Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

carpe_diem

Camikaze met Carpie

Recommended Posts

Dat ik mensen inspireer om een wat grotere guerilla te doen of gewoon eens een plantje ergens neer te zetten, vind ik perfect ;) ..das zeker een reden voor mij om lekker door te posten met de growlog :) ...zolang het gaat/nog kan tot de oogst en misschien wil of kan BEEKAA een rookverlagje maken...

En nu we het woord sticky toch gevallen is denk ik aan topics die het veel meer verdienen kzal er een paar noemen die me meteen te binnen schieten die ik zou nomineren: Schenkie-uitleg mapito...die heeft jaren gewerkt aan een simpele en dus rete-goeie manier van mapito kweek B) ...maar ook Knutsel, Mr R, PH Donner met verduisteren,Slappezever-met moeders, Wieriman en Kasperfish zijn in mijn ogen mannen om tegenop te kijken, en niet tevergeten de andere topics van Dame Blanche, Atmosphere en Rataplan.

Die topics/verslagen heb ik goed gelezen en er erg veel van geleerd....al die fouten probeer ik te voorkomen...en het resultaat is wat je hier ziet....... :P

 

Dus.....en ik heb het eerder gezegt...het meeste kennis komt van wf en een beetje van andere, meest internationale, fora...dus APPLAUS voor jezelf...jullie zijn immers het wietforum... :lol:

 

Helemaal TOP ! :P

BioMan :D (klap,klap,klap,klap :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkerrrrrr, Carpie :lol:

Ze staan er mooi bij B) .

 

Groeten,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hoe staat het met de bomenteelt.Zijn ze al de 4 meter gepasseerd???

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat het zelf ook net af te vragen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eruug netjes Carpe petje af.

Ik heb het net pas ff goed en geheel doorgelezen en dat gaat goed komen daar.

Ze slaan mooi aan die zaailingen op dat veltje man.

Dat is al heel wat ,want dat weet ook jij ondertussen hier in onze contreien

Uit ervaring weet ik dat je het niet voor nix hebt gekregen en met de kennis van hier en veel inzet ben je al een heel eind gekomen en nu is het afwachten.....niets meer of minder.....

Erug spannend nu voor je...en ik hoop ook dat je die dekbed overtrekken echt moet gaan gebruiken. :P

 

Het deense zaad is zeker de moeite waard voor de consumend en gewonen roker,maar voor de knikkers is het het toch ook niet......is mijn mening althans.

Stekken van(semi auto)wat ik van jou zie is niet lonend,die brengen het niet tov zaailingen alleen maar ook niet van gewoon buitenstekjes van een late soort

Om echt voor de knikkers te gaan blijfen we toch afhankelijk van vroege regulieren soortjes die te stekken zijn en zijn we trug bij af.....op verduisteren na dan :)

 

Mijn 2 cent....ehhh knikkers als ik ze had :lol:

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Green Silhouette: tja een fluisterbootje op electra is mooi... :tu

maar een huisje met aanlegstijger nog mooier :D ..ach ja... een mens moet altijd wat te dromen overhouden toch? :dope: ...

@panjaabi: idd...tgaat niet van zelf...maar als hij een keer gaat spot spotten kom je vanzelf in de jungle en gaat het wat meer leven :D

@bioman: dank u, dank u ;)

@greenlady: dat vind ik ook... :P vind ik ook :vape:

het blijft toch eeuwig zonde dat die langvoorgegroeide stekken van je geroofd zijn :)

@elmanito+@limbic:nee...tworden bonsai....4 meter bij jou denk ik :D ....de laatste keer waren de latere zaailingen 1.20 en word die plek al aardig een sea of green...er zitten daar veel el nino en mega bij dus die groeien nog wat door, dus dat komt wel goed vol denk en hoop ik...

De grootste zaailingen schat ik nu op 2.35...maar tis al een sea of green dus van mij hoeven ze ook niet hoger te worden :bier en de stekjes gaan gestaag door

tegenvallend is dat de early dane nog geen geslacht heeft laten zien...oke 1 dan :j van de 100...

mega en danish gold x nlx hebben ook nog geen geslacht laten zien, maar dat is niet onverwacht.

De royal dane heeft nu wel de dg x nlx ingehaald twa hoogte dan :D maar niet echt veel ;)

heeft jou soortje bij jou al wat laten zien Limbic :) ?

@PH Donner:bEDANKT voor de lofffelijke woorden, van een veteraan heeft dat beslist meerwaarde :lol:

tja.. ik heb zaailingen van vroeg tot laat en van licht tot potent en dan nog stekjes die laat gezet zijn dus das niet eerlijk om sec...te verglijken.

Overigens halen stekken het op guerilla het nooit bij zaailingen dat wist ik ook wel van te voren uit de verslagen van Mr R, Kasperfish, Wierieman en vele anderen...

Maar mijn insteek was met hagel te schieten kwa kogels...dus met hagel tref je altijd wel wat :(

Jij ben meer van de lekkere binne soortjes die je buiten wil telen...PP, Deense Afgaan en Edelweiss etc..

Inderdaad dan kom je vaak uit bij verduisteren want spuiten doe jij niet.

Maar me dg x nlx, mega en El nino vind je misschien wel lekker ;) ...

Ik zag een auto Haze...van je vriend op een buitenlandse site...lijkt me wel wat voor jou :huh: ?

Uit je posts van de laaste tijd denk ik dat je wat meer de focus op binnen aan het leggen ben...ook niet verkeerd als je fijnproever ben en voor absolute topkwaliteit gaat...

op Guerilla is alles wat je oogst extra....dus elke gram oogst vind ik lonend...

Waar ik kweek weet je niet...ben highly mobile...en door stekken te zetten kan ik bepaalde plekken ook behappen door er minder te komen.. :D OF...ik moet er toevallig in de buurt zijn voor ander zaken..dan maak ik even een ommetje :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

update van 2 aug :

 

de Ierdbei en Henkes Lolland stekke plek:

 

Weinig te melden eigenlijk, beetje onkruid naar beneden geknipt en wat bijgemest en wat slakkekorrels gestrooit.

 

 

de ierdbeis:

 

 

gallery_22583_10219_3020419.jpg

 

 

ierdbei:

gallery_22583_10219_2540208.jpg

 

ierdbei:

gallery_22583_10219_120967.jpg

 

en hier staan wat Henkes:

gallery_22583_10219_1889031.jpg

 

 

henkes:

gallery_22583_10219_2950564.jpg

 

 

gr

Carpie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

update 2 aug

De mega en lebs zaailingenplek:

 

 

tja ...daar stonden ook de dubble fun moedertjes :P

gallery_22583_9744_2093039.jpg

 

de df moeder links:

gallery_22583_9744_1120306.jpg

 

Khad nog 1 eirdbei stek van 2 mei laten staan :vape:

gallery_22583_9744_2156183.jpg

 

ierdbei tak:

gallery_22583_9744_910653.jpg

 

De mega's sorry slechte foto..

Geen van de mega's hebben geslacht laten zien ( behalve die mini-mega-tjes dan van 10 cm)....ze groeien wel lekker door.

gallery_22583_9744_1671713.jpg

 

mini mega:

gallery_22583_9744_2210871.jpg

 

De ierdbei en mini mega's zijn veilig gesteld....

De eerste paar gramme zijn binnen :lol:

 

 

gr

Carpie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er super uit man....ga zo door...hahaahah

:lol: :)

 

groetjes Greenrecon,

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een mooi werkie carpie :lol:

ik hoop dat je er een mooie oogst mee gaat scoren,

maar nu eerst: zon

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die eirdbie stek is veeet! :)

 

jup, idem in belgie, het weer laat hier de wensen over :lol:

Net nu ik dit typ, komt de zon wat opzetten! :P

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greenrecon: bedankt..inderdaad sofar so good...

Ik denk dat de droge periode nu wel voorbij is en er is nu in augustus als meer water gevallen op de meeste spots als heel juni.

En kheb nergens water gegeven behalve bij het planten en een enkele keer een paar dagen later weer...alles sloeg gewoon lekker aan, ook door de goede worteling van de plantjes.

@weetje: tja Blowmonky zei het gisteren ook al: "tlijkt wel herfst"...kben gisteren verzopen op een spot :P ...fijn he :tu ... guerilla-tja spelen :dope: .

Kga eens kijken naar zo'n survival pak, wat ze op zeeschepen gebruiken ;) .

Ach twas niet koud...en guerilla's never give up :j

Inderdaad dr moet heel wat zon komen om alles lekker af te laten bloeien...mJA...vissers en boeren klagen altijd he...over het weer dan :)

@boefje: ja...na droogte, nu weer hopen op zon...we hebben tot nu toe bovengemiddeld veel zon uren gehad wat ik op een weer site las...

Op die mega plek staat de water put nog steeds droog :bier .

Dus kzal eens een schep meenemen en hem nog dieper en breder maken...want ik wil wel water hebben om te kunnen poten....

In de grote getallen blijft het een extreem droog jaar..

Je zal maar op walcheren of zeeuws-vlaanderen zitten met je plantjes.. :(

rdev_geografisch.png

-100 is een normaal getal over meerdere jaren... ;) zeggen ze...

 

@mdvtje: tja die ierbei-stek is klein en tevroeg buiten gezet( 2 mei) en is gaan bloeien...ken je nagaan als die groot geworden was :)

jaja na regen komt altijd zonneschijn...twordt een kwakkel weekje, zo te zien op de weer sites.. :huh:

gr en fijne zondag verder allemaal :lol:

gr

Carpie :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit dus ergens in het gedeeltje watje zei carpie, volg je al heel de tijd stilletjes maar hier groeit het tog nog ondanks het k*t weer, veel suc6 en hopen datje die dikke kilo's,mag oogste;)

 

MT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie toppen ! :vape:

 

Hier heeft nog geen enkele non-autoflower geslacht laten zien (soortje onbekend maar wel een outdoor soortje, waren Freebees) :lol:

 

Geniet er van man ! Dat moet ik ook maar eens gaan doen, een stek zo vroeg buiten zetten :P

BioMan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Met dit groeizame weer wordt het toch wel weer eens tijd voor wat foto's. :lol:

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mitchelT: Gelukkig man dat het daar ook goed gaat :) , heb je ze zelf nog watergegeven of redden ze het zelf?...ik ken die kant van Nederland een beetje en tis droog daar, van nature al..

jij ook vette buds gewenst ;)

@bioman: idd vroegbuiten zetten dan krijg je dit...maja...tis maar een paar gram...kijk maar eens bij Blowsterke...die begint al in het voorjaar te verduisteren...die oogst het hele zomer door :P en dan wel leuke lekkere grammen :)

@Elmanito: ehh...de akker wil je zien denk ik ;) ...tja..het regende ergggg....toen ik dr was...dus foto maken durfde ik niet...maar gegroeit zijn ze zeker...man...als ik me middel vinger opsteek dan nog zeker 40 cm dr bij....

1 ndb man er een stuk of 15 early dane mannen weggehaald...de early dane die ik heb is dus niet vroeg B) ...de deense breeder snapt er niks van ...khad die genomen om als eerste te oogsten ;)

En van mij mogen ze allemaal stoppen met de groei...

Dat hoge gedeelte is al een sea op green en de latere zaailingen wordt ook een sea of green....

en die stekjes aan de voorkant zijn nu stekken.... :D

dus.... greenpron lovers B) ...even wachten aub :D

 

ben al een poosje bezig een andere nog betere plek te zoeken...want kheb er nog steeds geen gevoel bij dat ik hiermee weg ga komen...al heb ik gelukkig geen aanwijzingen dat ik ontdekt ben :wub:

kheb weer een rondje rond de akker gemaakt...voor het geval iemand een (zaad)kweekie daar begonnen is...je weet maar nooit he :no

( in dat geval had ik even de mannen er voor ze uitgehaald :) )

sofar-sogood

groeten en fijn weekend allemaal !! :lol:

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
@Elmanito: ehh...de akker wil je zien denk ik :lol: ...tja..het regende ergggg....toen ik dr was...dus foto maken durfde ik niet...maar gegroeit zijn ze zeker...man...als ik me middel vinger opsteek dan nog zeker 40 cm dr bij....

en van mij mogen ze stoppen met de groei...dat hoge gedeelte is al een sea op green en de latere zaailingen wordt ook een sea of green....

en die stekke aan de voorkant gaan ook wel door.... B)

 

Ik neem toch aan dat de betreffende planten behalve groeien ook wel bloeien of is er nog geen bloemetje te zien bij de Danish Gold??? :)

 

Een beetje guerilla man is toch niet bang voor wat regen of wel soms.Nog geen watervaste camera aangeschaft B)

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jazeker bloeiverschijnselen bij de vroegere soortjes maar de latere soortjes groeien stevig door.

kzal van elke soort een close up maken de volgende foto-sessie.

Tja... cam is spatwaterdicht maar twas meer als een spatje wat er viel B) ....maar geen nood...geen plasje water op de akker...perfecte drainage daar...

En met stortregen stuur je nog geen hond de straat op ;) ...maja juist dan gaan guerilla's :lol: op pad... B)

gr

Carpie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik me middel vinger opsteek dan nog zeker 40 cm dr bij....

 

Ik zie je daar al staan met je middelvinger en je meetlatje in de gietende stortregen :lol:

haha ;)

 

BioMan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

B) gelukkig... zat er nog een slokkie in je fles Bioman... :lol:

1 tje...want anders mag ik niet meer rijden :)

gr

Carpie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zie je daar al staan met je middelvinger en je meetlatje in de gietende stortregen B)

haha :lol:

 

BioMan ;)

 

;) ........echt :) ?

 

gallery_22583_9897_1200348.jpg

ongelovelijk he ...4 juni was dit... B)

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :) B) ;)

Het moet maar eens van pas komen, zo'n foto... als ik nu wat handiger was met CS Photshop had ik er nog wat regen en een meetlatje bij bewerkt ;)

 

(niemand die zich aangesproken voelt ? :lol: )

B)

BioMan haha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goede avond liefhebsters en hebbers van groen... ;)

gallery_22583_9897_311568.jpg

de latere zaailingen...hebben dr ook zin in ;)

gallery_22583_9897_1792600.jpg

Fijn weekend everybody :lol:

gr Carpie

;)

 

Goede avond Carpe,

Ziet er gelikt uit man!

Alleen mis ik nog een laatbloeier om verspeid te oogsten.....een Afgaantje ofzo B)

 

Mijn 2 knikkers

Ik zou het niet zo recht in vakken planten,maar de laatbloeiers ruim verspreid en de vroege er tussen door.

Als je de vroege oogst geef je ook meteen licht&ruimte aan de net bloeiende laatbloeiers.

Zo blijft het geheel ook voor het oog van waar dan ook normaal zonder open vierkante vlakken :)

 

Veel suc 6 man ik blijf mee kijken B)

Fijn weekend!

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

het blijft inderdaad feest om je verslag te lezen. Je hebt echt een prachtige spot, veel licht, goede grond en belangrijkst, nu nog niet ontdekt. Stiekum een beetje jaloers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...