Mooi dat je je tassie weer heb.... ANNIE :spliff:

GR

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
De sample's waren geweldig,pure grondstoffen.

@P H donner,

Ik heb je zak helaas niet zien staan,jammer want het zijn echt spullen voor jou :specool

gallery_22925_8436_42303.jpg

 

Al moest ik komen kruipen......... ;)

Tjeee...Art je kent me al een beetje.. :spliff:

 

Heren,

Mijn dank!!

 

@carpe een vochtige sleutel,,,,,je was aardig aant zweeten ja..... ;)

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee PH...die sleutel bos heeft een nachtje buiten gehangen...in de deur ;) ...kwas een beetje suf :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou @ Whazzup een nieuwe camara kan ook geen kwaad ,wat een onduidelijke photo zeg :spliff:

 

 

 

 

 

 

 

groeten 11ltrp ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...