Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HighLife

2010- Alles in volle gang- Op naar die Top oogst ;)

Recommended Posts

Hallo Allemaal :P

 

Zoals jullie misschien al wat hadden vernomen... Zijn ook mijn maatje en ik alweer druk in de weer ons op te maken voor de guerilla van 2010 ! :)

 

Voor dit jaar staan vele mooie soorten én mooie spots op het menu.

 

welke dat zijn?

* Ierdbei

* Dubbel Fun X NDB

* Megalomania (Slappy)

* Auto Ak

* Lowrider

* StrawberryHaze X Lowrider

* Basic Beer (een toppertje!)

 

en nog wel wat soortjes :) ook zijn er nog wat in aantocht. Heel wat.. Genoeg om te proberen dus.

 

 

Nu ben ik net gestart met een auto ak kweekje onder tl (en ventilatortje :) )

De eerste paar dagen waren er maar 5 van de 15 gekiemt. Toen besloot ik ze te kraken. En vanmorgen zat aan al de overgebleven zaadjes een worteltje ;)

 

Dus 100 procent opkomst :D

 

De tl's zijn: Warm wit en Koel wit 120 watt totaal. Deze heb ik er een centimetertje of 2 boven. Als ze straks echt blad hebben. misschien dan op 1 cm. :)

 

Het is de bedoeling hier een zadenkweek mee te doen om zo rond half mei, genoeg zaden te hebben voor onze guerilla :lol:

 

Ik heb ze nu eerst even in kleine bekertjes met zaai en stek- grond. (onderin zit een klein beetje all- mix).

 

Dit voor nu. Foto's en meer info.. volgen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd leuk zo veel soorten. ben benieuwd naar de foto´s van de geurilla spot

Share this post


Link to post
Share on other sites

high highlife,

 

zo jij hebt er echt zin in he dit jaar?

ook aan de a.f.jes?ik ga je in de gaten houden in je topic want ik ben er razend benieuwd naar!

en ja..er komen nog een paar soortjes bij ja...die zijn onderweg naar je toe nu,ik hoop dat je er iets moois van weet te maken man!

veel plezier en succes..dat gij dikke cola's mag aanschouwen ende oogsten! ;)

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee highlife

 

mooie plannen :lol:

ik heb ze zojuist in de stekgrond geduwd maar......

maar ik heb gepland pas eind mei zaden te kunnen oogsten van de autoflower ak47

4 weken groeien + 8 weken bloeien om de zaden fatsoenlijk te laten afrijpen had ik zo in gedachte :D

 

ik kan er ook naast zitten ;) maar ik heb nooit geen witte pitten :P

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plannen!

Zet je de auto ak's op mooie dagen ook al buiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee! :)

 

Thanks voor jullie snelle en positieve reacties :)

 

@ tjapado: Ja ik zal kijken welke ik even kan/ mag posten :)

 

@ indoflow! Joo bedankt man! Nóg een lekker soortje erbij :lol: ;) En jij gaat ook iets doen met een a.f veldje heh? Ik had al ergens zulke plannen gelezen van jou meende ik :D VET !

Dit word echt een experiment, maar in theorie moet het goed te doen zijn... :)

Ik hou je in 't oog Indow :)

En echt super bedankt dat je nog wat op wou sturen. Ook mede gezien die tegenslag :D !:)

 

Ik hoop dat jij ook minstens net zo succes vol mag worden als verleden jaar!! (haha kan dit? :) )

 

@ Angel777: Ojaa Dat klopt ook ongeveer wel.. Eind mei.. :)

 

@ get in the ganjabus: Ik hoop het ook.. :) en bedankt !

 

@ Limbic: Nee nu nog niet. Ik heb het idee dat het toch wat te weinig kracht heeft... die zon op dit moment. Maar er is wel een schema ergens te vinden met lichtsterkte van de zon op een bepaalde dag (stand van de zon). Daarmee zou je dan kunnen vergelijken met wat je in je hok hebt hangen... en het dan overwegen.

Maar ik wil ze ook niet te veel licht stress geven. Zodra het weer het toe laat, gaan ze de vensterbank ik.

 

 

Tot snel :P

 

Ojaa :) haha en heb je de maan al gezien ? Die's echt HUGE vanavond hahaha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes,

dat het een goeie zomer mag worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks gamezz .. Ik hoop van hetzelfde :D

 

Nogmaals onze grote dank naar Indoflow toe :) !

We kunnen nu weer 3 lekkere soortjes erbij schrijven. ;)

 

* Royal Dane * Leb27 * Lib30 X Leb27 ;)

 

Thank you - Thank you ;)

 

Met de ak'tjes gaat het wat minder leuk. Het waren ook niet de beste zaden .. maar ik had er wel wat meer van verwacht... :D

Uit de vorige sessie waren er 15 zaden. 4 zijn nu wat op weg. (nadat ik ze eerst heb moeten kraken. Toen hun schilletje er nog af moeten peuteren want die kwam niet los...nouja..)

Heb er weer een stuk of 10 te kiemen gelegd. 1 daarvan al in de grond :) Die heeft er echt zin in. :) en ik zag nu net bij 2 anderen ook al een worteltje :rofl Dus deze gaan al een stuk sneller (zaden waren beter)

 

En de vorst is nu echt lekker aan het wegtrekken. De dagen worden al weer een mooi stukje langer :)! 't begint nu toch wel echt te kriebelen hoor :wub: !!

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Highlife

heerlijke soortjes lees ik daar ;)

ik ga je zeker volgen....zo veel mooie soortjes moet goed komen en een leerzaamverslag worden ;)

good luck !!

 

kriebelen ;) ??...NEE MAN ...JEUK.. :D :wub:

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Carpie :wub:

Jij er ook weer ;)

 

Leuk dat je gaat volgen. Zal ik bij jou ook zeker doen maar wist je al ;) haha

 

Ik dacht nog even een paar fototjes van vorig jaar :D .. kwam ze net toevallig tegen..

 

 

hier een KO Kush.

med_gallery_19927_9653_408300.jpg

 

Een strawberry haze:

med_gallery_19927_9653_140784.jpg

 

 

En een ak'tje zoals die er vandaag bij staat:

med_gallery_19927_9653_519634.jpg

med_gallery_19927_9653_758569.jpg

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Auto Ak

"De avonturen van HighLife met LowLife" ;P

 

...

 

Heh, Mischien een idee voor een eigen soortje van jou: de 'HighRyder' (tm HighLife) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Vlaanders.

 

Opdat we dit jaar door de wiet de planten niet meer kunnen zien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey highlife,leuk dat je al begonnen ben. :lol:

nu ik die leuke soortjes van je zie begind het hier ook te jeuken.

toch wacht ik nog ff tot midden of eind april.

veel plezier met je speelgoed.

 

peace, pietje puck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Highlife, mooie plannen man. Ben benieuwd wat je enthousiasme gaat opleveren. Je verspreid je kansen in ieder geval flink. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks ;) We doen ons best :)

 

We proberen inderdaad op zo veel mogelijk plaatsen met eigenlijk alleen soorten die in of voor september afbloeien :)

 

Nog even dit:

Die auto ak zaden waren echt poep! Daar kon je 10 X NADA mee. Helaas.. Tja er staat nog 1 plantje.., die heb ik maar in de vensterbank gedropt... Oja en nog wat lowridertjes erbij.. Had ik ff kiemtestje mee gedaan. Maar daarvan zijn de kiemblaadjes ook nog niet naar voren.

 

Maar je kan wel stellen dat dit een domper is. Helaas. We hebben gedaan wat we konden.. en daar lag het ook niet aan :) Shit happens..

 

Maar wel jammer. Ik weet niet of die auto- flower spot er dan nog komt (op tijd) Maar er komt dan van het zomer sowieso nog ff een zadenkweekje met auto ak. Dan maar voor volgend jaar..? Is ff kijken :)..

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze geruild met iemand hier op het forum.

 

Gelukkig heb ik ook nog +- 10 goede zaden liggen die ik via internet besteld heb. Deze zien er ook stukken beter uit ;)

Bij welke.., dat weet ik zo ook niet meer :)

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

HighLife!

 

Leuke soortjes heb je daar... Hoeveel planten denk je in totaal neer te zetten dit jaar?

Btw ik dacht dat lowryders enkel indoor konden gekweekt worden? :S

Doe zo verder :)

 

Groeten irri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks. Over aantallen kan ik geen antwoord op geven.

 

Maar hoe kom je er bij dat lowrider alleen binnen gekweekt kan worden? :)

Da's wel heel onlogisch.

Tis JUIST een soortje om buiten mee te kutten. Ik zie juist bijna nooit auto.F soortjes binnen...

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes highlife dude

mooie soorten en maake er maar bomen van he :)

 

ik gaatr over 4 dagen beginnen met plaatsen van de 2 mama's die ik had staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi highlife.!!

geen church dit jaar? :) ik was wel tevreden over dat soortje hoe deedtie het bij jou vorige kweek ?

ik blijf je zeker volgen ;)

succes !

ik zal deze zomer normaal gezien de zelfde deense soortjes testen :) zo kunnen we vergelijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ The Clown:

 

Die bomen komen er wel.. Daar ga ik vanuit! nu hopen dat ze zullen blijven staan ! ;)

2 mammies zetten .. Buiten op je spot? :)

 

 

@ Lion.O.J: & rest :)

We hebben nog 1 church zaadje die tussen de topjes zat verstopt. Die zullen we ook wel gaan kiemen voor de lol..(als dit wil)..?

Maar nehhjj.. Verder geen churches meer dit jaar.

Omdat we wilden ook niet gigantisch gaan besteden aan de zaden. En vorig jaar is alles bij het stekken wat misgelopen.. Terwijl we het goed hadden aangepakt. Zonder twijfel. (stekjes van andere soorten waren veel sneller aangeslagen..)

Maar ook het voorgroeien werd een probleem omdat we die plaats niet lang genoeg konden gebruiken.

 

Gelukkig heb ik vorig jaar ook wat zaden gekweekt, en heb hier op het forum het 1 en ander geruild. We hebben nu genoeg zaden om lekker mee te ,knutselen' haha :)

Thanksss daarvoor everyone !

 

Onze techniek is ook om op veel plaatsen te zetten en echt de kansen te spreiden. En waarschijnlijk ook veel te veel.

Maar de plaatsen waar we het meeste vertrouwen in hebben, ook de beste verzorging te bieden als mogelijk. :D

Mochten die wegvallen.. -> niet getreurd .. : Je hebt je invallers- spot nog.

 

We zetten per spot, 1 soort. Om het nog enigszins overzichtelijk te houden.

 

nog even terug te komen op het stekken: We gaan wel de seksen-techniek gebruiken dit jaar. We kunnen die ruimte in die tijd gebruiken. Dus da's super! :wOOt

 

En degenen met wie ik strawberry X lr geruild had... Wie waren dit ook alweer? Dat was ik even vergeten. Is wel leuk om weer ff te weten.., Dan hou ik je verslag natuurlijk ook in de gaten om te kijken of ik ze daar in terug zie :)

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...