Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

3x Shackzilla onder 250w Gavita EVSA

Recommended Posts

@Elmo2007

 

Ze hebben nu 18 dagen zichbare bloei (dag 34 op 12/12).

 

Bloei volgens Sannies website 10 tot 11 weken. Dus dan zou ik nog minimaal 5-6 te gaan hebben, maar misschien nog 7-8 omdat ze pas na 16 dagen de zichtbare bloei toonden? Ik heb hier geen ervaring mee omdat het mijn eerste kweek is. Kleintje staat trouwens nu op plagron batmix zonder buffertabs, eens kijken hoe ie verder gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok , je zit al een 30 dagen op 12/12 , dan snap ik het wel ;)

 

Ik zou zelf met een Haze toch voor die 7 a 8 weken nu nog erbij gaan misschien nog wel 9..

 

ben ook benieuwd naar dat kleintje . hoe die het gaat doen . /.

 

beetje vergelijkings materiaal voor die kleine die bij mij buiten staat

 

:lol:

 

 

 

Grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 21 zichtbare bloei (dag 37 op 12/12, dag 47 totaal)

 

gallery_26898_10507_20232.jpg

 

Dames krijgen nog steeds om de dag enkel BAC bloeivoeding. Zero last van beestjes, het gaat op rolletjes tot nu toe. :lol: De ''afgecheurde'' bladeren zijn van het fimmen van een paar weken terug.

 

Een teefje heb ik wel in bondage gezet achterin omdat die wat te heet werd.

 

De jongste van het stel, de dame linksonder heeft sinds gister ook de eerste bloeiverschijnselen dus ze loopt 3 weken achter zo lijkt het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Ziet er nu al lekker en geweldig uit Donnie :lol:

 

 

:lol:

 

Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah, gevonden.

 

shackzilla:D mooi man. dat gaat lekker.

 

je loopt heel wat voor op mij, maar ik ga je voor de rest zeker ook volgen.

grtz munsterman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 24 zichtbare bloei (dag 40 op 12/12, dag 50 totaal)

 

Weinig te melden, temp loopt wel iets op weer door de hogere buitentemp, zit nu op 29.4 graden

 

Overzicht

 

gallery_26898_10507_345030.jpg

 

Budshots

 

gallery_26898_10507_452599.jpg

 

gallery_26898_10507_310982.jpg

 

Grtz,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, mooie opbouw. Kan je die lange anders niet buigen/knakken? dan zit het hele veld weer op dezelfde hoogte :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 29 zichtbare bloei (dag 45 op 12/12, dag 55 totaal)

 

De plant welke ik niet getopt of gefimt heb begint nu ook een leuke hoofdtop aan de maken, verder dikken de andere toppen langzaam maar zeker lekker aan.

 

Foto's zeggen meer dan woorden dus hierbij:

 

gallery_26898_10507_218825.jpg

 

gallery_26898_10507_218313.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker daar

Mooie topopbouw!

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie,

Gaat mooi man :D de bloei zit er goed in en zijn voorlopig niet uitgebloeid :verrygood

Waarom knak je die flinke uitschieter niet om en bind je die even vast? Zo maak je je veldje mooi egaal en zou je de lamp nog wat kunnen laten zakken :D die kan je mooi naar voren kunnen buigen, daar is voldoende ruimte.... tak tussen de vingers pletten en buigen, zo breekt ie niet af.

Veel succes verder, Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Guesswho! :verrygood

 

@SmokeyB: Ik zou hem inderdaad kunnen knakken en de lamp er dan inderdaad wat korter op, misschien ben ik alleen zo'n lomperd die hem afbreekt. Naja ik ga het proberen nu en maak zo wel een foto. Hoe staat het met het curen van je eigen soortje? Hoop binnenkort weer een verslag van je te kunnen lezen B!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er goed uit, mooie opbouw. Kan je die lange anders niet buigen/knakken? dan zit het hele veld weer op dezelfde hoogte :D

Die lange kan nog mooi langs de wand zo te zien.. :D

Gewoon ff touwtje. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hem geplet (de stam) en toen gebogen tot bijna 90 graden :verrygood

 

gallery_26898_10507_312929.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
@SmokeyB: Ik zou hem inderdaad kunnen knakken en de lamp er dan inderdaad wat korter op, misschien ben ik alleen zo'n lomperd die hem afbreekt.

Net wat ik zei, als je de tak tussen de vingers plat drukt word de tak buigzaam en breekt 't niet meer zo makkelijk en kan je het heel makkelijk buigen naar de gewenste richting :lol:

Die Cheeseberryhaze is nu wel lekker gerijpt en zacht van smaak :verrygood zal zsm even strijkzakken halen :huh:

 

Deze maand ga ik weer m'n kast ophalen en weer eventje upgraden en ga ik een ronde met 2x uberkush in scrog met Humboldt, heb er weer zin in :)

 

mvg B

 

 

wat zie ik in eens..... 't is al gebeurt :D :D

Edited by smokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nu liever buigen dan pletten in dit bloeistadium.Bv een touwtje aan de tentstok linksvoor en de plant voorzichtig op 3/4 hoogte naar voren langs de linkerzijkant buigen.

En dan elke dag het touwtje wat aanspannen :verrygood

 

Op deze manier kan je lamp lager en benut je alle ruimte,de toppen gaan vanzelf rechtop staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Art dank je voor het advies alleen nemen gedane zaken geen keer en heb hem al geplet, zal wel goedkomen denk ik ik ga haar niet ondersteunen, laat die dame er maar voor knokken. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Donnie,

 

Jouw shackz doen het super onder de 250!

Lekkere buds en mooie groene bladeren, ik kijk uit naar het eindresultaat :verrygood

 

En ja ik kan ook bevestigen dat het flinke groeiers zijn :D

 

Grtz

 

Strappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan zijn dat ze morgen weer rechtop neigt te staan,je kan haar binden met een touwtje aan je tentstok zodat ze niet overeind kan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vast maken is een goed idee.

Want die gaat zeker weer recht willen komen.

 

Verder ziet alles er goed uit.

Daar gaan heel mooie toppen tussen zitten :verrygood

Knap voor de eerste keer!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Strappy: Thanks ik mag niet klagen denk ik tot op heden, hoop dat het allemaal goed gaat verlopen. Bedankt voor je bericht

 

@Aurele: Bedankt, als die dame weer gaat steigeren dan hang ik d'r even in de teugels inderdaad. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Donnie,

ik volg zwijgend jouw topic.

Ik heb dezelfde lamp en ben tot nu toe heel tevreden met wat ik bij jouw zie.

De lamp komt bij mij volgend jaar pas in gebruik, maar met wat bij jouw zie, verheug ik me nu al hierop.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ziekzaatje

 

De lamp hangt nu al niet gek ver hoor, 27cm ongeveer van de toppen dus te dichtbij hangen is ook weer niet goed denk ik, geloof dat je tot een 20cm kan gaan maar ik doe het op gevoel, even het handje eronder houdenn :verrygood

 

@Torsti

 

Ja ik mag niet klagen volgens mij over deze lamp, hij doet het niet slecht in vergelijking met wat ik heb gezien bij andere 250 watt topics, ben benieuwd hoe dat lampensetje het bij jou gaat doen volgend jaar.

 

Ik denk dat ik zowiezo wel nog een ronde er mee kan draaien voordat die lamp minder gaat worden in lumen output.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn net even in een bacto bad geweest (lees van onder water) en heb nog even een kiekje gemaakt van de grootste plant in de 18 liter pot.

 

Over 3-4 dagen weer een uitgebreidere update. :verrygood De eerste lichtbruine haartjes beginnen er inmiddels in te komen!

 

gallery_26898_10507_280598.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 34 zichtbare bloei (dag 49 op 12/12, dag 60 totaal)

 

Ipv al die foto's in de tent maar eens een keer buiten de tent. Heb even de grootste plant erbij gepakt in de 18 liter pot.

 

gallery_26898_10507_67579.jpg

 

gallery_26898_10507_11486.jpg

 

Ik matig een beetje nu met de voeding, hier en daar klein verbrand plantpuntje of hoekje.

 

Sannies postduif landde straks ook nog in de tuin en die had een relatief zwaar pakketje om z'n nek hangen. Arme duif. :huh: Beetje leesvoer van Humboldt (Almanac) erbij, en een pakje kaarten. En natuurlijk niet te vergeten de Deuce Deuce en Honey ES. De speelkaarten zullen de jongens wel waarderen dit weekend. Thx Sannie :lol:

 

gallery_26898_10507_343738.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...