Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kramer997

Test Can Airkit 250

Recommended Posts

Goed werk kramer, hoop dat ik iets soortgelijks kan doen, maar heb dan wel je HULP nodig he!!!!! Succes met de volgende ronde!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bots

Ik kan het net schuiven en als die wat verder in de bloei zit dan maak ik er ook een beetje een halfpipe van. En van mijn rust geniet ik nog zeker :)

 

@ TheGanjaMan

bedankt man :lol:

 

@ ooggetuigen

Bedankt. Zoals nu zou ik wel er naast kunnen slapen, ik slaap alleen wel heel vast :) . Hij staat nu op standje 3 en dan maakt het niet zoveel lawaai en ik heb geen slang tussen filter en afzuiger en dat geeft het meest lawaai. Voor mij nog stil genoeg, maar daar kan je zeker nog wat winnen. Het is zeker een verbetering tov mijn oude situatie, maar die had ook een versleten lager. ;)

Ik heb even snel zitten googlen en ik kwam ook zo niemand tegen die het setje verkoopt.

 

@ Trickystyle

Jij ook bedankt. En ik kijk lekker mee bij je, maar zo moeilijk is het niet je moet het gewoon doen B)

 

Update dag 14 groei

 

Ja het is eigenlijk een beetje saai, maar ik heb nog steeds niets hoeven doen :P . Ik verwacht dat ik vanavond voor het eerst water moet geven.

Klimaat is ook nog prima in orde. Ik heb dus alleen een paar plaatjes voor jullie :P

 

gallery_18180_10026_1732047.jpg

 

gallery_18180_10026_4107146.jpg

 

gallery_18180_10026_582196.jpg

 

Ik had trouwens al wel wat gedaan. :D Gisteren even getopt, wat een werk zeg :lol:

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt het er maar zwaar bij :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe hoog zit jou scrog Kramer, heb zelf het idee dat ik volgende run toch echt wel stukkie kan zakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Art

;) nou of niet. :D

 

@ Tricky

Ik had even niks bij de hand om het op te meten, maar ik denk een cm of 20-25. Ik heb er ff een colafles naastgezet. Dan heb je een beetje een idee :P

 

Update Dag 18 groei

 

Ik heb verder weinig gedaan, maar ze groeit al best wel hard. Vandaar even wat plaatjes :P

 

gallery_18180_10026_295141.jpg

 

gallery_18180_10026_1182623.jpg

 

gallery_18180_10026_31044.jpg

 

gallery_18180_10026_1283611.jpg

 

gallery_18180_10026_773400.jpg

 

Ik ga van de week alles onder de rode streep er af dieven, omdat ik nu al weet dat ik dat toch niet ga gebruiken B)

 

gallery_18180_10026_455867.jpg

 

En dan hou ik deze 4 over en daar wil ik het dan mee doen ;) .

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D ;) het ruikt erg lekker haha

later meer er over

het gaat al weer lekker met je meiden

greets the botser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie sterke plantjes al, gaat de goeie kant op... Ben benieuwd naar de volgende foto's zal wel een stukkie kaler zijn in je hok straks..

 

Succes

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kramer

 

Prachtig! Ik heb effe niet veel tijd meer gehad de laatste weken. Wordt nu wel wat beter hopelijk. Bij mij zit er ook 1 KF in de grond :D.

Doe zo verder ze staan er erg mooi bij!

 

Ik doorlees dit topic een keertje in het weekend, nu moet ik weer aan de slag ;)

 

Ciao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk plantje...!!!

Staat ze alleen niet de hele tijd een (klein beetje) te nat...??

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pog mo thoin

Dat dacht ik ook B) . Ik zal wel wat vaker van die plaatjes erbij doen ;)

 

@ bots

Bedankt en ik ben benieuwd, maar de geur is idd erg lekker :P

 

@ TheGanjaMan

bedankt en kaler. Dat zal nog wel meevallen. De bovenste vullen de boel wel op. hoop ik dan he :P

 

@ Vlaanders

Maakt niet uit, maar dan zal ik ook maar weer eens bij jou kijken van de week ;) en bedankt he ;)

 

@ Stikkie

Bedankt, ja ik vind de tensio tussen de 120/180 niet te nat. Ik ga overigens niet blind op die dingen en controleer dus ook nog met het vingertje :D. Alleen in het begin heeft ze iets te nat gestaan. Maar ja het duurt gewoon even voordat zon klein ding een grote bak leegzuigt :D .

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

die waardes moeten normaal inderdaad goed zijn, toch vind ik dat de plant oogt of ze met te natte wortels staat.... ;)

 

Maarja laat mij maar lekker verder spacen dan, want meten is weten...!!! :D

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dat komt omdat alle fotos aan het begin van haar nacht is genomen en ja dan hangt de slet er een beetje bij :D . Overdag staat ze fier overeind.

Space maar lekker verder Stikkie ik doe met je mee ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is inderdaad het slaphangen wat ik bedoel,

Maar ook in combinatie met je plantkruin (groei scheut-nieuwe blaadje's) die heel erg vervormen...!!!

En mijn ervaring is dat ze dan wat natter staan dan ze lekker vinden...

 

Blijf je iedergeval spacend verder volgen... ;)

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thanks y'all

Vooral kramer ;)

 

Rookverslag

 

Soort:Killing Kush

Grower:Kramer997

Breeder:Sannie Seeds

Bloeitijd: 11 weken 12/12

 

 

 

gallery_7458_881_482506.jpg

 

Uiterlijk

De wiet ziet er wederom erg wit uit, als je goed kijkt dan kun je tussen het wit en groen, paarse vlekjes zien, erg apart :)

op het eerste gezicht oogde ze erg compact en hard, en dat blijkt nu dus ook.\

Kruimelen met de hand is ondanks de hardheid toch goed te doen, goed droog dus :wave:

Bij het kruimelen kom ik meer "paers" tegen.

De topjes lopen spits toe en zijn naar mijn mening erg kushy (indica dus)

 

gallery_7458_881_472895.jpg

 

Geur:

Erg krachtig geurtje, Ik herken als eerst meteen Sannies Jack erin.. die frisse muntachtige haze geur herken je uit 1000en.

Ook de aardeachtige bloemensmaak heeft een groot aandeel in de geur.

Het zijn wel 2 uitersten gevangen in een geurtje: aardeachtig donker en Superfrisse muntgeur

Heel apart, je moet daar wel echt van houden.

Lekkere tint Haze in de normaal zo indica Kush

 

gallery_7458_881_1969841.jpg

 

Smaak:

Bij de eerste spookhijsjes merkte ik al dat de Jack deze smaak Zwaar domineert.

Het is een Sannies jack met wat meer boost in de zwaardere regionen.

Jammer dat ik de zoete kant van de KF weinig terugvind :)

Ik vind dit meer een "Jack the Kush(er)"

Maar al met al een erg apart wietje, dit kom je niet snel tegen :)

 

 

gallery_7458_881_1437013.jpg

 

Effect:

het effect is vrij sterk, maar niet dominerend.. best aangenaam voor overdag

hieruit maak ik ook op dat het ongeveer 30/70 : stoned/high is.

Het is nog vroeg en ik heb nog steeds motivatie om de dag zo te gaan vullen als dat ik van plan was toen ik deze nog niet gerookt had :)

Het effect houdt tegen de 2,5 uur aan en dat is bovengemiddeld.

Erg high effect, voor een indica wietje :) Wolf in schaapskleren als je het mij vraagt :rofl

 

gallery_7458_881_413340.jpg

 

 

Overall:

Ik geef deze wiet een 8,

ziet er mooi uit, smaakt apart (niet geheel mijn smaak maar toch best lekker)

Maar ik ken genoeg mensen die helemaal wild worden van die smaak en bereid zijn daarvoor veel te geven.

jammer dat de zoetheid van de KF er niet duidelijk in terug kwam (in deze pheno).

Maar al met al kan ik toch maar weinig minpuntjes bedenken, het is gewoon bovengemiddelde wiet :popcorn:

Dit soort wiet kun je niet in de shop halen :)

 

Thanks Kramer, erg lekker weer

De S5 vond ik persoonlijk toch lekkerder (me loves sweet)

 

gr

 

BK

 

Even in het juiste verslag, vind je vast niet erg Beekaa :tu :nerd

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja had het ook al gezien,

je bent me voor :popcorn:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 27 groei

 

Ik heb de afzuiger tegenwoordig op stand 1 staan en dan is het 26 overdag en 19 snachts. En die dagtemp vind ik een beetje aan de lage kant en omdat die nu een stuk minder afzuigt heb ik ook minder verse lucht. Daarom hang ik er van de week maar een 600 w in, Niet dat ik dat zo erg vind trouwens :wacko: .

 

Met de kf gaat het nog steeds prima en ze groeit lekker door. Ik was eerst van plan om maar 4 scheuten over te houden. Maar dan werd het eerlijk gezegd wel erg kaal, vooral omdat ze ook nogal strekte in het begin. Daarom heb ik er 8 laten zitten en ik denk dat het dan een stuk voller wordt.

 

Ze is nu ook echt aan het drinken geslagen en ze krijgt nu 2/3 ltr water p/d. Ik geef om de 2 dagen 1 ml Honey es p/ltr en 1 keer per 2 weken sannies bactos. Ik ga binnenkort ook nog even wat vermaplex halen, om een beetje mee te spelen. :smoke

 

En dan nu wat plaatjes :lol:

 

gallery_18180_10026_3131481.jpg

 

gallery_18180_10026_2617249.jpg

 

gallery_18180_10026_1003323.jpg

 

Met deze 8 ga ik het dan doen, Die onderin zit trouwens verstopt onder wat blad. Die heb ik ook vanmiddag pas gebonden, morgen zal die wel boven komen <_<

 

Ik denk nog een kleine week en dan gaat de klok om.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

OOhh kramer, dit ziet er nu alweer veelbelovend uit, hoop dat dat zometeen 1 groot paars bos wordt!!!!!! Hoeveel hoogte heb je nog boven je scrog, als ik de rest met killingfields bekijk, dan blijft die nog wel een tijdje groeien!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt tricky :wacko: . Ik zit al weken te duimen dat het een grote paarse bos wordt <_< , we blijven nog even hopen. En kf groeit zeker lekker door en lang ook.

Ik heb nog zeker 1.20 m boven het net, maar zover wil ik het eigenlijk niet laten komen. :smoke

Daarom gaat van de week de klok om en dan hopen dat ik goed zit, maar dat is altijd best lastig.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je dan veel te laat bent, als je die apparaten van stikkie ziet met 4 dagen voorgroei, das niet normaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij is getopt en gebonden vergeet dat niet <_< . Ik laat mijn vrouw niet zo vrij gaan als stikkie dat doet :wacko: :smoke

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker,hoop dat je de rose/lichtpaarse pheno hebt,zo'n 50% kans <_<

Die Killing Kush was trouwens ook zalig,ik proefde er weer wat Killingfields in,lekker effect ook :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

met die lage nachttemperatuur heb je toch al meer kans op paarse planten :wacko:

 

Filtertje en afzuiger gaan nog lekker he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer spannend uit kramer!

 

En ook ik hoop op een donker paarse pheno. :smoke

 

Dat wordt zeker nog wel een erg vol veldje met die grote kuip en de groeicapaciteit

van de killing fields! :wacko:

 

Trouwens, mooie lange supertest ook. <_<

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt ik ben veeeeeeels te soft voor me vrouwen....

Maar dat mokkel van kramer moet rechtstreeks het blijf van me lijf huis in... <_<

 

Het worden inderdaad monsters ik heb 4 dagen groei gegeven en zonder knakken waren ze makkelijk 1.80 ofzo geworden..!!!

En paars krijg je denk ik wel, ik heb er 2 roze 2 paarse en 2 groen/paarse en dan nog 3 groene... :wacko:

En dan ook nog 2 groene en 1 roze kf x madonna en 2 herijuana x big white (allemaal in 1 tentje)

 

Ziet er nog steeds mooi uit en hoop met je mee op kleur..

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...