Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokiebear

smokie stopt

Recommended Posts

Hallo alle (ex)mede kwekers (ex)mede smokers (ex)mede wietfanaten....Tot mijn GROTE spijt ben ik erachter gekomen dat mijn vrouw met kind bij me weg is gegaan NOGWEL op me verjaardag/trouwdag afgelopen zondag...

 

het zat er al een tijdje aante komen, het ging ook niet echt lekker, schulden zij psygische problemen ik drugs problemen te vroeg getrouwd na 3 maanden verkering al zwanger....ga maar door..

 

ik heb er echt alles aan gedaan om het goed te laten verlopen maar helaas het is te laat voor haar. ze ziet het niet meer zitten en zegt zelfs dat ze bang voor me is geworden...(dat komt bijv. door haar problemen van vroeger met haar biologische vader) al deze dingen had ik zelf beter aan kunnen zien komen als IK (gvd) niet zo egoistisch was geweest en alleen maar aan geld drugs en feesten had gedacht....

 

het positieve aan dit alles is hooguit dat ik hierdoor me ogen heb geopend en dat ik ook aan alle ''slechte dingen'' een eind heb gemaakt waaronder dus ook blowen en kweken op het moment, want wil ik me kind nog kunnen zien dan moet ik dus eerst uit de schulden zien te komen (die van ons samen zijn) een woonplek zien te vinden ( maar door de schulden is er niets mogelijk alleen een kamertje ) daardoor kan ik dus pas me kind weer gedeeltelijk niet eens de helft van de tijd bij me krijgen, maar dat word sowiso een jaren plan (min. 2 tot 3 jaar )

nu kan iedereen dus wel snappen dat dit onmenselijk is en het ergste is dat ik nog niet eens emotioneel mag doen, want hoe meer ik dat doe hoe onstabieler ik ben volgens iedereen.

 

ik snap dat stoppen met alles misschien ook wel niet de oplossing is zeker omdat ik de laatste maanden toch alleen al meer dan 5 gram wiet op een dag rookte en er zeker ook wel wat andere dingen bij deed, laat staan in andere dingen zoals werk of illegale dingen je snapt het wel, maar denk dat het op het moment het beste is voor mezelf ( dus uiteindelijk voor me dochtertje om der terug te krijgen ) en ik ben gewoon te moe om nog te moeten vechten, of liegen of smoesjes bedenken waarom ik weer eens zo lang weg was enzo ( denk dat er op dit forum veel mensen zijn de wel snappen wat ik bedoel )

 

 

 

 

dus bij deze wil ik iedereen die me geholpen heeft, een sampletje heeft gestuurd of zaadjes ( waarvoor ik de CLOWN nog heeeel erg wil bedanken omdat ik laatst een mooi pakketje kreeg met veel een goede zaadjes ) maar ik stop voorgoed dus heb me wiet en alles en me hok al opgeruimd dus ik zeg wietforum dan ook gedag...

 

AU REVIOR alle lieve, goede (soms ook stomme) mensen op DIT GOEDE FORUM dit was het eind van SMOKIEBEAR ( helaas )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ups en downs in het leven. Tis zeker niet altijd fijn - met een goede plan van aanpak en duidelijke condities voor jezelf stellen kom je vast wel weer uit dit dal.

 

Ik wens je veel succes de aankomende tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een k.tzooi zeg :s

 

veel sterkte en succes

 

en alles komt heus wel goed!

 

wilskracht is bepalend!

 

groeten

maniski

Share this post


Link to post
Share on other sites

iig een paar fijne reacties, DOC wat een prachtige brief ( heb net zitten huilen als klein kind even ) en gelukkig had ik min of meer al dezelfde gedachte.

Aangezien je in dit hypocryte land als man bij scheiding nergens geen rechten op hebt ( tot nu toe ) ben ik dan ook gedwongen om straks een kamertje aantenemen ( waar ik dus niet me kind kan laten slapen bijv. ) maar goed hoe lang het ook duurt en hoe harder ik vecht voor het goede int leven dan moet het toch ooit wel goed komen en zal ik me dochter ook vast wel weer meer kunnen zien... gelukkig is zij de enige in me gedachte die me dan ook echt op de been houd nu....

 

naja na regen komt zonneschijn en waarschijnlijk was ze dan toch niet de ware voor me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

al zit je 3 hoog achter, een paar plantjes in het wild zetten kan iedereen hoor...

tis gezond en gewoon niet zelf op roken dan...ik ken wel meer (gescheiden) vaders die wat growen om een beetje wat te kunnen betekenen voor hun kinderen....en ken ook wel een paar vissers die hun vis niet opeten zelf...

succes met alles in deze donkere tijden :lol:

so long man :lol:

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel succes kerel met het oplossen van je problemen, als je ergens advies over nodig hebt of een luisterend oor geef maar een gil.

 

groet rodney

 

 

P.s Doc erg mooi geschreven gast, dit soort stukjes kan ik altijd wel waarderen op de rauwe maag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte kerel..

 

En blijf vechten voor je kind, dat zal je uiteindelijk beloond worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites
het ook duurt en hoe harder ik vecht voor het goede int leven dan moet het toch ooit wel goed komen en zal ik me dochter ook vast wel weer meer kunnen zien... gelukkig is zij de enige in me gedachte die me dan ook echt op de been houd nu....

 

naja na regen komt zonneschijn en waarschijnlijk was ze dan toch niet de ware voor me.

 

That's the spirit! :lol:

 

Breng het in de praktijk en het komt allemaal in orde Smokie. Nogmaals heel veel sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wens je alle sterkte toe de komende tijd. Heb zelf ook een scheiding achter de rug, maar ben er uiteindelijk beter uit gekomen.

Echt kut voor je! Het wordt een moeilijke tijd .... maar het komt allemaal weer goed, geloof me!

Sterkte.

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

hupla says high and good luck!!

sterkte man,, u and the fam

 

greets,

Hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte de komende tijd.

ik weet zeker dat het allemaal wel goed gaat komen.

Zal een hoop kracht en doorzettings vermogen kosten, maar het resutaat zal er ook naar zijn.

 

Grtz Er@zer

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte dude,

 

je was in mijn ogen een positief opvallend lid, erg jammer.

Maar je moet doen wat je denkt dat goed voor jou en je gezinnetje is.

 

hopelijk gaat binnekort de zon weer voor jullie schijnen,

tot die tijd proberen zo positef mogelijk te blijven

 

tip:

probeer een hobby te vinden die weinig geld kost waarmee je heel veel tijd kunt doden.

Dat helpt je door de zware tijden heen en het zorgt ervoor dat je je geld in je pocket houdt.

En zo is het gat wat nu gaat vallen in je tijd weer een beetje gevuld.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Smookie.

 

Fucked up voor je man!

Goed van je dat je iig stopt met alles!

Wat je zegt over dat je niet emotioneel mag zijn lijkt mij niet de beste optie.

Het is een verwerkingsproces waar je nu in zal komen en daar horen emoties bij. Kijk wat het beste voor jezelf is (als je wil huilen moet je huilen) en laat je niet (teveel) door andere beinvloeden. Ook zal je uiteraard jezelf wel in de gaten moeten houden dat je niet zo emotioneel wordt dat je labiel bent.

Als je gaat proberen je emoties weg te stoppen of het niet zal uiten zal je eventueel in een later stadium van je leven hier alsnog (psyhische ) problemen mee krijgen omdat je het onbewust minder goed voor jezelf hebt kunnen verwerken.

Emoties uiten kan opluchten.

 

Zou je niet een woning van de woningbouw toegewezen kunnen krijgen met urgentie?

Kijk anders of je eventueel iets met een vriend of collega kan huren..

 

 

Succes met alles man!

 

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Smokiebear,

ik voel met je mee, heb enige soortgelijke sores achter de rug,

maar zo te horen is relationeel gezien jullie besluit het beste.

 

Ieder mens heeft zijn tekortkomingen,

zoals jij er bij jezelf ook al een paar beschrijft.

Ik noem ze altijd "persoonlijke valkuilen" en ja hoe ouder je wordt,

hoe beter je met die "eigen" eigenschappen om leert gaan.

 

Bergen en dalen kun je maar vanuit 1 ding overwinnen: Kracht.

En die kracht put je uit het goede.

Zoals jij ook doet, zie je eerst je kind(eren) en hun belang.

Na een dag of 2 (na incident) sprak ikeen vriend,

die sloeg me tegen de borstkas en zei:

 

Er is maar 1 Smokiebear*

"t is een aparte en hij heeft streken.

Maar het is een mooi mens, met bijzondere kwaliteiten

en dat kan iemand je ontnemen!!!

Dat respect moet je voor jezelf vinden

om door te kunnen bouwen!!!!......

 

 

Dus tja, je neemt zelf ook geen genoegen met je "streken" dus dat komt wel goed :lol:

En echie,echie ik zit nu zelf ook in dat proces.

 

Ik wil nog wel kwijt:

realiseer je je dat van veel mensen die ook het "hard"e pad genomen hebben

cannabis hun de weg terug toonde.

Dus wees je bewust van het pad wat je terug moet bewandelen,(qua gebruik dus)

en hoe "cold" je die wilt gaan bewandelen.

 

Veel suc6 met alles!!!!

love and peace, Weetje

 

* Hij noemde me natuurlijk geen smokiebear, maar weetje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte kerel !!

leef met je mee!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokiebear wat een rot bericht man :lol:

Hoop dat je spoedig een knappe woonruimte kan vinden waar je ook je dochter kan ontvangen.... woon je in zo'n dure gemeente dan dat je alleen een kamer kan huren? Als je een dure grote stad (bv A'dam) woont zou ik lekker kijken naar de gemeenten(bv.purmerend, hoorn of heerhugowaard) er omheen, heb je toch vaak wat meer huis voor je geld :lol:

 

Als je gevoel zegt dat je moet kappen met blowen en die andere zooi, zou ik dat lekker doen..... Je kleine meid is immers 't meest belangrijke in je leven, weet wat je bedoelt, heb zelf 2 kleine meiden en zou niet weten wat ik zonder hun moest.

 

Heel veel sterkte met je problemen en hoop dat het allemaal goed komt, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen, wat een reacties....doet me best goed...en tja ik zeg ook niet dat de problemen er alleen door de wiet of andree drugs zijn gekomen..want als je kijkt dat de meeste relationele problemen beetje door haar schuld zijn ontstaan maar ja LIEFDE MAAKT BLIND...de hele wereld zag het aankomen en ik nie, maar ondertussen probeer ik wel weer andere mensen meteen te helpen ik snap het soms nie meer.

 

ik vind persoonlijk dat alles maar vooral mijn drugs gebruik (en dan vooral blowen) op het moment de meeste verwarring voor mezelf veroorzaakt, het is nie eens lekker meer om stoned te zijn maar meer een uitvlucht.

 

qua woonruimte ik zit in omgeving nijmegen ( maakt nu ook niet meer uit :lol: ) en daar is het idd best duur wonen, vooral moeilijk om iets te vinden terwijl je hoge schulden hebt ook nog.

 

maar goed kga nu proberen te slapen ( haha de medicijntjes slaan aan )

 

bedankt voor alle positieve berichten smokie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey die smokie

 

Ja als gescheiden vader heb je nu eenmaal niet veel te zeggen ( sprak hij uit ervaring )

en als je denkt de kids zijn 18 ze kunnen zelf wat bepalen ... NOT !!

 

maar goed je zegt het al , het zal goed komen !!

 

Zorg eerst dat je zelf gelukkig bent in je leven , dan pas kun je het geluk delen met anderen en sta je open vor nog meer geluk.

 

je kunt nu eenmaal geen geluk geven als je zelf niet gelukkig bent en de band met je kind kan niemand je af nemen.

 

dus : je leven op de rails zien te krijgen en je kind zal je nooit verlaten ! al lijkt het op sommige momenten wel zo

 

Sterkte namens ons twee

 

Swingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik leef met je mee kerel,

 

'K heb zelf twee kids en alleen de gedachte dat ik ze niet elke dag zou kunnen zien maakt me all doodziek.

Laat je in ieder geval niet kisten, ga er op uit en probeer wat te maken van je leven en dan komt het vast wel weer goed.

 

Heel veel sterkte in deze voor jou zeer moeilijke tijd.

 

Groetjes,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...