Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kramer997

Test Can Airkit 250

Recommended Posts

Bedankt Tricky :lol: . Ja ik verwacht er zelf ook wel wat van :) . En het filter werkt nog steeds prima.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nog steeds zijn gangetje bots ;)

 

Update dag 40 bloei

 

De toppen groeien lekker door en dikken ook al behoorlijk aan. :lol: Alleen ben ik afgelopen week met de lamp aan het klooien geweest en heb er niet aan gedacht om hem wat hoger te hangen :lol: En die heeft er dus een paar dagen te dicht op gezeten. Hierdoor bovenin wat kromme en gele bladeren. Jammer maar helaas.

Voor de rest gaat het met het klimaat nog steeds prima dag/nacht temp is 20/28. :lol: .

 

Ze krijgt nu om de 2 dagen voeding ec 2.0. En verbruikt per dag ongeveer 7 ltr water. Dorst heeft ze dus wel :D .

 

Dat was het eigenlijk wel weer en de plaatjes natuurlijk nog :D

 

gallery_18180_10026_4011358.jpg

 

gallery_18180_10026_1797304.jpg

 

gallery_18180_10026_497597.jpg

 

gallery_18180_10026_3361776.jpg

 

gallery_18180_10026_3440603.jpg

 

gallery_18180_10026_2418181.jpg

 

gallery_18180_10026_2625821.jpg

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

zooo je hebt haar eene beent flink geharsd tot het net :lol:

hoe lang moet ze nog?

hoop dat ze nog wat aan dikt

greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die heb ik zeker flink geharsd :lol: , maar dat heb ik al een paar weken terug gedaan.

Ze moet nu nog een week of 4/5, dus aandikken zal ze nog wel doen. Ik zie ze nu nog steeds groeien, ik denk dat dat helemaal goed gaat :lol:

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja wat moet ik zeggen, ik denk dat ik gewoon niets zeg en dat ik ga genieten van je mooie scrog. Het is dan wel een test van de Can Airkit maar dat vergeet ik steeds als ik die kuip zie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kramertje

is ze al een beetje aangespekt

:lol: hoop dat het een leuke ronde mag worden

greetzzz bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb eergister ff geroken aan deze dames, Heerlijk!!

 

nog ff kramer, ff flink laten aandikken :lol:

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij is weer fijn Kramer :lol: mooi scrog voorbeeld!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prachtige plant... Zelden zoiets moois gezien. Perfect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he jongens bedankt allemaal weer voor de positieve reacties. :rolleyes: Ik had eerlijk gezegd het idee dat geen hond dit topic volgt, maar dat valt wel mee dus :P

 

Update Dag 57 Bloei

 

Ten eerst het klimaat is nog steeds uitstekend en ook nog steeds geen vervelende geurtjes. Ik denk trouwens dat ik dit topic laat doorlopen tot het filter begint door te slaan :P Een echte duurtest gaat het dus worden :bier

 

De Killing kush doet het wat uiterlijk betreft iets minder. Ze is al behoorlijk geel, ik denk zelf een magnesium tekort, maar ik kan me er niet echt druk meer om maken, omdat ze nu nog een weekje of 2 moet en ik wil er niet nog van alles bijdoen. Want de toppen gaan wel lekker hard.

Mijn volgende ronde ga ik ook met bac, buffertabs en lightmix werken, toch nog maar een keer helemaal organisch proberen.

Voor de rest heb ik niet zoveel bijzonders te vermelden.

 

gallery_18180_10026_2612995.jpg

 

gallery_18180_10026_141755.jpg

 

gallery_18180_10026_624421.jpg

 

gallery_18180_10026_1241866.jpg

 

gallery_18180_10026_2742209.jpg

 

gallery_18180_10026_571389.jpg

 

gallery_18180_10026_1555287.jpg

 

gallery_18180_10026_2595279.jpg

 

 

Oh ja de volgende ronde wordt 1 killingfield. Die ik morgen ga ontkiemen en ik hoop natuurlijk op een paarse :lol: .

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat die vergeling wel normaal is hoor. je vergt best wel wat van één plant in scrog, ik zie dat met grote scrogs wel meer dat ze wat sneller klaar zijn en dan mogen ze best vergelen, de toppen gaan nog effe door. 8 weken bloei voor een kush komt al best in de buurt. Laatste week water gaat het helemaal hard met de blaadjes.

 

Geniet er van jongen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit ook... lekker lang en rustig laten drogen straks, niet overhaasten...

 

Maar... DENK om de RV, budmolt is een ramp, in zo'n prachtige plant. (maar dat weet je natuurlijk zelf ook)

 

Succes, en veel plezier nog, de komende tijd. ... Ik houd je kweek in de gaten, en ben benieuwd naar je eindresultaat. (als je t niet erg vind)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wazzup

Ja ik heb het al een keer eerder gezien dat me dat gebeurde met een grote scrog. En ik denk dat je gelijk hebt, want je vergt idd wel een hoop van 1 plantje :bier .

Ik ben vandaag trouwens begonnen met spoelen en dat doe ik een dag of 10, ik denk dat het dan al aardig herfst is tegen die tijd :rolleyes:

En genieten ga ik zeker, bedankt :P

 

@ The Ganjaman

Dankjewel en ik neem zeker mijn tijd met drogen. Dat gehaaste drogen heb ik na een keer proberen al afgeleerd. Want dat komt de smaak zeker niet ten goede. En ik laat het daarna ook lekker in de weckpot zitten :lol: .

De RV valt op dit moment wel mee, ik heb er alleen wel laatst een topje met rot uitgehaald. Maar dat was degene waar ik vaak aan voelde en ik denk dat dat echt daar van komt. Ik heb het namelijk al eens eerder gehad. En ik moet dat ook echt even afleren :P .

En natuurlijk vind ik dat niet erg.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor,mooi om te zien zo'n scrog.

Toch weer organisch :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel art. Ja en toch maar weer organisch, maar wel op een manier die zich al bewezen heeft :P .

Ik dacht trouwens dat jij altijd 5 % wormenmest door je aarde heen mengde, maar nu las ik laatst (in je nieuwe verslag) dat je minder dan 1% erdoor heen mengde.

Heeft dat een reden of vergis ik me nu, want ik wil er 5% doorheen mengen en per pot 3-4 buffertabs bij doen (50 ltr potten).

En ik wil organisch, omdat het me wel makkelijk lijkt met bac buffertabs enz. Brouwen ga ik iig niet meer doen :P . En de Ph meter gebruik ik ook al heel lang niet meer.

 

Gr Kramer

 

Ps Ik zal binnenkort even de postduif een trap onder zijn hol geven :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principe is lightmix,schimmels,bacto,max hoeveelheid buffertabs en langzaam opvoeren bloeivoeding voldoende.

In mijn huidige ronde heb ik overigens 2,5% wormenmest toegevoegd en 0,5% biosupermix en 4 buffertabs per 18literpot(waar 25liter aarde in gaat :rolleyes: )om te kijken hoe dat bevalt,kan helaas die post niet meer corrigeren,snap niet hoe ik op 1% kom :P

 

In vorige ronden 5% wormenmest,1% biosupermix en 3 buffertabs per 18 literpot,en de ronde daarna alleen de bovenkant v/d de aarde ververst,wortels gewoon erin laten zitten,laagje nieuwe lightmix,4buffertabs en weer draaien,zo draai ik twee ronden op dezelfde aarde.

 

 

Als toevoeging kan je wortelstimulator,carbohydrates(eten/suikers voor het bodemleven),en eventueel bloeistimulator gebruiken.

In de 3e,4e en 5e bloeiweek geef ik preventief 1x per week(drie keer dus totale ronde) max dosis Calgreen/Calgel.

 

De percentages heb ik berekend op het totale werkelijke aantal liters aarde wat ik gebruikt heb,in mijn geval heb ik 125 liter aarde gebruikt in vijf 18liter potten,ik ga dus uit van 25 liter per pot.Misschien kan ik beter zeggen dat ik 25literpotten gebruik,maar ze worden echt verkocht als 18liter potten :P

 

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Art :rolleyes: . Ik heb alles in huis. Dus kan ik vandaag beginnen met de aarde klaar maken, voor de andere tent iig dan.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 63 bloei

 

Ik heb vandaag in de 3 grootste toppen rot ontdekt. Ik schat dat ik een 10 gr Max weg heb geknipt, droog dan. Daarom heb ik maar besloten om vandaag te oogsten. Vooral omdat het allemaal nogal aardig compact is.

Ik had haar liever nog een weekje langer laten staan, maar dat risico wou ik niet nemen. :spliff: . Ik heb toch nog een dag of 5 kunnen spoelen en ik denk dat dat wel voldoende is.

 

Hier alvast de eerste plaatjes en morgen of vanavond de rest :specool . Veel kijkplezier

 

gallery_18180_10026_2121441.jpg

 

gallery_18180_10026_425849.jpg

 

gallery_18180_10026_3990267.jpg

 

gallery_18180_10026_756421.jpg

 

gallery_18180_10026_445218.jpg

 

En nog een beetje kleur ook ;)

 

gallery_18180_10026_797006.jpg

 

gallery_18180_10026_311355.jpg

 

Straks weer verder

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van de rot maar lv is ook wel erg hoog nu he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja echt jammer man.

 

Maar ik zie toch een mooie oogst! Prachtige toppen kramer!

Strak werk!

 

Ben benieuwd naar de werking en rookverslag ;)

 

succes met knippen.

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig ben je er op tijd bij,mooie kleuren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had eerlijk gezegd het idee dat geen hond dit topic volgt, maar dat valt wel mee dus ;)

Gr Kramer

:spliff:

 

Ziet er lekker en mooi uit kramer!

Ik ben ook een stille volger :lol:

Misschien dat iets meer voeten ruimte ook zal helpen ;)

 

Wormen shit moest je vroeger al met een Thee lepel per potje zetten en kon je alleen per liter kopen a 5 gulden P/L

Sinds de GS zijn intreden heeft gedaan is het niet puur meer maar versneden zoals veel shit :specool

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Wazzup

ja en ik heb het idee dat die lv ook nog wel even zo blijft, daarom maar de schaar erin gezet :lol:

 

@ Bioloog

Ja idd jammer, maar ik vind het ook al een mooie oogst. Bedankt en dat rookverslag komt er wel ;)

 

@ Art

Ja gelukkig wel en ja een heel mooi kleurtje. De onderste topjes zijn zelfs een beetje rood ;)

 

@ PH Donner

Bedankt ;) En ik ben zelf meestal ook een stille volger :spliff: . Ja en iets meer voetenruimte heb ik wel aan zitten denken, maar dan zal ik waarschijnlijk zelf aan het timmeren moeten en daar heb ik nu niet echt de tijd voor. :P

 

Ik zal die links van jou eens gaan lezen, ik kan me nog wel wat meer inlezen. En waar is de pure shit tegenwoordig nog te krijgen dan :specool

 

Nog even wat plaatjes

 

gallery_18180_10026_3531080.jpg

 

gallery_18180_10026_3683635.jpg

 

gallery_18180_10026_3050970.jpg

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste fotos van de killing kush en volgende week een nieuwe dame ;) :spliff:

 

gallery_18180_10026_3393373.jpg

 

gallery_18180_10026_3142325.jpg

 

gallery_18180_10026_408891.jpg

 

gallery_18180_10026_2902390.jpg

 

gallery_18180_10026_3269970.jpg

 

gallery_18180_10026_552894.jpg

 

gallery_18180_10026_39283.jpg

 

Zo dat was hem weer :specool

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...