Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

update dag 34

 

een aantal toppen zijn veel te dicht bij de lamp gekomen en zijn daardoor verbrand (naja eerder verbleekt). is helaas niets meer aan te doen. volgende ronde ga ik dieselryders kweken, die dingen blijven een stuk kleiner en lijken op een grote top als ze uitgebloeid zijn.

 

gallery_2848_10021_1381413.jpg

 

gallery_2848_10021_2294864.jpg

 

gallery_2848_10021_1634832.jpg

 

gallery_2848_10021_1333631.jpg

 

gallery_2848_10021_1140551.jpg

 

gallery_2848_10021_506404.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een kleine update van de speed devil plantjes die net zijn begonnen met bloeien.

 

de plantjes zijn vandaag 20 dagen oud.

 

 

gallery_2848_10199_60413.jpg

 

gallery_2848_10199_1179524.jpg

 

gallery_2848_10199_979810.jpg

 

gallery_2848_10199_918725.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_2848_10021_1634832.jpg

 

Gaat allemaal maar net he? :)

Aardig computerkastje vol zo....

De toppengroei zit er nu ook wel erg lekker in, ben wel aardig benieuwd wat jij er vanaf gaat halen.

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo!

 

Erg leuk deze ronde, alleen zuur jij je water wel af?

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er grappig uit zo in het kastje, het lijkt wel alsof ze iets te warm staan omdat je bladeren erg grof gekarteld zijn en de bladeren zich iets willen dicht klappen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ smokey: ik ben ook benieuwd, maar echt veel zal het wel niet worden.

 

@ wave 6: nee, doe ik niet aan. ik gebruik organische voeding van plagron.

 

@ smeed: no shit, ze staan er zeker warm bij. met dit weer loopt de omgevingstemperatuur enorm op en dan ook nog een 100w hps in zo;n kleine ruimte. maar goed, in het najaar en de winter zal de temp een stuk makkelijker te beheersen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit northernlight..Lagge in zon PC

Ik heb zelf namelijk ook Fast bud staan die bijna klaar zijn..

Kweek zelf alleen onder spaarlampies..

 

Succes met je rokertje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je wel een fan voor de lucht inlaat? dat scheelt echt een hele hoop , je kan ook evt een fan rechts onder je lamp hangen en richting je uitlaat fan laten blazen, je plantjes zullen het veel beter gaan doen als ze in de juiste temp staan

 

 

gr,

 

smeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er prachtig bij! Voor een PC kweekje zeker niet slecht! Heb zelden zo'n dikke toppen gezien in een computerkast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net als vlaanders heb ik ook nog niet eerder zulke toppen gezien in een pc kast maargoed de meeste nemen ook Lowriders....

 

Ik vind die speed devils trouwens ook wel een erg mooie plant is dit een autoflower? Heb ze namelijk wel in autoflower gezien vorige week bij een kennis van me. Ben je bekend met dit soortje? Kun je der wat meer over vertellen? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ vlaanders: thanks, ik heb zelf trouwens wel eens grotere toppen in een pc kast gezien op icmag.com, maar dat was met een 150w hps.

 

@ spikey: bedankt. het zijn inderdaad autoflower plantjes. hier wat meer info; http://azarius.net/seedshop/autoflowering/...il_sweet_seeds/

 

groeten, northernlight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Northernlights,

Moet zeggen dat ik 't nog steeds een vet :) kweekje vind in die kast van je, ideaal voor je eigen rokertje :P

Je zou bv. ook de volgende keer 1 plantje in een scrog kunnen doen ipv autoflowers.

Maar uh.... ziet zien er nog steeds mooi uit, lekker gevuld kastje.

Hou je ook nog een beetje de temperatuur onder controle met je 100w lamp?

Keep 'm green dude :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt smokey. volgende ronde neem ik dieselryders of een andere kleine autoflower, heb geen zin om voor te groeien etc.

 

dag 52

 

ik heb aan de onderkant veel kleine vertakkingen en fanleaves weggeknipt omdat ze geen licht kregen. voor de rest gaat het nog steeds redelijk goed ondanks warmteproblemen.

 

gallery_2848_10021_1267547.jpg

 

gallery_2848_10021_1214449.jpg

 

gallery_2848_10021_636785.jpg

 

gallery_2848_10021_179004.jpg

 

gallery_2848_10021_1377725.jpg

 

gallery_2848_10021_1269223.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog niemand gereageerd op je mooie foto's?

 

Nou ik vind het er allemaal heerlijk uitzien, echt een doosje vol toppen! Moet wel constateren dat er toch heel wat blad verbrand is en ik vraag me af of je er volgende ronde niet een 70 watt hps in kan draaien? Ik denk zelf dat het misschien de opbrengst wel kan verhogen doordat je een wat beter te controleren temperatuur hebt, maar ben me er van bewust dat dit een zeer gewaagde uitspraak is :whistling

 

Een andere optie is om het spul lekker te monteren in een keukenkastje. Ben je ook nog aardig stealth en je hebt wat meer ruimte.

 

Maar nogmaals: Dikke props voor je lekkere rokert uit de pc kast hoor! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk succesvol pc kweekje...

Misschien voor de volgende ronde een cooltube fabriceren?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jaymaestro: thanks man. ik hou het denk ik gewoon bij 100w, maar de ventilatie wordt nog aangepast.

 

@ don-der: misschien doe ik dat wel. moet dan alleen wel een 125 naar 100mm adapter vinden voor m'n afzuiger, anders gaat de boel niet passen. cooltubes zijn er denk ik niet in 100mm uitvoering

 

 

 

nog even een update van de speed devil plantjes die nu 35 dagen oud zijn. ik heb veel moeten snoeien en lst'en.

 

gallery_2848_10199_1248843.jpg

 

gallery_2848_10199_21650.jpg

 

gallery_2848_10199_322498.jpg

 

gallery_2848_10199_956362.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Northernlights,

Vet kweekje hoor :P ziet er allemaal zeeeeer smakelijk uit man.

Het is net een scrog om te zien alleen zonder gaas, netjes gedaan!

Zo te zien kunnen ze zeker nog wat weken, gaat een topper worden onder de 100w hps

Succes verder, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

update dag 64

 

ik heb helaas een hoop toppen moeten wegsnoeien omdat ze verbrand waren door de hitte. een fan heeft het ook begeven en daardoor liep de temp nog verder op. ik ben nu helaas genoodzaakt om te oogsten wat er nog over is.

volgende kweek ga ik het beter aanpakken met blauw licht in de groeifase en betere ventilatie.

 

gallery_2848_10021_592094.jpg

 

gallery_2848_10021_1240608.jpg

 

gallery_2848_10021_955177.jpg

 

gallery_2848_10021_1268230.jpg

 

binnenkort volgt nog een update van de speed devils die inmiddels ook weer wat gegroeid zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is wat ik er uiteindelijk vanaf heb gehaald:

 

gallery_2848_10021_787522.jpg

 

de grootste top weegt nat 45.8g

 

gallery_2848_10021_881753.jpg

 

 

ik zal het totaalgewicht plaatsen zodra alles helemaal is gedroogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat een deel van je toppen is verbrand, waren zulke mooie planten. Nou ja, de volgende keer beter toch!

Share this post


Link to post
Share on other sites

is inderdaad jammer ja. maar ik heb genoeg geleerd deze ronde om de volgende een succes te maken.

maar toch, de grootste top weegt nat 45.8g en dan heb ik nog 15 andere iets kleinere toppen.

 

ik heb natuurlijk nog m'n speed devil plantjes die nu op dag 46 zitten, daar zal ook nog wel wat lekkers afkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het natte gewicht is 252g

 

dat zal dus rond de 50g droog worden. wat denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bump

 

 

ik ben inmiddels weer begonnen met kweken, deze ronde komen er 3 easy ryder (joint doctor) plantjes in te staan.

dit zijn ook weer autoflowers net als de fast bud en speed devils.

 

gallery_2848_10936_1363958.jpg

 

 

onderstaande plantjes zijn 3 dagen oud;

 

gallery_2848_10936_201700.jpg

 

 

de fast buds hebben van de vorige ronde hebben totaal 53 gram droge wiet opgeleverd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze net even overgepot, de wortels kwamen al onder de plastic bekertjes uit (ik had er gaatjes in gemaakt voor de drainage). ze zijn nu 4 dagen oud.

 

gallery_2848_10936_506312.jpg

 

 

en vandaag ook maar meteen 5 dieselryder zaadjes voor m'n pc met spaarlampen besteld. ik ben van plan om ze in afgeknipte cola flessen te gaan kweken, dus dan passen er makkelijk 5 in (als ze tenminste allemaal ontkiemen).

 

nu moet ik alleen nog een goede bong uitzoeken, maar die zijn moeilijk te vinden. ik heb er een op het oog; http://azarius.net/headshop/bongs/glass_bo...lass_full_moon/ wat vinden jullie hier van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...