Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Holy Buddy

PP stekken in de buitenlucht?

Recommended Posts

Ik heb zometeen een paar stekjes te veel en het is natuurlijk zonde om ze weg te gooien.

Het leek me wel leuk om ze ergens buiten in de grond te drukken. ;)

 

Maar het zijn PP's die doorgekweekt zijn voor de binnenkweek.

Overleven die de buitenlucht/temperatuur/millieu wel? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi holy buddy

 

April doet wat ie wil dus kan soms ook nog vorst zijn of sneeuw vallen

En de grond temp is 9 graden ook niet zo best dus ;)

En der zijn maar 13 uren licht dus ze zou gelijk de bloei in gaan .

Al om al ik geef ze weinig kans als je ze nu in volle grond zet

Je kan het wel proberen voor de gein natuurlijk :)

Succes man

 

Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein beetje nachtvorst is geen probleem, de algehele lagere temp ook niet. Ze blijven stationair draaien tot het weer aantrekt en dan gaan ze als een raket.

Lichtcyclus is nog niet ideaal maar dat verandert wel snel.

Ik zou zeggen zet er es een paar buiten!

 

Gr

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

de pp stek doet het zeer goed buiten had er vorig jaar ook 2 staan

worden echt grote brede bossen ik haalde zeken 6 ons van die af

 

grzz rr33

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja...half mei in de volle grond en begin november oogsten ;) ....en maar hopen en bidden op een mooie nazomer...

tja... binnen soortjes worden heel groot buiten...logisch...ze gaan laat in de bloei, dus hebben ze veel groei... :) ..

 

maja tis net wat je zegt als je ze toch overhebt...

ik had van de week 3 grotere df moedertjes over...staan nu op guerilla.....gewoon voor de gein :) ik verwacht er helemaal niks van :) .....khad ze ook in de kliko kunnen doen.. :)

gallery_22583_9744_1784048.jpg

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook powerplanten eentje is al 10 cm groot staat nu in me serre maar krijgen ze buiten tijdens bloei veel last van schimmel? in mij eerste keer met powerplant, tot nu toe ben ik van plan om ze te verduisteren rond begin juni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verduisteren is een heel goed plan met een binnen soortje idd :) verhoogd je oogskans enorm, want je wil vast niet spuiten met een anti toprot middel :)

 

kijk maar hoe groot je hem wilt :) ...medio juli met verduisteren beginnen kan ook...probeer altijd oktober te vermijden....in september oogsten is heel mooi.

 

je weet nooit hoe de zomer verloopt he....het blijft natuur...

 

of je plant een ochtend zonnetje heeft is ook wel mooi, dan drogen de toppen meteen smorgens...

als je hem verduisterd in een kuip zou je hem ook nog bij slecht/vochtig weer in de schuur/garage kunnen afbloeien onder een hps de laatste paar weken......kan ook natuurlijk :)

 

er zijn meedere wegen naar een mooie oogst... :wOOt

 

gr en succes ;)

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
de pp stek doet het zeer goed buiten had er vorig jaar ook 2 staan

worden echt grote brede bossen ik haalde zeken 6 ons van die af

 

grzz rr33

 

Dat is ook een beetje de grap met die soort. Doet het super vegetatief, maar zonder een super nazomer (zoals vorig jaar) haal je er NIKS vanaf. Ik heb die planten ook gehad in me tuin, veelbelovende bos, maar in november nog niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil deze zomer een zaadkweek houden buiten met Double Fun F2 en New Dame Blanche F2, allebei buiten gekweekt tot F2

waarvan de double fun in de tuin in pot en de NDB guerilla.

 

Dat moet een ultieme buiten-combinatie wezen lijkt mij zo :P waarvan ik zeker ga weten dat die het wel doen ;)

 

PP zou ik niet pakken voor buiten. Je krijgt buiten vaak van die toppen waar je dwars doorheen kunt kijken. Leuk voor eigen gebruik maar om te verpatsen geen goeie keus.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe Dame Blanche( Nederlands produkt !! ...DB had een pest aan Engelse kreten... :D ) vind ik als soortje heel mooi :P

 

df ook...maar die zie ik als bonus als je ze oogst...en idem met pp...= superbonus als er een goed jaar is...

 

geef mij maar denen en andere vroegbloeiers die voor 1 okt klaar zijn.. :) de rest is bonus... ;)

bovendien is vroeg uit.. altijd een voordeel met guerilla.....je ken ze maar in je netje hebben liggen :vape: ...toch... :P

 

my 2 cents

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@cannabusiness

 

Dan hoop ik voor je dat je wel de goeie Nieuwe Dame Blanche pheno voor je hebt, want een hoog CBD-gehalte kan ook nog voorkomen en tsja dat is alleen gunstig voor de medische verkoop.:P

 

PP is in feite Durban poison IBL, maar ook verkeerde pheno's kunnen uitgekozen worden natuurlijk.Probleem met de meeste indica's is dat ze niet zo bestand zijn tegen het Nederlandse vochtige weer met als gevolg snel schimmelvorming in de toppen.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze in een pot houden en 12 uur buiten 12 uur binnen zetten, dit overleven ze zeker en in pakweg 10 weken zijn ze klaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze in een kast onder 24h TL licht gezet en nu groeien ze lekker snel.

Ik geef ze weer een plekje in een van mijn twee kweekhokken en ga ze afbloeien.

Dat moet lukken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...