Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

K3 4 eva

Extra'tjes tussen de joint?

Recommended Posts

Hoipipeloi!

 

een tijdje geleden hoorde ik van een vriend dat die wel eens kaneel (a.k.a. speculaaskruiden) tussen hun toetje rolde en dat dat best wel Ok was.

Avontuurlijk aangelegd als ik ben, kon ik natuurlijk niet anders dan dit eens te testen en inderdaad: geeft een leuk effect

de smaak verandert (maar het verbeteren noemen is wat te veel gezegd) De geur daaraantegen wordt er wel fijner van,

de rook wordt doorspekt met een kaneelgeur.

Als je zelf aan het testen gaat, een beginnende tip:

Doe maar eens zot! Als je te zuinig bent op je kaneel blijft het effect weg.

 

Maar hier houdt het niet op, gisterenavond zaten we gezellig buiten, maar de kaneel was op, dus opperde er iemand: "probeer het eens met speculaas zelf",

zo gezegd zo gedaan. Uiteraard mislukte de initiele bedoeling totaal, maar deze maakte plaats voor een duffe ontdekking: de rook van die joint rook naar 'kip op de barbeque'! We waren met 5 en iedereen zei het (en dit was onze allereerste van de avond). Toch wel een zotte ontdekking vonden we.

 

Dus nu ben ik eens benieuwd of er nog andere mensen zijn die eens een extra'tje tussen hun joint hebben gedraaid?

en natuurlijk of dat ie aan, dan wel af te raden is.

 

Haajdiehoow!

 

K3 4 Eva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik naar jouw avatar kijk.......... dan......,

Ik ken jou ergens van :lol:

 

;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

van voor of na het inademen van de ozon? hahaha

Sorry hoor, grapje greenlady!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kruidnagel kan ook prima,......lekker zoet op de lippen ;)

 

Wordt ook wel Kretek genoemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms een klein plukkie tabak, maar het geeft vremd genoeg een beetje een tabaksmaak aan je peuk. Het liefst dus naturelo el puro.

 

Indicaan ;)

 

 

PS Probeer eens een pepernootje

Share this post


Link to post
Share on other sites

njep geen gebakken producten of deegwaren

ganiegoenie...

vroegah bij gebrek aan wiet

wel gedroogs citroengras gerookt

citroenplant beters gezegd.

 

dagingwelgoe.

 

greetz je-kan-ook-gewoon-wiet-doen-weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad bbb ;)

Heb deze regelmatig gerookt. Die gasten ginder beweerden dat ze er nuchter van werden.

komt natuurlijk door het extreem hoog teer en nicotine gehalte ... denk ik.

Wat mij verbaasde was volgend lijstje

Jaar Kreteksigaretten (miljard) Deel van alle sigaretten

1999 196 87%

2000 207 89%

2001 202 89%

2002 187 87%

2003 180 91%

2004 187 92%

2005 203 92%

 

Hoi K3 4 Eva,

 

Ik heb er weleens paddo's ingegooid en volgens mij was ik daar behoorlijk weg van al wordt dit als onzin bestempeld in een ander topic. 10 normale porro's en een bak bier waren toen ook al wel gepasseerd.

 

Heb hem ook al eens in een glas cognac gestoken en opgerookt als ie droog was. behoorlijk lekker en weg van.

 

Takken en bladfval wegens gebrek aan beter.

 

een stukje opgedroogde modder dat vermoedelijk tussen iemand zijn zolen zat. Ook weer goed dicht en weet nog wel dat ik blij was dat er iemand iets vergeten was na een feestje. S'morgens na het opruimen van de megastorttafel bleek het zand te zijn. Hij smaakte, zover ik mij herinner, goed.

 

De meest walgelijke shit van huisdealers.

 

kruimels worstenbrood..ik ben kleurenblind en merkte dit pas op na een aantal hijsjes.. heb hem toen maar doorgegeven.

 

verschrikkelijk uitgedroogde tabak, ook weer gebrek aan beter.

 

Appeltabak in een pijp met een ferm prop wiet(nie echt nen joint maar kom)

 

tabaksvervangers vind ik niet te doen.

 

In sri lanka heb ik weleens een jointje papier gerookt. hij was gerold in het binnenste papier van een leowafel ontdaan van de aluminium folie. Smaakte beter

dan krantenpapier beweerde ze en inderdaad ze hadden gelijk. De teer loopt daar gewoon uit de tabak die je op de plaatselijke markten kan kopen, geen vloei wel kranten.

 

Dat was het zowat...even mijn biokweekje gaan checken se :lol:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

gedroogde munt blaadjes (ipv tabak)

rookt lkkr weg zacht in de keel het ruikt heeeeeeeel anders (de rook dan)

en het smaakt ook wel lekker ;) suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

kattekruid ;) daar zeg je wat. ik heb een kat die daar compleet gek van wordt. moet dus wel een stof inzitten.

voel je dat dan ook elmanito? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
voel je dat dan ook elmanito? :lol:

 

Yep, maar je moet wel Nepeta cataria hebben, de wilde dus!! :D

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer wat geleerd ;) dank!! effe google

 

Net als poezen proberen ook mensen high te worden van kattekruid, en met succes. Het effect van een sterke thee is duidelijk merkbaar. Voor thee gebruik je per liter waten zo'n 30 gram van het kruid. Na enkele kopjes volgt een gevoel van welbehagen. De muntachtige smaak van kattekruid in thee is heerlijk. Kattekruid kun je ook roken. De smaak valt mee, maar velen zullen thee verkiezen omdat je behoorlijk wat moet inhaleren voor een merkbaar effect. Dit effect manifesteert zich als een lichte high. De wijdverbreide reputatie van kattekruid als hallucinogeen is echter onjuist, of op zijn minst erg omstreden. Wel schijnt dat de combinatie met tabak krachtiger te zijn dan het pure spul. Tabak is echter, zoals iedereen wel weet, allesbehalve gezond en behoorlijk verslavend. Kattekruid kan ook als poeder in capsules of als extract worden gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad kattekruid heeft op bepaalde mensen goede effecten, op anderen helemaal niets

dat soort 'andere slash legale' drugs vind ik razend interessant, ik ben me vollop aan het documenteren zodat ik er deze lente en zomer mee aan de slag kan.

ik ben nu bezig met het zaaien van coleus, een veel voorkomende sierplant

familie van salvia en volgens een hoop een prima manier om in 'het voorspel van een trip' te komen

ik veronderstel dat jullie wel een beetje snappen wat ik daar mee bedoel

zodra er resultaten van zijn, laat ik het jullie weten

 

trouwens nog even melden dat ik wel degelijk bedoel EXTRA bedoel en niet IN PLAATS VAN wiet

niet dat ik de mensen wil aanvallen die dit zo geïnterpreteerd hebben,

wel wil ik hiermede mijn eigen imago hoog houden ;)

 

zodus een korte schets:

men nemen een vloeike, men rolle een tipke, tabak, wiet, kaneel, rollen, roken

 

Tsjiereejoo!

 

K3 4 Eva

Share this post


Link to post
Share on other sites
weer wat geleerd ;) dank!! effe google

En op www.vreeken.nl kan je 1000 zaadjes bestellen voor 1,90

Je kat zal je dankbaar zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe mij maar gewoon een LEKKER wietje

 

geen enkele toevoeging nodig ;) :lol:

 

elke soort heb zen smaakje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en dat is ook niet echt goed voor je die chemische troep, en dan zijn er nog mensen die tabak bij een blunt gooien ook (Blunt zelf is al 5gr. tabak!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...